Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jasmijn was vandaag voor het laatst in het ziekenhuis van Beverwijk! WE ZIJN KLAAR! Geen litteken de verkleuring doet er wat langer over om weg te trekken maar alles is oke...ze vonden het wel jammer want ze vonden Jasmijn allemaal zon mooie stoere meid! hihi:D

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    knuffie voor marieke! Niks nie leuk nie, wegglijden en donkerbruin vegen! Bijna maandag gelukkig! Nou niet meer vegen hoor. Wordt de boel zo schraal van ;)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

yessssssss! :D

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nou ff witte bloes Y strijken...wordt helemaal het heertje vanaaf: broek met streepje met bijpassend giletje, wit overhemd én stropdas! :D :D :D
    en dochterlief heeft een prachtig nieuw tuniek. Naar mijn smaak had ie nog wel wat ruimer mogen vallen, maar ja...dochterlief voelt zich er goed in. Heb haar ook een heuse damespanty gekocht, dus ze is helemaal heppie! :)

Hier trouwens in afwachting van ongi...lf van 11, vandaag op 12 dpo... zal vanaaf wel komen denk ik, begint meestal 's avonds...;)

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

jippie:):p;)

6. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Even snel..

Beastie, wat een goed nieuws zeg van je 20 weken echo en super dat J's armpje nu goed was!! Joehoe!!

Marieke, hoe gaat het met je? Inmiddels helemaal niets meer met het afvegen? Nog een paar nachtjes meid en dan op naar een prachtige echo!!

Wieffie, klinkt goed zeg, kerstzuipen in Munster!! Inmiddels al een positieve test, of heb ik daar nu overheen gelezen8).

Verder alle kindjes die hun ouders slapeloze nachten bezorgen, allemaal snel beter worden!!!!!

Hier verder geen nieuws..

Allemaal een fijne avond!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Beastie: 2 keer geweldig nieuws! Fantastisch! Wat leuk jullie nieuwe spruit heeft het zeker goed met het bolle buikje!
    En J. is ook een hele stoere mooi meid! hihi!

@ Tezzz: Och, arme K. dus ook last! Sneu hoor! Hopelijk gaat het nu wat beter?

@ Baps: Hoe gaat het met XL? En met jou?

@ Marieke: dikke knuffel! Wat een onzekerheid allemaal zeg, dat bruin vegen! Blugh..

Hier alles goed! vorig jaar rond deze tijd zat net mijn ruggenprik erin na uren van weeen. En had ik nog steeds maar 4 cm na al 7 uur op 4 cm stil te staan. Om 10 uur gingen ze het nog een uur aankijken en daarna ging het snel! (maar omdat ik bleef hangen met ruggenprik duurde het al met al even voordat ze konden beginnen met de KS)

N. is koorts vrij! Joehoe! Wel wat mopperig! Morgen toch een rustig dagje, zaterdag is het feestje!

8. thx dames!

Daan nog vandaag weer af en toe met afvegen wat bruinigs.. maar zolang ik geen pijn heb en t geen rood is en t heel lichtjes is vertrouw ik er wel op dat t goed zit..

ga nu slapen.. morgen weer vroeg werken!
    tot morgen allemaal.. truste!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ..er is er 1 bijna jarig, hoera...HOERA! ;) Wat fijn dat N geen koorts meer heeft! :D

Hier K 's koorts al wel wat gezakt, maar nog niet weg. Had daarstraks z'n pakje wederom volgepoept, dus pakje nummer 3 van vandaag maar uit de kast getrokken.

Kids hebben zich helemaal ongans gegeten op hun kerstdiner en hebben zich dus prima vermaakt. Y had zelfs zo veel gehad dat z'n giletje bijna knapte en hij echt buikpijn had van het eten.
    Tegen half negen had ik ze eindelijk allemaal onder de wol en had ik echt zoiets van 'nou ga ik eerst ff relaxuh"...helaas...
    om 5 over half negen stond Y weer in de kamer: had z'n hele bed onder gek*tst... :(
    leuk van die kerstdiners met allemaal verschillende hapjes...

affijn...morgen maar weer wassen dus...

Y voelt zich al wel iets beter nu gelukkig en ligt lekker te slapen. Hopelijk morgen weer fit voor z'n laatste schooldagje en zwemmen.

