ook al van die mooie ogen.. krijgen alle smepbaby's van die mooie ogen? mis trouwens al een tijdje wat spam van onze mooie smep J beast als we t dan toch over mooie ogen hebben
een halve meter is toch een cm of 30? ghe ghe ok een halve meter was misschien wat overdreven.....maar geloof dat het wel meer dan 20cm was hoor! melmel schattige spam! lool ik ga nog even terug voor jouw spam.....had mijn vorige post heeeeeeeel lang open laten staan dus heb d'r verjaardagsoutfit nog niet gezien hihihi
@ lool wat een schattige outfit! en ben het helemaal met tezzz eens, wat zie je er goed uit joh! echt goed te zien dat je een hoop kilo's kwijt bent...sjappoooo! ik ga doesen en naar bed....truste!
oooooooh ik ga helemaal naast m,n schoenen lopen haha ''Gooit er nog 1 állerlaatste leuke foto achteraan''
Marieke, ik krijg ook altijd te horen "oooo wat heeft hij mooie grote ogen" En hij is niet eens officieel een smeppertje
ik ga naar bed.... maar niet voordat ik dit verzoek volbracht heb (hier idd srq veel aan..maar niet te veel tv ivm Jasmijn..blijft tv kijken8)) dit is ons kerst kaartje
Avond! Allereerst Lola, wat zie jij er goed uit zeg. Ik begon bijna te twijfelen of jij het echt was, maar ik herkende je gezicht. Echt superknap! En je meisje ziet er ook super uit, zelfs ziek is het een hele mooie meid! Ninthe doet ook alles om haar nek, maar ik moet echt opletten. Pas geleden zat ze op de bank en toen pakte ze een oplader die nog in het stopcontact zat en die deed ze om haar nek. Dan wordt het een beetje gevaarlijk. Melmel, ik heb ook de nuvaring gehad, ik was er heel erg tevreden over. Sommige mensen (waaronder mijn jongste zus en beste vriendin) vinden het echt niks. Beest, hoe is het met de duizeligheid? Wat een mooie (kerst)foto's zeg! Tezz, ze lijken echt alledrie op elkaar of niet? Kippy, fijn dat je haantje (ja daar ga ik van uit dan) gedraaid is! Daan, hoe gaat het met jou? We gaan ervoor deze maand! Steef, hoe gaat het met jou, hoe voel je je? Gefeliciteerd met de verhalfjaardag van Esmee. Hoe ging het stukje boterham. Marieke, heel veel plezier morgenvroeg. Zwaai even naar je kikkervisje (zie je onderschrift haha). En groot nieuws, Ninthe loopt! Een paar dagen terug begon ze weer met hele afstanden maar alleen omdat ze dat wel grappig vond, niet omdat het wel eens makkelijk kon zijn. Ze liep dan bijv. via de woonkamer naar de keuken en dan naar het kantoortje en weer terug, maar de afstand van tafel tot bank deed ze dan kruipend. Maar gisterenmiddag heeft ze de hele tijd gelopen en op de verjaardag van mijn vader heeft ze volgens mij een halve marathon gelopen hahaha. Maar ik dacht dat ze dan vanochtend wel weer ging kruipen maar dat doet ze dus niet meer. Ze loopt overal heen, staat mooi stil en als ze valt dan probeert ze zo snel mogelijk (vaak nog wel door iets vast te pakken) op te staan. Zo grappig om te zien hoeveel beter het al gaat dan gisteren. Ze wil echt alleen nog maar stappen en dat gaat erg goed. Zo trots dat je dan bent...ach ja bij elke scheet die ze laat ben ik al trots bij wijze van spreken. We waren vanmiddag bij een vriendin op kraamvisite met mijn vriendin, vriend en dochtertje dat even oud is. Onze gezamelijk vriendin had al een dochtertje die in maart 2 wordt en toen gingen ze dus met zijn drietjes jan huigen in de ton doen. Zo ontzettend schattig, vooral als ze dan bijna tegelijkertijd buigen en dan met zijn drietjes hard moeten lachen... Nou, ik ga bankhangen....fijne avond iedereen! Oh ja Go4b, hoe gaat het met jullie?
oooh beast, keer op keer smelt ik bij jou spam.. wat een engeltje om te zien! alle smepkindjes zijn mooi ... en dimple.. jullie hadden toen stiekum ook gesmept alleen wist je dat toen nog niet
beast leuke foto !!! Fijn dat je het nu beter gaat met de duizeligheid ! (misschien een lage bloeddruk ?) Leentje , Goed om te horen dat jij tevreden was over de Nuvaring ! Ik lees veel dingen als : ijskoningin , stemmingswisselingen , lage sexdrive (no problem here) enzv. Maar niet iedereen heeft bijwerkingen natuurlijk dus hopelijk blijft me dat bespaard ! En super stoer dat N kan lopen !!!!
