hehehheh...denk dat K dat probleem niet zo heeft...pakte vanmiddag L haar boterham al af en heeft van de week een zakje chocolademuntjes te pakken gehad.....en boos dat ie was dat ik het af pakte! Heb er weer een chocoladeverslaafde bij geloof ik ...ik heb zelf vroeger (toen ik 2 was of zo) een regenworm in mijn mond gestopt.......... hier de kids niet zo heel graaierig trouwens, maar niet bepaald erg moeilijke eters Ik ga morgen een foto maken van K. We hebben ons vandaag rotgelachen! Y heeft een plastic star wars zwaard en K ging ermee spelen. Hij zat echt helemaal rond te zwaaien met dat ding en stond er half bij (alsof ie karate aan het doen was of zo). Ik moest zoooooo aan de smepsquat denken! En dan ook nog pal voor de kerstboom! Zo verkeerd, maar O ZO LEUK! @Diaan: lekker veel met M de sneeuw induiken dus, wordt ze lekker moe van Iedereen: Slaap lekker!!!
Even heel snel.. Marieke en Mariekeman GEFELICITEERD!!! En nu hup op die wolk!! Lekker genieten meis!
Pffff.....ik was me toch een partij zenuwachtig toen ik de pc opstartte.....en toen deed internet het niet! Maar gelukkig dus echt supernieuws van jou Marieke! Helemaal geweldig. En een hele mooie echo! En dan maandag weer een echo, dat is leuk. Ik moet er weer snel vandoor, dikke kus!
Goeie (koude) morgen allemaal! Mieleinl: Wat een leuk boekje! Hoe heet het? Ik heb mijn nichtje een boekje gedaan over Bertje Big, die wil geen varkentje meer zijn en gaat op zoek naar een andere familie.. ook heel leuk! En ik ben écht wel blij dat het kuikentje gedraaid is Mooi mazzel met de reserve sleutels, ik moest dus wel terug rijden haha Bapsie: Fijn dat je weer koorstvrij bent.En kleine X is nu dus al een slim mannetje hihi! Bij papa en mama is het natuurlijk ook veel gezelliger. BV Kan ik je niet in adviseren, maar hoop dat je het snel weer op regel hebt, knuffie. Tezzz: Heeft K verder nog last gehad van het prikje? Dapper ding.. Wat goed van L zeg! Dat is snel!! Mén, jij bent ook altijd behoorlijk druk zeg! Goeie planner.. Moet ik nog leren Looltje: Denk ik er verdorie de hele week aan en dan is het vrijdag en heb ik geen tijd voor zp en vergeet ik het.. Sorry! Maar alsnog van harte gefeliciteerd met N Haar eerste verjaardag!!! Hoe was het?? Beastie: Super dat je echo goed was! Nu heerlijk verder genieten! Fijn dat Jasmijn klaar is in Beverwijk! Marieke: Joepie!! Gefeliciteerd met een mooie echo en met een mooi kloppend hartje! Kun je toch lekker genieten van je weekend Leuke avatar heb je trouwens! Stephanie: Bah, wat een nare droom! Snel vergeten! EN wat leuk, een logeerpup, wat is het? Nyncke: Dan nu officieel gefeliciteerd met jullie huis!! Balen van de regeldagen Wel mooie spam hoor Daan: Babykamer is helemaal klaar (Nog steeds geen foto gemaakt, sorry...) en alle kleertjes ook gewassen en gestreken. Wacht alleen nog op de box, die krijg ik van een collega, maar die is nu op wintersport. En vanaf vandaag hoef ik gewoon een héle poos niet meer te werken, het blijft een vreemd idee hihi Geniet van je rustige weekend en smepse Blur: Het is maar zo'n klein stukje, maar het lijkt door de tijden wel of jullie een wereldreis gaan maken hihi Alle voorbereidingen klaar? Wieffie: Rond de kerst is goed hihi. Zou een prachtig kerstkadootje zijn voor jullie!! Ik weet niet hoe laat we komen hoor, meneer de haan is nu werken en ik moet nog een paar boodschappen doen en daarna gaan we schaatsen met de kabouter.. Maar zal je voor de tijd ff smsen, dan kun je de piek vast uit de boom halen Dimple: Fijn dat het gereeld is met schoonmoeder! Geniet van jullie welverdiende vakantie zeg ik! Ikdus: Vreemd dat hij dat vijf maand voor je verborgen heeft gehouden en het dan verteld omdat zij elke keer over haar ex begint en dat hem niet lekker zit.. Ik wil niet lullig overkomen, maar het lijkt zo wel of hij je gebruikt om zijn eigen sores te vergeten. Doe je wel voorzichtig voor je heel je hart aan hem verliest? Leentje: Hoe gaat het met jou? Druk begrijp ik hihi All: Heb Trutje gesmst.. Zal ff in lichtere kleur toelichten.. Ze vond het heel leuk om wat te horen! Ze komt ff niet op zp omdat ze (natuurlijk) nog helemaal kapot is. Het is ook zo oneerlijk en gemeen allemaal. Hij had al heel snel een woning weer. Zij moet alles regelen terwijl ze nog aan het herstellen is van de verzakking en alles nog moet verwerken.. Maar de jongens doen het iig wel heel goed! Zo, ga nu ff douchen en mijn dingetjes doen die ik nog moet doen.. Fijn weekend en tot later! Ciao!
