Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mooie foto's beast!

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje Miep, dan is jou nichtje echt wel een snelle tante!
    Kindje van een kennisje liep ook al met 9 maanden. Vond ze wel lastig, want je kan ze minder goed duidelijk maken dat ze niet aan dingen mogen komen en zo.
    Maar beter zo dan andersom!!

(wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van alles? Zitten, staan, lopen)

Beast, wat een lekker grietje! En wat wonen jullie schitterend! Dat mag je wel spammen. ;)

Ik heb een filmpje van Esmee op d'r site staan. Niet veel bijzoonders, maar vond 't wel heel schattig. :)

Ze ligt trouwens voor de tweede keer vandaag in bed... Heul apart. Dat betekend dat ze echt moe is!

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tezz, hoe was oud en nieuw bij jou eigenlijk?
    Kids alle vingers nog?

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @steef: :D Hier kids in bed gegooid op de gewone tijd en om 23.50 uit bed gehaald. Na 0.00 uur even samen naar buiten geweest om alle buren een gelukkig nieuwjaar te wensen en wat vuurwerk te bekijken. Een poging gedaan sterretjes aan te steken maar na 1 sterretje lukte het niet meer vanwege de wind en kou. Daarna zijn de kids samen met manlief ff naar de stad geweest omdat we (zoals gewoonlijk met oud en nieuw) weer eens alarm hadden in de zaak. Tegen 2 uur lagen ze er weer in. K is door alles heen geslapen. Het beetje "kindervuurwerk" wat we hadden hebben ze de volgende middag gedaan. Maar dat zijn voornamelijk trektouwtjes en knalerwten dus daar hou je je vingers wel mee bij elkaar ;) Lekker rustig dus!

Wanneer gaan ze gemiddeld wat doen? Ehm...geen idee precies. Die kids van mij liggen zo'n end uit mekaar! Rollen konden ze hier allemaal met een maand of 4 wel. De oudste en jongste zaten met 6 maand en gingen toen ook kruipen. De middelste deed dat pas met zo'n 8 maand. De oudste stond aan de tafel met 9 maanden, de jongste dus met 7 en de middelste met...eh...ruim een jaar pas. En los staan...tja een maandje voordat ze gingen lopen zo ongeveer. De oudste liep met 1 jaar en 10 dagen, de tweede met ruim 17 maanden. Overigens hebben de oudste twee nooit aan de hand gelopen. Gingen gewoon zelf lopen. En het grappige is, dat ik dat met K ook verwacht. Als ik 'm wil laten lopen tussen mijn benen dan gaat ie altijd meteen op z'n knietjes zitten. Dan kruipt ie naar een tafel/stoel/kastje/grote knuffel (maakt eigenlijk niet uit wat of hoe laag bij de grond het is) en gaat dan staan en erlangs stappen. Best wel schattig eigenlijk :D :D :D
    Moet hem trouwens tegenwoordig ook staand verschonen, liggen is er niet meer bij! Best irritant trouwens...

@Miepie: die nicht van jou is absoluut een hele snelle! En da's inderdaad best lastig, want ik kan merken aan K dat ie nu pas een heeeeeeeeeeel klein beetje begint door te krijgen wat wel en vooral NIET mag. De kattebrokjes bijvoorbeeld zijn NIET meer veilig hier ;) hahaha en boos dat ie dan wordt als je hem oppakt en ergens anders weer neerzet! Draait ie zich meteen weer om en er 'flap flap flap' weer heen (zo grappig..hij kruipt nogal fanatiek met platte handjes dus je hoort altijd 'flap flap flap' als ie kruipt :D ).
    Wanneer zie je je nichtje weer in levende lijve? Ik kan niet wachten tot je je eigen kleintje ziet en hoort 'flappen' :)

Over ons eendje gesproken...ik ga 'm eens uit bed vissen ;)

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz herkenbaar geluid :D

@ beast mooie foto's....ennuh bedankt voor de brownie, is altijd welkom hier :D

hier vandaag een knuffel-dagje. Bosch weer heel veel last van zijn oortjes (was vanmorgen zo draaierig dat hij niet los wilde lopen). Voelde zich echt beroerd af en toe, wilde alleen maar met oliemuis bij mamma op schoot......en dat VOND ik toch NAAR! (maar niet heus :D )
    Dus gewoon lekker rustige dingen gedaan: boekje lezen, foto's gekeken van de "tractors by night" optocht van gisteren.....

