Hello! Miepie, succes vandaag. Hopelijk is alles op schema en kunnen jullie snel verder! Marieke, hoe laat moest je naar de vk? Steef, fijn dat je misselijkheid weg is. Ik ben benieuwd naar de foto's van Esmee. Mielenl, is dus weer superspannend nu! Ik blijf duimen. Daan, misschien komen we wel gelijk uit deze maand. Ik heb gisteren ontzettende buikpijn gehad die leek op eipijn maar dat zou wel erg vroeg zijn. Ik gebruik deze keer weer geen ovutesten maar kijk naar vruchtbaar slijm e.d., dat gaat ook redelijk goed. Mielenl, ik geef mijn NOD door als ik denk dat ik mijn ei heb gehad. Beastie, hoe is het met M? Is hij al weer een beetje beter? Hier erg druk, oud&nieuw wordt bij ons gevierd. Dat betekent eten en drinken voor 17 man . Maar volgens mij hebben we alles goed ingepland en komt het allemaal goed. Ik ga maar weer even kijken wat ik nog meer voor kan bereiden.
Was ik weer....heb wel vrij maar heb het druk! Mark is weer helemaal beter, tis echt een supervaag 1dags virusje..goed ziek, alles eruit kotsen en weer doorgaan! (heb zoiets ook gehad dat ik zwanger was van Jasmijn, in Parijs..en mark de dag erna...toen was ik 24 weken zwanger) @miep....klinkt super goed. Met dit weer kunne die escimootjes langzaam wenne, gunstig!...duim voor jullie, denk aan je!..ff bellen idd want iedereen is zo'n beetje de tel kwijt deze dagen incl wij @miele...denk er om straks ben je zo schraal dat het gaat bloeden...sta in pupo/duimstand! @al...niet veel te melden...zo naar de ikea voor Jasmijns nieuwe kamer.
Minder eigen oliebollen - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] Jah, dit jaar is er weer een minder. Eentje die een weeshuis aan oliebollen bakte, de lekkerste ooit...zo vers uit de pan aan de keukentafel oliebollen snaaien....weer een traditie minder...joh wat ga ik dat missen donderdag.............
woeii miep dat is super nieuws beast dikke knuffel voor jou! ik moet over een half uurtje bij de vk zijn.. dus ben benieuwd. net ff geslapen en weer zoooo wazig gedroomd.. zucht..
@ beast van mij ook een knuff.....lijkt me erg moeilijk vooral deze dagen om een geliefde te missen. (en verder.....tradities zijn in stand te houden he ) @ miep goed nieuws meis! hier uiteraard voor jou in de duimstand. het is jullie zo gegund! @ leentje ik hoor het wel dan ennuh klinkt gezellig zoveel volk over de vloer. wij liggen (ja liggen) altijd de oudejaars conferences te kijken, tsja, ieder z'n ding @ mariek succes bij de vk! raar dromen hoort er een beetje bij, had ik toen ook
knuffie voor jou! Enneh...mooie traditie toch om juist voort te zetten? Hier al sinds ik het huis uit ben, zelf aan het oliebollenbakken geslagen. Hoorde er voor mij vroeger helemaal bij dat m'n moeder beslag maakte en m'n vader uitgedost in schort met theedoek op de kop aan het bakken was, dat ik dat heel graag ook aan onze kinderen wou mee geven. Dus hier worden áltijd op 31 december oliebollen gebakken! (minus theedoek op de kop ) En dan tot en met ongeveer 5 januari nog als ontbijt, lunch en avondeten gegeten @Miep: heb je goed ff te bellen. Fantastisch dat je bmslv zo mooi was al van dikte. Ik duim me suf dat de eskimootjes goed ontdooien! @Mielenl: oei! Spannend! Wat zou dát een gaaf kado zijn om het nieuwe jaar mee te beginnen! Wanneer ga je nou testen dan? 0.05 's nachts? @Marieke: wat is ie lief he, die wc-pot? Nog een paar weekjes, dan wordt het vast wel weer wat minder. Echo goed geweest? @All: later ladiezz! ff verder met grote schoonmaak. Wij krijgen morgenavond gourmetters, dus er mag nog wel het een en ander gedaan worden hier Liefs!
Maar je bent nog zo misselijk , en de vorige keer was alles wel goed , is het hartje pas gestopt of al langer ? Ik vind het echt zo ontzettend erg voor jullie.... Geen woorden voor , wat een %%^&**(ZOOI !!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat kan niet waar zijn!!!! Wat een superkut nieuws. Zoiets verwacht je toch niet. Mijn hart sloeg een slag over toen ik het las, ik heb tranen in mijn ogen. Wat is het allemaal oneerlijk zeg. Ik weet niks anders te zeggen dan dat we aan jullie denken!
Mariek, nee wat oneerlijk Waarom nou !!! Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen, had gewild dat het anders was. Jullie verdienen het zo om papa en mama te worden *knuff en nog veel meer knuffels*
ach marieke nee toch.......woorden schieten te kort. wat oneerlijk! ontzettend veel knuffels voor jullie!
Lieve Mariek, heb je al een poosje aan de telefoon gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik nergens anders meer aan kan denken. Het was ook te mooi om waar te zijn.....
Arme arme Marieke, wat een klote nieuws nou weer. Heb er echt geen woorden voor. Arme meis, dikke knuffels voor jullie.
dank jullie dames..jullie zijn lief k weet zelf ook niets te zeggen.. verhaal staat op mn site.. k heb koppijn van t huilen.. ben dr zoo klaar mee..
kwam even kijken.maar ben stil... Lieve lieve Marieke en man...weet niets te zeggen..kan niets zeggen..hoe kan dit nou..waarom nou toch....denk aan je meis!