Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minder beast.. voorzichtig met opstaan.. anders kukel je zo om

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bvlurr en bapsie mooie spam!

@ steeph gefeliciteerd met e d'r 6 mnd!

@ tezzz bedankt voor de kaart! leuke foto!

@ dimple en? boterham binnen gebleven?

Hier vanmiddag op pad geweest voor een slee. jaaaaaa te laat natuurlijk. gelukkig nog eentje van de buren kunnen lenen, en een pret dat Bosch had! Hoe harder het ging, hoe harder hij gilde....
    Hopelijk kunnen we van de week nog een sleetje scoren.....en blijft de sneeuw nog een tijdje liggen hahaha!

Maar jeetje wat ligt er veel he! ik kan me echt niet heugen dat ik dat heb meegemaakt in nederland. Volgens mij ligt er makkelijk een halve meter. Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met de kippenren sneeuwvrij te maken, heb gewoon wat voer en water in het nachthok gezet.....arme beestjes.....

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Zo even bijlezen!

@ Miele: Leuk zeg een sleetje, ik wou dat ik een sleetje had! Misschien maar even kijken op marktplaats! (alhoewel, er zal wel een run op zitten nu! hihi!) Heb je leuke foto's gemaakt van Bosch?

@ Beastie: oei, dat is wat minder! Gek hoor, nooit eerder gehad?

@ Tezzz: Dank u, dank u! Scheelt 14 kilo met mei idd! haha! (nog 7 te gaan!) Ben weer bijna mezelf! Joehoe! Maar leuk dat je het ziet! Doet me goed!
    En wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt zeg! Wat een moppies! Wat een rijkdom, 3 van die heerlijke moppies! :D
    Hahaha. K. is wel een zoetekauw dus! Grappig zeg. N. ging zichzelf gister helemaal te buiten aan kaaskoekjes. Die pikte ze gewoon van de tafel! :$
    Ieks, regenworm! Ik heb wel foto's in mijn babyalbum dat ik aarde at! Gatsie...

@ Kippy: Jij ook bedankt! Enne, ze lijkt idd op mij! haha! Vader??? Huh??? Ohjaaaa... Nee idd, lijkt soms alsof ik haar zelf gekneed heb! ;)
    Enne, idd ik dacht: doe is gek! Nee ik twijfelde heel erg joh met je bevallingsdatum! Nog steeds! Maar ik laat het hierbij! (tezzz werd gek van iedereen die twijfelde! ;) )
    En wat lief dat je Trutje hebt gesmst! En ook dat je ons laat weten dat je dat gedaan hebt en wat ze zei!
    En je verlof is nu ingegaan he?! Joehoe! Lekker genieten!

@ MelMel: hoe is het nou? Ok, je gaat aan de nuva ring! Ooit eerder gebruikt? Lijkt mij zo'n gedoe? Is toch ook met hormonen? (ik mag geen hormonen meer.. Vandaar mijn vraag!)

@ Marieke: Nee, zou ook mijn auto niet uitgeleend hebben met dit weer! Straks je auto total loss... Blugh! Mooie echo trouwens!
    En morgen weer!!! :D

@ Dimple: Op de foto ziet de rok er niet zo uit als in het echt, maar hij is onwijs gaaf! Een petticoat! Ben helemaal verliefd op dat rokje!
    Wat zielig dat Wup gister zo moest overgeven! Hoe is het nu met hem?

@ Blurry: ohjee, S. bezig met tandjes! Snelle dame! Hopelijk hebben jullie geen vertraging dinsdag! Wel lekker er even tussen uit!
    Mooie foto's trouwens van S. Lekkerding hoor!

@ Daan: Feestje was geslaagd! Wij doen ook kadootjes met kerst. Vandaag ook wezen winkelen. Maar in de stad met de buggy was geen succes met die sneeuw! Had beter mijn wandelwagen mee kunnen nemen!

@ Baps: zo herkenbaar meis! Moeilijk he, die keuze maken! Maar wat is het fijn om je mannetje dan zo zien op te knappen!
    Dikke knuffel, je hebt het toch geprobeerd! En hij heeft toch de eerste 2 weken mama melk gehad! Is ook wat waard!
    En wat een snoepie zeg!

