Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohja, had ik jullie al verteld dat mijn grote boze (h)ex had gesmst? Voor de beste wensen en om te zeggen dat hij N. heel veel mist... Yeah right!
    Heb mooi niets terug gestuurd, want zou niet weten wat ik moest sturen...

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola, nee heb hem op het circuit ontmoet, maar als we thuis waren gingen we zitten cyber-flirten. Jammer dat jouw flirt er niet was, nu wachten op antwoord.

@Stephanie, jij had toch ook nieuw werk, hoe bevalt het? Ja druk begrijp ik, maar verder?

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

:D hahahaha, gelukkig maar... :D Vond mezelf alweer lekker kinderachtig bezig! ;)
    Maar ja moet wel toegeven dat hij mij niet anders kent... Wou in het ziekenhuis al vragen of ie gekrompen was, maar moest me echt inhouden! :)

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple: oh leuk, praat wel makkelijker online! hihihi!
    Wat leuk dat je hem op het circuit hebt ontmoet, jullie kwamen dus beide al op het circuit?! (jij hem niet aangestoken en andersom! haha!)

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Nou das precies mijn (onze) humor;)

We hadden gelukkig al allebei dezelfde hobby, gaat een hoop tijd in zitten, als ik een hoop mannen daar zie die er minstens een weekend in de maand ermee zoet zijn en vrouwlief zit thuis, moet er niet aan denken.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hahaha, ja de mijne ook idd!

Oh dat is dan mazzel hebben dat jij en dimple-man elkaar getroffen hebben! Anders kan je ook nog op een hoop onbegrip stuiten als je iemand treft die er niets mee heeft!
    :D En nu liefdesbaby nr. 2 onderweg! :D

Ik ga douchen en wat lezen! Morgen weer kwart over 6 op in die rot kou!

Truste!

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Liefdesbeebje....ech wel:)

We zijn voor elkaar gemaakt, jij vindt hem ook nog wel hoor. Misschien eerder dan later.....

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    jaaaa met liefdesbeebjes zijn ze iets sneller......maar siemens en ik hebben elkaar het eerst gevonden langs de baan :D :D

ennuh 38 :$ dat is inderdaad HEEEEEEEEEEL oud! :$:$

(wanneer was je ook alweer jarig dimple? ;) )

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Lola, hij is nog super jong hoor:)
    Miele, ben niet bijna jarig, maar wil wel een kadootje;)

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh lola, dat klinkt spannend! Cool, enne, ik mag die humor ook wel8)
    Hopelijk reageert jouw "gekrompen en in een vlaag van verstandsverbijstering aan de kant voor boze stomme hex gezette scharrel" snel op jouw mail! Cool, trouwens dat je het eerste initiatief neemt, moest ik hier ook ;) You Rock!!!
    Hopelijk zijn de komende onderzoeken goed te doen voor je moeder. Heb ook vervelende verhalen over een gastro gehoord, heb zelf alleen een colo gehad, daar hoor je ook vervelende verhalen over maar die vond ik erg meevallen. Hopelijk zijn de uitslagen straks iig allemaal goed! Zal ook voor je moeder gaan duimen!

Daan, gefeliciteerd met jullie 10-jarige samenzijn! Heb je trouwens geen kaartje? Ben wel benieuwd hoe ff dan je ei aangeeft...? Ik temp ook maar mijn temp is niet boven de 36.5 geweest terwijl mijn temp na ei gemiddeld 36.7 is. Tja, een raar ding soms je eigen lichaam... :( Enne ovutesten zijn met pco niet altijd positief maar je kan dan een LH piek hebben (positieve ovutest) zonder dat er een eisprong volgt. Dat heb ikzelf ook al meerdere keren gehad. Oja, enne hier ook een "wie-is-de-mol-fan!" Heb het opgenomen, morgen kijken...

