Mogge! @ Baps: oh lastig, maar wel fijn dat je een draagdoek hebt, scheelt idd! @ Beastie: Beterschap voor M. Mijn moeder heeft van mij het virusje overgenomen! Hopelijk ook voor een dag! @ All: liefs! Hier valt het mee qua drukte op het werk! Donderdag was krankzinnig, na oud en nieuw zal het nog wel drukker zijn! Afijn, ik gaat er weer vandoor!
..tjonge...alweer op pagina 2...maar ik zag het al: het ligt er niet aan dat hier weinig geschreven wordt, maar aan het feit dat er op de andere topics zo veel gel*lt wordt! @All: bedankt voor jullie lieve berichtjes hier en op fb Hopelijk zakt het gevoel wat naarmate de kids ouder worden. Voor nu heb ik wel 1 leuk nieuwtje (altijd het positieve zien he ): Het vloeien na de plaatsing van m'n spiraaltje is gestopt! En daar hebben we gisteren mooi meteen gebruik van gemaakt tjonge...wat knapt een mens daar van op zeg @Lola: heb erg aan je gedacht terwijl ik m'n vorige bericht schreef. Zoals je zelf al schreef, ben je nog hartstikke jong en ik hoop dan ook dat je over niet al te lange tijd weer iemand vind om je leven en je kinderwens mee te delen. Moet lukken volgens mij. Je bent een hartstikke leuke en stoere mamma! enneh...ik heb nog steeds een broer he @Virus: stom virusje he?! Mijn schoonouders hebben 'm van ons overgenomen en werden tweede kerstdag 's avonds niet lekker. Gelukkig maar dat het niet zo lang duurt, dus ze zijn gelukkig al weer beter. Ben benieuwd of mijn ouders 'm ook nog hebben gekregen...zal ik morgen wel horen denk ik ... Later liefies! Ik zou vandaag flink aan de puinruim gaan...en wat doe ik?...precies...cadeautjes open maken...
@ Tezzz: Nou hopelijk kom ik snel iemand tegen, moet wel zeggen dat ik weinig moeite doe! hahahahaha! Trouwens wel uitgenodigd voor een date. Maar moet toch nog steeds erg wennen als mannen met een witvelletje mij mee vragen! hahahahahahahahahahaha! (oh sorry...) Enne, misschien maar eens blind-daten met je broer! Wat naar dat je schoonouders ook het virusje hebben! mijn broer had hem trouwens eerste kerstdag! Wel fijn dat je gestopt bent met vloeien! Leuke cadeautjes? Hier laatst gestopt met plaspillen en binnen een aantal dagen 3 kilo zwaarder. Dus weer gestart. Zeg het net tegen mijn collega. Zij mijn bloeddruk opgenomen (oude tensie-meter) bovendruk deed het niet goed (hahahaha, ze hoorde niets) en onderdruk was 90! Dus weer aan de hoge kant.. Grrrr! Nou ja woensdag maar even naar de huisarts, zou toch denken dat het toch eens moet stoppen met die hoge bloeddrukken! Voor mijn zwangerschap altijd 120/70!
Maaarrrr het is ook wel rustig! Iedereen is aan het bijkomen van de feestdagen en het heule lange weekend. Hoe is het met alle zieken? Hier net een vriendin geweest. Die heeft wat mooie foto's van Esmee gemaakt. Krijg hopelijk met oud en nieuw wat.
dames is t normaal dat de kleine rond deze tijd zo hangerig en huilerig is en alleen maar bij mij wil slapen? snap er niets van... tot gister ging t zo goed, maar vanaf gister lijkt ie er wel helemaal vanaf te zijn... Sprongetje komt pas rond 5 weken na de uitgerekende data, dat is dus dat zou pas over 2 a 3 weken...
stephanie was fe op je site aan t terug lezen en moet wel lachen om je stukkie van 8 juli komende jaren nog geen uitbreiding schrijf je daar
zo hier de kleine weer naar huis gebracht.. ik ben zelf niet echt uitgerust.. slaap erg slecht.. droom erg vreemd enzo... maar goed dat de kleine toen strax teletubies aan t kijken was want ik was weer aan t knuffelen met de wc.. pfff.. ben nu iedere dag wel een paar keer kotsmisselijk.. maar t knuffelen valt gelukkig nog mee.. morgenmiddag weer een echo.. ben zo benieuwd! baps geen idee of dat normaal is, kan je er nog niet mee helpen sorry, maar kan me voorstellen dat t vermoeiend kan zijn! steef we moeten snel weer afspreken hoor! ik ben vanaf oud en nieuw 5 dagen vrij dus miss begin volgend jaar ff afspreken? alweer veel te lang geleden!!!!!!!
