Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele: Ik had ook van die dipsticks bij N. en ik vind die toch minder... In het verleden bij mijn andere zwangerschappen alleen andere gehad en die gaven een veel duidelijker beeld!
    Dus wie weet, morgen of zondag ofzo!
    Idd er is wat gaande, want je wordt niet zomaar niet ongi!

Ik ga mijn tissues bij elkaar zoeken, vriendin ophalen en richting de bios!

Fijne avond dames!

En bedankt! ;)

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    morgen anders kruidvat kopen om zondag ochtend te testen?!?
    Gelijk heb je hoor, naar de gyn....is wel heeeeel raar en geeft hoe dan ook wel wat rust denk ik. Ik ben ooit 1x in me leven een week overtijd geweest...dat was met me bruiloft;) logisch duzz:p

wij hebben de kerstboom er uit gegooid...was er zo klaar mee:D straks komt me pa langs met spullen van me zus..de wieg en veel jonges kleren..dus kan lekker neuzen wat ik zou willen gebruiken...heb ik naast meiden spul ook wat boy stuf!:D

3. iedereen een gezond, liefdevol en vruchtbaar 2010 gewenst!

iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden..
    heb momenteel niet echt zin om te reageren, erg ego ik weet t want jullie zijn zo lief.. maar ben een beetje moe..ook omdat ik pas erg laat op bed lag en knetter bezopen was (foeiii) maar ook gewoon geestelijk ff moe.. beloof beterschap!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast ik denk dat wij hem morgen of zondag ook gaan opruimen hoor....ben het ding ook wel weer zat. Leuk, in die babyspullen neuzen :D

@ lool heel toevallig moet ik morgen bij de kruidvat zijn....alleen ws is mijn schoonma erbij dus dan ga ik geen tests kopen hahaha

@ mariek helemaal te begrijpen hoor! wees maar lief voor jezelf. Logisch dat je even helemaal leeg bent. heb je het een klein beetje van je af kunnen zetten gisteren/vanochtend? Nogmaals dikke knuff meid. Ik denk aan je hoor en leef met je mee!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lool welke film? komt een vrouw bij de dokter?

ik vertrek zo even naar het zkh.....tante van siemens is twee weken terug gevallen in de sneeuw en heeft haar heup en bovenarm gebroken. ligt ook al zolang in het zkh, en oom maar beweren dat ze geen bezoek wil.....(en dat is dus helemaal niet zo, zijn we vorige week achter gekomen)

fijne avond allemaal!!!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Als er iemand ego mag zijn ben jij het wel meid!!!
    neem je tijd en voel je niet schuldig, je hebt nu gewoon fe genoeg aan je hoofd!!!

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hey hey..kwam even joelen...

Mijn vriendin is vannacht om 01:15 bevallen van een prachtige dochter genaamd Jane!!

Hoorde het vanmiddag pas...mobiel zat in de oplader en de vaste was unplugged..*en bedankt Meagan......................
    Vond het al verdacht stil.....pas toen ik mijn telefoon aanzetten kwamen er berichtjes binnen :) en prachtige foto's ..*heb echt even een traantje moeten laten..zo'n mooi kindje *
    Gelukkig gaat alles goed met dochter en moeder....hoe kan je je jaar nou beter beginnen!!

Ben weer weg...iedereen een kus en een zwaai !!

* en een hele speciale voor Miep, denk aan je meissie !!*

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    joehoe diaan gefeliciteerd!!!

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    #43089 wieffie, 1 jan 2010
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
    Meiden, allemaal een heeeeeeeel gelukkig 2010!!

Diaan gefeliciteerd! Jane, wat een leuke naam!

Marieke, logisch hoor dat je ff geen zin hebt! Doe rustig aan meis, neem je tijd en wij zijn hier toch wel voor je als je ons nodig hebt!

Miele, toch klinkt het allemaal erg veelbelovend meid! Ik blijf volop voor je duimen hoor! Enne, idd ff andere test halen. Ben ook niet van de dipsticks... zeer onduidelijke testen.

Kippy, nog een paar daagjes meid!;) jammer dat we elkaar vanmiddag maar zo kort hebben gezien, C was gewoon doodop en kan erg slecht tegen veel drukte!

Ik heb vanmiddag met mijn mannetje gesproken over die kl*terige lange cyclussen van mij en we hebben afgesproken dat ik binnenkort ff met de gyn ga bellen om te kijken of ik het weer een aantal maanden met Clomid mag gaan proberen zonder gelijk weer de hele mmm in te moeten... Wel een fijn idee dat ik dan iig niet tot de paasdagen hoef te wachten op mijn volgende ei ;)

Oja, ff het nieuwe jaar goed beginnen met spam!!!

