Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hihihi, wat een gestuiter hier!!!!

Hier trouwens N. al 3x een nieuwe outfit aan moeten doen! Lekkere spuitluiers! Tandjes? Buikgriep?
    Anyway, kerstoutfit al gewassen, kan ze die zo weer aan! haha!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Dimple, Dimple-man en Wup, gefeliciteerd met de zwangerschap! Een brusje voor Wup, fantastisch!

Hij is hartstikke positief die test! 2e streep duidelijk aanwezig! :D

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik zeg:

Dimple, Willy en Wup van harte gefeliciteerd en een FIJNE ROZE KERST!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ennuh dimple-beeb lekker blijven plakken dit keer he! :D :D

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wiehoeeeeeeee

Gefeliciteerd!!!!!!

stuiter stuiter stuiter

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Mielenl ga jij roze t nieuwe jaar in? ook samen met je vriendinnetje? gun t je zo!!!

miepie had je vandaag niet echo? hoe was die?

rest een gezegende kerst en op naar een knal roze 2010 voor Miepie, Daan, Mielenl, Leentje en Julita!!! (hoop niet dat ik iemand vergeet, anders alvast sorry...)

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    JAHHHHHHHH
    ROZE KERST IS GEKOMEN!!!
    WHAHAHAHAH GAAFFFFFFF

Lieve Dimpel, -man en Wup! Gefelicteerd!!!!

HAhahaha ik zit met een grote grijns! Wat heerlijk voor jullie!

Nou, dit wordt de mooiste kerst van je leven :p

Geniet lekker!

@ De rest: ook een zalige roze kerst gewenst :D hihihihi

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Dimple, van harte gefeliciteerd!!!
    Dus met erg weinig eipret zo'n mooi resultaat ;)!! Super! Wat zal jij een mooie kerst hebben!!!

Miepie hoe was het?

Iedereen een hele fijne dag!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wow, kwam jullie allemaal een fijne kerst wensen, maar zie dat 't voor Dimple wel een heel speciaal kerstkadootje heeft :D

Dimple en Dimpleman, gefeliciteerd!!!
    Mielenl, hoop dat jij ook samen met je vriendinnetje mag zwangeren....

En natuurlijk een heel fijne kerst gewenst allemaal.

Sorry, verder niet terug gelezen en moet weer aan het schuren ;)... maar kwam even melden dat ik dinsdag weer terug moet voor een meting; bmslijmvlies was nu 6.5 mm en moet ongeveer 8 zijn voor ik met progesteronbolletjes mag starten. Dus toch geen TP meer in 2009... en moet gelijk de eerste schooldag vrij vragen waarschijnlijk, haha.

10. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Miepie, wel fijn dat het zich al mooi aan het opbouwen is! Hopelijk is dinsdag de 8 mm bereikt! Was voor de rest alles rustig?
    Dat wordt gewoon een hele mooie TP in 2010!
    Doen ze bij jou op het werk moeilijk over het vrij nemen? Heb je een beroep waarbij het makkelijk kan?
    Fijne dagen!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vorige keer was het op dag 14 al wel dik genoeg... dus was daar stiekem wel een beetje vanuit gegaan ;). Baal dus wel een beetje. Maar ja, niks aan te doen. Verder was alles idd rustig, geen eitjes aan het groeien ofzo gelukkig.

Ik ben docente (middelbare school), dus vrijnemen houdt gelijk in dat er uren uitvallen ;). Gelukkig doen ze er op school niet moeilijk over, krijg altijd vrij, maar ik vind het zelf erg vervelend. Tot nu toe stellen leerlingen gelukkig ook nog geen vragen.

Gaan jullie in 2010 ook weer richting het ziekenhuis? Jij was al eerder onder behandeling geweest toch?

Marieke en Steef, heel veel plezier met vertellen!

Lool, succes met de spuitluiers ;)

Zo, Miepman is klaar met ammoniaken (mijn handen gingen er een beetje kapot van, dus hem nu maar de emmer in handen gedouwd... hij gaat er van kokhalzen, maar da's minder erg dan open handjes van de ammoniak, haha) dus ik ga mijn kwast weer oppakken!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep jammer dat het uitgesteld is......maar ook ik duim met de anderen mee voor een knalroze 2010 voor jou :) ook voor de rest natuurlijk hoor!

