Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

maar hoe lang moet ik hem max laten liggen dan?

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Babs, niet mee bekend dus helaas geen tips.
    Ik zou 'm wel wakker maken wanneer ie weer moet eten. Anders kom je niet uit.
    Als ie zoveel slaapt zal ie het wel nodig hebben.

Enneh.... Of ik al op schik ben?
    (sorrie... snap 'm niet!) hahaha

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

er word één wakker... op naar een flesje :)

op schik zijn: of je alweer in de benen bent/in je ritme/in de kleren :)

4. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Dank jullie wel voor de leuke complimenten!
    Meneer de haan vind de kleur niets aan.. Hij zegt dat je daar een huilbaby van krijgt hihi Mannen..!!

Tezzz: Ik wist niet eens dat er een bepaalde hoogte voor het plankje was:)
    Maar we zijn allebei niet echt klein, dus dat leek me wel een handige hoogte.
    Enne, wat betreft die puddingbuik: Dan moet ik goed trainen toch zeggen ze (alsof je daar tijd voor hebt met zo'n klein ukkie;))

Als het een meissie is, hou ik me aanbevolen voor het jasje ok?:D

Ga even een beetje was opvouwen en daarna koken. Vanavond zal ik wel geen tijd hebben om te komen spieken, dus iig tot morgen!

Doedoei

5. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Als ik trouwens de poll zo zie en ik besef dat ie voor mij is, krijg ik toch wel écht de kriebels én een beetje de bibbers hoor:$

x

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    kip, prachtige buik en kamer!

@ bapsie ik zou hem echt wakker maken als hij overdag zoveel slaapt.....dat kan een oorzaak zijn dat hij 's nachts ligt te spoken ;)

@ steef is E al weer een beetje in haar ritme?

@ mariek hoe is het met jou? denk aan je!

@ miep heeeeeel veeeeeel succes morgen! ik duim dat de eskimo's willen ontdooien met dit weer en hopelijk blijven ze goed plakken!

@ diaan lekker, in de opruimmodus......kom je hier ook effe langs als je daar klaar bent? Zal wel met st juttemis zijn he ;)

moet weer gaan.......Bosch schreewt om aandacht (letterlijk)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

haha...is er ook niet ;) Alleen ben ik erachter gekomen dat je het plankje beter niet te laag kan hangen, omdat die kleintjes soms sneller gaan staan dan je door hebt op het aankleedkussen. En als ze gaan staan stoten ze dan dus hun hoofd óf ze trekken je alles van het plankje. Vandaar dus ;)

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    of allebei ;)

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hmmm tja ben toch bang dat ik het zelfs met st juttemis niet ga halen..de plannen waren zo goed uitgedacht..maarja..hubbie was vroeg thuis en het meer werd veranderd in een gezellige ijsbaan dus zijn we daar toch telang blijven hangen...
    *Meagan ook op het ijs..geweldig vond ze het..ging af en toe flink onderuit..maar ze vond het zo leuk dat ze het op een brullen zette toen we haar weer in de wagen wilde doen...Meake NEEE huis !!:D*

word toch als pinksteren en pasen op 1 dag vallen..;)

@ Kippie...prachtige kamer en heel mooi buikje..en wat die kleur betreft..denk dat ze *tja word toch echt een kippie* het prachtig gaat vinden..hier hebben we dus HYSTERISCH roze..en dat gaat ook goed :p.....alhoewel......dat slapen...:(

Ben weer weg........laterssssssssss xx

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl: hahaha..heb je idd gelijk in (en gebeurt hier regelmatig omdat wij een ex-boekenkast erboven hebben hangen en die kan niet hoger want zit al tegen het plafond. Stoten doet ie er zich meestal nét niet aan, maar K trekt wel alles eraf en vaak ook zo dat alles boven op 'm kukelt :D 't is maar goed dat we er bij staan ;) )

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ diaan jammer, da's niet dit jaar dus zie ik op de kalender ;)

