Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mamarieke, ik vind je banner leuk!
    De tekst als het even kan nóg leuker!
    Ik neem dus echt wel die extra mars he. :)
    Was het niet van plan, maar heb weer zo'n trek in zoetigheid dat ik straks weer zo dik ga worden....
    Hoe voel je je verder?
    En hoe reageerde paparieke eigenlijk?

2. paparieke reageerde op de normale manier he ;) we zien t wel! hihi
    ik voel me nu wel weer goed, heb vannacht 2 keer boven de wc gehangen.. en vanmorgen voor ik ging werken ook nog. nu net ff gegeten en t gaat wel aardig nu.
    en hoest daar?

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    middag, ga zo ff lekker douche...zit hier in me jogging broek en een trui van mark...geen zin om me aan te kleden vanmorgen voordat we gingen zwemmen. Nu Jasmijn onder zeil en ik ff me time.

@mamarieke...lekker spugen, is altijd een goed teken, niet leuk maar wel goed!:p

@baps...joeoehoeoe, je bent er weer! Heb je erg gemist...duss achtbanen werk8) pfff nou deze tijd is altijd een achtbaan denk ik ..alleen de een gaar 5x over de kop en de ander helemaal niet;);) (grapje) Sterkte en als je tijd en zin heb om je verhaal te vertellen...we zijn er altijd!

4. mja als er dan maar wat uitkwam haha maar t is meer kokhalzen en wat gal.. maar ja.. als dit betekend dat ik goed zwanger ben en over 1,5e week een hartje te zien krijg heb ik t er heeeel graag voor over :D

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

mamarieke gefeliciteerd met je goede echo! duimen op een knipperlichtje binnenkort!!!

BV is goed op gang, kan een weeshuis voeden :) wel nog pijnlijk maar dat word hopelijk gauw beter!!!

7. ooo baps wat een plaatje! smelt!!!
    en fijn dat je bv goed op gang is joh! heerlijk genieten!

en bedankt :D

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wat een beauty!;)

Pijnlijk als in ....dat zuigen voel ik ERG goed? Dat moet ff wennen ja..helaas.

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ooooooooooooooooohhhh bapsie wat een plaatje! Wauw, wat een mooi kindje! Lekker genieten hoor! Fijn dat bv goed gaat hopelijk is dat pijnlijke er ook snel vanaf!

Hier is mijn ovutest nog niet positief maar wordt wel steeds donkerder... misschien morgen...

Ik ga dadelijk maar eens beginnen aan het nagerecht voor de kerstdagen; kaneelparfait (soort ijs) Zooooo lekker.... Niet echt een straf om dat vast te proberen:p Ik wil graag een keer proberen voordat ik voor het "echie" moet maken (krijg 1e kerstdag 8 mensen te eten en de 2e zelfs 10. Super gezellig dus.

10. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Avond!

Baps, SMELT!!! wat een drollie!!!

*zoef* naar mn boerderijtjes...

11. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Bapsie, wat een mooierd zeg! Goed werk hoor!!! Dat klinkt niet echt als een pretje, maar wat een mooi resultaat!!

Wieffie, mjammie klinkt goed! Inderdaad gewoon 1 x uitproberen, of 2 of 3 keer ;)..
    En goed die testen in de gaten houden!

Leentje, hoe gaat het met jou? Inmiddels al ei gespot?

Dimple, auwie! Wel goed in de gaten houden hoor!

Marieke, volgens mij hang je lachend boven de pot, of niet? Alles voor een mooi knipperlichtje, toch? Banner is mooooooi!

Hier geen nieuws. Morgen maar even de boom opzetten, heb er zin in!

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Oooooo Bapsie, wat een moppie, lekker genieten.

@Wieffie, dat wordt dus een drukke kerst zeg, ik krijg alleen op 1e kerstdag mijn broer en voor de 2e hebben we nog niks besloten, of met het gezinnetje of we moeten nog uitgenodid worden.