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nog een.... zoooooooo lekker danoontje ;)

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nu pas echt goed teruggelezen en lola, wat een vervelende situatie zeg met je moeder:( Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik heb een beetje hetzelfde met mijn moeder. Heeft ook onderzoeken gehad bij de gyn en krijgt pas eind jan uitslagen:( maar dat terzijde. Ik hoop echt dat er goede uitslagen komen. Nou ja, dat het iets onschuldigs is waar makkelijk iets aan gedaan kan worden!

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

mooie spam hoor wieffie!!!

hoe is t eigenlijk met kippy, tijdje niet gespot?!

diaan gefelciteerd met de kersverse dochter van je vriendin! idd een goed begin van t nieuwe jaar!
    rest goedemorgen... vannacht een betere nacht, wel een uurtje last van krampjes maar daarna 4 uren geslapen op t aankleedkussen tussen ons in...

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wieffie wat een lieve spam zeg!
    ik dacht een jaar geleden ook weer wat clomid-pilletjes te gaan halen, maar moest toch echt weer volledig de molen in....en Siemens ook. ik hoop dat jouw gyn iets makkelijker is in het uitschrijven van receptjes ;)

Bapsie heb je weer een beetje kunnen bijslapen?

hier vanmorgen de 4e negatieve test......kan me eigenlijk niet voorstellen dat het aan de dipsticks ligt. begin zo langzamerhand de hoop te verliezen, blergh!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

pupo mielenl!!!!

geen bloed geeft moed! echt fe een ander merk test halen meid!!! je betn wel an 3 dagen overtijd, dat gebeurd ook niet zomaar!
    wanneer testje je van bosch positief?

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

heb nu idd beter geslapen, werd wakker en vroeg eerst manlief maar fe hoe lang hij met de kleine had gelopen nadat ik in slaap was gevallen maar hij had helemaal niet met hem gelopen :) schrokken er allebei wat van :)

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bapsie lekker allebei eennachtje doorgeslapen (of beter gezegd: alledrie). knapt een mens weer van op nietwaar?

zou je echt denken dat het aan de dipsticks kan liggen? de vorige keer testte ik - met een dipstick van matcare - positief op 13DPO (had daarvoor op 10 en 12DPO al een heeeeeeeeel licht streepje buiten de aflees-tijd)
    De twijfel is ook enorm omdat ik op de test van dinsdag een heeeeeeeeeeel licht lijntje heb (was pas te zien na een paar uur, ongeveer hetzelfde als de vorige keer op 10 dpo), en sindsdien helemaal niks meer.
    En vraag me ook af of het mogelijk is, zo laat positief testen (zit nu al op 16 DPO). Als ik zwanger zou zijn, dan had ik nu toch wel een keer positief getest?

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

snap wat je bedoeld en is idd beetje vreemd, maar zou voor ik "de moed op zou geven" ook met een ander merk testen en mss fe 2 dagen wachten met weer testen...

18. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Hoi Moppies!!

Wil iedereen een héél gelukkig, gezond en bovenal vruchtbaar 2010 toewensen!!

Heb verder niet terug gelezen, heb van feestjes aan elkaar gehangen de afgelopen tijd..
    Verder gaat alles hier goed hoor. Morgen ben ik er weer en dan heb ik meer tijd.

Dikke kus uut 't oost'n

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Wieffie: heerlijk mooie spam! Geweldige ogen!
    Jullie dus ook zorgen om je moeder, naar is dat he?! En wat moeten jullie vreselijk lang wachten! Hier maar tot donderdag, dus dat valt mee!

@ Kippy: heee, meis, leuk je hier weer te zien! Morgen alweer 37 weken, dan kan je gewoon thuis bevallen! Supah! Gaat snel zeg, weet nog wel met de meet, toen wist je het net! :$

@ Baps: Lekker dat je een goede nacht hebt gehad!

@ Miele: :$ Vreemd zeg, geen ongi, geen positieve test en van de week een inie-minie streepje! Je zou idd denke dat er wat gaande is! Ben benieuwd of je morgen nog test en zo ja wat de uitslag is. Ik duim in ieder geval volop!

Gister naar 'er komt een vrouw bij de dokter'. Heftige film. Wel erg mooi! Daarna nog wat gedronken in de stad. Was gezellig dus!
    Vandaag naast de dagelijks beslommeringen (boodschappen, huishouden ed) lekker stuk wezen wandelen in het mega pak sneeuw. Daarna kwam er nog een vriendin met haar 2 zoontjes, omdat ze op N. d'r verjaardag niet kon. Zoontje ziek! Dus was gezellig!
    Nu lekker rustig achter de pc! Vroeg naar bed met mijn nieuwe boek! (eerdaags open ik een bibliotheek!)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    gisteren 2 kv testen gehaald maar die heb ik niet meer nodig :(

Deel Deze Pagina