@ tezzz ja hier stoot hij zich regelmatig, zegt "AU" en wrijft zichzelf over zijn koppie (en dan daarna uiteraard nog een kus van mamma ;) )
    Bovenop staat vanalles, flessen, potjes, medicijnen, poppetjes....dus altijd wel iets leuks om er vanaf te trekken om mee te frutselen tijdens het verschrikkelijke "op-het-aankleedkussen-liggen" (ehm niet met de meds uiteraard :oops: die staan HELEMAAL achteraan en dus buiten bereik van grijpgrage handjes )

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    was vandaag weer zo trots.....meneer zat in de oud papier doos te rommelen, dat mag hij niet dus begint te brullen. Pakt "iets" dat binnen handbereik ligt (dit keer een potje bellenblaas) en smijt het door de kamer. Waarop ik hem in de gang zet om er maar even over na te denken.
    Even later, zit hij met de touwtjes van de lamellen te spelen, mag ook niet. Begint te brullen, pakt iets binnen handbereik en.....geeft het aan mij!! Vond het zooooo knap van hem. Werd wel een beetje moedeloos van dat driftige gedrag van hem soms.

(van het weekend gebeurde er ook zoiets, loopt hij zelf naar de gang en gaat in het strafhoekje zitten......en zo vaak zit hij daar nou ook weer niet.....)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mielenl: tja...begint een peuter te worden he? ;) Maar idd erg goed van 'm dat ie al door krijgt hoe het beter kan!
    *applausje voor Bosch*

ow...wat is dat toch met die kids he? Dat ze maar niet willen blijven liggen...ik heb ook een hele verzameling speledingetjes op de onderste plank..
    z'n favoriet op het moment trouwens (en da's wel een hele goeie ook! ) ...zijn tandenborstel! :D Maar dat doe ik maar niet te vaak, want straks vindt ie 'm niet leuk meer en dan wil ie ook gelijk niet meer tanden poetsen... ;)

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Miele, gaat die Bosch toch nog een keer luisteren:p

Verder weet ik het niet meer, zit even in een klein dipje. Verder wel alles goed hoor.

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Allereerst miepie, ik duim voor je morgen dat alles goed gaat en de eskimo's goed blijven plakken!!!

Marieke, dikke knuffel meid! Ik denk heel veel aan je!

Kippy, leuk je vandaag weer ff te hebben gezien. Mocht je tijd hebben van de week kom dan gerust eens hier een kop thee drinken (en appeltaart bakken ;) ) Oja, vergeten vanmiddag te vertellen maar ik vier zaterdag mijn verjaardag... dus als je dan nog zin en kunt... ;)

Miele, wat grappig he hoe snel ze dingen begrijpen. Schattig hoor! Oja, en wat kl*te dat jullie weer helemaal de mmm in moesten. Daar zitten we eigenlijk niet op te wachten:$

Bapsie, Ik geloof dat de kraamverzorgster mij vertelde dat ik Colin iedere 3 of 4 uur moest voeden met 1 uitzondering tot 6 uur (liefst s'nacht natuurlijk) (mocht natuurlijk wel eerder.) Maar dit is flesvoeding dus ik weet niet of dat met bv ook zo is.

Diaan, wat leuk zeg dat meagan het ijs zo geweldig vond! Klinkt idd beter dan opruimen en poetsen:p

Dimple, niet leuk dipje... :( Hopelijk is het snel over! Knuffel vanuit hier!

Tezzz, jeetje wat gaat K toch snel... pff... C zit nog niet eens uit zichzelf) wil ie niet hoor, wil alleen maar staan of tijgeren op zijn buik. Sinds vandaag gaat ie op handen en voeten zitten met zijn bips omhoog omdat ie weet dat ie dan kan proberen te staan maar weet niet wat ie met zijn armjes moet en zet het dan op een hard schreeuwen van frustratie:(;)

Stephanie, leuk dat je het hebt vertelt maar zal bij jullie ook wel en dubbel gevoel zijn. Ook voor jullie is dat denk ik niet makkelijk.