@ Steph: Mooie echo! En jeetje E. alweer een half jaar!
    Ik vandaag ook weer mooie koopjes. Vingino broekje 40% korting. Babybarb shirt 40% en een Mexx vestje 40%. Die pak ik mooi in voor kerst! hahaha, genoeg speelgoed gehad gister!

Zo... Heb mijn best gedaan!

Nog even spammen hoor:

Bekijk bijlage 37988

4. jaaa morgenochtend weer :D heb dr zin in :D kan t niet vaak genoeg zien!

maare ik zie je spam niet

5. edit: nu wel haha moooi :D

heeft kleine N nog wat van haar papa gehoord trouwens met haar verjaardag?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee, niets gehoord van hem! Volgens mij weet ie niet wanneer ze jarig is.
    Ik werd rond zijn verjaardag steeds anoniem gebeld en dan werd er niets gezegd en afgelopen week gebeurde het weer op mijn andere telefoonnummer! Typisch! En er zijn maar weinig mensen die beide nummers hebben! Dus ik verdenk hem wel, maar goed...
    Maar niets van hem vernomen, als ik mijn verdenkingen even aan de kant schuif!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Kan me voorstellen dat je het niet vaak genoeg kan zien!
    Had ik ook. Heb echt tig echo's gehad en vond het super!!!! :D

8. zeker mooi :D

blijf er bij! hufter!!!! ;) wie vergeet nou de verjaardag van zn dochter!

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola, ik vind haar outfit op de foto ook al super, als ik ooit nog een meisje erbij krijg ga ik bij jou in de leer qua mode:)

@Beastie, duizeligheid, had ik volgens mij ook tijdens de zwangerschap. Ja klopt trouwens, weet nog dat ik met een dikke buik in de auto zat op de snelweg en (heel) even een duizeling kreeg, was best even eng toen hoor.

@Tezzz, wat een schattige kerstkaart, mooie foto hoor.

@Miele, ja alles is tot op heden binnen gebleven, dus hopelijk was het eenmalig (ok tweemalig)
    Hihi, moest wel lachen om die slee van de buren, wij mogen nu ook de slee van de buren komende week lenen, die gaan toch naar Polen. En das een echte houten, niet zo'n plastic ding. Dat ding trek trouwens voor geen meter, constant helt die achterover.

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @ Dimple: die van ons helt ook achterover (en da's zo'n plastic geval). Ik had ook veel liever een ouderwetse houten gehad, want die we nu hebben (en waar de kids dus op zitten op de foto, hoewel dat voor geen meter te zien is) is eigenlijk meer geschikt voor als ze van een heuvel af sprinten als ze tien zijn of zo ;) mja, we hebben er tenminste 1 ..

@Lola: wat fijn toch dat N lekker zo veel op jou lijkt! :D

@Beast: misschien te lage/ hoge bloeddruk? ff laten checken morgen bij vk/ha? (Ik heb een vreselijke hekel aan duizelig zijn..geen controle over je lichaam...brrr ) Hopelijk snel beter!

@Marieke: veel plezier bij de gyn morgenochtend! (Dat we dat nou eindelijk kunnen zeggen! :D :D :D )

@Bapsie: wat fijn dat je de knoop hebt kunnen doorhakken. Zoals mijn vk 9 maand geleden zei: de belangrijkste afweerstoffen zitten in de allereerste melk dus die heeft ie vast in the pocket! Prachtig toch? Misschien is het niet zo gegaan als jij het het liefste had gewild, maar je hebt je uiterste best gedaan en gegeven wat je kon. En wat is er nu beter dan een mamma die alles voor dat ventje over heeft, liefdevol en relaxed is? Lekker genieten van dat mooie kereltje! Knuffie voor jullie!

