@ Dimple: ja dan is het wel leuk om gewoon te gaan! N. zou morgen trakteren, nu maar maandag, maar bedacht me opeens dat veel ouders wel vrij zullen zijn en dus de kindjes thuis hebben! Alhoewel, op mijn werk is het vrij rustig qua vakanties, dus misschien zie ik 'spoken'! Nja, N. krijgt er toch weinig van mee, die weet toch niet dat ze trakteert! hahahahha!
Nou dames, truste alvast! Ik duik mijn bed in met het boek dat in mijn kerstpakket zat! (psychologische thriller, gaat over een psychiater en een psychiatrisch patient, hoe verzinnen ze het? )
Geloof mij maar...ik doe het al 8 jaar (da's dus 8 + 5 = 13 keer een geboorte herbeleven PLUS alle keren tussendoor dat je er aan denk terwijl je in afwachting bent van je tweede en daarna derde bevalling. En dan laat ik nog buiten beschouwing alle keren dat je de net verse bevalling nog weer afdraait in je hoofd. Dus dat is...ehm...best wel heel erg vaak! ) Maar ook hartstikke leuk hoor. Kids willen vaak horen over hun geboortedag en wat en hoe. Ook leuk nou, nu K vaak kleertjes draagt die van hun zijn geweest. 'Is die van mij geweest of van L? Of hebben we die allebei aangehad? En waar komt het vandaan?' Net schatzoeken. Blijft leuk! Zo. K vanmidag dus prikje gehad. 1 schreeuw en 3 tranen en een heeeeeeeeeeeeeeeel boze blik naar de wijkzuster en dat was het wel. Toen was de boze bui alweer voorbij. Hij heeft thuis nog ff heerlijk gespeeld en heb 'm daarstraks in bed gelegd met 38.1. Valt nog alleszins mee dus. Hopelijk blijft het zo. Vond het trouwens heel goed dat ze nog van tevoren wel even vroegen hoe hij er de vorige keer op had gereageerd. Deden ze laatst op het cb ook al. En L heeft weer gezwommen. Ze heeft nu 5 lessen gehad en mag volgende week alweer naar een andere juf (juf nummer 4 dus in 5 lessen). Omdat ze al wat schoolzwemmen had gehad wisten ze eerst niet goed in welke groep ze het beste kon instromen (dus les 1 bij ene juf begonnen en andere geeindigd en les 2 en 3 bij de andere juf) en na 3 lessen kon ze dus gaan verhuizen naar de woensdag. En nou 2 lessen gehad en ze kan dus weer naar de volgende juf! Wat een gedoe. Maar het voordeel is dus wel: ze heeft opeens de slag te pakken en stroomt dus opeens vlot door richting laatste niveau! Vandaag heeft ze zelfs al zonder kurk mogen zwemmen! Dus nog ff oefenen binnenkort met kleren aan en ze kan al op voor A! Yessssss! wie had dat gedacht een 3/4 jaar geleden...ze springt gewoon het water in (en dan ook echt pas na 5 tellen weer boven of zo) hihi badjuf moest trouwens wel lachen...die kon zich ook nog levendig herinneren hoe bang voor water ze in het begin was Er lopen daar heel wat badmeester/juffen rond maar L kennen ze allemaal! sorry, weer heel ego-verhaal.. maar ben gewoon zo ontzettend trots op m'n meisje! Zo verlegen als ze is, gaat ze wel gewoon tussen die andere kids staan (die minimaal een kop kleiner en een buik dunner zijn) en ze doet gewoon wat ze moet doen. En ze heeft nog pret ook! Zo mooi! *mis de ik-is-trots-smiley* @Beast: veel plezier morgen bij je 20-wk-echo! @All: moet nog ff oogsten...misschien tot laterr liefs!
