meiden ik hoor wel als er nog dingen gewijzigd moeten worden aan de smep-lijst.....had hem ook al een tijdje niet meer bijgewerkt he.... * schaam-me-dood-smiley *
Wij hebben vandaag Wup proberen te leren te zeggen: Wup krijgt een broertje of zusje. Wilde niet helemaal lukken, hij zei telkens broertje EN zusje. Dus wij aan hem vragen of hij de kleine slaapkamer wil, want dat gaat helaas voor hem gebeuren als het er 2 worden. We willen het trouwens met oud en nieuw tegen de opa en oma's vertellen, ik kan echt niet langer wachten.
wij hebben trouwens besloten om toch naar usa te gaan, dan ben ik rond de 25 weken en om volgend jaar met een beebje van een half jaar te gaan zien we toch niet helemaal zitten. We hebben het wel iets ingekort, we wilden zeker 2 weken gaan, maar nu wordt het ongeveer 1,5 week. Dan gaan we gewoon over een paar jaar weer.
@ dimple gaaf vooruitzicht hoor, lekker naar de USA (wel jammer dat ik dan toch niet mag oppassen op de jongste wup ) Spannend dat jullie het gaan vertellen met oud&nieuw. Je weet hoe het gaat met een slechte generale he! En ben je het kerstdiner nog goed doorgekomen?
Miele, kerstdiner gelukkig goed doorgekomen, heb een glas wijn voor me neus gezet en een paar slokjes van genomen. Ik heb tenslotte bij wup ook alleen bij oud en nieuw 2 glaasjes champie gedronken, das het enige dat ik niet wilde laten staan. Dan wordt het deze keer 1 glaasje champie. Maar daar kan ik mee leven. Morgen helaas weer werken. Mar gelukkig donderdagmiddag vrij.
Word nu al gek van al dat tempen. Geeft FF mijn ei nu op dag 17 aan . Temp is nog niet hoger geweest dan de 36,1 en vorige keer was mijn temp na de eisprong (dag 24) 36,7. Lijkt me nogal een verschilletje. Maar geleerd van de vorige poging, we gaan gewoon door met SMEPpen , heb het gevoel dat straks mijn eisprong weer wordt verplaatst. *slaat-zichzelf-voor-de-kop-smiley* dat ik nog geen ovutesten heb besteld!!! Fijne dag allemaal!!
@ daan ja FF wil nog wel eens rare dingen doen. idd voor de zekerheid nog maar even door smeppen. wat een straf @ dimple als ik geluk heb, hoef ik dit jaar niet aan de champagne (nou lust ik geen champagne dus ik neem alleen voor de gezelligheid een glas, dat ik vervolgens aan Siemens geef om op de drinken) in elk geval.....nu op 12DPO en nog geen roze/bruine smurrie gezien (normaal gesproken vanaf 10DPO, soms een dagje later maar dit is echt een nieuw record ) * stuiter * stuiter * stuiter * @ miep succes vandaag!!! hopelijk is het nu allemaal in orde en kunnen de eskimootjes ontdooid worden * duim * stuiter * duim * stuiter * @ all fijne dag vandaag!!
Mogguh! Hoop dat alle zieken inmiddels een beetje opgeknapt zijn... Beast, lekker geshopt? Daan en Miele, lief dat jullie eraan denken. Ik hoop zelf ook dat alles nu wel goed is. En hoop dat Miele me maandag op de smeplijst mag zetten voor 18 januari. Daan, FF heeft bij mij ook wel eens een ei verschoven... scheelt al een hoop als je ook bijhoudt of je eiwit-achtige afscheiding hebt enzo, maar ovutesten zijn idd nog handiger . Kan me helemaal voorstellen dat jullie even ziekenhuis-moe waren, zat vanmorgen ook te bedenken dat het volgende maand al 2 jaar (!) geleden is dat wij voor het eerst onderzoek lieten doen.... en nog geen beeb Miele, *stuiter*stuiter* klinkt goed! Ben hier heel hard voor je aan het duimen... Wief, balen dat je cycli weer zo lang worden . Al gedacht aan weer hulp in het zh vragen? Tezzz.... dikke knuf! Moet eerlijk zeggen dat ik - op een heel andere manier - hetzelfde gevoel regelmatig heb en daarom ook wat minder actief meeschrijf. Knuffel voor iedereen verder!!!
@Miepie, suc6 vandaag, zal aan je denken. @Miele, STUITER STUITER. duimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimerdeduimer
goeiemorgen! miep heel veel suc6 vandaag! dikke knuff mielenl duimer de duim!!!! spannend! vind dat je net als je dinnetje lekker zwanger moet zijn hoor! word t nog druk in augusutus
@ marieke ja zou toch wat zijn.....zijn mijn dinnetje en ik ook vlak na elkaar uitgerekend @ melmel ik heb vanmorgen een testje gewaagd - STOM STOM - bleef hartstikke wit....heb hem in mijn tas gestoken maar hoe langer ik ernaar kijk hoe meer ik een HEEEEEEEEEEEL licht streepje denk te zien.....nah zal toch niet?!?! * stuiter stuiter stuiter *
whoeeeeeeeeee nu is het helemaaal spannend !!! over 2 nachtjes weer ? Dussss testen op oudjaarsdag , wat een leuke datum !
Miele, morgen moet je echt van je testjes afblijven. Je maakt jezelf helemaal gek (en ons ook). Heb geduld, anders wor ik boos
Miele, ik hoop dat dat ieniminie streepje duidelijker is overmorgen... ik blijf nog even hard duimen! Bmslijmvlies was nu 9 mm (vrijdag 6,5; moet 7 a 8 zijn), dus gelukkig goed. Maandag was er geen plek meer, dus wordt dinsdag TP. Komt mij wel goed uit, hoef ik maandag geen vrij te vragen, dinsdag is mijn vrije dag. Straks alleen nog even bellen met het zh... je moet 5 dagen progesteron gebruiken voor de TP. Volgens mij zou dat dan dus 31 dec starten zijn, maar verpleegkundige én arts hadden het over morgen. Toen gedacht "ok, prima", maar twijfel nou toch wel erg of zij niet de weg een beetje kwijt zijn met al die rare feestdagen en zich een dag verrekenen, haha.