Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

:(:(:(:(:(:(

Dat meen je niet... G*&*V&**!
    Dikke knuffel, wat moet het klote zijn, vooral omdat je er zo'n goed gevoel over had! :x

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Ja, ben er ook nog steeds van overtuigd dat er iets gaande was....maar verwachtte ook niet meer positief te testen zo laat eigenlijk. 't is gewoon balen, het had zo leuk geweest. In elk geval "fijn" dat ik nu duidelijkheid heb. Al had ik liever een andere duidelijkheid gehad ;)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

:( das balen :( knuff voor jou!!!

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ah, Miele, wat kl*te :(. Dikke knuffel!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Wat een flinke teleurstelling Mielenl. Misschien dat er idd iets is geweest? Bah....

Lola, wat een vervelend nieuws van je moeder zeg. Maar omdat ze pas donderdag e.e.a. willen bespreken kan het zijn dat ze misschien niet meteen iets ernstigs verwachten. Hoe is je moeder eronder?

Wieffie, wat een mooie foto's weer zeg.

Miepie, hoe voel je je nu? Heb je last van de medicijnen of valt het mee. Dinsdag wordt dan de grote dag, wat spannend zeg!

Hier een goed oud&nieuw gehad. Ik had N. al om half 7 op bed gelegd want die was zo moe. En toen kwam iedereen binnen en ze bleef gewoon slapen. Om half 9 gingen meer kindjes naar bed (de oudste nogal luidruchtig) en toen werd ze wakker. Ze had 2 uur geslapen en was dus klaarwakker. DUs mee naar beneden genomen en daar heeft ze lekker gespeeld. Om half 12 was ze helemaal op dus heb ik haar weer op bed gelegd en toen sliep ze door het vuurwerk heen, mijn kleine heldinnetje. Ik was zo trots, vooral ook omdat ze een erg slechte slaper is, vooral tijdens zo'n onrustige dagen. Wij lagen rond 4 uur in bed en om 8 uur waren N. en haar vriendinnetje weer wakker (beste vrienden bleven ook slapen samen met dochter). Dus de hele boel opgeruimd en de hele dag zo gaar als iets geweest hahaha; 's Middags nog een uurtje geslapen. Morgen al weer werken, bah....

Ik kom straks weer even langs om te spieken.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele: ik deel dat wel dat ik er ook van overtuigd ben dat er idd wat gaande was, helaas heb je er niets aan dat ik je mening deel, maar het is zo bizar, lichte streep, uitblijvende menstruatie, negatieve test... Nogmaals, dikke knuffel!

@ Baps: goed nachtje gehad?

@ Leentje: Mijn moeder die praat er niet veel over. Die afspraak de 7e stond al, maar ik houdt mezelf ook voor dat er niets aan de hand is en als ze morgen niet wordt gebeld is het geen slecht nieuws... Ik ben er wel wat kalmer onder nu, ik was heel erg bezorgd, maar nu heb ik zoiets van: als er wat was dan hadden ze al gebeld!

@ Marieke: Denk aan je!

@ Miepie: ook aan jou, jij gaat weer een spannende tijd tegemoet!

Had ik al verteld trouwens dat N. loopt? Ik ben zoooo trots!
    Ze zit trouwens nog wel midden in een sprong, al 2 weken! Ze is echt zoooo mopperig en hangt de hele dag aan me. Het wordt al wat beter, maar lastig is het wel! Waar ze eerst 3 a 4 overdag slaapt slaapt ze er nu max 1 1/2, maar dat is alleen handig! Moet vanmiddag ook naar mijn pa!
    Fijne dag allemaal! En voor degene met sneeuw en die er op uitgaan, veel sneeuwpret!

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo Lola, wat knap en snel zeg! Had Ninthe nog wel wat van kunnen leren :p.
    Ninthe loopt nu ook al weer een paar weekjes en het lijkt net alsof ze nooit anders heeft gedaan. Je raakt we zo aan gewend, maar het is wel superfijn en gemakkelijk (behalve dat ze nu denkt dat ze overal heen mag lopen en ze wil niet meer zo lang in de buggy, maar dat moet ze wel gewoon).

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mielen, wat balen van je ongi zeg!
    Ik denk als jij er zo van overtuigd bent dat het erg vroeg is misgegaan. Nieuw jaar, nieuwe kansen!

Lool, wat knap dat N loopt!!
    En wat een rotnieuws over je moeder. Hopelijk valt het allemaall erg mee, maar dat neemt de spanning niet weg natuurlijk. Sterkte!

Leen, knap dat N zo goed heeft doorgeslapen. Die zal ook wel moe zijn nu of valt het mee?

Miep, nog 2 dagen!! Hoe voel je je?

Babs, hoe is het met jou en kleine X?
    Ben je al eens toegekomen aan je bevallingsverhaal? Of ben je daar nog niet helemaal klaar voor? (heel begrijpelijk trouwens)

Esmee is een beetje van de leg. Denk door de drukke dagen. Veel gesleep en veel mensen om d'r heen.
    Ze moppert wat meer en kan ineens heel hard gaan huilen. Arm ding.
    Verder gaat het heel goed! Ze zit zelf rechtop en we zijn gister overgegaan naar 3 flessen. Gelijk de hele nacht doorgeslapen! :) Straks even naar de opa's en oma's. Geen zin in, maar soms moet het even he. ;)

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he lekker al die knuffels ;)

@ lool wat knap van N dat ze loopt! ennuh Bosch heeft ook een tijdje heel kort geslapen, maar nu slaapt hij weer 2-2,5 uur dus misschien doet N dat ook wel!