@ lool hmmmm bruine kerst voor jou dus ;) sterkte ermee. zonde van de kerst-outfits, dat je ze 3x per dag moet uitwassen hihihi

lief dat jullie ook gelijk aan ons denken. maar ben vooral blij voor dimple & family. samen zwangeren komt vast goed (ik geloof er nog steeds in :D :D)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa, gefeliciteeeeeerd! (laatste kerst met ze 3en!..VOOR EEN DIPSTIK test best wel vette test al!)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

HARTELIJK GEFELICITEEEEEEEEERD! :D :D :D

en nou blijven plakken hoor beebje! Wup, pap en mam hebben lang genoeg op je moeten wachten! :)

...wat een heerlijk nieuws! Precies wat ik kon gebruiken. Hier valt de kerst een beetje in het water. Vorige week had Y toch opeens een 24-uurs virus van overgeven? Nou...die heeft de rest van ons nu dus :( Gisteren 3 vleesjes gehad van de gourmet (ja, ook hier gourmet ;) ) en daarna heerlijk de toiletpot geknuffeld. Ik was even bang dat het een effect van het spiraaltje zou zijn, maar nog geen 10 minuutjes later haalde dochterlief de pot niet eens. Zo zielig voor m'n schoonouders! Die hadden wel wat anders bedacht dan dweilen op kerstavond ;)
    Met een emmer mee dus gauw huiswaarts gekeerd. We stopten voor de deur en daar ging ik dus weer. En L even later binnen weer alles over de grond. Dus manlief aan het dweilen. En terwijl ik kokhalzend K stond te verschonen om hem snel in bed te leggen, hoorde ik manlief naar de wc gaan... ;) Dochterlief heeft 's nachts ook nog d'r bed helemaal onder gek*tst en manlief nog 2 keer de wc geknuffeld.

We hebben dus niet ontbeten aan tafel, maar met moeite met z'n allen een broodje weggekauwd en wat thee gedronken. K ligt weer in bed, want die heeft de ene poepbroek na de andere en laat steeds boertjes. En straks moeten we naar mijn ouders. Vind het nou al zielig voor m'n moeder. Die heeft zich vast weer heel erg uitgesloofd en alleen Y heeft eetlust ;)
    Helemaal geen last van m'n buik trouwens, maar nog wel bloedverlies. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?

@Miepie: jammer dat je bmsl nog niet dik genoeg was. Hopelijk groeit het nou wel snel. Ach, ben je toch gewoon een dagje later van "wintersport" terug gekomen ivm de gipsvluchten? ;) Kids zullen het vast niet zo erg vinden dat ze langzaam kunnen opstarten na hun vakantie ;)

Laterr ladiezz!

Liefs Tezzz

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

euuuh wij gourmetten niet..eigenlijk nooit...8)

Gisteren kerstavond diner bij me vader....eerste kerst zonder...en hij had gewoon een kertsboom opgetuigd! Geweldig stoer van hem..was al zo'n beetje 40 jaar het werk van me moeder...dus vandaar zo stoer!

Wij de kinderen hebben al\lemaal een gang gekookt en bijgerechten en het paste super bij elkaar! was super zo!

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast klinkt gezellig! jullie zullen vast vaak aan je moeder hebben gedacht. ze heeft vast om een hoekje meegekeken ;) * extra knuff voor jou * zal vast moeilijk zijn.....

@ tezzz getver, wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn geworden. hopelijk is het ergste nu voorbij. beterschap voor jullie!

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Lieve meiden ik wil iedereen ontzettend fijne kerstdagen wensen !!!

Dimple wat een super test !!!!
    Gefeliciteeeeeeerd !!!

Liefs !

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Dank jullie allemaal, ben zelf nog wel voorzichtig ivm met de laatste keer. Maar wat eentje al zei: de test was wel super duidelijk.

@Miepie, jammer dat je bm0slijmvlies nog niet dik genoeg was, maar dat gaat zeker komen, Gaat helemaal goed komen hoor.

@Tezzz, niet leuk, kerst vieren op de wc, hopelijk vandaag iets minder?

@Gourmetten, wij gaan vanavond lekker fondueen, is ook super gezellig. Met de restantjes vlees gaan we morgen of overmorgen wel gourmetten (of weer fondueen).

Even een vraagje: Miele dacht dat een of twee glaasjes wijn geen kwaad kan in zo'n vroeg stadium, ik had daar nog nooit van gehoord en om nou al echt op te vallen door helemaal niks te drinken, dat valt meteen op bij mijn schoonmoeder vanavond.

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    je kunt toch zeggen dat je je niet zo lekker voelt ofzo? pech als ze daar dingen van gaat denken.de "bob" smoes daar woont ze te dichtbij voor he ;)

wat ik wil zeggen, als ik zou WETEN dat ik zwanger was, zou ik niet meer drinken. gezond kindje is belangrijker dan wat (schoon-)moeders misschien wel denken als ik niet drink. In een vroeg stadiu kan het niet zoveel kwaad (sterker nog, mijn HA beweerde dat af en toe een glaasje tijdens de zwschap helemaal geen kwaad kan. Maar goed, dat zeggen ze ook van alcohol in het verkeer, en daar hanteer ik dezelfde regel. Als ik moet rijden, dan drink ik niet.
    Sterkte ermee.....en niet je mond voorbij praten he! ;)

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ja je hebt gelijk.

Deel Deze Pagina