morgennnnn stephanie, ik heb mijn vakantie ook gewoon ingevuld. inmiddels weten mijn leidinggevende het omdat ze me bij een client hadden neergezet met gordelroos, tja toen moest ik t wel vertellen he... maar als je t nog niet wilt vertellen zeker niet doen, al zal je er over een paar weken toch niet onderuit komen met je buikje zal de tas met je broeken eens neerzetten voor ik ze weer vergeet... verder iedereen zwaai.. ben zo ontzettend zenuwachtig.. slecht geslapen, lig alleen maar te rekenen en rekenen.. bah! haha maar goed nog 2 uurtjes..
Goedemorgen !!! Wederom een kut nacht gehad..maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien....niets te vertellen..ben alleen moe..sjachie...en vooral NIET gezellig...ben het zo beu die gebroken nachten..die s'avonds al beginnen.......zucht..........maar kan ook niet boos worden op dat bekkie..vooral als ze gilt NEEE... MAMA..sjitten!!! MAMA ligguhhh!!! *maar nu vermoei ik jullie er toch nog mee..dus einde ego !* Kwam alleen even snel Mamarieke heel veel suc6 wensen voor straks.....komt goed meisje!! nu snel oogsten...
mmmmmmmmmmmorgen! hier voor het eerst in ruim 9 maanden gigantisch verslapen. Werd om 8.24 wakker en de kids moesten om 8.30 op school zijn. Waren nog niet aangekleed, de jongste had nog niet gegeten of gedronken en er was hun absoluut geen lichtje gaan branden over het feit dat het toch echt al licht was buiten. Dochterlief was om 8.50 op school (want die was vast vooruit gefietst) en zoonlief om 8.55. Tja, áls ik me verslaap doe ik het wel goed Ach ja...K heeft tenminste weer doorgeslapen! @Marieke: heeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes straks! Gaat vást helemaal goedkomen. De vorige keer zal je net rond de 4 weken zijn geweest (omdat vk veel activiteit zag, maar nog geen vruchtje), dus nu ben je gewoon 6 weken en een beetje Komt goed! Wel jammer dat je nou zelf zw.sch.broeken moet gaan kopen... @Steef: alleen vertellen als je anders moet werken met zieken die jullie gezondheid kunnen schaden. Anders gewoon vakantie nemen in je uitgerekende periode. Kunnen ze vast aan het idee wennen dat je er dan een poosje niet bent @Diaan: knuffie! M moet maar eens bij K op visite (btw, we reden gisteravond langs je woonplaats en da's maar 45 minuten van ons huis. Manlief wil wel een keertje visite doen 'als ze maar wel leuk zijn' ) @All: ik hoor K spelen. zo maar eens eruit halen dan Ben net pas thuis want ik MOEST m'n id-kaart laten verlengen (en dus met dit K-weer pasfoto's laten maken...blergh... ) en blijkbaar was ie heel rustig want manlief ligt nog steeds te snurken Laterrr!
Middag! Marieke: succes vanmiddag en geniet van het kloppende hartje!!! Steph: zou het nog niet zeggen! Komt wel over een paar weekjes toch!
*inbraak* Heel veel succes Marieke komt helemaal goed! Ik duim voor een heel mooi beebje met een prachtig knipperlichtje Liefs Diantha *uitbraak*
Steph, gefeliciteerd met de goede echo !!! Waarom plak je de vakantie niet vast aan je zwangerschapsverlof ? Dan ben je waarschijnlijk voor niemand irritant hoor want vakantie nemen tijdens je zw-verlof is natuurlijk geen optie. Zonde van de dagen :O Marieke, succes met de echo nu.. Ik denk aan je, en ook ik ga voor een knipperlicht echo. Tezzz, wat een beer al die kleine K van jullie, hahah en verslapen Diaan, vervelend zeg dat slapeloze nachten. Dr koppie is ook te lief om boos op te zijn hè haha. Toch moet je het jezelf aanleren hoor Daan, klote dat jullie niet meer gesmept hebben rond nieuwe ei. Volgende ronde echt om de 2 dagen en het liefst om de dag. Hopelijk is het volgende ronde raak dan. Voor de rest knuffels.. Ook voor Melmel, al weet ik niet wat er is.
lig helemaal in een deuk hier...tja..wat kan ik zeggen..ik wel..maar of de rest nou ook zo gezellig is.. Deur staat altijd open..weet je toch !!
Heb niet echt tijd meer te reageren. Kom dus snel nog ff marieke nieuws checken, maar ze is er nog niet. Snel verder met mn lasagne voor vanaaf
wat grappig tijgertje ik zie net pas dat jouw avatar mijn geboortekaartje was ! (alleen was het plaatje meer uitvergroot en stonden de oortjes en niet op)