nu begint hij weer praatjes te krijgen.....en de laptop fdicht te klappen met mijn handen ertussen hahaha

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ stefanie ehm wanneer ze iets doen.....ik denk wanneer ze eraan toe zijn. Bosch rolde met een maand of 6, ging zelf zitten met 11 maanden en liep met 19 maanden......(maar hij is wel heel goed met staartdelingen hihihi)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Middag!

@ Tezzz: Hihi, K. druk bezig met oefenen, hij is sowieso een snelle jelle dus voor je het weet loopt ie er vandoor!
    Over drukke dagen gesproken, daar kan het idd ook goed van komen! N. was ook nog eens jarig!
    Wat fijn dat je geen last hebt van je spiraaltje!

@ Miepie: zo, je nichtje is ECHT razend snel! OMG!

@ Steph: schattig filmpje zeg! Weet eigenlijk niet wat de gemiddelde zijn. N. zat los met 5,5 mnd. Ging zelfstandig zitten met 7mnd en kroop met bijna 9 mnd. Nu dus lopen met 1 jaar ruim een week!
    Rond de tafel lopen met 9,5 mnd, los staan met 10 mnd. Achter van alles en nog wat door de kamer sjeesen/lopen met 10,5 mnd. 7 stapjes los met 11,5 mnd. Maar toen werd ze ziek en toen leek alsof ze dat los stappen weer helemaal opnieuw moest leren! Maar nu loopt ze dus wel!

@ Leentje: hihih, denken dat ze overal heen mag! Oeps! Maar wel lekker dat ze zo loopt!

@ Beastie: voor de kilo's is het echt goed! Nou ja, nog maar 6 te gaan! (yessss, 15 kwijt!)
    Morgen er weer tegen aan en dat in combinatie met N. d'r geloop!

Hier na mijn pa geweest, toen ik de ring weg hier op ging dacht ik ik ga naar huis. Spiegelglad. Iedereen reed stapvoets, op de A9 ging het perfect. Daar lag gewoon maar 1mm sneeuw. Hier zo wat 20cm! Echt gek!
    Ben benieuwd hoe het morgen met de treinen gaat!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh! Poeh, da's weer even wennen zeg... 2 weken lang geen wekker (of op 8.30 ofzo) en ineens weer vroeg op. Had van mij nog wel even vakantie mogen blijven ;). Doodop nu, gisteren tot 23u na zitten kijken 8).

Lool, ik hoop ook dat het goed gaat qua weer vandaag... als het hier geijzeld heeft maak ik de vakantie een paar uurtjes langer hoor ;).

Iedereen die moet werken; werk ze. Iedereen die vrij heeft; geniet ervan!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!!!

vandaag bakje koffie doen op t werk met collega's. heb er zin in! al zolang niet geweest...

stephanie ben bezig met t verhaal, word alleen flink lang, heb voor 2 dagen al 1 a4tje vol... maar voor jullie wel een samenvatting denk ik!
    leuk dat iedereen zo positief regeerd op jullie blijde nieuws!

marieke hoe is t met jou meid?

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

amen...GAAAAAAP!

en dan ook nog eens lopend naar school, een slee achter je aan trekkend...Waarom begint school altijd midden in de nacht !?!

oja.....mmmmmmmmmmmorgen iedereen! ;)

lllllllater!

...eerst nog een grote kop thee! :p

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!
    (druk druk druk vandaag)
    Nu eerst een kop thee en een boterham.
    Esmee zat rechtop de tubbies te kijken, nu heeft ze zich achterover laten vallen en ligt ze te loungen. :)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Kippie en Haans

Bekijk bijlage 41079

Poll!!!