Hey meiden Heb vanmorgen de echo's gehad En alles zag er keurig uit alleen ipv 12 weken en 4 dagen is nu 11 weken en 6 dagen geworden En is 5,42 cm lang Ik kan denk ik deze banner aanhouden toch? Mamarieke heel veel sterkte morgen en wish you good luck Morgen laminaat leggen boven en de kledingkast uitgooien zo ga ff tv kieken liefs tijgertje23
goeienavond allemaal! ik lees over een hele hoop virussen - sterkte allemaal! @ tezzz heel begrijpelijk hoor! neem je tijd en hopelijk kom je zo af en toe je kanjers even spammen * knuff * wij zijn weer thuis gekomen van een weekendje duitsland....nog 3 daagjes werken en dan lekker relaxed oud&nieuw vieren @ diaan we waren nog bij je in de buurt.....choco-porsche van dichtbij bekeken @ all knuffiez!!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)16 apr. 08, knul. Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 28 aug. meid Shedevil (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 17 sep. meid Zico (ronde ?, 4 x smep) 23 sept. ? meid Flo1975 (ronde 5, 1 x smep)25 sep. knul Butterfly1 (ronde 7, 2 x smep) 9 okt. meid Go4Baby (ronde 18, ?x smep) 13 nov. een meid Wendy1983 (ronde 6, ?x smep) 4 dec. een knul Lola1982 (ronde 5 na MA, 1x smep) 18 dec. een meid nyncke ...januari een meid Julita 2 maart 1.00 uur een meid Tezz 5 maart 9.11 uur een zoon Wieffie 16 maart 2 uur een zoon Tom 17 maart 15.55 uur een zoon Mupkuh 17 maart 19.07 een dochter Leeuw89 ? maart een zoon Thalina 16 april een zoon Stephanie 20 juni een dochter Tijgertje 13 juli een zoon MelMel 18 juli een dochter Blurry, 14 augustus een missy Trutje, 27 september een jongetje Bapsie, 4 december een jongetje *MOAS => Mother of all smeppers! *SC => Super Cynthia! *********************************************************** SMEPpers Mei Angelic 16 Januari Kippy 24 Januari 6 SMEP - kandidaten 33 % zwanger ********************************************************* Smeppers van Augustus Beastie 29 april 5 SMEP - kandidaten 40 % zwanger ********************************************************* Smeppers van S(m)eptember Go4Baby (nog niet eens officieel aan het smeppen ) 31 mei 3 SMEP - kandidaten 33 % zwanger ********************************************************* Smeppers van November Tijgertje 10 juli (?) Stephanie 30 juli Mamarieke (100% spontaan ) 10 augustus (percentages zijn HELEMAAL om zeep geholpen voor de stiekemerds die zonder officieeel te SMEPPEN zwanger raken ) ********************************************************* Smeppers van December Bekijk bijlage 39803 1: Mielenl, NOD 5 december, ronde 9 kindje 2 2: Dimple NOD 22 december, ronde 10, kindje 2 3: Leentje79, NOD ? december, ronde 4 kindje 2 4: Mielenl, NOD 31 december, ronde 10 kindje 2 4 SMEP - kandidaten 2 Ongi.... 1 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK 0 % zwanger ********************************************************* Smeppers van Januari 1: Leentje79, NOD ? januari, ronde 5 kindje 2 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK 0 % zwanger link naar plaatje http://images.suite101.com/502989_com_sperm.jpg
de lijst maar weer eens geupdate. daan ik heb jou er nog niet opgezet, wanneer is je NOD? verder nog iemand vergeten????
Hey meiden, Tezz, knuffie voor jou! Snap je gevoel wel, zo heeft iedereen een eigen gevoel en een reden waarom je soms een beetje verdrietig wordt. Wel fijn dat tezz family weer aan de betere hand is! Niet al te lang wegblijven hoor, vind je berichtjes altijd gezellig! Lool, hopelijk komt jou prins binnenkort voorbij denderen!! Miepie, succes morgen!! Denk aan je!! Mariek, je bouwt wel een innige band zo op met de toiletpot !! Jij morgen heel veel plezier met het kijken naar jullie wondertje! Stephanie, snel spammen hoor die foto's van E.!! Baps, ik kan je helaas geen advies geven. Sorry! Mielen, hmmm weet niet zo goed meer wanneer mijn NOD is, ga zo even zoeken! Hopelijk ga jij met een knallende test het nieuwe jaar in en mag je snel zwangeren met je vriendinnetje!! Kippy, meis hoe is het met jou? Alles klaar voor het kleine kuikentje? Hier nog steeds temp laag, wel volgens mij eipijn gehad vandaag. We wachten af!!!