Ikzelf ben trouwens sinds gisteren heel erg verkouden en hoest alles bij elkaar. Oh...wat is het fijn dat het weer bijna winter is!

Nog ff leuk nieuws: 20-wk echo dinnetje was helemaal prima en ze krijgt een...meisje! :D Kan ik dus lekker weer eens door alle oude meisjesdingen van L struinen voor leuk babyspul ;) Ben benieuwd wat L er van vindt: eindelijk het zusje wat zij nooit gekregen heeft ;) :D

Ik ga zo naar bed (als ik de fietstassen eindelijk heb leeggehaald dan dus..maar het is zo kouhoud! )

Later ladiezzz!

Liefs Tezzz

10. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    N. van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!!!!!

Lool, jij gefeliciteerd met je kleine meid! Een hele leuke dag gewenst.
    Krijgen we nog een taart foto te zien?

Nou ga me opmaken voor een dagje werk, zo geen zin in....

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    N, gefeliciteerd!!! :):):):):)

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!!

Alweer een paar dagen niet geweest, maar zo druk de laatste tijd.

Beast, gefeliciteerd met je goede echo! Ik vond die 20weken-echo echt té verschrikkelijk! Ben nog nooit ergens zo zenuwachtig voor geweest.
    En wat goed dat Jasmijn klaar is!!!
    Stoere meid waar papa en mama trots op mogen zijn.

Lola, hoe is het nu op het werk?
    Zie iets onder je banner staan, maar daar pak ik een extra blaadje voor zo. ;)

Marieke, weer donker geveegd? (donker is oud, dus eerst wisten de zaadjes de weg heen niet zo goed en nu weet het innestellingsbloeed niet hoe het eruit moet, vandaar nu pas)
    Ook ik ben blij voor je als het maandag is hoor. Nog een paar nachtjes! :)

Tezz, al ongi inmiddels??
    En wat knap van je dochterlief dat ze het zo goed doet met zwemmen!

Miepie, voor jullie ook weer een spannende tijd of niet?

Hier verder alles goed. We krijgen een logeerpupje dit weekend. :)
    Gezellig!
    Ik voel me prima, vanacht gedroomd dat ik een vreselijke miskraam kreeg! Jeetje wat was dat erg zeg. Moest even omschakelen dat alles gewoon goed was vanmorgen.

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lieve Nena, gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Wij wensen jou een hele fijne dag vandaag!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier een emo avond/nach achter de rug... BV is gigsntisch terug gelopen, kleine XL blijft honger houden... en aanleggen doet zo enorm zeer dat ik er steeds meer tegenop zie... vanaf gister aaf gekolft en er komt maar 20cc per kant...echt te weinig dus.. manlief is nu bijvoeding aan t kopen :(

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

N. en mama N. gefelicieerd met je verjaardag!!! lekker taart happen vandaag!!!(en morgen)

16. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Lola , van harte gefeliciteeeeerd !
    Jeetje alweer 1 jaar oud !

Bapsie , wat naar dat je voeding zo terug gelopen is !
    Als ik jou was zou ik blijven kolfen om alles weer op gang te brengen en smeren met bepanten.

Ik was doordat M zo weinig dronk en ik daardoor weinig had ook overgestapt op bijvoeding (met 5 weken) maar daardoor sloeg ik het kolfen weleens over waardoor alles zo goed als stil kwam te ligen...
    Toen was bv einde verhaal....
    + dat M weken lang zo gigantisch weinig dronk en flink aan het spugen was was het ook wel weer fijn dat ik zonder gekolf zo een flesje kon maken (anders moest ik het mixen en verdikkingsmiddel toevoegen en ze had al z,n last van krampjes....) en kon zien hoeveel ze precies dronk.

Natuurlijk moet je helemaal zelf weten wat je doet , maar phoe ik heb 3 weken daarna z,n spijt gehad dat het over was.

Ik hoop dat het probleem snel verholpen is !
    Heb je nog last van stuwing ?

(ik heb ook weleens gehoord van iemand van m,n cursus dat ze een neuspray van de dokter kreeg om alles te stimuleren ?)

Misschien zijn tepelhoedjes (als het weer op gang is) ook een idee ? (ik heb hier een nieuw paar ligen , verpakking wel open gemaakt maar nooit gebruikt , als je intresse heb let me know! :) )

Liefs !

