Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, lekker he, een keertje alleen aan jezelf denken.
    Ik zit trouwens ook nog net bij de augustus mama's, gezellig.

Heb vanmorgen nog maar een testje gedaan en gelukkig was daar ook een mooi 2e streepje te zien.:p

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zit jij nou ook bij de augustus mama's marieke?
    Ik zit niet bij de juli mama's. Vind die meiden niet zo leuk en hou het dan helemaal niet meer bij.
    Plus dat ik de 30ste ben uitgerekend.... Kan makkelijk een augustus mama worden.

3. ja af en toe is dat idd wel ff heerlijk aan jezelf denken! :D

joepie foto foto!
    ben gek op testen met streepjes haha

4. ja ik word een augusutus mama.. heb me er al wel aangemeld en af en toe lees ik wat mee en reageer ik maar dat is niet zoveel hoor..zitten we gezellig zo met zn 3e daar ;)

5. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Marieke, nou dat kon toch ook niet anders dan dat je leuke reacties zou krijgen! Helemaal leuk hoor? Inmiddels al minder misselijk en nog en zere kont?

Beastie, wauw wat heb jij een stoere pa zeg! Lijkt me emotioneel wel zwaar zo'n dag. Knuffel voor jou!

Dimple, lekker aan het genieten? Of is het nog niet doorgedrongen. En drinken, tja als ik het zou weten zou ik geen druppel meer aanraken, maar dat is ieder voor zich!

Tezz, inmiddels iedereen alweer een beetje beter?

Diaantje, wat een mooi verhaal zeg! Voor jou natuurlijk ook het allerbeste!!

Leentje, hoe gaat het met jou? Leuke dingen gedaan deze kerstdagen? En here here op het einde van je berichtje!!

Wieffie, he lange tijd al niet meer 'gezien'. Alles goed? Inmiddels al meer duidelijkheid gekregen in je cyclus?

Stephanie, hoe voel jij je? En wanneer heb jij weer een echo?

Miepie, tja dan kan ik me voorstellen dat het wat tegenvalt, maar gelukkig is de boel daar wel rustig binnen en is het wel al goed aan het groeien! Heel veel succes dinsdag!
    Wij hebben een jaar in het ziekenhuis gelopen en toen besloten even rust te nemen. We zien dus wel wat 2010 ons brengt...

Lool, gaat het alweer wat beter met de kleine meid? Is de rest van de tonijn erin gebleven?

Bapsie, met jou ook alles goed? En met de kleine x?

Hoer leuke dagen gehad, gezellig doorgebracht met ouders en schoonouders. Voor de rest is de temp nog steeds laag en gaat het SMEP project volgens plan ;)!

Allemaal nog een fijne zondag!!!

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey!!

Net een kwartier voor de kast gestaan om te kijken wat ik aanmoest.... Overal zie je in dat ik zwanger ben. Gisteren vroeg een bewoonster het al! Punt aan gel*lt hoor, maar toch.
    Dus m'n grootste werkjas maar uit de kast getrokken en hopen dat het snel oud en nieuw is. Dan mag iedereen het weten!

(sorrie voor ego, maar moest het even ergens kwijt;))

7. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey waar is iedereen?
    We stonden gewoon op pagina 2 :$....

Iedereen een fijne avond

8. daan nee geen zere kont.. beetje spierpijn maar t viel wel mee hoor.. viel niet echt.. gleed meer.. haha maar ja dat hoeven ze op t werk niet te weten.. slecht ben ik he!

vraagje: iemand een link voor me waar ze bobbi behang verkopen??? ik kan t toch echt helemaal nergens vinden...
    niet dat ik al met de babykamer aan de gang ga hoor haha maar vind dat zoooon lief beertje dus wil t graag even aan mn vriendlief laten zien

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmidag allemaal!