Hahahaha ik sta weer op de lijst! Sorrie voor het niet smeppen. Babs, het kan best zijn dat je kleintje gewoon even niet lekker in het velletje zit. Hebben we allemaal wel eens. Niet te druk maken en doen wat je gevoel je ingeeft. Sprongetje zou best kunnen, tiijden lopen lang niet altijd zoals ze horen. Succes! Marieke, idd snel afspreken! Balen dat je zo misselijk bent zeg. Ik ben niet meer misselijk en heb m'n fruittoffeeverslaving weer hervonden helaas. Heel veel plezier morgen! (gelijk bloedprikken en vragen over ziektes in familie en of je combitest wil denk ik of niet?) Wat een boel zwangeren zeg. Nog een goeie maand en dan kunnen we allemaal wel eens zwanger zijn!! (degene die daarvoor gaan dan he )
Mielen, heb het even opgezocht : Ronde 20, NOD 16-01-2010 Ben uitgegaan van mijn vorige cyclus. Beastie, gaat het al wat beter met Beastieman? Hier gelukkig nog geen virus te bekennen, hopen dat het zo blijft!!!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)16 apr. 08, knul. Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 28 aug. meid Shedevil (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 17 sep. meid Zico (ronde ?, 4 x smep) 23 sept. ? meid Flo1975 (ronde 5, 1 x smep)25 sep. knul Butterfly1 (ronde 7, 2 x smep) 9 okt. meid Go4Baby (ronde 18, ?x smep) 13 nov. een meid Wendy1983 (ronde 6, ?x smep) 4 dec. een knul Lola1982 (ronde 5 na MA, 1x smep) 18 dec. een meid nyncke ...januari een meid Julita 2 maart 1.00 uur een meid Tezz 5 maart 9.11 uur een zoon Wieffie 16 maart 2 uur een zoon Tom 17 maart 15.55 uur een zoon Mupkuh 17 maart 19.07 een dochter Leeuw89 ? maart een zoon Thalina 16 april een zoon Stephanie 20 juni een dochter Tijgertje 13 juli een zoon MelMel 18 juli een dochter Blurry, 14 augustus een missy Trutje, 27 september een jongetje Bapsie, 4 december een jongetje *MOAS => Mother of all smeppers! *SC => Super Cynthia! *********************************************************** SMEPpers Mei Angelic 16 Januari Kippy 24 Januari 6 SMEP - kandidaten 33 % zwanger ********************************************************* Smeppers van Augustus Beastie 29 april 5 SMEP - kandidaten 40 % zwanger ********************************************************* Smeppers van S(m)eptember Go4Baby (nog niet eens officieel aan het smeppen ) 31 mei 3 SMEP - kandidaten 33 % zwanger ********************************************************* Smeppers van November Tijgertje 10 juli (?) Stephanie 30 juli Mamarieke (100% spontaan ) 10 augustus (percentages zijn HELEMAAL om zeep geholpen voor de stiekemerds die zonder officieeel te SMEPPEN zwanger raken ) ********************************************************* Smeppers van December Bekijk bijlage 39830 1: Mielenl, NOD 5 december, ronde 9 kindje 2 2: Dimple NOD 22 december, ronde 10, kindje 2 3: Leentje79, NOD ? december, ronde 4 kindje 2 4: Mielenl, NOD 31 december, ronde 10 kindje 2 4 SMEP - kandidaten 2 Ongi.... 1 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK 0 % zwanger ********************************************************* Smeppers van Januari 1: Leentje79, NOD ? januari, ronde 5 kindje 2 2: Daan81, NOD 16 januari, ronde 20, kindje 1 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK 0 % zwanger link naar plaatje http://images.suite101.com/502989_com_sperm.jpg
@miele, hoestie bij jou, nog een goed eitje benud?? Heb hier een piloma (diploma) liggen van ene Bosch8) Wees blij dat je niet geweest was, was geen klap aan, veel te veel oudere kinderen en drukke papa's, waarvan de kindjes alles mogen. Wup durfde helemaal niks door de drukte. Leek wel vrijzwemmen.
@ dimple dat was wel een beetje te verwachten.....'t is vakantie he. We hebben in duitsland ook niet gezwommen want zwembad daar was dicht bosch trouwens gisteravond 39,7 koorts. wilde de hele dag al nauwelijks eten, begon te brullen in bad, aanleiding dus om even te tempen. en ja hoor, voelde me weer behoorlijk lullig natuurlijk. Was waarschijnlijk tandjes-ellende, vanavond gelukkig weer vrij goed gegeten dus hopelijk het ergste gehad. en eitje.....ja, hopelijk goed benut ja.... zit momenteel behoorlijk te stuiteren....maarja wil natuurlijk ook wel HEEEEEEL graag samen met dinnetje zwangerrrrrt zijn