Mogguh! Hier gisteravond nog niks, maar nu een dik pak sneeuw, en het sneeuwt nogsteeds. Lool, fijn dat het de goede kant op gaat met N, maar idd prettiger om 'r nog een dagje thuis te houden. Dikke knuffel voor 't bijna-jarige grietje! Tezzz, wat goed van L! Kan me voorstellen dat je trots bent ... alle reden toe. Mariek, rustig gebleven bij jou? Dimple, veel plezier in de Ardennen (kan je volgens mij skien nu ). En Wief, jij op de kerstmarkt in Munster! Mis Berlijn wel nu... was het zoveel gezelliger dan hier rond deze tijd... Werk ze allemaal (of niet) vandaag!
We hebben hier maar een dun laagje, jasmijn ving het geweldig spul! Misschien nog leuker dan regen plassen! 20w echo was goed...nix gevonden middenrif is mooi dicht, joepie. We hebben ff weg gekeken bij de meting van de blaas...dus we weten niet wat het wordt Me placenta ligt aan de voorkant ..dus dat verklaart dat ik deze beeb minder voel dan Jasmijn rond deze tijd..en dat mark nog nix gevoeld heeft...wel jammer..nix aan te doen..komt wel. NU SNEEUWT HET DIKKE VLOKKEN! Jasmijn is er stil van! Jasmijn is gewoon normaal...nix extra hangerig/ verhoging (ivm prik) dus die gaat lekker
super beastie dat alles goed is!!!gefeliciteerd!!! ik had ook de placenta aan de voorkant maar deze druktemaker wist mij en bapsieman goed te bereiken
..moet je wel sneeuw voor hebben... hier blijft het (nog) bij natte sneeuw K daarstraks 38.6, dus toch nog maar ff in bedje gestopt. Was verder wel vrolijk, dus niet echt veel last of zo. Ik ben er weer ff vandoor! ff begin maken met salades voor kerstdiner kids vanaaf. Laterr
oja dat komt vast nog wel daar ben ik niet bang voor....tis alleen als je het vergelijkt, wat je niet moet doen maar toch doet, anders.... voor de rug meting lag het verkeerd dus we hebben het nog heerlijk lopen pesten..wahaha Buik is wat dikkig, had jasmijn ook..dus de meting kwam op 21w 5d...maar dat is dus een samen smelting van de lengte en het gewicht (ff meer dan een halve kilo) dus ik hou het lekker bij 21w
goeiemorgen beast super dat de 20 weken echo goed was! verder eerlijk gezegd geen idee dus dikke knuff voor iedereen! hier sneeuwt t ook.. lichtjes.. ligt een klein laagje, ben er zoo niet blij mee want ik moet zo naar mn moeder om te poetsen en vanavond moet ik werken. en ik ben geen held met glad weer rijden.. maar ja zal toch moeten he...
hebben jullie maar zo weinig sneeuw? manlief heb fe gemeten vanmorgen en toen lag er al 25 cm en t sneeuwd vrolijk door ziet er wel mooi uit maar ben blij dat ik niet weg hoef
hier net K uit bed gehaald. Arme ventje is aan de diaree, had z'n hele bed onder gepoept en heeft inmiddels 39 graden koorts. Hij vond zichzelf trouwens niet zo zielig hoor, zit nou te spelen in de douche yep, tweede prik is wel wat heftiger dan die eerste dus.. dochterlief is ondertussen vreselijk fanatiek buiten met de sneeuwschep en de slee in de weer...niet dat er veel valt te scheppen of zo..ach ja...
ik vind er nix aan die sneeuw! net al 2 keer van de weg gegleden en hoefde alleen nog maar te tanken. vanavond werken blerg!!!! net weer donkerbruin slijm afgeveegd.. t zal allemaal wel normaal zijn.. ben blij als t maandag is haha
Zo, hij heeft er dan wel meer last van...Jah Jasmijn niet eigenlijk....misschien een stijve arm en dat kan ik best vragen maarja dat antwoord he?!