@Melmel: lijkt me wel een beetje gedoe, zo'n nuvaring. Ik ga voor de heftigste: het koperspiraaltje. Idd gaat die een mogelijke innesteling tegen (niet zo'n leuk idee), maar ik kan tenminste door het leven zonder toegevoegde hormonen (en daar heb ik de buik wel van vol...leeg...of zoiets ;) :D )

Erg benieuwd hoe veel erger de ongi gaat zijn met spiraal...dat wel ;)

@Mielenl: halve meter sneeuw??? Hier heeft het vandaag wel aardig doorgesneeuwd, maar een halve meter redden we toch echt niet hoor!
    Laatste keer heel veel sneeuw was eind november 4 jaar geleden. Toen werd m'n moeder namelijk 60 en kon er niemand bij haar op verjaardag komen omdat we allemaal waren ingesneeuwd :( Best wel heel sneu, want ze had speciaal allemaal bijzondere hapjes en dingetjes besteld enzo. (extra sneu omdat ze nooit veel doet aan haar verjaardag omdat haar moeder 10 jaar daarvoor de dag naar haar verjaardag is overleden. Sindsdien had ze nooit veel zin meer in haar eigen feestje, dus dit was eigenlijk de eerste keer dat ze weer een beetje uit pakte :( )
    maar ik dwaal af..

arme kippies! Maar in het nachthok zullen ze hun eten vast wel vinden toch? Ik neem aan dat ze nu toch liever binnen zitten dan buiten :) (Anders misschien een warmtelampje ophangen? )

Ik ga d'r weer van tussen.

Manlief zo thuis en wil geloof ik film kijken of zo...

Laterrr ladiezzzz!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    heeeYY... is alweer een stukkie beter hoor...zo naar bed en morgen weer fris op, vakantie!!!!

Niet eerder gehad idd, en vond het ook niks ...brr moet er niet aan denken Dimple..op de snelweg! (wel een keer al rijdend me lens kwijt geraakt -4.75:$) Als het morgen overdag weer opkomt bel ik de vk, dat beloof ik tezz;)

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Tezzz, was ook wat overdreven van Miele hoor, tenzij het bij hun in het gehucht nog veel meer gesneeuwd had. Ik gok hier een centimeter of 20.
    Dus bij lange geen halve meter, miele8)

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Oei, lens kwijt niet leuk, ook angstig, heb ongeveer dezefde sterkte, dus weet hoe weinig je dan ziet.

14. wie is er ook zo verslaafd aan serious request trouwens?? hier nog net geen 24 uur per dag aan haha

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi allemaal !

Lola , Ja het gaat nu een stuk beter maar we zijn er nog LANG niet ! We wilden binnenkort voor een zusje of broertje gaan voor Mia maar ik voel me daar op dit moment nogal ongemakkelijk onder (hij ook). Dus we stellen het uit voor onbepaalde tijd.
    Ja de nuvaring is idd ook met hormonen(hello pukkels... ;)) , de enige anticonceptie zonder is de koperspiraal of mirena (of was die nou ook met hormonen...)
    Wat ik had gelezen is dat met een spiraal je hoe dan ook de kans heb dat een eitje bevrucht raakt maar dat de kans zo goed als onmogelijk is dat het zich innesteld, dat vind ik zo treurig voor dat kleine embyotje....(jep ik ben sentimenteel aangelegd haha).
    Plus dat z,n T achtig ding helemaal in je BM zit .... tja dat idee (heb een plaatje gezien) staat me niet helemaal aan...
    En aangezien ik een echte pil-vergeter ben is de nuvaring (eens in de 3 weken dan een stopweek) dan wel de beste oplossing.
    Oja ik heb de nuvaring nog nooit eerder gebruikt , maar als het niet gaat gaat t niet en probeer ik iets anders :)

Waarom mag je geen hormonen gebruiken (als ik vragen mag:)) ?

Heeeeeeeeeeele leuke foto,s !!!!
    Wat lief met haar verjaardags taart !!:p

Tezz een heeeeele leuke kerstkaart !

ennnn aangezien jullie zo lekker aan het spammen zijn en ik smelt van al die heerlijke koppies zal ik mijn kleine meid ook even showen :)!

Hier onze (zelf geknipt en geplakte hihi) kerstkaart !
    Met het geboortekaartje op de achtergrond (had ik jullie ook nog niet laten zien!)

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Ieeeee, nee dank je. Giel Beelen, BAH!!

17. ik vind het helemaal geweldig! vooral gerard ekdom

18. aaaah melmel wat een popje :D lekker ding hoor.. mooie kaart trouwens

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    ohja blurry had ook een heeele lieve spam !!!

Hier Mia nog een keertje :D !

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Dankjewel marieke !!!

Nog eeeeeentje om het af te leren :D

Deel Deze Pagina