Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    tuurlijk! jij bent gewoon hartstikke zwangerrrrrt :D
    Je ging toch vanavond het grote nieuws vertellen aan ouders en schoonma?

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, jij MOET gewoon ook zwanger zijn:)

Ja, we gaan het vanaaf vertellen, na 12 uur gaan we (met mijn ouder) naar mijn schoonmoeder op 9 hoog (vuurwerk kijken) en laten we het Wup vertellen, en we hebben een t-shirtje gekocht waar het op staat

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    leuk hoor, spannend!
    moet je nog wel de hele avond je mond houden tegen je ouders hahaha :D

ben trouwens wel benieuwd hoe Bosch gaat reageren op het vuurwerk. gisteren waren ze al een beetje aan het knallen en dat vond-ie niet zo leuk.....

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguhhh...

Leentje wat een mooie woorden..wens jou ook het aller aller aller beste voor 2010..wie weet met een heerlijke roze verassing in het nieuwe jaar !

@ Mielen..PUPO !!!!..ik blijf duimen hoor!!
    @ de rest..heel veel liefs en zwaai ..

Mocht ik jullie niet meer spreken..

Wens ik jullie een fantastisch jaarwisseling, dat 2010 alles mag brengen wat jullie hartje begeert..en dat we na obstakels die op ons pad komen er sterker uit komen dan ooit tevoren!
    Ik weet dat ik de laatste tijd jullie een beetje verwaarloosd heb..drukker met andere dingen ..wellicht ook wel een beetje niet meer echt op je plaats voelen omdat er voor ons zeker geen 4e komt en (bijna ) iedereen roze probeert te worden, en ik gun het jullie zo erg allemaal !! *tja het klinkt zooooooo lullig als je ook weet hoe Marieke en Miep er zooooooo veel voor moeten doen om hun eerste wondertje te mogen ontvangen...en ik maar blijf kriebelen voor een 4e..*.Maar ik beloof beterschap..in het nieuwe jaar zal ik me echt vaker laten zien..
    2010..dat er nog maar veel roze komt..en nog belangrijker ..blijft !!

heel veel liefs...xx

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lieve meiden,

Er is zoveel te zeggen, maar ik weet eigenlijk niet wat.
    Wat gaan we vreemd het oude jaar uit zeg.
    Zoveel nieuwe zwangeren... Ook nog zoveel die er zo voor knokken, maar die het nog niet mogen zijn.

Ik zou morgen samen met Marieke het nieuwe jaar inknallen op hyves met het nieuws.
    Nu doe ik dat vandaag. Met een vreemd gevoel. Echt blij zijn kan ik eerlijk gezegd niet.

Komt misschien ook omdat we gisteren bij "komt een vrouw bij de dokter" zijn geweest.
    Tering he wat een film! Super, werd er hitsig van verdrietig, en weer hitsig en boos. En steeds in die volgorde gedurende de film. (tering he, Barry/Stijn mag er wel wezen zeg!)Ben nog steeds een beetje aan het bijkomen van de film.

Vandaag een drukke dag, dus mocht ik jullie pas in het nieuwe jaar weer zien....

6. wil iedereen een fijne jaarwisseling wensen,
    en iedereen bedanken voor jullie steun!

op naar 2010!

dikke knuffel voor allemaal

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Daar zijn we hier toch voor. :)
    Ga je het de vrienden wel vertellen vanavond of niet?
    Jij ondanks alles toch een fijne avond. Leuk spelletje mee, fles drank op tafel. ;)

2009 Is gewoon niet jullie jaar.
    We gaan voor een vruchtbaar en plakkkerig 2010!

Hele dikke knuffel voor jou meis. Ben trots op je hoe goed je overal mee omgaat. Al is dat soms een heel dik masker waar je je achter verschuild.... Ieder doet het op z'n eigen manier.
    Ook een dikke knuffel voor C. Ook voor hem is dit te verschrikkelijk voor woorden.

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Marieke, wens jou toch, ondanks alles een leuke avond. Lekker die fles drank aan je lippen zetten!

Mielen, AMEN!!!! Maakt het uit, pseudo zwanger of echt. We gaan voor een knallende test in januari!!!

Leentje, wat kan jij dat allemaal mooi verwoorden, wauw! Ik sluit me volledig aan bij jou woorden, alleen weet ik niet wie Marisa (?)is :). Sorry Marisa als je dit leest.
    Leentje lekker veel genieten vanavond en we gaan voor een roze 2010!!!

Dimple, veel plezier met het vertellen vanavond!

