Oh Miep, wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg! Moet je al zo'n moeilijk jaar afsluiten, en dan krijg je ook nog eens dit te horen. En dan maar leuk doen en lief blijven lachen en feliciteren terwijl je zelf zó graag wil, maar nog steeds niet mag. Ik blijf het knap vinden hoe je ermee omgaat. (dat geldt dan natuurlijk ook voor je manlief he) Jij en Marieke moeten nu toch allebei iig zwanger zijn in 2010? Nou ja, dat zwanger worden gaat nog wel. Maar alles moet eens lekker blijven plakken!
@ miep tjee da's inderdaad even slikken......ik hoop met de anderen mee dat 2010 het jaar van miep en mariek gaat worden! @ bapsie vervelend dat je zo weinig hebt kunnen slapen......misschien kan bapsieman morgen de dienst overnemen zodat jij even kan slapen? En natuurlijk vanmiddag even plat @ iedereen bedankt voor de lieve woorden! Dat 2010 maar een mooi jaar mag worden voor iedereen.
Happy 2010! @ Miepie: oooh dat is wel een weer zware klap die je te verduren krijgt op dan toch al zo'n moeilijke dag(en)! Dikke knuffel... En huh? 7 weken geleden nog flink doorgezakt? Wist ze niet dat ze zwanger was dan? Dank je voor je reactie als enige op het verhaal van mijn moeder! Hopelijk is het niets ernstigs... Blugh, krijg er buikpijn van als ik er aan denk! @ Steph: Beetje jammer die reacties dan! Maar ik kan je zeggen, ik kreeg ook steeds die vraag, vooral omdat mijn ex en ik bij 6w zwangerschap uit elkaar gingen en dat terwijl ik al 3 miskramen had gehad en mensen daar ook op de hoogte van waren ivm die zwangerschap van 16 waar iedereen het al wist! Dus ze hadden kunnen verwachten dat ik dan weer zwanger zou raken! @ Dimple: Leuk dat je het verteld heb!!!! En leuk van de leuke reacties! hihi! Voel je je nog goed? @ Baps: Jemig, XL had er zin in vannacht! Hopelijk kan je zo nog wat bijtanken! @ All: liefs! Hier rustig aan gedaan, heerlijk! N. sliep overal doorheen! Vanavond naar 'er komt een vrouw bij de dokter'.
sorry...had er wel wat over willen zeggen....maar jah vergeten he Wat de uitkomst ook is...ze moeten altijd overleggen over wat ze gezien hebben op de echo en de film met andere bekijken....geloof ook dat als het heel erg is dat je het vast al wist!
Kijk, dit soort dingen hoor ik graag daarom had ik het wel fijn gevonden dat iemand zou reageren... Zo denk ik ook, als het heel erg was hadden ze vast gebeld! Maar mijn pessimisme zegt: ja maar het zijn wel feestdagen, misschien werken ze korter/hebben ze het druk etc.
goeiemorgen , Lola volgens mij had ik ook nog gereageerd op de post over je moeder en het ziekenhuis. (jep vorige bericht van mij) Ik hoop dat de uitslag helemaal goed is ! Hier gisteravond tv gekeken en olliebollen/appelflapen gegeten. Om 11 uur alvast de Moët champange opengetrokken en om 12 uur gekeken hoe A. vuurwerk afstak. Mia heeft lekker doorgeslapen en om 1:30 gingen we slapen.
oja heeft iemand hier toevallig ook last gehad van bruinverlies midden in de cyclus ? Ik heb het nog nooit gehad , dus ik vind het erg raar. (Ik begin volgende maand met de nuvaring aangezien hij vorige week al niet meer betrouwbaar zou zijn) Kan trouwens niet van een ei sprong zijn want het was gister pas de 11e dag.
@ lool sorry, ik WIST dat ik iets vergat toen ik op de knop drukte... Meis ik hoop dat het allemaal meevalt met je moeder. Ik zou idd ook denken dat als er iets ergs was, jullie het wel al gehoord zouden hebben. * gaat zich in een hoekje zitten schamen-smiley * @ melmel ik heb wel eens een veegje roze rond m'n ei.... edit: oh het was niet je ei.....misschien gewoon een restje ongi?
