avond! whaaaaaaaaaaaaa dimple gefeliciteerd.. ook voor mannetje en kleine mannetje geweldige kerst zullen jullie hebben! enneh ik zou ook niet drinken hoor... idd gewoon zeggen dat je niet lekker bent ofzo.. zei ik ook voor ze t kadootje kregen haha miep, balen dat je bmslijmvlies nog niet helemaal op orde is.. maar dan word 2010 gewoon helemaal jullie jaar! en dik bmslijmvlies, en een terugplaatsing, en zwanger, en geboorte.. klinkt leuk toch tezzz gatver meid iedereen ziek.. ook geen leuke kerst dus.. sterkte! lola hoe is het nu met N nog steeds aan de race? hier dus op de camping geweest, voor we bij t huisje kwamen moesten we 500 meter door een lading sneeuw/ijs/water heen banjeren.. erg charmant ik in mn rokje en mn vriend op zn mooie gladde nette schoenen haha maar goed, was erg gezellig en t kadootje was helemaal geweldig! de andere kado's trouwens ook wel hoor haha maar dat was toch wel t hoogtepunt.. mn ma pakte t uit en verwachte een gewone foto van chris en mij, ze kijkt en zegt leuk en toen ging ze t voorlezen en toen begon ze helemaal te stuiteren haha t mooiste kado van de dag vonden ze na de kadootjes heerlijk gegeten en na t opruimen weer door de zut gebanjerd en nu lekker thuis. nog ff uurtje rustig zitten en dan naar bed. morgen weer vroeg werken
Avond! @ Miepie: Balen zeg... Maar misshien is het een goed teken, doorbreken van de 'gewoonte'. Dat ie nu nog niet dik genoeg is is misschien doorbreken van patroon. Ik werd steeds in ronde 4 zwanger en van N. in ronde 5. Patroon doorbroken! @ Marieke: hihihi, super geslaagd dus! Hier hele gezellige dag gehad. Net een kwartiertje thuis. Arme N. uit d'r slaap gehaald. Nou ja, allemaal mooie kado's gehad. N. had nog wel even de nieuwe bank en vloerkleed van broer en schoonzus onder gekotst. Ze zat ook zo van de tonijn te eten! Die kwam er net zo hard weer uit! Arm kind!
Morgen! Allereerst Dimple en fam., van harte gefeliciteerd! Wat een duidelijke test zeg, daar kun je niet omheen. En ik heb ooit ook wel eens gehoord dat je de eerste weken nog wel wat mag drinken omdat je geen bloedband hebt, maar ik heb het vanaf het moment dat ik het wist ook niet meer gedaan. Dat was toen wel een geklungel met nieuwjaar, want als ik niet drink dan zou dat genoeg zeggen voor mijn vrienden. Dus heb ik gewoon een wijntje in laten schenken en heeft mijn hubbie en de vriend van mijn beste vriendin telkens een slokje genomen. Met zoveel man in huis viel dat niet op toen. Of ik nam een slok en liep naar de wc om het uit te spugen hahaha. Was echt een gedoe dus geen aanrader. Anders laat je gewoon een wijntje in schenken en dan laat je hem gewoon een tijdje staan om n een tijdje te zeggen, pffff....he valt niet zo lekker die wijn vandaag. Of je moet het glas dan gewoon meenemen naar de keuken om hem daar wat leger te laten lopen. Beastie, wat knap van je vader dat hij een mooie kerstboom heeft opgezet. Zal vast wat herinneringen naar boven hebben gehaald. Dikke kus vanuit hier. Marieke, wat leuk dat iedereen zo blij was, dat kan ook niet anders. Steef, wat een duidelijk gummibeertje al zeg, mooie echofoto's! Miepie, balen dat het net dit jaar niet lukt, maar dan is het gewoon echt het laatste oud&nieuw met zijn tweetjes. Tezz, hoe is het nu, wordt het a wat beter in de fam. of is iedereen nog ziek? Diaan, hoe was de nacht van Meaatje? Daan, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over komend jaar! Dat moet goed komen! En ik ken dat dieet niet. Bij mij moeten er ook nog steeds wat kilootjes af maar ik denk dat ik het maar eens probeer met extra sporten en gezonder (en wat minder) eten. Iedereen nog een fijne 2e kestdag! Ik ben erg blij dat we dit jaar weer veel met elkaar konden en mochten delen en hoop het nog jaaaaren te mogen doen! Dikke x vanuit het brabantse land!
goedenmorgen...fijne 2de kerst dag ladieeezzz, Hier eindigde eerste kerstdag met het zelfde gekke virusje als bij huize tezzz...en alleen voor mij.....heb me gek gekotst!
getsie beast.. maar is dat van een virus of je zwangerschap... was gister ook kotsmisselijk.. maar was bij mij toch geen virus hihi sterkte ermee! verder iedereen zwaai en fijne 2e kerstdag!
mooie bannert dimple je loopt precies 3 weken achter op mij hihi spannend! allemaal dicht bij mekaar zo
dit is een virusje hoor...kwam er aan 2 kanten uit als water. Het hormoon dat de misselijkheid veroorzaakt bij jou is bij mij al veel minder....dat neemt sterk af na 13 weken...
