Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

kippie poll, 5 januari om 15.50 uur een meisjes kipje :)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tjonge, zo'n rust hier en ik start een nieuw polletje en opeens komt iedereen weer opduiken!
    LOL! :D

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh mag ik mijne aanpassen, als de D-day 24 jan is denk ik 17 januari, aangezien de kleine in ee nstuit lag! hihihi, of nog ligt... Wel het zelfde tijdstip!
    Thanks!

Zo, nog 2 bhp-en! Ciao!

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Tezzz, ik ben ook wakker, ben alleen maar druk aan het boeren, weinig tijd voor hier. Denk dat een hoop dat wel hebben ;)

Kippy-poll: 12 januari (6.00 uur) een kippetje (mooie dag/mooie tijd=mijn verjaardag:D)

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    haha ja Jan. bedoelde ik ;)

Oja nieuw filmpje op H ! Ze kan zo lief brabbelen ! (alleen veel meer tegen dr vader dan naar mij..... ;) )
    Nou ja misschien ben ik onderhand wel een beetje standaard geworden....

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    LOL!

Wen d'r maar aan, gaat nooit meer over ;)

Thuiswerken is ook niks voor mij. Nog steeds niet boven terecht gekomen :) Maar m'n boerderijtje wordt prachtig! ;)

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Kippie-poll

11 januari en wordt een haantje om 15.53

All; hoe is't

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Kippie en Haans

Bekijk bijlage 36161

Poll!!!

Bapsie: 5 januari om 15.50 uur een meisjes kipje
    Tijgertje: 11 januari en wordt een haantje om 15.53
    Dimple: 12 januari (6.00 uur) een kippetje (mooie dag/mooie tijd=mijn verjaardag:D)
    Lola: 17 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje!
    Tezzz: 18 januari om 8.51 en een mannetje (omdat ons eerste mannetje toen ook werd geboren ;) )
    Marieke: 20 jan om 7.30u en denk een haantje
    Lola: 28 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje!
    Melmel: 29 januari om 05:00 van een Meisje !!

D-day: 24 januari
    Link plaatje: http://www.renskehorn.nl/images/eendje.jpg

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Kippy poll : 22 januari om 13:05 een echte meisjes kuikentje !

Baps, je hebt een knapperd op de wereld gezet hoor !!
    Ben wel benieuwd na XL's echte naam ;)

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    oooh als de D-date 24e is doe dan maaar de 26 e zelfde tijd :D

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Weer veel te vertellen eigenlijk maar eerst kippypoll...
    afgesproken met kip dat ik nu een verjaardagkado krijg, dus 10-01-2010 bevalt kip van een mooi jongetjeskuiken om 23.20;) Tenslotte hebben wij ook erg ons best gedaan om haar een verjaarskado te geven. Colin was nog geen 2 uurtjes te laat maar het kuiken van kip heeft een beetje van zijn/haar papa en is dus wel op tijd ;)

Dan vanmorgen zijn we weer naar Nijmegen geweest, nee dit keer niet voor Colin maar wieffie-man moest naar de cardioloog (een prof) aangezien zij hetzelfde hebben. Gelukkig een goed gesprek gehad daar en hij hoeft geen ingreep te laten doen maar als hij last heeft kan dat dus wel. Verder is de kans dat een eventueel 2e kindje hetzelfde krijgt volgens de prof 0.0001%. En evengroot is de kans dat Colin nu nog weer last gaat krijgen! Kortom ik kan mijn geluk niet op! Al deze ellende is nu waarschijnlijk definitief voorbij. Ben de hele dag al vreselijk jankerig... bij iedere kerstboom, kerstliedje enzo.;)

Nou ik ga dadelijk C maar eens uit zijn bedje halen... tijd om wat boodschappen te doen ( en ik wil graag mario voor de wii halen, zo'n gaaf spel!) en ff bij opa en oma het goede nieuws vertellen...

Tot straks meiden dan lees ik ook weer bij!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezz lekker aan het redecoraten op fv? ;)

@ kippy poll 21 januari om 3u een haantje (omdat jongetjes zoooooo leuk zijn!) btw het plaatje is volgens mij een eendje? (sorry kon het niet laten ghe ghe)

@ wieffie oh meis wat een fantastisch nieuws zeg! gefeliciteerd!

nu effe proberen verder bij te lezen....

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nou vooral veel poll-ge-ouweneel dus hahaha

@ bapsie veel succes morgen alleen met XL. gaat vast goedkomen!

