Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple: ooooh ook van harte voor Wup!!! Joehoe!!! Knapperd!!!

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Hihi, die gaat wup komende dagen halen:p

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    trustuh y'all! :)

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Morgen meiden

Gister naar de vk geweest en me bloeddruk was te laag
    dat dacht ik al omdat ik heel veel last van duizeligheid had en hoofdpijn en alleen maar de wc knuffelen
    zodra ik ook wat had gegeten

Hartje kloptte als een sneltrein
    bloeddruk was 100/55

En de 28ste de laatste echo in zh bij de gyn
    18 jan de volgende apk

Mijn boef is verkouden zo zielig zit helemaal vol
    heb zo'n ding waar je de snotjes mee kan uithalen
    onmenselijk ding maar ja mioet wel
    en heb ook luuf smeer ik een heel klein beetje op zijn borstje en rug

Mmamarieke hebben ze bij jullie in de buurt een echobureau waar ze dan ook echo's maken of was je daar al geweest?
    Zou me niet al te druk maken

liefs Tijgertje23

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh! Kom ook weer even langswaaien..

Mamariek, idd niks aantrekken van die muts in het zh... een paar mm verschil maakt al veel uit in de berekening, eigenlijk kunnen ze pas vanaf ong. 9 weken goed een termijnbepaling doen.

Dimple, ben te laat, maar toch een fijne korte vakantie!!

Tom, waar hang jij uit? Alles goed in het hoge noorden?

Tijgertje, fijn dat bij jou alles ook goed was. Hoop dat je misselijkheid snel minder wordt.

Beast, gefeliciteerd met de goede 20-w echo!! Super!

Lool, wat zie jij er goed uit! *applaus* En je meidje trouwens ook ;). Wat een eikel dat ie nieteens iets van zich laat horen op haar verjaardag zeg... ;).

Baps, hoe is het nu met de bv? Heb er hier natuurlijk bovenop gezeten met mijn schoonzusje... heel naar als je graag wilt en het niet gaat en zo'n pijn doet :(. Dikke knuffel!

Rest; knuf!

Hier inmiddels dag 10 van de pilletjes. Slik nu progynova, een oestrogeenpil die normaal gebruikt wordt in de overgang. Legt je hormoonhh plat, als het goed is ;). Eerste kerstdag naar het AMC voor een meting van het bmslijmvlies; als dat dik genoeg is moet ik vanaf die dag ook weer progesteronbolletjes gebruiken (maak je normaal zelf aan na de eisprong), en dan 5 dagen later de TP van ons 5 dagen oude cryootje(s), als ze willen ontdooien met dit weer :p.

6. morgen!

miep dat gaat helemaal goed komen met jullie dit keer hoor!
    dus nu ligt je hormoonhuishouding plat ja? hihi
    t dooit buiten al flink hier dus dat komt wel goed met die cryootjes van jullie, mijn duimen staan alweer in de duimstand!

tijgertje vervelend dat je bloeddruk zo laag is, maar ze zeggen altijd: beter te laag dan te hoog he!
    rustig aan doen!

we hebben hier niet zon bureau voor echo's maar krijg er vaak zat een bij mn vk. volgende week alweer dus komt wel goed :D

hoop dat t even doorgaat met dooien.. want moet morgen toch echt de laatste kadootjes gaan kopen..

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

gelukkig is je humor niet bevroren...kuzz en knuff voor deze spannende tijd voor jullie!

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag! Alleen deze pagina gelezen.. @ Miep: jeetje wat spannend allemaal weer! Hoop dat de eskimo's goed uit hun winterslaap ontwaken! Duim voor een mooi zomerkindje(s) voor jullie! Knuf! Last van het hormoonloos zijn ;)

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hier in huis klein feestje...die raare buren...hebben hun huis te koop staan!

10. jahoeee beast dat is mooi hihi

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :D :D :D

Hopelijk verkopen ze het snel ;) (* aan leuke mensen met kleine kinderen waar je dan nog lang en gelukkig naast kan wonen* :) )

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

vandaag consultatie (sorry weet een betere naam,maar hou me in...) bureau op de koffie gehad, vind ze nu al niet meer aaardig :( ja en amen knikken word mn theorie de komende 4 jaar :D

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Bapsie, lijkt me een hele goede tactiek, als ik naar alle verhalen van vriendinnen beluister!

Miepie, dus heel je hormoonhuishouding ligt nu stil, merk je daar iets van? Ik ga heel hard duimen voor een mooie dikte van het bmslv!! En met deze temperaturen moet dat ontdooien wel goed komen:D!

Tijgertje, rustig aan doen en goed voor je beebje zorgen!

Hier alweer druk aan de SMEP :D! Temp is nog wel laag, maar we laten geen kans onbenut!!

Fijne avond allemaal

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ai. ook niet leuk....jah misschien ligt het aan mij maar hier vind ik het cb. helemaal niet zo..soms idd met bep. adviezen maar de wijkverpleegkundige en ik kunnen goed door 1 deur. (ze heeft me ook goed bijgestaan met het niet slapen van Jasmijn en daarbij de drift buien/kots partijen)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Is een huis met maar 2 slaapkamers dus of wat oudere lui denk ik of starters.
    Volgens de buren aan de andere kant is de relatie/huwelijk over. Hij heeft een ander. Niet leuk voor hun knulletje van 9maanden. Hopelijk vinden ze het niet nodig om "hun" kat te vangen en weg te brengen...de hond wilde geen van beide hebben en is naar het asiel:$ ...sorry maar zo ga je niet met beesten om..... aanschaffen en wegdoen als ze fff niet uitkomen.

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beest: uhhhh jeetje wat een wonderlijke mensen... Laat ik het daar maar op houden!
    acht, wordt ik gezellig je buuf, maar da's dan ook te klein voor ons... (ja, we kunnen het wel met 2 slaapkamers, maar volgend huis graag het dubbele...!)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, hopen dat het snel verkocht wordt :D. Zielig voor de beestjes... maar was ook al zielig hoe die behandeld werden, misschien maar beter dat ze kans hebben op betere baasjes.

G4, hier in de straat staat ook een huis te koop, 4 slaapkamers :D... half uurtje rijden van A ;)

Ga mijn bedje in, morgen weer hard verder klussen (leuk idee, nieuwe deuren ipv skiën deze kerstvakantie ;)... 2 deuren hangen, geverfd en wel, nog 6 te gaan :$)

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    daar heb je ook helemaal gelijk in...alleen de ene poes die hier woont mag hier blijven hoop dat ze die niet alsnog nodig vinden om te vangen en weg te brengen.

@go4...de vraagprijs is eigenlijk wel een beetje belachelijk..hoop dat ze dat snel door hebben...1 slaapkamer was ooit 2..dus is er 3 van te maken:D

@mieps ...poeh! wat een klus zeg..suc6 (als het af is ben je meestal super blij met het resultaat...maar voor die tijd:p)

ik ff snel douche zo weer naar kdv ...ga helpen met de kkb (kinder kerst brunch!)8)

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goeden morgen!;)

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh! Beast, veel plezier met de kkb ;)

Deel Deze Pagina