zal ik een bod doen?... naavond... Weining temelden, Meagan is verkouden..dus toen ze net weer het slapen onder de knie kreeg (2 dagen..maaar o wat knapt een mens ervan op hihi)..is het nu weer up and running hier... @ Marieke...jeejte meis..helemaal emo hier..wat een mooi gedichtje..ben zo benieuwd naar hun reactie! @ Steeph..jij bent maar druk met 2 sites straks..fantastisch !! pfffff ..Meagan huilt weer...ben weer weg..morgen reageer ik wel verder op iedereen.. truste *jjjaaaaaaaaaaahhhhhhaaaaaaa ik kom er al aan !!!..ja sorry hoor..ben er zo moe van onderhand! ..* iedereen en tot morgen !
ja.....en bosch ook eventjes....ik kan nu bij Chiel in dienst voor de g**le goeiemorgen zo hees ben ik van het geblaf
Mogge! Iedereen al in de kerstsferen?! Nou ik niet, gekkenhuis op het werk! Behalve mijn eigen clienten, heb ik ook aanwezigheidsdienst, dus krijg allemaal gekke/zorgwekkende berichten! Damn.. Meestal is zo'n dienstje heel rustig! Nou ik ga weer! Liefs!
blerg... er word gewaarschuwd om na 21.00u en voor morgen 11.00u niet de weg op te gaan! grrrrrrrrrrr je zou vanavond maar naar je schoonouders moeten. en nog erger: je zou morgenochtend maar moeten werken
Hey! Leentje, wat een leuke surprise zeg! How romantic! Dus dat wordt samen gelijk positief testen begrijp ik . Gaan we voor toch? Beastie, wat een gedoe met die buren zeg. Wat zielig voor die dieren.. Hebben ze inmiddels al een bord in de tuin staan? Marieke, ach wat ontzettend lief zeg dat gedichtje. Ben erg benieuwd naar de reacties die je gaat krijgen! Stephanie, jij van harte gefeliciteerd met je goede echo. Krijgen we nog een foto te zien als E. dat shirtje aanheeft? Miepie, ik ga heeeel hard duimen voor een goede dikte morgen van het bmslv!!! Laat je het morgen wel gelijk even weten? Lool, jij succes nog met de dienst, zouden ze toch moeten afschaffen zo vlak voor kerst !! Heb jij nog wilde kerstplannen? Baps, nu de nesteldrang, hmmmm. Uh geld dat ook voor andere huizen, heb namelijk hier ook nog genoeg om op te ruimen.. Mielen en Diaantje, succes met jullie spokende kindjes!! Hier vandaag de laatste boodschappen gedaan, man wat een chaos in de supermarkt. Lijkt wel of een maand lang de winkels dichtgaan zo zit iedereen te hamsteren. (doe er eigenlijk zelf ook wel een beetje aan mee ), maar ga niet iemand opzij beuken met mijn karretje :x, aso gedoe! Verder ben ik op de een of andere manier heel optimistisch, heb het gevoel dat 2010 ons jaar gaat worden, waarom geen idee. Bij de nieuwjaarswisseling van 2008 en 2009 had ik dat dus niet. Op de een of andere manier voelt het gewoon goed. Zo heb ik ook altijd het gevoel gehad niet zo 1, 2, 3 zwanger te zijn, bleek dus helaas ook te kloppen. Weet eigenlijk niet waarom ik het hier opschrijf, moest er denk ik even uit. Iedereen een hele fijne kerstavond!!!
Het weer.... Tsja, heel Nederland in rep en roer. Ik heb morgen ook vroege dienst. Ach, gewoon heel vroeg vertrekken. Mensen kunnen moeilijk in bed blijven liggen! Heb de foto's ingescand. Op een vreemde manier zijn ze nu behoorlijk onduidelijk, allemaal strepen erdoorheen. Maargoed. Beebje ligt op z'n kop btw.
Verder wens ik iedereen die de weg op moet succes vanavond en morgen!! En een hele fijne kerstavond en kerstdagen! (Marieke, heul veul plezier met vertellen. Zou het wel leuk vinden als je even laat weten hoe het is gegaan. )
Sorry Stephanie zie nu pas je prachtige echo's! Je gummibeer is goed in beeld hoor! Dimple , was het wel de bedoeling dat je nu al terug zou zijn? Ik dacht dat je de kerstdagen daar ook zou zitten, of heb ik het nu helemaal verkeerd? Groetjess
stephanie mooie echo foto's toch... beetje vreemd van die strepen maar als jou echo foto t maar niet heeft toch daan geen idee dieet zegt me niets...misschien een ander wel?!
aaah stephanie mooie echo idd echt een gummybeertje! miepie heel veel suc6 morgen in t zh duim dat alles goed is en snel een terug plaatsing krijgt! dimple nu al terug?? watskeburd!? daan geeen idee ken dat dieet niet sorry! suc6 iig
dames miss een domme vraag, maar ik doe vanavond zon trui/jurk aan.. zon lange trui zeg maar haha met een legging.. erg leuk allemaal maar daar heb ik normaal mn corrigerende hempje onder.. kan dat eigelijk kwaad nu? als ik die aan doe? bedoel heb een beetje een opgezette buik van de darmen dus opzich moet dino er geen last van hebben toch? maar zou t dus kwaad kunnen als ik m aandoe?
zo wat ben ik heerlijk zwanger... net geknuffeld met de wc.. zo uit t niets.. en toen ik daarna mn neus snoot ook meteen een bloedneus haha foei.. maar o wat fijn hahaha