@ leen nou ik hoop dat er stiekum toch iets moois groeit daarbinnen hoor hahaha!

zonet samen met bosch de kerstboom versierd * smelt *
    we konden de helft van de kerstspullen niet meer vinden dus vanmiddag even snel ge-kerst-shopt. We hebben er een sneeuwballen-boom van gemaakt :) zoooooo leuk (vind ik zelf)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Kippie en Haans

Bekijk bijlage 36192

Poll!!!

Bapsie: 5 januari om 15.50 uur een meisjes kipje
    Wieffie: 10-01-2010 bevalt kip van een mooi jongetjeskuiken om 23.20;) Tenslotte hebben wij ook erg ons best gedaan om haar een verjaarskado te geven. Colin was nog geen 2 uurtjes te laat maar het kuiken van kip heeft een beetje van zijn/haar papa en is dus wel op tijd ;)
    Tijgertje: 11 januari en wordt een haantje om 15.53
    Dimple: 12 januari (6.00 uur) een kippetje (mooie dag/mooie tijd=mijn verjaardag:D)
    Lola: 17 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje!
    Tezzz: 18 januari om 8.51 en een mannetje (omdat ons eerste mannetje toen ook werd geboren ;) )
    Marieke: 20 jan om 7.30u en denk een haantje
    Mielenl: poll 21 januari om 3u een haantje (omdat jongetjes zoooooo leuk zijn!)
    Ikdus: 22 januari om 13:05 een echte meisjes kuikentje
    Melmel: 26 januari om 05:00 van een Meisje !!
    Lola: 28 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje!

D-day: 24 januari
    Link plaatje: http://www.renskehorn.nl/images/eendje.jpg

15. dames ik ben bang
    zit te janken en te shacken..
    veegde net met plassen wat bruinig/oranje/rozig bloed af.. heel lichtjes.. heb geen pijn.
    heb meteen de vk gebeld.. zij zei dat de helft van de mensen rond de 6 weken een bloedinkje hebben.. en zolang ik geen pijn heb t heel normaal is..
    maar o wat ben ik bang :(

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: kan me het voorstellen dat je op dit moment duizend doden sterft...
    Kan alleen maar zeggen: hou moed! Zoals vk zegt: kan best met 6 weken! Denk aan tijgertje. Die had laatst ook bloedverlies en heeft toch al 3 goeie echo's gehad!

KNUFFEL!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    lieve ladiezzzz,

ik krijg een klein beetje het idee dat jullie wat onzeker raken over het noemen van een datum in de poll (komt vást omdat we het de laatste tijd nooit goed hebben :D ). Toch vraag ik jullie vriendelijk ...
    de wijzigingen tot een minimum te beperken!!!!

Ik voeg graag dingen toe aan de poll en vind het leuk 'm bij te houden, maar zo schiet mijn boerderijverbouwing natuurlijk niet op he!

;) :D

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: wat een goed nieuws!!! En nou...na al die maanden...eindelijk alleen nog maar vreselijk genieten!!! :)

@Mielenl: sneeuwballenboom...leuk! Best een ideetje! (maar dan wel piepschuim ballen hiero, want de katten en kids gaan er dan vást mee aan de haal ;) )

hier wederom kerstbeertjes en knutselprut in de boom. Wel 1 nieuwigheidje: Wij hebben groen geel rood knipperlicht in de boom (die je zelf kan instellen dus wij zetten 'm altijd op 'langzaam doven' anders lijkt het wel disco hier! ) en na 8 jaar hebben we helaas afscheid moeten nemen van de groene lampjes van het snoer :(
    Dus onze boom is dit jaar iets meer rood geel ;) :D

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pffff.....Marieke, ik snap zeker goed dat je zo schrikt! Zoiets verwacht je ook helemaal niet. Ik kan je wel vertellen dat een goede vriendin van mij tot 12 weken best flinke bloedingen had en nu al weer bijna 3 jaar een gezonde dochter heeft maar dat zal jouw onzekerheid niet wegnemen. Is het erger geworden of niet? Je BMM is nu zo doorbloed dat er gemakkelijk een adertje kan knappen maar dat weet je zelf natuurlijk ook maar dat zal je niet voldoende geruststellen. Een hele dikke kus en het kan niet anders dan dat het helemaal goedkomt!

20. dank je tezz en leentje,
    t was alleen bij t afvegen.. ik zag wat bruinigs/rozigs.. beetje spotting zeg maar.. dus schrok me dood.. sindsdien al wel 100 keer naar de wc geweest... nu is t alleen nog als ik wat met t papiertje naar binnen ga dat ik t lichtjes zie..

t zal ook idd wel normaal zijn.. maar ja t zit nog zo in mn geheugen van de vorige keer.. is ook nog maar zo kort geleden..

Deel Deze Pagina