Bapsie: 5 januari om 15.50 uur een meisjes kipje
    Miepie: 7 januari om 14.22 een mannetjes-kuiken
    Daan81: 7 januari om 21.50 uur
    Blurry: 10 januari om 10.00 uur, een rooster-baby
    Wieffie: 10-01-2010 bevalt kip van een mooi jongetjeskuiken om 23.20;) Tenslotte hebben wij ook erg ons best gedaan om haar een verjaarskado te geven. Colin was nog geen 2 uurtjes te laat maar het kuiken van kip heeft een beetje van zijn/haar papa en is dus wel op tijd ;)
    Kippy: 11 januari om 00.25, een jongetje
    Tijgertje: 11 januari en wordt een haantje om 15.53
    Dimple: 12 januari (6.00 uur) een kippetje (mooie dag/mooie tijd=mijn verjaardag:D)
    Diaantje: 13 januari ...om 7 minuten over 8 sochtends...6 persweeen en een oerkreet !:D..van een kleine schattig mini kippie..oftewel een girlie!
    Beastie: eendenkuiken is due 15 januari, 12.15 uur en een haantje
    Leentje: 16 januari om 8.53, een haantje.
    Go4Baby: 16 januari om 16.16 uur en een jongen natuurlijk
    Lola: 17 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje!
    Tezzz: 18 januari om 8.51 en een mannetje (omdat ons eerste mannetje toen ook werd geboren ;) )
    Stephanie: 19 januari, een haantje
    Marieke: 20 jan om 7.30u en denk een haantje
    Mielenl: poll 21 januari om 3u een haantje (omdat jongetjes zoooooo leuk zijn!)
    Ikdus: 22 januari om 13:05 een echte meisjes kuikentje
    Melmel: 26 januari om 05:00 van een Meisje !!

D-day: 24 januari
    Link plaatje: http://www.renskehorn.nl/images/eendje.jpg

up! Ik zet 'm vast scherp, want vanaf gisteren mag Kip thuis bevallen en ...morgen gaat de poll lopen!!! :$

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje!!!!
    Wéér een nieuwe poll van start!

Over een poosje heb je 3 pagina's vol met polls.

Miep, ik had het al eerder gevraagd, maar denk dat je het niet gelezen hebt.
    Klopt 't dat ze morgen een tp gaan doen??
    En hoe voel je je?

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Trouwens.... Betekend dat geen meldplicht? ;)

Oh, het is gebeurd! Tijd om ons in de gewone kleren te hijsen!

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguhhhhhh...

Hehe..eindelijk het gewone leven weer begonnen ..jongens weer naar school...best leuk hoor kerst /oud en nieuw en vakantie..maar iedereen is dan van de leg hier hahhaha

@ mielen..balen man dat je lichaam wederom gefopt heeft..had er zo'n goede hoop in..knuffie voor jou !!
    @ Tezz..fijn dat het spiraaltje "bevalt"..flink aan de fun smep zou ik zeggen !!
    @ Steeph..hier was Meagan beetje gelijk met lopen enz als de jongens ..met 11 begon ze korte stukjes ..met 12 helemaal los..qua praten is ze wel heul vlot..zinnen met 3 tot 4 woorden achter elkaar..terwijl Ken 2 jaar lang alleen maar KAKA zei en alles aanwees...
    Kan je niets van zeggen , net waar ze zin in hebben denk ik..en het scheelt of het de eerste is ..die moet vaak zelf alles uitvinden..terwijl een volgende alles oppikt van de ander..
    @ Wieffie..heerlijke spam !!
    @ Beast..mooie foto's..hier kunnen we schaatsen..dus vanmiddag wat foto's maken
    @Lool..knuffie voor je mams ...niet leuk om zo in het onzekere teworden gelaten..en al helemaal met de feestdagen..
    Hoop dat het allemaal meevalt...gaan we maar vanuit !!!
    @ de rest..zwaai en liefs...zit in de opruim mood...gisteren de boom enzo opgeruimd en vandaag is Meagan's kast aan de beurt..meerendeel kan ze niet meer aan ..dus nu is het steeds alles uitzoeken..ben er klaar mee..2010 word een overzichtelijk jaar voor mij........althans ..dat was de planning !!;)

even oogsten en dan aan de slag...

laterrrrrrrrrrrrrrs

16. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Goeiemiddag!

