hoi allemaal ! Wat een ontzettend mooie berichtjes allemaal ! Daarbij kom ik niet eens in de buurt Iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar !!!! Dat alle wensen mogen uitkomen en iedereen gezond en gelukkig zal zijn. Aan iedereen een dikke knuffel ! Lola , hopelijk is het niets ernstig ! Liefs
Wat een mooie dingen zijn er gezegd! Wens iedereen een geweldig mooi 2010, laat het op z'n minst beter leuker liefdevoller..etc. zijn dan 2009...en als je dat elk jaar volhoud..nou dan kan je leven niet meer stuk! Hierzo best rustig...we zitten vlak bij een verkoop punt voor vuurwerk dus er waren hier wel wat klappers..Jasmijn wakker geworden...met haar vuurwerk gekeken..en licht nu weer verder te snurken... was wel ff lekker, kleine meid vast houden!
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!! Ik ga niet eens proberen om iets mooi neer te zetten,want dat valt toch in het niet bij die mooie woorden die ik al gelezen heb. @Tezzz, jaaroverzicht.....in 1 woord...GEWELDIG. Zo...ouders en schoonmoeder weten het, kwam heel goed aan, iedereen blij, en wup vindt de ene keer dat hij een broertje krijgt en 5 minuten later een zusje. Wup vond vuurwerk (achter het raam) helemaal geweldig. Bleef ademloos toekijken Nu snel naar bed...truste en tot morgen in 2010
Gelukkig nieuwjaar!! Kan me alleen maar aansluiten bij alle mooie woorden die zijn gezegd... Hoe hebben jullie dit jaar afgesloten? Wij hebben een feestje gevierd bij m'n ouders. Erg gezellig, maar het duurde niet lang of ik was de enige nuchtere in het hele stel. Dan lig je met niemand meer op 1 lijn. Ach, 't was reuze gezellig en ik lag om 4:30 op bed. Heb nu dus wel het gevoel of ik me heb klemgezopen. Gister heel even afgezonderd om naar het vuurwerk te kijken en het jaar door te nemen. Stiekem een traantje gelaten om Marieke. Hoe was het voor jou gisteren? En Miep, het is het nieuwe jaar! Nog een paar dagen wachten. Spannend!!! Oh ja, iedereen weet het nu en wat een lef zeg, 9 van de 10 vroegen gewoon of het gepland was!! Zie ik dat verkeerd of is dat echt wel lef hebben? Nou ja, heel verhaal weer geworden dat ws nergens over gaat. Fijne bijkomdag vandaag!
Eerlijk gezegd vind ik het niet raar hoor dat je die vragen krijgt....gewoon zeggen dat het onwijs gepland is..best moeilijk hoor een ei en een zaadje elkaar te laten tegenkomen. Zorgen dat ze met hun bek vol tanden staan... En er zijn altijd raare lui die raare vragen stellen Goedenmorgen
Hier heerlijk uitgeslapen tot 9.07...nachtelijk avontuur van Jasmijn was dus best vermoeiend!...hopelijk dat Mark niet de hele dag in ze nest blijft die kwam op 6 uur thuis
Goedemorgen, Hier helaas niet uitgeslapen, wup was om 8 uur al wakker, heb het nog een beetje kunnen rekken, maar helaas, hier zitten we dan weer. Het was vannacht wel heel geslaagd, wel een opluchting hoor. We hebben Wup om 2330 uit zijn bed gehaald, maar hij was al een beetje half wakker, aangekleed. Met het vuurwerk heeft hij zijn ogen uit gegeken, hij vond het geweldig (achter het raam), om ca 0030 zijn we met mijn ouders naar mijn schoonmoeder gegaan en daar hebben we nog even getoost. Ik had wup een t-shirt onder zijn vest aangedaan met daarop een tekst. Ze waren allemaal druk aan het kletsen en toen deed ik zijn vestje uit, ze hadden nog helemaal niks in de gaten. Dus ik liet wup roepen, jullie moeten lezen. Nou ze waren allemaal helemaal super blij, blijer zelfs dan ik had verwacht. Het was mooi. Daarna weer naar huis gegaan en wup weer naar bed gebracht.
Ik denk niet eens dat men in de gaten heeft wat men vraagt, het flapt er gewoon uit, ze denken nergens over na.
HAPPY NEW YEAR!!! Wij zijn ook net wakker (nouja ik heb al een hoop gedaan hoor) Gisteren lekker rustig aan gedaan. Siemens heeft HEERLIJK gekookt (ja, echt waar, het enige dat ik gedaan heb, is de rijst afgieten!). Bosch vond het niet zo lekker dus die heeft een banaan en een mandarijn en een toetje op..... Om 23.45 Bosch uit zijn bedje gehaald en samen een half uurtje naar het vuurwerk gekeken, nou hij vond het prachtig! En nu zit ik hier dus aan een bakkie rooibos thee ohja en Bosch vind pap voeren zoooo 2009 hahaha hij zat HELEMAAL onder! @ dimple wat grappig.....volgens mij wilde wup vorige keer alleen maar een broertje toch?