Kippy, lief dat je trutje even gesmst heeft, geef dr maar heel veel knuffels. En die jongen tja de eerste maanden dat hij dus iets met dr had sprak ik hem dus heel weinig. En hij doet zijn best maar, toen ik een "vriend" had voor een maand heb ik hem dat ook niet verteld. Dus kan het hem niet eens kwalijk nemen en we hebben ook niets met elkaar.. Maar ik zou wel superboos worden als hij hier was geweest zonder te melden dat hij een vriendin heeft.
Hey, Blurry, wat een mooie spam!!! Wanneer vertrekken jullie nou ook alweer? Marieke, lekker op een roze wolk aan het zweven? Ikdus, vind het toch wel een beetje een raar verhaal, volgens mij weet hij zelf niet wat hij wil. Hmmmm, blijf er maar ver bij vandaan en goed dat je er niet op gereageerd hebt!!! Bapsie, hoe gaat het nu met jou? De knoop doorgehakt? En hoe doet kleine x het? Kippy, tja zit natuurlijk nog steeds de wachten op de foto! Fijn dat alles nu klaar is en lekker gaan genieten van de vrije tijd!!! Lool, hoe was de party vandaag? Geen idee wat er met trutje aan de hand is (toen las ik alleen nog maar mee) maar klinkt ernstig.. Veel sterkte trutje!! Melmel, de ooievaarsclub is een boek over een stel dat ook veel moeite hadden om zwanger te worden, het gaat over hun ervaringen. Ik heb nu wel 'open zenuw' gelezen, gaat over heel veel stellen die in alle fases van de mmm zitten maar ook over hoe de buitenwereld er tegenaan kijkt en wat voor een soort opmerkingen je soms naar je kop krijgt. Echt gigantisch herkenbaar. Sommige mensen kunnen zo dom reageren :x. Merk ook dat er in mijn eigen omgeving mensen er niet mee om konden gaan, die vriendschappen heb ik nu ook afgekapt, geen zin meer in. Brengt me eerlijk gezegd veel rust. De vrienden die we nu nog hebben staan er ook echt voor ons, daar heb je wat aan. Hier vandaag naar de stad geweest, man wat was het koud, om kerstcadeautjes te kopen. Wij doen dat namelijk met kerst i.p.v. sinterklaas. Volgende week nog de laatste inkopen doen, maar het meeste heb ik nu binnen. Vanavond gezellig naar vrienden, dus tot morgen maar weer!!! Groetjess
Wel bijgelezen, maar had (sorry) mijn kop er helemaal niet bij, ben doodop, ben ook de stad in geweest en wup ging even midden in de Van Haren zitten overgeven, zoooo zielig, arm ventje, maar alles zat onder, gelukkig hielpen de dames in de winkel ons goed en mochten we achter alles even verschonen, en gelukkig had ik het meeste net nieuw gekocht, dus werd hij meteen in het nieuw gestoken. Behalve een broek, maar Jola in de buurt, mijn moeder daar naartoe gestuurd voor een spijkerbroekje (had hij al, dus ik wist dat die goed(koop) waren) Na een kwartier was hij eigenlijk weer de oude, alleen vanavond had hij 3 frietjes op en een half mandarijntje en een half koekje en alles kwam er weer uit. Nu had hij toch ook wat koorts erbij, maar niet gemeten, want dat vindt hij zooooo erg. Hij sliep binnen 10 minuten gelukkig. Verder in de stad geen sneeuwlaarsen voor wup meer te vinden, alles was uitverkocht, wat suf, wil nu ineens iedereen die dingen hebben, nu een paar laarsjes bij de bristol gekocht met 75% korting. ongeveer 6 euro, dus als dat niet werkt, geen weggegooid veel geld. Zo he, was even weer een echo-verhaal, maar moest het even kwijt, sorry dat ik niks onthouden heb.