Lool: Ja, wat een raar idee hé, het lijkt wel of dat nog maar pas was..
    Gefeliciteerd met het lopen van N!! Zó leuk om te zien dat zo'n miniatuur-mensje dat allemaal kan hé:)

Mielenl: *&^% wat balen meid! Ik had zo voor jullie geduimd.. Dikke knuf!

Miepie: Hoest nou met jou? Ben je erg zenuwachtig? Hier draaien de duimen weer volop!!

Leentje: Lekker dat je meisje met het vuurwerk gewoon doorsliep! En ook al aan de wandel.. super:D En lekker eigenwijs al niet meer zo lang in de buggy willen, echt een griet dus hihi

Marieke: Denk nog steeds aan je meissie.. Hoe is het nu?

Stephanie: Hoe was het bij alle ouders? E Nog van de leg of gaat het alweer een beetje beter? Fijn dat ze doorslaapt;)
    Mooi fotootje trouwens!

Beastie: Mooie spam! En ook een mooi huis btw.. Dus Mark verwend je goed haha lekker van genieten!

Tezzz: Ook al was het dan niet de eindejaars-loterij, elke maand nieuwe kansen in de "gewone" hoor haha
    Miss dat jullie kriebels dan toch nog uit mogen komen.
    Blij dat je geen last hebt van het koper-avontuur, ik had de mirena, en alhoewel Wieffie zweert bij dat ding, had ik er een half jaar lang alleen maar problemen mee.
    Over het grote bevallings-avontuur: Ik geloof dat ik er wel klaar voor ben, maar weet toch niet wat me te wachten staat, behalve een hele hoop pijn.. Van mij mag het nu ook wel komen, vind het af en toe wel zwaarder worden (Heb me ook een toeter) en nu we de namen weten, ben ik zo benieuwd wie het is en hoe hij/zij eruit ziet:p

Diaantje: Opruim ze! Hier laat ik mijn twee kleine boompjes van vensterbankformaat nog even staan, vind de lampjes zo gezellig!

Bapsie: Als jou voorspelling uit komt, ga ik nu nog maar even goed relaxen haha

Blur: Vandaag ben je er weer!! Jippie! En snel een laptop fiksen, maar ondanks dat wel gewoon blijven smsen hé;)

Zo eens proberen de foto's van het kamertje en mijn buik in mijn album te plaatsen..

Later!

17. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Zo, foto's van het kamertje en mijn buik in mijn album en dan stop ik nu de camera maar in de tas:D

Fijne dag allemaal en doe voorichtig met alle gladheid!

Ciao!

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Wow Kippy, wat een buik al, kan me voorstellen dat het van jou mag komen. En schattig kamertje hoor, gezellig met Pooh-beer.

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

kippie mooie buik en kamertje!!!

stephanie al weer op schik?

kleine slaapt hier ineens 5 uren, waarom doet ie dat 's nachts niet en wat moet ik er mee?vind het zo sneu om hem wakker te maken nu...tips????

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @kippy: net kamertje hoor! En heb ff gecheckt, maar je plank boven de commode zit waar ie moet zitten (aardig hoog ) en je hebt de kast binnen handbereik én een bankje. Volgens mij heb je het prima voor elkaar :D Nou hopen dat je toch een meisje krijgt, want ik heb nog een heel leuke meisjesjas liggen met winnie the pooh erop ;) :D
    Wat draag je trouwens hoog zeg! En wat een verschil met nog helemaal niet zo gek lang geleden! Geniet van je buik meid. Voor je het weet ben je 'm kwijt! (nou ja...kwijt..ehm..komt er een puddingbuikje voor in de plaats..gelukkig met zo'n leuk klein kindje er bovenop ;) )

@Bapsie: deed K ook opeens. Geen idee waarom. Ik heb 'm maar gewoon laten slapen en daarna weer om de 3 uur gevoed (met een beetje inschikken elke keer) om nog een beetje op een normale tijd uit te komen 's avonds laat. Hopelijk begint X het gewoon door te krijgen dat ie ook heus wel een keer iets langer kan zonder melk. Volgende stap: dat 's nachts door hebben ;)

Deel Deze Pagina