Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

Eindelijk even tijd voor jullie!!!
    (nee he, begint Esmee te huilen!!!!!!)
    Speen, rammelaar en het is weer goed. :)
    Vriendlief nog in bed dus heb eventjes voor we de drukte van de dag weer ingaan.

Lola, wat een mooie dochter heb je toch. En alweer 1 jaar oud. Ook voor ons gaat de tijd snel hoor. Vind het zo bijzonder dat je zo met elkaar meeleeft en dan ziet hoe snel de kindjes opgroeien.
    Vind haar verjaardagsoutfit trouwens helemaal geweldig!
    Jij ziet er trouwens ook goed uit. Heb 3 keer moeten kijken of je het wel echt was.

Kippy, alweer 35 weken!! Wat fijn dat je kleintje gedraaid is uit zichzelf.
    Hoe voel je je verder? Wandel je vrolijk verder of ben je bezig met de laatste loodjes?
    Alles klaar voor de komst van het kuikentje?

Beast, hoe is het met jou? Nog steeds zo duizelig of is het over?
    Jullie hebben ook een scchattige kerstkaart!
    (moet die van ons nog op de bus doen, schandalig!)

Miele, hebben je kipjes de sneeuw overleefd? Arme beestjes.
    Wat een mooie plaatjes van je knul op de slee!

Marieke, Je zal maar samen zwanger zijn..... :D
    Je vroeg of alle smepbeebs mooie ogen krijgen. Nou, die van jullie werd toch lelijk? Maar wel met mooie ogen dan!

Tezz, lees je stukje over je moeder d'r verjaardag van 4 jaar terug. Wat ontzettend zielig!!!

Mel, wat een lieve spam van jullie popje!

Leentje, Wat goed van Ninthe dat ze loopt!!!! :)

Babs, knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Als het niet gaat dan gaat het niet. Kun je niks aan veranderen en is ook helemaal niet erg. Vind het al knap van je dat je het zo lang hebt volgehouden! En je zult zien wat een rust je zo krijgt. Of al hebt, want loop een beetje achter. :)

Bosch en Wup, gefeliciteerd met jullie zwemdiploma! :)

Diaan, schattige spam!!

Tijgertje, morgen alweer 12 weken!! Eindelijk die stomme 12wekengrens over. :) Hoe voel je je?

Miep, wat moet je toch een boel doen en laten zeg! Echt respect hoe jullie ermee omgaan. Deze keer moet het toch gewoon een keertje goed gaan?? Jullie beebs in wording kunnen met dit weer mooi aclimatiseren.

Go4, wanneer heb jij je 20 weken echo? En willen jullie weten wat het wordt?

Ehm, ik hoop dat ik een beetje bij ben!

Fijne dag allemaal!

(oh ja, nog even kijken of ik nog spam heb. :)

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spam!!!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ooohh... oops :) Bosch en Wup, gefeliciteerd! (Wel gelezen, wel gedacht dat ik wilde feliciteren en daarna helemaal vergeten). Wat goed van jullie!!

Beast, in het echt is ie ook mooi ;), thanx.

4. morgen..
    ff geen zin in reageren sorry heb mn dag niet!
    tot later! knuff

5. banner maar even aangepast.. liep niet mee...

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Was me ook al opgevallen mariek,
    Wat scheelt eraan? Zomaar een baaldag of zit er iets dwars?

7. neu nix aan de hand. gewoon erg moe en een baaldag..
    kump wel weer goe he! ;)
    net mn salaris binnen en daar word ik dan wel weer vrolijk van met de 13e maand erbij haha

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Welkom in de wereld van het zwanger zijn!! ;)
    Gewoon lekker aan toegeven en shoppen met je extra centjes! :D

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmorgen!