Kom ook weer ff om het hoekje loeren ;)
    Hier de misselijkheid al weer een poosje over, lief dat jullie ons beterschap wensten! Manlief had nog wel een dagje langer nodig om weer op te knappen, maar voelde zich gisteravond al weer een stuk beter. Gelukkig maar want ik had heule dure biefstukjes gekocht ;).
    @Diaan: ik sluit me helemaal aan bij je tekst. Ik hoop dat het voor iedereen een heel mooi jaar gaat worden! En al weer zo veel nieuwe beebjes die er aan gaan komen. Prachtig toch! Nou de laatste paar dames nog en het jaar kan nu al niet meer kapot!
    @Marieke: wat fijn dat je moeder ging stuiteren! :D En goed dat je lekker je bed weer bent in gedoken. Beetje kalm aan doen kan nooit kwaad hoor ;)

Wat leuk dat jullie allemaal (waarschijnlijk) augustusmama's gaan worden! Ik ben ook van augustus, leuke maand om jarig te zijn ;)

Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben de laatste maanden erg emotioneel. Ik krijg al tranen in m'n ogen bij het lezen van een kinderboek voor de kids. Daarom ben ik ook ff niet zo heel veel hier. Ik vind het helemaal fantastisch dat jullie weer of eindelijk zwanger zijn en moet er telkens van huilen! Ik vind het op het moment erg moeilijk om er vrede mee te sluiten dat ik m'n laatste zwangerschap heb gehad. Als ik lees over jullie kriebels en jullie eerste testen bekijk, krijg ik zo veel kriebels weer. En dat K zo snel groot wordt helpt ook niet echt ;) Tegelijkertijd vind ik het ook erg oneerlijk van mijzelf omdat ik gewoon al 3 leuke kids heb, terwijl sommige van jullie al zo'n gigantische moeite hebben van de eerste zwanger te worden. Ik vind het dan ook moeilijk op het moment om hier erg veel te schrijven/ lezen. Omdat ik elke keer weer herinnert wordt aan m'n eigen kriebels en het afscheid moeten nemen van mijn kinderwens. Maar ook omdat ik me jullie lot heel erg aan trek. Het jullie zo ontzettend gun (weer) zwanger te mogen worden.
    Beetje onsamenhangend verhaal, maar ik voel me op het moment ook een beetje onsamenhangend :D
    Dus als ik er een beetje minder ben, is niet dat ik jullie niet volg en met jullie allemaal erg mee leef, maar meer dat ik ff niet de puf heb te reageren.

Ik vind jullie allemaal erg lief! En ik hoop dat we nog heel lang samen blijven schrijven!

Liefs Tezzz

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Stephanie, kom je toch ook gezellig bij de aug-mama's. Moet wel eerlijk bekennen dat ik daar iets meer moeite heb om bij te houden, ben al blij dat ik het hier kan bijhouden.
    Marieke, bobbi-behang, zou het niet weten. Maar wel een schattig beertje, wup is bij mijn ouders helemaal verzot op bobbi gaat uit logeren.

11. ja ben ook helemaal verliefd op dat beertje.. dus leek me wel leuk om te zien hoe dat behang eruit ziet misschien voor de baby kamer dus met de tijd.. maar kan t niet vinden :( moet dan maar een keer bij de nama kijken ofzo

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai zwaai*

en een dikke knuff voor tezz, lijkt me neit makkelijk om zo'n diepen wens aan de kant te (moeten) zetten, ook al heb je al 3 wondertjes...

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Tezzz: Lijkt me idd moeilijk te weten dat K. jullie laatste zwangerschap/baby was/is!
    Wel herkenbaar kriebels krijgen door al die posts van hier. Heb ik ook, maar goed, alleen lukt het niet! Ik vind het soms wel moeilijk dat ik geen idee heb of ik ooit nog een kindje mag krijgen. 1. omdat ik manloos ben (maar dat kan natuurlijk nog veranderen en ik ben zo oud niet - 27 jaar - maar toch... 2. omdat ik een stollingsafwijking heb waardoor ik een grote kans heb op miskramen (zoals al is gebleken) en vroeggeboorte etc.
    Maar goed, dat zijn gewoon weer allemaal hersenspinsels!