Diaantje, knuffel voor jou!

Die stomme FF geeft nog steeds mijn ei aan op dag 17 :x... Temp is hartstikke laag... Maar we blijven maar doorgaan!
    Ovutesten zijn eindelijk besteld.

Voornemens voor 2010:
    - afvallen
    - stoppen met roken
    - en natuurlijk heeeel veel SMEPpen voor een mooi beebje!

Bedankt voor het warme welkom hier op het forum en jullie zijn top!!!

Iedereen een heel goed 2010!!!

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Mag ik nog even in het oude jaar spammen???

Bekijk bijlage 40384

Sorry, moest effe

FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL.

@Marieke, hopelijk kan je nog iets van vanavond maken. 2010 wordt jouw jaar hoor.

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    O ja, heb een afspraak voor echo en vk gemaakt. Echo pas op 11 jan.

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple mooie spam hoor :D
    ennuh "PAS"?? beter dat je "pas" dan gaat hoor, anders groot kans dat het hartje nog niet klopt en dat maakt je alleen maar ongerust ;)

en ook namens mij een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Miele, ik moest je nog even ernstig op je lazer geven:x:x
    Volgende keer een kerstkaart niet naar Breda(!!!!) te sturen!!!!
    Domoor.;)

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He lieve meiden,

Allereerst marieke, wat een verschrikkelijk k*tnieuws zeg:( Be zo verdrietig voor jullie. Ik had zo gehoopt dat je mooi samen met stephanie een klein smepwondertje mocht verwachten. Weet bijna niet wat ik moet zeggen:( Dikke knuffel meid en we denken hier aan je!

Dan ook miepie, ik denk ook veel aan jullie! Hoop zo dat dit jullie laatste jaarwisseling is zonder mooie smepbaby!

Ja hoor daar ga ik weer, 5e jankbui vandaag, begon vanmorgen al bij het lied, ik heb je lief van Paul de Leeuw...

Verder leentje je hebt het eigenlijk al prima verwoord... Ik hoop dat 2010 veel hele fijne zwangerschappen gaat geven en nog veel meer mooie Smepbaby´s en dat we elkaar maar veel plezier met de mooiste spam mogen bezorgen!

Allemaal een heel goed uiteinde en een super begin van 2010! *snik.... ga ik weer**;)

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oja, ff ter update, jankbuien komen niet van hormonen ofzo hoor, ga hier eiloos 2010 in... en dat op dag 54:x Nou ja misschien rond de paasdagen ofzo....

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zo. Het einde van het jaar is duidelijk in zich. De laatste uren zijn ingegaan. Hoogste tijd voor het

GROTE SMEPTOPIC JAAROVERZICHT

(hoeveel tijd zal me dit gaan kosten?!? Heb weer eens wat bedacht hoor...;) )

Januari 2009

We beginnen dit jaar op 31 december 2008. Ieder wenst elkaar vruchtevolle dagen en terwijl Lola geniet van haar net geboren meisje kijken Julita, Tom en Tezzz uit naar de komst van hun nieuwe spruit. De loodjes worden zwaarder, maar gelukkig nog niet voor Stephanie, die op deze dag officieel 16 weken zwanger is!
    De nacht verliep voor de 1 beter dan de ander. Sommige kindjes feestten mee, andere staan vroeg op en diaan kreeg nauwelijks slaap van haar meisje. (Nu een jaar later is er niet zo heel veel veranderd :D ).
    Bapsie probeert de draad weer op te pakken (net als Trutje en Kippy) en doet kalm aan een ovutestje en blurry heeft een vreselijke vakantie terwijl het zo mooi zou moeten zijn nu ze net zwanger is. Dus hebben we een blurry-thuiskomstpoll gestart. :D Tezzz zat er het dichtste bij...en owwwwww wat zijn we triest! (Beasties woorden ;) )
    Ook hebben we begin deze maand onze smephyves gestart. Eerst was ie vaag, toen nog vager en daarna onzichtbaar. Zelfs zo onzichtbaar dat we 'm bijna niet meer terug konden vinden :$ De echt persoonlijke zaken kunnen we voortaan hierop kwijt ;)
    Verder missen Tom en haar zussie elkaar erg en start Miepie met het gereed maken van de kinderkamer voor haar familie. Waarop Mielenl er achter komt dat ze haar zoon al 9 maanden in een verkeerd opgemaakt bed legt :D
    De rest van de maand zijn velen van ons vooral bezig ons slank te sonjabakkeren. Oja...en de ex van Lola is een lullo!