@Steef: mooie spam!
    @Beast: Poesje kwijt maken? ;)
    @Mamarieke: knuf voor de baaldag!
    @Miepie: duim voor mooie ondooiende eskimootjes!
    @All: knuffels! Ga de kleine maar eens uit bed halen (dacht dat ik goed kon uitslapen, maar hij kan er ook wat van! :D )

Laterrr

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @ mariek...misschien ff iets leuks/kleins kopen voor jezelf, as papa, dino;) Heb ik ook net gedaan en meteen stukke vrolijker...sale is al begonnen!

@steph...lekkere spam, lekker bekkie! Hier is alles oke..duizeligheid is over...gelukkig maar.zelf weinig last...op het geval na dat ik geen kleding kan vinden voor mezelf...en als ik wat vind vind ik het lelijk:p tijd voor de nieuwe collectie...tot die tijd truien van Mark (mag er alleen geen knieen in maken:D)

@all...probeer de laatste boodschappen in huis te halen...maar helaas..elke keer ben ik weer wat vergeten grrrrr stomme hormoontjes houden me wel bezig zo!

Heb dus wel wat gescoord! Leren schoenen voor jasmijn van 30 voor 10! Mooi maagdelijk wit setje voor de nieuwe beeb..leuke shirts van benneton voor jasmijn...was ff leuk!

Ga nog ff nix doen op de bank voordat ik boven weer aan de gang ga....

11. goed idee dames!
    vanavond na mn werk nog even t dorp in.. was toch extra koopavond overal he? nog even de laatste kadootjes kopen en iets voor mezelf of voor dino.. zal t laatste wel worden hihi

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

knuff voor iedereen...

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

knuf terug! :)

@Beast: oh, lastig he dat je steeds wat vergeet! Ik vergat echt álles! Begin nu pas een beetje m'n geheugen terug te krijgen ;)

grrrr...krijg wat van m'n lappie....zo traag vandaag! En m'n printer print niet als ik het wil. Wou 'ff' stickers maken voor grote broers kamer. Weet ie tenminste in welk bakkie hij welk speelgoed weer moet opruimen (wie weet helpt het ;) :p ). Ben verdikkie al een uur bezig om het uitgeprint te krijgen!!!
    Fijn hoor, al die apparaten...als het werkt! :x

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallowa!

Truste voor later!

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hello!

Een week geleden had ik via vakantieveilingen . nl geboden op en arrangement bij snowworld in Landgraaf (2 x toegang gehele dag, overnachting in hotel en ontbijt). Was een verrassing voor Nick. Gisterenochtend zogenaamd even op bezoek bij mijn ouders (ik had alle spullen al in de auto liggen), Ninthe daar achtergelaten en op weg naar Landgraaf. We hadden al 3 jaar niet meer gesnowboard, maar zoiets vergeet je blijkbaar dus niet snel. Het was echt super en het was helemaal niet druk dus we konden lekker naar beneden sjezen. Daarna lekker gegeten en heel saai op tijd naar bed omdat we helemaal op waren. Door mijn hevige ongi is het niet romantisch geworden hahahaha. Vanochtend lekker ontbeten, daarna naar schoonzus en zwager om jongste nichtje (2,5 jaar) op te halen die zou blijven logeren.

Ninthe ging vandaag zo slecht slapen, zo heb ik haar nog nooit gezien. Soms is het zo %#$&% dat ze niet kunnen zeggen waar ze last van hebben. Ze heeft meer dan een uur ontzettend hard gekrijst (en ik ben echt wel wat gewend moet ik zeggen maar het leek wel alsof ze even een ander mensje werd ofzo, zo wanhopig en hysterisch), ik kreeg haar echt met geen mogelijkheid stil. En ik heb weken gehad dat ze ook lang huilde voordat ze in slaap viel maar dat was echt niet te vergelijken met dit. Ze draaide en was zo onrustig....na een uur wilde ik haar even bij ons op bed tot rust laten komen maar zelfs dat was niet goed. En toen legde ik haar tegen de achterkant van ons bed (in een in-bed-tv-kijken-houding zal ik maar zeggen) en toen was ze ineens stil. Ze keek me aan en zei 'aaaaaaaiiiii' en aaide over mijn gezicht. Pfff.....dat was even heftig. Toen duurde het nog een half uurtje voordat ze in slaap viel, wel hebben lekker hoofdje en neusje tegen hoodfje en neusje gelegen. Toen kon ik haar weer in haar eigen bed leggen.