Melmel, ik merk inderdaad wel erg veel verschil als ik stopte met antoconceptie...ik zit dan lekkerder in mijn vel en qua sexdrive wordt het dan ook stukken beter. Maar dat ligt bij mij niet aan alleen de nuvaring, met de pil had ik dat ook. Ik heb gewoon het idee dat hormonen ervor zorgen dat je wat geremd bent, ook emotioneel ofzo. Niet dat het een erg groot verschil is maar de vorige keer dat ik stopte en ook deze keer weer merkte ik na een tijdje dat ik me toch lekkerder in mijn vel voelde zitten ofzo. maar qua anticonceptie vind ik de nuvaring wel fijn. Oh ja, vandaag ongi geworden. Dus heel erg vroeg mijn ei gehad, dit is sinds jaren mijn kortste cyclus. Op naar mijn volgende eitje en wachtend op een mooi kippetje in mijn lijf in ronde 5!
Goedemorgen! hier echt wel een halve meter sneeuw, staat tot de ramen moet vandaag echt zelf de hond uitlaten dus straks maar met de draagdoek in de weer eerst maar eens opfrissen Wat een prachtige spam voorbij zien komen!!! leentje leuk dat de kleine meid loopt, super! melmel hier ook de nuvaring gebruikt maar ik zat er idd echt niet lekker door in mn vel (maar dat heb ik ook met de pil etc) dus heir voorlopig aan de regenjasje... eerst mn lijf laten onthormonen en tot rust komen en zien of er een normalere cyclus komt...
mogee, Duizeligheid geheel weg...lekker hoor vond het helemaal nix. @mamarieke.. @baps...doe voorzichtig! @leentje...joeoeohoeoeo...marathon! @sneeuw....hier nu 1 graad...dooi dus. Jammer was allemaal zo mooi buiten! denk dat we hier 10cm hadden
beast ik doe voorzichtig... eerst rond half 10 wassen, flesje en dan eens kijken of ik hem in de jas kan krijgen hoe is t met je duizeligheid?
Stevige schoenen aan! en lekker naar buiten met je hummel..voor hem ook goed, alleen uitglijden niet zo8) Duizeligheid helemaal weg...op het hoogtepunt kon ik niet eens me hoofd bewegen of ik was de weg al kwijt...misschien te veel gdaan gister..aan de opruim met ze 3en...maar ik had me geinstaleerd op de bank en verder niet zo veel gedaan...Mark is de trap op gegaan met Jasmijn dat durfde ik niet Maar dus allemaal goed gekomen!
Morgen, ik hoopte op weer een echofoto van Mamriek, maar dat zal later wel komen. Beest, fijn dat de duizeligheid weg is. Hier dooit het nog niet en ligt ong. 20 cm sneeuw. Maar de wegen worden ook al lelijker door het zand e.d., jammer. Bapsie, veel plezier buiten!
morgen! net bij de gyn geweest, ik ben zoooo klaar met t ziekenhuis he! laten ze je eerst 20 min voor piet snot wachten, om vervolgens raprap alles af te raffelen. binnen 10 min stonden we weer buiten. Ze vroeg toen we binnen kwamen: zo dit is je 2e menstruatie? eeeh neej? ik ben niet ongesteld geworden ik ben zwanger.. keek ze me aan.. oh? nou dat vond ze eerst wel heel raar maar toen toch ook weer leuk. ze heeft geloof ik 1 minuut met de echo inwendig gekeken, ze vond het klein maar er klopte een hartje. heb er zelf nix van kunnen zien zo snel ging het. ze draaie een foto uit, heb ik ook niet kunnen bekijken want toen zat t al in mn dossier en was ze al een brief aan t uitprinten voor mn vk en liep ze de deur uit en was t klaar. zo onpersoonlijk heb ik t nog nooit gehad! en als t nou druk was.. maar er zat niemand in de wachtkamer!! volgend haar vliegensvlugge meeting ben ik geen 6 weken en 6 dagen maar ben ik nu 6 weken en 2 dagen. hebben we dus al heel vlot een hartje kunnen zien met 5 weken en 6 dagen vrijdag.. maar goed.. t zag er wel goed uit, hoe ze dat kon zien in die paar seconde weet ik niet maar t zal.. toen ging ze rekenen en zei ze: ja dan zal t wel een goeie zwangerschap zijn en geen groeiachterstand.. sorry???? hoe haal je t in je hoofd om dat soort dingen te zeggen bij iemand die net een miskraam heeft gehad. ze heeft me toen ik me aan t aankleden was nog even vluchtig tussen neus en lippen door gefeliciteerd zei mn vriend want dat heb ik zelf niet eens echt gehoord. al met al ben ik dus zooo niet blij! meteen de vk gebeld. die vond t wel vervelend dat t zo liep maar zei dat t wel kan dat ik iets minder ver ben, niet dat ik me daar eigelijk druk om maak want dat boeit me niet zo, zolang t hartje maar klopt. 29e mag ik terug komen bij haar en 11 jan bij de gyn. moet t dus toch met de 2 echo's doen die ik afgelopen vrijdag heb gekregen.. al kloppen die dus niet.. gaat mn kadootje voor de kerst voor mn fam. sorry voor mn ego.. ff banner aanpassen
wat vervelend mamarieke dat ze niet ech meelevend ofzo was... jammer is dat... gelukkig klopte het hartje wel en zag alles er goed uit, alleen jammer dat ze je dat niet fe goed heeft laten zien, dikke knuff voor jou en positief blijven hé, laat t je niet afpakken door een sjagie gyn!!!