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ow en ik heb een boompje gehaald bij de boer. Hij staat, morgen samen met wup optuigen, zijn c1000 disneykerstbal hangt er wel al in:D

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    yep...duidelijk weer een smepbaby...wat is ie mooi!!!!! :)
    en wat fijn dat de bv goed op gang is gekomen! Geniet ervan! Is het pijnlijk vanwege de stuwing soms? Dat zakt nog wel af hoor. Alleen tijdens het toeschieten kan het nog een poosje wat apart blijven ;)

Over bv gesproken...
    hier na 9 maand is de combinatie bv/fv toch echt ten einde. Werd de laatste maanden natuurlijk al steeds minder, maar dat momentje samen voor het slapen gaan hebben we er toch nog een paar weekjes in kunnen houden. Maar nu is het echt gedaan. Ik had al niet veel meer, maar nu is het wel heel weinig geworden en trapt K er niet meer in :D (gaat ie bijten ipv drinken ;) :$ :p)
    Ben erg blij dat we toch nog zo lang samen hebben kunnen genieten van onze momentjes en vind het erg jammer daarvan afscheid te moeten nemen, maar aan alles komt een eind helaas. En ik ben er erg trots op dat ik (ondanks dat het niet meer dan een combi kon zijn) het tóch 9 maand heb vol kunnen houden.

Dus meiden die bv kunnen en willen geven: geniet ervan met volle teugen! Ook van het feit dat de bv gewoon lukken wil, want ik heb er bij mijn eerste (bij wie de bv gewoon prima liep) nooit bij stilgestaan dat het bij m'n tweede en derde zo moeilijk zou kunnen zijn.

btw: ben heus niet van de bv-maffia hoor ;) Wou alleen even kwijt hoe ik de bv heb ervaren ;)

oja! K-nieuwsflitsje: hij zwaait als je hi of hallo zegt en zegt dan 'haaaaai' en als ie 1 van de katten ziet zegt ie 'aaaaaai'....zo schattig!!!!!:p:p:p:D

oja (2)!: we hebben het voor mekaar! De kerstboom staat! wat een opluchting ;)

later ladiezzz!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wil alleen maar zeggen BRAVO...en ...IK KAN NIET WACHTEN OP DIE MOMENTEN!:D:D:D:D:D:D

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Tezzz: Wat fijn dat je het tot nog 9 maanden heb kunnen geven! En wat schattig dat K. dat doet! hihi!

@ Baps: knap kereltje hoor!

@ Marieke: goed teken!

@ Dimple: wanneer is jouw NOD?

@ All: Hooooi!

Hier ook een 'nieuwsflits'. N. doet heel wat pasjes los. 7 ongeveer en dan valt ze steeds neer! Ze kan heel goed haar evenwicht bewaren als ze wat gaat wankelen herstelt ze zich en neemt weer wat pasjes! Heul schattig!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lola: zo he! Die N is ook van de snelle zeg! Wat knap! Pas je wel op? Binnenkort loopt ze weg ;) (wel goed voor je conditie :D )

@Beast: thanks! En ben stikjaloers dat jij die kans over een poosje weer krijgt ;) ... maar gun het je heeeeeeel erg hoor! :)

liefs!

nog ff paar buurtjes helpen en dan door naar bed...

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hey, jij heb al 3 kansen gehad...ik krijg er maar 2!;):p

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Tezzz: hhahaha, nou ben benieuwd wanneer ze echt gaat lopen! Lijkt me wel gaaf! hihi! En tjsa aan mijn conditie moet gewerkt worden idd! hahahaha, ben al 5 weken niet wezen sporten ofzo!

Wat gaan jullie doen dit weekend?
    Ik doe even rustig aan, wou vandaag naar Ikea en moet boodschappen doen, maar aangezien N. NOG slaapt sinds gisteravond 8 uur is mijn 'planning' wat in de soep gelopen! Och, als ik maar voor de kerst bij Ikea geweest ben!
    Morgen naar een vriendin, overmorgen gelukkig ook vrij!
    Alvast boodschappen halen voor N. d'r verjaardag, traktaties in elkaar knutselen voor kinderen op het dagverblijf, maar ook voor de kinderen die op N. d'r feestje komen!
    Ohja, kerstkaarten moeten ook nog gedaan worden..
    Nou ja, lekker van die kleine dingentjes doen in ieder geval!

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    %#^$&# hele reactie getypt, kwijt......ik probeer het straks weer.

Deel Deze Pagina