Dit gaat erg veel tijd kosten zo. Weet je wat? Ik maak gewoon elke maand een overzichtje van wat er vorig jaar om die tijd is gebeurd!
    Lijkt mij een strak plan! (zeker omdat mijn oliebollenbeslag over het randje begint te lopen ;) ).

Lieve ladiezzzz!

Van hieruit al het beste voor het nieuwe jaar. Met veel vruchtbaarheid voor wie het nodig heeft, goeie zwangerschappen, goed doorstaanbare bevallingen, veel gezelligheid met de nieuwbakken smepbeebs (en de beebs die iets eerder al 'gebakken' waren ;) ), maar bovenal heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier! :)

Dikke knuffels voor iedereen! :D

Liefs
    Tezzz en de rest van 't spul.

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha tezz, goed begin is t halve werk zullen we maar zeggen :)

en nou ga ik een tukkie doen anders red ik t niet vanavond :)

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Bapsie, slaap ze!

Tezz, ben helemaal benieuwd naar de rest van the story!!
    Is het nog goed gekomen met de oliebollen?

Iedereen doe voorzichtig met de strijkers :D!!

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha da's inderdaad dom van mij.....en ik had de lijst nog wel nagekeken......

sorry....

blij dat jullie hem dan toch nog hebben gekregen :D :D

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    tezzz leuk idee! ben benieuwd naar het vervolg :D

wief getsie nog steeds geen ei......vervelend hoor, als het zo lang duurt iedere keer..... * knuffie *

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo allemaal,

Hier een beetje een vaag bericht. Ik heb jullie toch verteld van mijn moeder die bijna 20 kilo in 7 weken tijd afviel?
    Vandaag een echo van haar buik. Nou er moest nog iemand bij komen want de gene die de echo deed zag blijkbaar iets.. Nou die andere 'arts' of wie dan ook zag het ook..
    Toen kreeg mijn moeder vele vragen en werd ze weg gestuurd met het bericht: volgende week de uitslag! :$
    Nou dan zit je dan... Angst, want wat is het dan en die tumor van 10 jaar terug in ons achterhoofd.
    Maar aan de andere kant, als het zo slecht was dan hadden ze toch wel al gebeld?!
    Nou ja volgende week donderdag hoort ze meer, dan moet ze weer naar de arts... :(

@ Tezzz: hihihi, je overzicht begon super! Ben benieuwd naar de rest!

@ All: ik wens alle smeplady's een liefdevol, gezond en een vooral vruchtbaar jaar voor de dames die nog op smartwachten op een smepbaby..
    Alle dames die al zolang wachten ik hoop dat jullie aankomend jaar een knallende positieve test in handen hebben en dat de zwangerschap een mag zijn uit een boekje!
    Miepie en Marieke, ik denk aan jullie. Voor jou Miepie en B. moet het wel heel moeilijk zijn weer een jaar zonder dikke buik of baby en Marieke en C. nu zo'n moeilijke klote periode. Een mooi kindje in je buik een kindje die helaas niet meer leeft.. Hoe rot (zachtuitgedrukt) moeten jullie nu dit jaar uitgaan.
    Alle dames Miele, Wieffie, Daan (ook jij wacht al zo lang, voor jou zal het moeilijk zijn, weer een jaar zonder dikke buik en baby :( ), Leentje ook voor jullie een ontzettend goed jaar met een mooie test! En een goede zwangerschap! (Sorry, vergeet toch niemand!)
    Alle zwangeren Beastie (ik denk ook speciaal aan jou en je moeder met de feestdagen..), Kippy, G4B, Dimple, Steph, Tijgertje (en hopelijk vergeet ik verder niemand! Sorry, sorry, sorry!)
    Baps, voor jou ook veel geluk met je kersverse mooie zoontje!
    Diaan, Tezzz, Tom alle 3 met 3 prachtige kinderen! Ook voor jullie mooie gezinnen een top 2010!
    Trutje, ook denk ik aan jou, wat ontzettend moeilijk moet dit afgelopen jaar en met name dan de afgelopen maanden voor je zijn geweest. Ik wens je veel liefde en geluk toe samen met je mooie mannetjes!
    Ook Blurry, MelMel voor jullie een super goed jaar gewenst!

Nou, best moeilijk om namen te noemen ben echt bang iemand vergeten te zijn!

Lieve dames, bedankt voor het afgelopen jaar, voor jullie steun en voor jullie verhalen! Op naar een mooi nieuw jaar!!

Deel Deze Pagina