MAMARIEK gefeliciteeeerd! joeoehoeoeo...wie had dat gedacht op eigen kracht maar toch mooi gekregen...helemaal geweldig! gefeliciteerd jullie...en ja volgende week is het alweer anders...gaat zo snel in =het begin.....en ja het hoofd is de eerste tijd erg groot hahaha
prachtfoto mamarieke! En idd erg duidelijk voor 7de week! ..ben eigenlijk film aan het kijken, dus ben weer weg Slaap lekker allemaal! (Ben benieuwd of mamarieke kan slapen met een grijns om haar mond én een grijns om de mond van C naast haar )
Daan, lief dat je vraagt na mn "date" , nee dat word niets meer.. Hij blijkt al bijna 5 maanden een vriendin te hebbe, alleen hij is er niet zo gelukkig mee. En denkt nog steeds veel aan mij en hij zit in een dip. Want met kerst en oud en nieuw is hij zonder zijn vriendin en familie. Want zijn vriendin wilt hem nog niet laten ontmoeten aan haar moeder. Vind het zo sneu voor hem, ik had het allang geweten hahaha. En volgens mij had je het wel al gezegd over ECD, maar nogmaald bedankt !!!!!!! Heerlijk hoor geen enkele kans onbenut laten, heel goed meid hahaha. Zo hoort het. Dat je over een aantal weken lekker positief test. MAMARIEKKKK, gefeliciteerd met je goede echo. Het lijkt een beetje op zo een gummie beertje ( zo heten die snoepjes toch hahah )
Naavond !!! MAMARIEKE ...GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE DINO !!! ben zo blij dat alles goed is...2010..HERE SHE COMES !!! Hier alles goed...beetje feest zelfs..want Meagan heeft waarachtig vannacht door geslapen..dus mams is helemaal happy..en mijn gevoel zegt dat deze nacht ook lekker rustig gaat worden.. *gaan verhuizen naar de noordpool..want Meagan slaapt erg lekker door sneeuw en kou!* verder niets terug gelezen.. Ohja..had het al op hyves gedaan..maar doe het dunnetjes over hier.. lieve N Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag..wat ben je al een grote meid !! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad..koortsvrij...met heel veel kadootjes en lieve mensen die zooooooo veel van je houden !
nogmaals dank dames moest de groetjes doen van stephanie, ze komt zwp niet op net nu mn mooie echo's erop staan haha maar zal ze even mailen naar de hihi
hhihi..geniet er van...duurt nog wel even voordat het "echt" is..teminste dat heb ik nog steeds en ben over de helft
Jaaaaahhh... wat een geweldig nieuws marieke! En idd wat een duidelijke echo voor 6.3 weken Die van Colin met 6.3 weken was alleen maar een blaasje te zien. Ik heb de echo's van 6.3 en 7.3 weken nog ff in mijn album gezet kan je zien hoeveel hij toen al gegroeid was Gefeliciteerd meid, klim nog verder op die mooie roze wolk en nu alleen nog maar genieten! Lola, van harte met de 1e verjaardag van N! Hopelijk hebben jullie een hele leuke dag gehad! Daan, goed voornemen om gewoon door te smeppen! Enne hier nog steeds geen ei gespot hoor Dag 41 dus ik hoop dat ik eindelijk rond de kerst mijn ei kan verwachten... Ook wel zo gezellig Bij de zwangerschap van Colin sprong mijn ei ook op dag 49 dus kan nog steeds... Morgen ga ik ff verder teruglezen, nu maar 2 pagina's gedaan
Mooie echo!!!!!!! @ Diaan & Wieffie: Dank jullie! @ Diaan: whoeiii, GOOOO M.!! @ Ikdus: nja, wat raar zeg dat ie dus al 5 maanden een vriendin heeft! Had ie je niet verteld?!
Joehoeeeeee, marieke, GEFELICITEERD, jullie krijgen een mini-dino, hihi. Wat een geweldig nieuws zeg, ben echt blij voor jullie.
Zo eindelijk schoonmoeder verhuisd, ze zit in dr flat. Nu nog 2 dagen helpen met oude huis (althans, morgen moet ik dringend de stad in voor diverse winterdingen voor wup) en dan zijn wij daar klaar en kunnen we van onze vakantie genieten.
Nee enkele weken geleden opeens, want zijn vriendin praatte heel veel over dr ex en daar zat hij mee . En die nacht stuurde hij me opeens een mailtje met de foto die mn moeder had gemaakt en deze tekst erbij : i love you... im so happy be cause i met you... i cant believe i found it in mail mail and i saw that picture again and smells and feelings and sounds come to me... i really think we met because we had to, because real love exist... te amo. Mati. Schiet mij maar lek hahaha... Al zin in morgen Lool ? Heb je ook nog een taart voor N. waar ze dr zelf (en hopelijk jou ) mee kan besmeuren ? Wieffie, ik weet niet meer of ik het had gezegd maar echt supernieuws vanuit nijmegen dus Wel kut dat je nog geen ei hebt gespot, pfff !!!
wiefie net even je echo's bekeken jeetje wat een verschil he! die 7wk3 dagen is echt super mooi!! enneh klusser de klus met de kerst dimple heerlijk genieten van de vakantie meid
@ Ikdus: Huh? Verwarrend die mail!! En nu dan?!?! Ja heb ook een taartje voor N., maar ze is niet ze is echt van de hartig. Dus ik twijfelde: quiche of taart! Toch taart gekozen, maar toen ik net een gebakje at en N. een hapje slagroom gaf spuugde ze dat snel weer uit. Nog een keer geprobeerd, want meestal bij de tweede keer eet ze wel, maar nee... Dus ben benieuwd! Ik zelf wou niet graaien in de taart, mijn moeder stopte mijn handjes erin en ik ging brullen (ik houd nog steeds niet van met mijn handen eten... Brrrrr...)! Maar N. vertoond dat gedrag ook vaak, liever geen vieze handjes! Ben dus bang dat ze de taart op de grond gooit ipv gaat graaien! hahahahahahahaha! Nou ik ga naar bed en wat lezen! Truste meiden!
Hahahaha lool, lekker dan !!! Mijn tante heeft mn gezicht gewoon in de taart geduwd :O.. Ik heb gezegd dat ik het ook zou doen bij haar kinderen, niet gelukt helaas, maar krijg nu een derde kans hahaha. En dat van de vieze handjes herken ik helemaal !Volgens mijn mama huilde ik al zodra ik een zwart randje onder mn nagels had en moest ik meteen douchen whahahah. Ach ja als ze ermee smijt is het ook leuk ( misschien op je niet al te leuke broer *engeltjesface* ) Slaap lekker en heeel veel plezier morgen ! Dimple, lekker genieten van je vakantie straks !! Welke CD zit jij nu ?? Marieke, groetjes aan Steeph, jammer dat ze de mooie echo's niet kan zien. Edit: oohwja Lool, ik heb dus niet op die email gereageerd !!
Marieke ik vind 'm geweldig!! Dikke baal dat ik zp niet op kon komen, maar nu boven achter de pc gelukkig wel. Heb ook mijn echo ingescand, alleen is die lang zo mooi niet als die van Marieke helaas. Wat is het koud he!!!!!
Het is een zoekplaatje, maar als je 'm hebt gevonden en je ziet een heel licht puntje in het midden van de beeb.....? Dat is het hartje!
nou ik vind jou echo ook mooi steef! grappig he hoe echo's zo anders kunnen zijn! bij jou zie je echt een puntje dat t hartje is.. bij mij zacht je geen puntje maar eehm naja anders lol t klopte dus dat is t belangrijkste hahaa