Mielen , oke maar dit was meer als een veegje.... Ook zo ver voor je ei ?want normaal heb ik ongv. rond de 18e 19e dag een ei.
laat ik het zo zeggen....geloof dat er wel iets te zien is...maar jah kan ook andere kanten op hé. Iets wat niet ernstig is maar wel druk uitoefent vandaar het afvallen....snap je angst ken hem al te goed..maar nu nog geen tijd voor paniek. @miele...vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stoer dat je nog niet getest heb. stoerste wijf van het nieuwe decenium!
@ Miele: je hoeft je niet te schamen. Ik schaam me trouwens rot dat ik vergeet te reageren op je witte testen! Wat is dit nou weer zeg?! Niet ongi en geen streepje! Wat voor testen heb je gebruikt?! @ Beastie: Nou ja niet geloven is ook raar (), want zoals ik zei er was wel degelijk wat te zien aan haar maag, maar voor het zelfde geldt is het een onstekinkje ofzo! Paniektoestand ben ik ook niet, maar die levertumor van 10 jaar terug zit in mijn achterhoofd. Dus laat ik het zo zeggen: ik maak me zorgen... @ MelMel: geen ervaring mee!
@Lola, duizendmaal sorry dat ik niet had gereageerd, ik ben veel te veel met mezelf bezig de laatste dagen. Hopelijk een piep klein beetje begrijpelijk?? Nogmaals sorry. Ik schrok trouwens wel hoor toen ik het las. En dan jullie z naar huis laten gaan. Ik heb net van 11.30 tot 1530 liggen slapen en kleine wup ook
bapsie komt bij je zitten... maar sluit me bij beastie aan ze moeten idd overleggen, mogen tijdens het onderzoek geen uitslag geven, hebben ze je dat ook niet verteld?
@ Baps: nee dat weten we wel hoor dat ze eerst moeten overleggen en dat degene die de echo doet niets mag zeggen! Het is alleen dat we of ik - mijn moeder laat weinig merken - me zorgen maak! Gewoon omdat er iemand bij kwam, dat ze zeiden dat er wel wat zit! (Wat overigens ook van buitenaf te voelen is, maar goed, voor hetzelfde geldt is wat ontstoken en opgezet....) Afijn, voor het zelfde geldt is het allemaal loos alarm en is ze zoveel afgevallen door de pijn van haar dubbele hernia! @ Dames: jullie hoeven je niet te schamen hoor, reageer ook niet altijd op alles, maar voelde me rot - amper een reactie - in combinatie met PMS! (waar ik sinds de bevalling echt last van heb! haha!) Afijn, het huis en mijn auto zijn weer aan kant! Dat is wel fijn om je gedachten te verzetten!
Lady's Happy New Year en heel veel vruchtbare jaar voor marieke en miepie dit wordt jullie jaar................. Het jaar gaat snel is nu al 2010 oja vanmorgen naar de huisartsenpost geweest met thijmen heeft het ontzettend benauwd en erg snotterig heeft ie bronchitus hij heeft nou een kuurtje mee gekregen moet 3x daags Hoop dat het gauw overgaat is echt heel zielig is net een muisje met dat piep geluidje Hier was oud en nieuw ook goed verlopen we zijn om half 2 wezen slapen en om half 12 ging ik eruit me man was er al om 8 uur al uit Morgen me pleegmoeder jarig ff bellen of we gaan er ff naar toe Liefs tijgertje23
zeg dat wel.....durf nou gewoon niet meer te testen....misschien morgen of overmorgen, kan ik gelijk maandag de gyn bellen, of die test nou positief of negatief is.....want heb symptomen genoeg, en nog steeds niet ongi dus er is daar iets aan de hand! @ lool ik heb die dipsticks van sensitest. vorige keer had ik matcare, maar ik dacht dat daar niet zoveel verschil tussen zat. @ dimple zo hé stelletje slaapkoppen! (ik ben vanmorgen ook nog eventjes terug gegaan ) @ tijgertje beterschap voor T