nnnnnnnavond! Hier ook lange dag achter de rug met veel wassen en daarna op visite geweest bij mijn zwangere dinnetje die net jarig is geweest. lekker gegeten daar en redelijk bijtijds weer thuis. @Dimple: klinkt erg herkenbaar van je mannetje! Y hier precies hetzelfde gehad donderdagavond en gisteren. Vandag gaat het wel weer goed met 'm (geen koorts meer en weer wat vrolijker), maar erg veel gegeten heeft ie nog niet. Hopelijk een 24-uurs ding dan dus, voor jouw wup ook! Gelukkig had je net wat nieuwe dingen gescoord. Is ook zo naar als je in die vieze kleren en nare lucht nog weer naar huis moet... (Y heeft vorig jaar een keer z'n sinaasappel weer overgegeven achter de toonbank bij mijn schoonouders...da's niet echt prettig werken daarna zeg maar Hebben aardig zitten boenen met niet geconcentreerd schoonmaakmiddel om vooral de lucht weer weg te krijgen .. ) Hopelijk voelt wup zich snel weer beter! @Blurry: volgens mij ben je al weg, maar..veel pelzier op vakantie! Hopelijk wel wat leuker dan vorig jaar (toen waren ze niet allemaal even prettig gezelschap dacht ik, toch? ). En wat hebben jullie een prachtige miss! Die hoge wenkbrauwen! WAUW! @all: manlief zal al wel slapen maar ga toch kijken of ie heel toevallig m'n handen nog een beetje warm kan krijgen...omploegen in die kou is nie lekkuh Laterrr! (Morgen de poll maar weer ff up-to-daten ) liefs Tezzz
Goedemorgen! zo zit al fe beneden, manlief moet maar fe uitslapen heb de knoop doorgehakt, ondanks dat t veel pijn doet stop ik met bv, productie word met de dag minder, en kleine x knapt op op de flesvoeding... heb nog overleg gehad met de lactatie deskundige maar heb echt alles uit de kast getrokken... beetje sneu als mn tepel(topje) er af gaat vallen omdat ik zo graag bv wil geven altijd geroepen dat ik geen strijd van bv wil maken, wil genieten en dat deed ik afgelopen week niet meer, en zins ik de knoop heb doorgehakt voel ik me weer opknappen... genoeg erover tezz ongi al doorgezet? daan wat weet je altijd goed wie wat heeft, handige update voor mij steeds trutje en melmel dikke knufff!!!! tijgertje hoe is t met jullie tijdje niet gezien volgens mij?! rest nog plannen voor vandaag?
Babs en Blur, wat een mooie foto's!! Het is echt waar he... Alle Smep-beebs zijn prachtig!! Marieke, leuke avatar!! Iedereen de sneeuw in vandaag? Jeetje wat een pak en het blijft maar sneeuwen! Esmee is vandaag een half jaar!!!!!!! Vanmiddag gelijk eens kijken of ze een boterham (lees:een stukje) lust.
Oh ja, pup is een franse bulldog. heel schattig, precies ons oude hondje. En gisteren bij Villa Happ 4 nieuwe setjes gekocht!!! Zóóó gaaf. En voor bijna geen geld. Alles minstens voor de helft afgeprijst. Ook de nieuwe collectie.
goeiemorgen ! Jeeeeesus wat een weer ! vanacht ook flink ongi geworden , ik zal morgen gelijk even bellen voor een afspr. plaatsen spiraaltje. (of de pil maar ik twijfel daarover...) Als je een spiraal hebt komt er dan ook een bevruchting tot stand maar kan het zich niet innestelen ? ( dat vind ik zo zielig...) En met de pil slik je elke dag die rothormonen... (+ dat pilvergeter nr.1 ben...) Ik ga even googlen erover.....
Mogge! Kom later bijlezen, moet hier nog veel opruimen! Gister hele gezellige, vermoeide, maar geslaagde dag gehad! N. is flink verwend! Ze deed het uitstekend ondanks dat ze in de middag maar een uurtje had geslapen! Om 5 uur nog even snel een tukkie gedaan, maar voor de rest was ze heel gezellig, maar hing ze erg aan mij, maar dat doet ze de laatste tijd sowieso al! Een vriendin bleef nog voor een wijntje, daar was ik zo aan toe! hihi! 1 uur naar bed, N. ging jengelen, haar bij mij in bed genomen, had geen zin om steeds naar boven te lopen! Maar mevrouw besloot te kletsen en knuffelen tot 3 uur! Grrrrr! 8 uur had ze mij al weer gezien en ging ze weer kussen en haar hoofd op de mijn leggen! (en dan roept ze: aaaaaaaaaaah) Kortom kort nachtje! N. vond de taart leuk om in te graaien, maar niet om van te eten! Ach, de foto's zijn leuk! Ik kom later even een leuke foto posten en ook van haar geweldige outfit! Ik moest eigenlijk kerstkadootjes kopen, maar met de sneeuw is het geen geslaagd idee, misschien stopt het zo nog! Dag!