Beest, fijn dat de buren het huis te koop hebben staan, maar wel een erg vervelende situatie voor hun kindje.

Miepie, spannende tijden komen eraan zeg! Hoe voel je je verder, heb je veel last van de medicijnen.

Mielenl en Dimple, gefeliciteerd met jullie waterratten!

Lola, hoe was je werkdag vandaag?

Daan, ik zit nu op 3DPO, het duur nog wel een week of 2 voordat ik mijn ei heb. Schelen we maar een paar daagjes! We moeten er tegenaan deze maand hahaha.

Marieke, al wer 7 weken, nog even en je hebt de volgende echo.

Steef, wat is een toch een mooi meid zeg. Hoe voel jij je eigenlijk? Wanneer heb jij de volgende echo?

Tijgertje, wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Had je dat de eerste keer trouwens ook?

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat balen dat ze zo verdrietig was zeg! Zo vervelend als je niet weet wat er is en als niks helpt..... Wanhopig wordt je ervan!

Lief dat je naar me vraagt. Ik voel me eigenlijk op wat vage kwaaltjes na helemaal prima. Vanmiddag echo gehad!
    Beebje groeit goed en zat 1 dag verder, maar houden het gewoon op 30 juli. Vonden de Vk en wij wel een mooie datum. :)
    Beebje al flink zien bewegen en was helemaal opgelucht en blij. Heb twee foto's meegekregen, (maak je weinig van hoor) maar zal ze morgen als ik tijd heb scannen. Ons gummybeertje.

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey ik zie Marieke online. Nog geslaagd meis?

18. leentje zo te horen hebben jullie lekker genoten met zn beidjes :D jammer van je ongi ;)

raar he hoe kindjes soms zo kunnen huilen zonder echte reden.. gelukkig is ze toch weer stil geworden!

hier net de echo uitgeprint en dit gedichtje eronder gezet:

al ben ik nog erg klein
    ik mag er zeker al zijn
    ik heb al armpjes en beentjes en bovendien
    hebben papa en mama mijn hartje al gezien
    ik wil jullie dus laten horen
    dat ik in augustus 2010 word geboren

dit in een fotolijstje gedaan en ingepakt.. ben zo benieuwd naar t gezicht van mn moeder als ze t uitpakt vrijdagavond hihi
    vriendje moest trouwens ineens huilen om mn gedichtje hihi wel lief!

morgen nog even na mn werk boodschapjes doen voor 2e kerstdag en dan omkleden en wachten tot vriendlief thuis komt en dan kerstavond met kadootjes vieren bij mn schoonouders..
    hopelijk word t niet errug laat want moet 1e kerstdagochtend werken, dan weer omkleden, dan even naar de begraafplaats waar mn opa staat, dan naar mijn fam om te eten en kadootjes te doen, hopelijk ook niet te laat want ook 2e kerstdag moet ik sochtends vroeg werken, dan naar huis even wat rust en dan naar vrienden.. pffff ben echt blij als t allemaal voorbij is

19. :D echt super dat jullie gummybeertje zo lekker begweegt.. ben heel benieuwd hoe onze dino t dinsdag doet.. :D
    doe idd de fotos maar es inscannen ben wel heeeeel benieuwd!

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Had 't gedichtje al wel gehoord van je, maar wat is ie mooi!!!
    Dat word huilen geblazen zeg. Geen mens die dit verwacht!!!
    Wanneer ga je het aan de rest van de wereld vertellen?

Deel Deze Pagina