Is blurry eigenlijk alweer terug? Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad!

Daan, hoe gaat het bij jou? Al een ei gespot?

Ik heb nu weer spotting. Denk dus weer een tussentijdse bloeding. Volgens mij was dat de vorige keer ook. Dat zou dus betekenen dat mijn echte laatste ongi 28-08-08 was, vandaag dan dag 129. Denk dat ik morgen maar ff ga bellen want vind dit gewoon niet leuk. Ik heb geen haast met zwanger worden (marieke, miepie, miele en daan mogen eerst!) maar zou toch wel fijn zijn als ik iig het idee heb dat het kan...

Verder vandaag voor C een grote stoel gehaald voor de auto (maxi cosi tobi bruin) Onderweg terug van kippy viel ie er heerlijk in in slaap dus goedgekeurd;)

Nog ff fv doen en dan slapen... bis morgen meiden!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: klinkt toch wel errug pco-achtig weer hoor. Idd toch maar weer eens contact opnemen met gyn of ha.
    En ach..C doet alles gewoon op z'n eigen tempo. Onze oudste zoon was ook niet bepaald van de snelle maar is nu motorisch veel handiger/sneller dan onze dochter. En zo te horen is C duidelijk aan het oefenen. Trouwens, staan doen ze doorgaans ook eerder dan zitten he. ;)

@All: al veel te laat weer. Gauw naar bed!

@Miepie: heeeeeel veeeeeel succes morgen! Duimen zijn al dik van het draaien!

Liefs!

Tezzz

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen deze vroege witte morgen...
    *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Miepie, succes vandaag, denk aan je.

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    O ja, goeie-glibberige morgen

Ik heb het gehaald naar mijn werk

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Miepie, heel veel succes vandaag, spannend zeg!

Marieke, hoe gaat het met jou?

Kippy, al weer 3 weken, nu kan het gaan beginnen (maar nog even wachten want ik zou wel eens een poll goed willen hebben hahaha).

Daan, waar ben je, ik heb al even niks van je gelezen.

En weet je wie ik het meeste mis: TOM! Hoe zou het met haar gaan? En met L? Die zal ook weer flink gegroeid zijn.

En hoe zou het met trutje en haar mannen zijn? Hopelijk gaat het stukken beter.

Mielenl, N heeft vaak van die driftbuien. Ze heeft een periode gehad dat ze dan zichzelf ging slaan en aan haar haren ging trekken om aandacht te krijgen. Toen we daar niet meer naar gingen kijken ging het beter. Ze is nog wel van het op haar rug liggen en dan heel hard stampvoeten op de grond of ineens heel hard en hoog krijsen. Pff..... Maar het in een hoek zetten ofzo snapt ze nog niet echt dus ik ben er nog niet uit hoe ik dat het beste kan aanpakken. In ieder geval zeggen dat iets niet mag en als ze boos wordt nog een keer uitleggen en als ze dan echt driftig wordt geen aandacht meer geven.

Hier denk ik mijn ei gehad. Deze keer ook niet echt goed benut. Even rustig aan gedaan en het maakt me ook deze maand niet veel uit. We hebben het vorige week met onze beste vrienden over een vliegvakantie gehad in de zomer en dat zou niet gaan als het deze maand raak zou zijn. Niet dat je daar perse rekening mee moet houden en ik weet dat je blij moet zijn als je het geluk hebt zwanger te zijn maar ik hield het toch even in mijn achterhoofd. Maar je weet nooit...

N. heb ik gisteren voor de eerste keer eerder van het kdv moeten halen. Ze had zondag flinke koorts, gisterenochtend was het stukken minder maar gisterenmiddag had ze weer flinke verhoging dus dan moeten ze bellen. Lekker met zijn tweeen gisteren op de bank gelegen, heeft ze lekker bij mij geslapen. Ze is nog niet fit maar het gaat al stukken beter.

Ik ga haar even een appeltje geven. Doei

Deel Deze Pagina