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    whoee Mia vandaag 5 maanden !
    Lola wat jij nu hebt (met de bevalling herinneren) dat heb ik elke maand hahaha !

Phoe als je er zo op terug kijkt lijkt het allemaal zo onwerkelijk , net als een lange (zeer pijnlijke hahaha maar dat kan ik me ook niet meer voor de geest halen...) droom !

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

melmel bedankt voor de tips maar ben al vanaf dag 2 aan de tepelhoedjes... smeer me suf met bepanten en slaap bloot om de tepels goed te laten drogen, maar t is nu net of t topje van mn tepel er af gaat vallen binnekort :(
    ga idd wel proberen te blijven kolven, maar fe iets minder dan 8x per dag want dat is echt fe te veel voor mn tepels...

baal nu al gigantisch dat t niet wil maar een gestresste moeder heeft XL ook niets aan en ik weet dat ik wel echt alles uit de kast heb getrokken...

productie probleem komt omdat ik door de pijn geen toeschiet reflex krijg, dus medicatie daarvoor lijkt me niet handig...

stuwing is al over, had ik met dag 4/5/6 echt heel erg last van...

toch bedankt voor je tips, lief :)

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Mmmorgen!

Allereerst natuurlijk:

Lieve N (en mamma)

Hartelijk gefeliciteerd met je
    Bekijk bijlage 37252

ste verjaardag!

Heel veel plezier gewenst met je relaxdagje vandaag en alvast met je feest morgen! :)

en verder...

@Bapsie: wat doet er precies zeer bij het aanleggen? Als je last hebt van borstontsteking / verstopte melkkanaaltjes, kan het natuurlijk ook daar aan liggen dat de toevoer ff wat minder is. Enige wat ik kan zeggen is: blijven masseren, blijven kolfen en aanleggen. Blijven stimuleren dus. (btw: kolfen werkt ook niet zo goed bij idereen. Ik kreeg er ook nooit zo veel uit. Ook niet toen ik m'n dochter bv gaf en die groeide toch echt wel als kool ervan ;). Je kunt er rustig van uit gaan dat beebjes veel meer uit de borst kunnen halen dan een kolfapparaat dat kan.)
    XL kan ook makkelijk in z'n regeldagen zitten he. Dan lijkt ie onverzadigbaar en wil continu aanliggen. Maar da's juist zodat de bv nog meer op gang komt. Misschien een goed idee om even naar het weeguurtje van het cb te gaan? Dan kun je een beetje in de gaten houden of ie nog wel aankomt. En (wat melmel zei) er is wel een neusspray bij de ha te verkrijgen, maar daar moet je volgens mij wel zelf om vragen (tenminste, volgens mij had beast daar ooit om gevraagd en kende de ha het niet eens).
    Het is natuurlijk prima om bij te gaan voeden (zelf 9 maanden gedaan ;) ), maar als het lukt zou ik het nog proberen een dag of wat aan te zien. En pak je rust waar je kan!
    Heel veel succes ermee! En sterkte voor de auwie!
    Knuffie!!

@steef: vanmorgen eerste veeg ontdekt en meteen afspraak gemaakt voor het plaatsen van het spiraaltje :)
    ..heb ik weer...vrouwelijke arts is er volgende week niet, dus moet ik bij m'n eigen (stomme) ha...tja..kleinigheidje hou je toch ;)
    Enneh..niet meer van die nare dromen hoor! brrrrrr.

@ehm...all!

Hier Y nog niet opgeknapt. Heeft vanacht nog een keer gespuugd. Dit keer gelukkig wel in z'n bakje ;) Ligt nou al de hele ochtend te slapen in ons bed. K is weer z'n vrolijke zelf, maar is nou een half uurtje spelen en mopperen toch ook weer in slaap gevallen.
    Dus L is de enige die naar school is. En ze is helemaal trots, want ze mag om 12.00 uur zelf naar huis komen én mag ook nog bij Y's juf vragen of ze nog wat van hem mee kan nemen naar huis. Het verantwoordelijkheidsgevoel groeit met de minuut! :D :D
    vanmiddag dus niet uit eten helaas :( ff verzinnen wat ik dan ga maken..;)
    ach...koppie soep zullen ze allemaal wel lusten ;)

en nou eerst: wasmachine en droger weer aan! :$

laterr

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    van de medicatie krijg je juist wel weer een toeschietreflex ;)

Deel Deze Pagina