@ Marieke: uitkijken hoor! hihihi!

@ Stephanie: Oeps, je buikje groeit goed dus! Nog even verbergen dus!

Hier gaat het stukken beter. Heb ook wat gegeten en voel me wat minder futloos.
    N. denk ik ook een virusje gehad, maar ook 2 nieuwe tanden! De teller staat op 7!

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Dimple, Yessss!!! Wat goed zeg, toch nog zwanger het nieuwe jaar in!!! Wat super voor jullie. Van harte proficiat!
    Oja, enne nu kan jouw vriendinnetje je ook niet alleen laten zwangeren;) ik zag dat miele over 4 daagjes (oudjaarsdag??) positief kan testen toch???? Ik duim nog harder dan ik al deed!

Diaan, mooie txt meid! Enne ik kan me er alleen maar bij aansluiten!

Tezzz, ik kan me voorstellend at je het moeilijk hebt hoor. Je sluit toch een belangrijke (en zo niet de mooiste) periode van je leven af. Dikke knuffel voor jou en als je ons nodig hebt zijn we hier hoor!

Hopelijk hebben jullie allemaal heel fijne kerstdagen achter de rug! S
    Sorry heb niet alles teruggelezen. Hier een beetje te druk gehad met een 5-gangen menu maken voor 17 personen;) Maar was wel super gezellig!
    Nu eindelijk iedereen weer naar huis is, C in zijn bedje ligt te slapen ff tijd om te reageren.

Miepie, wat balen dat je geen tp meer hebt in 2009. Maar als je dan maar een goede tp krijgt begin 2010 dan tekenen we daarvoor hoor! Ik ga verschrikkelijk hard voor je duimen, ga kaarsjes aansteken en trek alle registers los die ik kan bedenken. Ik hoop zo dat 2010 voor jullie knalroze gaat beginnen!

Daan, helaas hier nog geen ei gespot. Dag 50 al dus wordt weer zo'n extreem lange cyclus;) Merk dat we ons toch wel steeds meer beginnen te verheugen op een volgende zwangerschap als ons die gegeven is. Tja, wie weet wat 2010 ons brengt... (aan het klussen zal het iig nu niet liggen:) zelfs mijn vriendje begint al weer met de termen smeppen en klussen e.d.;))
    Fijn dat jullie smeppen volgens plan... Hopelijk doet jouw ei liever dan dat van mij! Ben benieuwd...

Nou ga nog ff op fv! (zag dat er weer nieuwe ribbons te verdienen zijn;)) Bis morgen!

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hey lola,
    balen zeg dat jullie je niet lekker voelden! Enne, 2 tanden erbij super zeg!
    Hier net ook weer flinke spuitluier en bijbehoordende uitslag... ik gok ook op tandje 5 en 6 ;)

16. baps die bedoelde ik idd.. die site had ik al gevonden, maar staat niet echt behang op.. ook niet op de site die die aangeeft.. maar weet dus wel dat t bestaat :D

verder iedereen knuff.. ben weer es kotsmisselijk dus houd t even hierbij

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen...
    hier een baby die niet wil slapen, alleen bij mama... zelf niet bij papa... das knap vermoeiend voor mama kan ik zeggen... maar hoort erbij gaat vast wel weer over zullen we maar denken :) ben blij dat ik een draagdoek heb, kan ik in ieder geval nog iets...

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    moge...hier weer een zieke met waarschijnlijk het een dags virus, Mark. ff deze morgen verzorgen en vanmiddag ga ik wat shoppen voor mezelf..dus ga ik ff vluchten:D;)

19. aaah knuffel voor alle zieke en voor alle kindjes die niet willen slapen

hier vanmorgen de kleine om half 11!!!! wakker gemaakt!
    oke ze sliep ook pas om 22.30 gister haha maar toch.
    strax mag ze weer naar papa toe.. de bijdehante tante hahaha

Deel Deze Pagina