Hey meiden Allereerst jullie ook fijne kerstdagen gewenst (naja bijna afgelopen ) Dimple van harte proficiat meid 2de streepje duidelijk zichtbaar hoor Mamarieke ook lekker met de wc knuffelen Hier gaat het ook goed We zijn net thuis komen van harderwijk af we zijn bij me pleegmoeder geweest En me zusje heeft thijmen verschoond ha ha ha ze wist niet wat de voor en achterkant was Ze wou het proberen Maandag de 3de echo in ziekenhuis dan ben ik 12 weken en 4 dagen moet er om 11.15 uur er zijn Man we zijn blij dat de sneeuw weer weg is bij ons voor was ik al bijna uitgegleden zo glad Hey hebben jullie ook veel kipjes gehad heb veel bruine zwarte en 5 gouden kippen gekregen en nog grijze tabby's enz.............. Zo ga ff kijken op fv liefs mij
Naavond... Kwam even kijken hoe het jullie vergaan is tijdens de kerstdagen.. en wat zie ik .. DIMPLE ZO ROZE ALS EEN FLAMINGO !!..wauwwwwwwwwww !!..ben zoooooo blij voor jullie!! Dus bij deze..Dimple, Dimple-man en kleine Wup...van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en aankomend brusje ! Voor alle meiden die toch wel errug ziekies zijn geweest..dikke knuffel !! Hier ook niet alles honkiedorie...Jac en ik verkouden..neus potdicht en barstende hoofdpijn...*nouja..als het daar bij blijft.....* Begon vrijdag al een beetje..lullig..want het was Jac z'n verjaardag..dus niet echt gezellig..*vieren het niet hoor..zo'n rotdag voor kerst...* Meiden ben er niet meer zo veel *mede door slaapgebrek/puf om tereageren en fv..tjee..gaat stiekem toch best een hoop tijd inzitten*..maar beloof echt beterschap....maar wilde dit toch even kwijt zo aan het einde van het jaar.... Het einde van dit jaar loopt bijna ten einde..en wat is het jaar snel om gegaan.. En voor sommige is het allemaal niet zo vlekkenloos gelopen, zijn mensen verloren,relaties die zwaar op de proef zijn gesteld *trutje..denk aan je meis* of hebben hun lang gekoesterde wens (nog) niet in vervulling zien gaan.. Daarin tegen zijn er ook kleine of grote wondertjes *het is maar net hoe je het bekijkt* gebeurd en zijn er prachtige beebjes geboren...of zijn in aantocht ... Ik hoop zo dat 2010 eindelijk het jaar word voor Miep,Mielen, Daan, Leentje *vergeet toch niemand he?* Dat alle zwangere girliezzz een geweldige zwangerschap hebben en dat er straks mooie lieve smepbeebjes worden geboren, waar we straks allemaal van kunnen genieten met die heerlijke spam! Dat de smepbeebjes die al geboren zijn, gezond en gelukkig groot worden..maar niet te snel hoor!! Kortom dat het een geweldig jaar gaat worden !!! zo..dat gezegt hebbende ..ga ik mijn bedje eens op zoeken.. tot morgen!..xx
Dimple, ik schrok me een ongeluk! (op een goede manier) Wat een verrassing!!! Voelde je al iets of niet?? GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
@Stephanie, ik voel helemaal niks, dat hou ik maar op iets goeds, want bij wup voelde ik ook helemaal niks, ging het pas geloven (een beetje) toen ik de echo zag. Is nu ook wel weer een beetje.
morgen! dikke knuffel voor alle zieke niet leuk! diaantje jij ook knuff voor de drukte.. enneh mooi stukje tekst.. tranentrekker!!!! dimple en lekker wakker geworden? hihi met een big smile op je mond.. fijn dat je nog nix voelt.. hier moest ik vanmorgen werken.. alleen was al doodmoe van t opstaan, kotsmisselijk en toen ik naar mn auto liep, naja gleed, gleed ik dus uit over die ijsbaan waarin de wijk veranderd is de afgelopen dagen. t ging niet hard hoor, belande op mn kont.. maar was er zoooo klaar mee met alles dat ik mn werk heb gebeld en t een beetje aan heb gedikt (slecht van mij he!! * schaam smiley*) dus ben mn bed weer ingekropen en heb nog even heerlijk geslapen. net wakker en voel me een stuk beter! nu even eten! dan nog even naar mn schoonouders en vanavond komt de kleine meid hier slapen.. gewoon zomaar.. had vriendlief bedacht haha okej...