@ bapsie (vervolg) ik heb vanwege de pijn toen ook wat gekolfd, ik geloof dat mijn record 50cc in totaal was. Terwijl ik echt wel genoeg productie had, Bosch groeide als kool op de bv (misschien daarom ook zoveel moeite om te stoppen) Meis succes met je beslissing, en als je wilt staat mijn inbox open hoor @ tezzz awwwww dus toch geen per ongelukje bij jou @ diaan hoe is het met jouw spookje? hoop dat ze af en toe een nachtje doorslaapt, kan jij ook weer lekker bijtanken! Hier afgelopen nacht ook weer een spookje.....hopelijk vannacht een rustige nacht
Avond! Weer veel te veel bij te lezen gehad... @ Lool, GEFELICITEERD MET N! Alweer 1 heel jaar om! (en dat van je arm... ik loop echt rood aan... sorry!) Hoe is t nu? @ Baps, vervelend dat de bv niet lekker gaat zeg! Even een kleine ervaring: Na wikken en wegen van de artsen mocht ik tijdens mijn medicijnegebruik toch bv geven en ben daar ook positief mee van start gegaan toen S geboren was. Een dag of 2 /3 ging t prima, maar ineens bleef S niet 'hangen'. Mn tepels waren rouw en kapot tot bloedens toe. Na al jankend met de kraamzorg elke dag op de bank te hebben geprobeerd alle 'maria'-houdingen en 'rugby'-plaatsingen te draaien ben ik overgestapt op fv. Heb daar nog steeds geen spijt van. Ik weet nu precies hoeveel ze binnen krijgt en aan een moeder die niet 100% achter de bv staat en er niet lekker bij in haar vel zit heeft een kind ook nix aan. (het is zelfs slechter, want je scheid dan stress-hormonen af die ook in de moedermelk komen) Ik hoop dat je voor jezelf een beslissing kan maken en dat alles snel weer op zn pootjes terrecht komt, want zoals een ander al eerder zei, heb je je rust hard nodig!! Een hele dikke knuffel! @ Beast, gefeliciteerd met de positieve 20 weken echo en knap dat jullie alletwee weg hebben gekeken bij het in beeld brengen van het geslacht! Doe ik jullie niet na, want ben veeeuuuls te nieuwsgierig! @ Marieke, zoals tezzz al zei: niet te veel vegen, want dan word je zo schraal Ik hoop dat het snel maandag is! @ Steeph, niezo eng dromen! @ Tezzz, gefeliciteerd met je vriendinnetje haar posi echo! Is K alweer een beetje aan het opknappen? Hier morgen aan de voorbereidingen voor de vlucht van dinsdag. Heb er wel zin in, maar het wordt een lange dag. We vliegen om 13.15 en door "aansluitende" vluchten zijn we pas 19.15 in Galway. De vluchten in totaal zijn maar 2 uurtjes ofzo... Sja... technologie.... En dan maar hopen dat we geen ijs of sneeuw-vertragingen hebben... Leuk... vakantie.... *zucht* La-mij-ma-thuis.... FF mn fv checken en dan lekker vroeg onder de wol... Oja, en kind moet ook nog wat eten... Later!
..kom ik speciaal wat later (oftewel erg druk geweest met eten, knoeiende kids en erg ziek oudste zoontje)...is er nog geen nieuws!!!
hihi ik ben dr dames! shoppen is nix geworden... wilde meteen even mn schoonouders 2 mooie echo's laten zien ons dinosaurusje (daar vond ik t op lijken haha) is nu 0,75 cm groot en heeft een sterk kloppend hartje!!!!!!!!!! ik ben zoo blij! t was weer even wat lastig te vinden vanwege mn baarmoeder maar toen zei ze al snel: gefeliciteerd het klopt!! en volgens de meeting loop ik prachtig op schema. 6 weken en 3 dagen.. maandag dan dus naar de gyn en dan moet ik als ik geweest ben terug bellen naar de vk. en maken we meteen een afspraak weer mijn weekend kan niet meer stuk! sorry voor de ego! zal zo even de echo scannen en plaatsen
Avond! Nog geen nieuws! @ Daan: hihi, ja geniet erg hoor, ze was wat uit d'r hum, maar had haar nog even op bed gelegd nadat we buiten gewandeld hadden en toen was het stukken beter! Op naar morgen een gezellige dag! Ik hoop voor je dat het smeppen succes heeft deze ronde en dat je in 2010 een mooie smepbaby vast kan houden! En smep baby's zijn de mooiste hoor! @ All: bedankt dames! Hier lekker rustig aan gedaan!
ow ja.. ze zag zelfs al een arm!!!!!! naja stompje!! dus onze dino was al aan t zwaaien naar ons hahahaa
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Super nieuws!!!! Ik ben echt heel blij voor je! Dus maandag krijg je bij de gyn nog een echo! Yeeeeeaaaah!
hihi dank jullie!!! ja maandag weer een echo bij de gyn en dan waarschijnlijk rond de kerst weer bij de vk hahaha kom strax om in de echo's! en idd.. een kleine dino hihi
Daar is snoopy stalker weer JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Helemaal goed nieuws!!!!! Wat super dat je vnv nog langs kon komen, je weekend kan vast niet meer stuk! Ben super blij voor je!
Gefeliciteeeeerd marieke !!!!! Wat goed zeg ! hihi dat stompje herinnerd mij aan de 2e echo die ik van Mia had , toen noemde we haar ongeveer 2 weken lang ''stompie ''hahahahaha Daarna had ze wel echte armpjes en beentjes
thx snoopy hihi jij ook bedankt melmel grappig he die stompjes enzo.. ik vond t echt op een dino lijken of een zeepaardje, ben benieuwd of t volgende week alweer anders is. maandag zou de echo sowieso wat scherper moeten wezen ..betere apperatuur. vriendlief is de echo nu aan t scannen, die vind het helemaal geweldig!