(moet nu de laptop inleveren.....tot straks!)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    he, verdorie **grof taal gebruik is gepast maar ik probeer te minderen..**
    diggi knuff...en stuur snel een warme brownie...die nu gebakkken wordt door mark je kant op!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    mag ik ff??

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Schelden mag in dit soort gevallen hoor, Beast ;). Enne... brownies... heerlijk!

Lool, wat goed van N! :) Lopend 2010 in...

G4, waar hang jij uit? Sinds Kerst ofzo al niet meer gezien... alles goed?

Mariek, hoe is het met jou nu?

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmiddag!

@Mielenl: klote van de ongi, zeker als ie even op zich heeft laten wachten :( Gaan jullie binnenkort nou weer terug naar de gyn of wachten jullie nog ff?
    baal baal baal

@Lola: wat naar dat je moeder zo in de lappenmand zit en er 'iets' zit. Hopelijk valt het allemaal mee. Als het zeer verontrustend was zouden ze idd waarschijnlijk al wel eerder aan de bel trekken. Mijn moeder heeft iets dergelijks gehad en was heel erg bang dat ze maagkanker zou hebben (net als mijn opa). Uiteindelijk bleek het een chronische ontsteking aan haar maagwandvlies te zijn. Lastig, maar met medicatie goed te bestrijden. Het is chonisch, dus gaat nooit meer weg. Maar gelukkig is het niks levensbedreigends. Hopelijk valt het met je moeder ook mee. Succes en sterkte met afwachten!

@mopperende kindjes: valt ook niet mee he, die feestdagen? Je wordt van hot naar her gesleept, moet altijd maar vrolijk zijn voor de visite en als je dan wil slapen maakt iedereen kabaal. Gelukkig zijn de drukke dagen weer voorbij dus nou kunnen jullie weer lekker 'je ding' doen ;)
    ...hopelijk doet K dan ook weer lekker met jullie mee, want mamma krijgt er wel een beetje genoeg van dat ze 4 keer per nacht eruit moet om hem te troosten....

@Marieke: denk aan je! Hoe gaat het nou?
    @Miepie: heel veel succes deze week! En je weet het he: lekker blijven plakken!
    @Kippy: de spanning stijgt...al klaar voor het grote bevallingsavontuur? ;)

@All: knuffies van mij!

Laatste dag van de vakantie alweer! Wat gaat de tijd toch idioot snel! Lang niet gedaan wat ik wou deze vakantie en vandaag moet de kerstboom eigenlijk wel weer weg, dus komt er van de rest ook weer niks van terecht. Ach ja...morgen weer een dag ;)
    Goed nieuws hiero trouwens: we hebben een nieuwe droger besteld én een andere (tweedehandse) tv! Stikdure droger trouwens, maar wel fijn dat ie erg energiezuinig schijnt te zijn én de gaten in mijn wasgoed dan verleden tijd zijn ;)
    Verder maken we goed gebruik van mijn nieuwe 'hebbedingetje' (aka spiraaltje) en heb ik nergens last van! Helaas geen prijs gewonnen in de staatsloterij dus (zoals manlief zei ) 'helaas geen koperverwijdering' dit jaar ;) En ookal is de kans groot dat die langdurige koperverwijdering nooit zal plaatsvinden, het geeft me wel een fijn gevoel te weten dat ook manlief dus wél mijn kriebels deelt. ;)

zo...nou ff oogsten en dan de kerstboom maar eens afhalen...

later ladiezzzzz!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ons huis...onze boom! vanmorgen vroeg

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    oja!

@Lola: filsteerd met het officieel lopen van N! :D Best makkelijk hoor...als ze niet weg lopen ;) K doet nou pogingen los te staan. Nou ..pogingen..meer dat ie druk bezig is en dan niet door heeft dat ie eigenlijk zelf staat..ghegheghe...

@Beast: mooie meid, mooie spam! Enneh...brownies hier ook geliefd! :D (Vooral door mijzelf ;) )

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

snap de hint...**stuurt er een richting utrecht en dan rechts af!**

g04 heeft wat daagjes ondergedoken bij haar ma in groningen...in gesneeuwd!

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mooie spam, Beast!

Hihi, verbaas me als ik jullie hoor steeds meer over mijn nichtje... van begin april, en loopt nu achter de blokkenwagen en aan een handje en gaat overal - ook zonder houvast - staan... beetje aan de snelle kant geloof ik, haha.

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Wauuuwwwwwie~! goed hoor...gaan die kilo's ook lekker snel van...elke keer weer er achteraan vliegen8);):$

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heerlijk Beast, thanx! O, en fijn te weten dat G4 dus legaal absent is ;). Ga weer verder nakijken... zucht...

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    een om het af te leren..

Deel Deze Pagina