Wat leuk gedaan Dimple! Ik had Esmee ook een shirtje aangedaan alleen lag ze al in bed voor iemand 'm zien kon. En de reactie's. Ach, ik zou misschien ook wel zo reageren. Snap 't prima, maar moest 't even kwijt. Ik ben tegen veel mensen eerlijk hoor. Dat we graag snel een tweede wilden, maar dat dit íets sneller is dan we gedacht hadden.
mogguhhhhhhh.. Allemaal een Gelukkig Nieuwjaar!!! Hier om 03:30 erin..en om 08:00 er weer uit...beetje brak..maar volledig aan mezelf te wijten hahaha Meagan ging er om 20:00 in gisteren en heeft niets mee gekregen van al dat geklapper..en tjeee..wat is er geklapperd hier in de straat...soms zo erg dat je middenrif naar binnen werd gedrukt door de klap..maar Meagan hoorde niets...zo gek...normaal gesproken word ze al wakker als ik een stap op de trap zet..en nu ..snurk snurk..tot 8:00 vanmorgen...wilde haar eerst wakker maken..maar was zo blij dat ze gewoon even lekker doorsliep...ach...volgend jaar..ehhh..eind dit jaar weer een herkansing hahahaha @Dimple..super dat de reacties leuk waren!!..nu openlijk lekker genieten van een groeiend buikje! @ Steeph..tja..reacties waar je niet om vraagt..niets van aan trekken joh..toen wij vertelde dat we Meagan kregen ging iedereen er maar gewoon van uit dat het een ongelukje was..aangezien er 13 jaar tussen zat..toen we vertelden dat we er toch echt geheel gepland voor gingen ..kregen we de opmerkingen "waar begin je aan..zo na die al jaren weer overnieuw in de luiers..!""weg vrijheid!!"... Pfff..wat nou vrijheid..voor het koppie van mijn kleine meisje als ik haar uit bed haal..*ook al heeft ze me de hele nacht wakker gehouden* , de "gesprekken" die we voeren..de knuffels die ik krijg en de "mama lief!" en "hou jouw's !!"..lever ik maar al te graag al mijn "vrijheid " voor in!!!... Dus lekker laten lullen... @ Beast...nachtbraker die Mark..lekker lawaai maken..sávonds een man..sochtends een man hihihiih
Mogguh... Iedereen een heel mooi, gelukkig 2010 gewenst! Steef, Beast, Tijgertje, Dimple, G4, (en Miele?!) voor jullie het jaar waarin de 2e geboren gaat worden! En voor Kip de eerste, dus nog geen idee wat haar te wachten staat, succes en sterkte met de laatste loodjes. Lool, Trutje, ik hoop dat het voor jullie het jaar gaat worden waarin jullie de prins ontmoeten die jullie wél verdient. Tezzz, Diaan, Tom, voor jullie hoop ik dat jullie de loterij alledrie winnen en tóch nog voor een 4e die zo welkom is mogen gaan. Baps, een jaar waarin X van alles voor de eerste keer gaat doen - en jullie alles voor de eerste keer niet met z'n 2-en, maar met z'n 3-en gaan doen... móet wel een mooi jaar gaan worden . Julita, (Miele?), Daan, voor jullie hoop ik dat jullie 2010 uit mogen gaan mét baby! Lieve, lieve Mariek... wat een klotejaar hebben wij net afgesloten... kan bijna alleen maar beter worden in 2010 . Ik hoop vooral dat jullie hier komende weken op een of andere manier leren leven en de moed weer kunnen vinden om door te gaan. Jullie hebben voor de rest van jullie leven nu wel genoeg ellende en verdriet gehad, ik hoop dat jullie wachten nu eindelijk beloond gaat worden. Edit: ik hoop echt dat ik niemand vergeten ben... sorrysorrysorry als ik dat wél gedaan heb! Het is nog vroeg...
Lool, kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent zeg. Hopelijk is het niets ernstigs... Steef, Dimple, leuk dat er leuk gereageerd werd. Steef, kan het me ook voorstellen dat mensen het denken... maar dat ze het dan ook vrágen ... Beast, M alweer thuis ? Vond Jasmijn het niet eng, het vuurwerk? Hihi, Diaan, jaar is goed begonnen dus. Nou maar hopen dat ze ook echt doorheeft hoe het moet en dat de rest van het jaar volhoudt . Hier een moeilijk avondje gehad... gisteren naar vrienden van Miepman geweest. Uiteindelijk heel gezellig gehad hoor, maar toch een harde klap als er daar van de 4 stellen die er waren 2(!) komen met het nieuws zwanger te zijn. Eén van die stellen al 14 weken... en daar hebben wij 7 weken geleden nog een nacht hard mee doorgezakt! Heel leuk voor ze, maar even 3x extra slikken op een dag waar ik al tegenop zag....
@Miepie, das zeker even slikken zeg, maar zoals je zelf zegt: 2010 MOET gewoon het jaar van jou en Marieke worden, kan bijna niet slechter @Diaan, we gaan het verder nog niet wereldkundig maken, maar moest het aan directe familie kwijt. Schoonzus en zwager en mijn broer krijgen het nog te weten en dan moet ik nog een paar weken wachten.
ooh miepie wat lijkt me dat moeilijk zeg... kan niets anders zeggen dan dat ik aan jullie denk, hele hele hele dikke knuffel!!! (nou schaam ik me weer dat ik het over mn slapeloze nachten wou hebben...)