Miele, ik mag 05-02 naar de gyn. Best snel dus al. Kan me idd voorstellen dat Bosch geen zin had om vroeg te gaan slapen als ie pas zo laat uit zijn middagslaapje komt;) Ook niet heel slim van het kdv.

Miepie, ik hoop dat je gelijk krijgt! Oh, wat duurt dat toch weer lang die rottige wachttijd.... *duim me helemaal suf hier:p*

Dimple spannend maandag knipperlichtje kijken!!! Heb je helemaal geen kwaaltjes?

Tezzzz, idd klinkt wel als die rare cyclus van jou toen. Pff... voorheen kon ik iig nog wel een ei vinden maar de laatste 2 rondes (of deze ronde hoe je wilt) heb ik hem niet gehad. Ach we wachten gewoon 5 febr. af.

Steph, doe rustig aan meis! Als je tijd hebt zien we je wel weer! Hoe bevalt je werk? Knuffel voor E, hopelijk gaat het snel wat beter!

Nou ik hoop dat mijn foto's nou eindelijk eens doorgestuurd zijn naar de hema... wil er maar ongeveer 450 af laten drukken... pfff duurt al de hele avond en wil zo toch echt een keertje slapen... :(

Bis morgen!

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Heeeeeeee, we zijn er weer. Wat fijn is dat zeg, heb jullie gemist. Moest gaan msn-en met miele om nog iets te horen:D

@Wieffie, hier geen kwaaltjes hoor, enige is dat mijn tepels een beetje gevoeliger zijn dan anders.

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hey! zw-pagina is er weer...he he;)

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    He verslaafd Beest:D

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    meteen ff zeuren....Jasmijn moet as maandag naar het cb...en dat weet ik net 10 min. Kreeg de uitnodiging vandaag in de bus. wat denken ze..dat dat allemaal maar kan zo snel op elkaar (jawel het kan vast..zo rustig op me werk met deze vorst...maar dat geld natuurlijk niet voor iedereen..en maar klagen op het cb dat niemand z'n afspraken na komt zeker..)

zo ff lekker met jasmijn wandelen in de sneeuw!...ZOUT HALEN BIJ DE SUPERMARKT..JAI K BEN ZO'N IEMAND DIE Z'N STOEPJE SCHOON HOUD VOOR DE MEDEMENS (oeps...caps..)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    moest me ei kwijt...ff klagen:)

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Dus bij jullie niet anders dan hier, had hetzelfde en toen ik de afspraak wilde verzetten kon ik pas 1,5 maand later komen:x

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik ga er wat van zeggen...dit kan toch niet! Ze hebben zo'n mazzel dat het bij ons rustig is nu...maar als de vorst voorbij is wil iedereen z'n aansluiting en is het razend druk...of te wijl 1½ maand later kan zeker niet;)

Het is dat ze verder erg normaal zijn voor cb-mensen...geen gezeur en gezeik verder ...maar die brieven regelt het ggd ook..niet het cb-buro

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik ga de kleine meid uit bed halen...is mooi geweest:p

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hehe..we kunnen weer...

Wat achterlijk dat je dat nu pas te weten komt van het CB Beast ...niet handig nee ..
    *Gelukkig ging het over het CB..baalde dat ik er niet was..maakte me een beetje zorgen;)*

Zo ben weer weg...reageer vanavond uitgebreider...moet al gaan koken..Marv heeft een voetbal wedstrijd..snap je toch niet met dit weer...op kunstgras..dus dat word glijden...dus snel koken en eten maar....
    Voor iedereen een zwaai , knuf, en een klapzoen !!

SMAK !

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr xx

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Meiden, ik zit hier met trillende handen...ik weet niet meer wat ik zeggen moet....het leven is zo verschrikkelijk oneerlijk.

Moet me hart even luchten.

Kreeg net een telefoontje van een van onze beste vrienden op het circuit...Miele jij weet misschien wel wie....zijn zus was al verschrikkelijk ziek (kanker), vorigjaar was hun moeder al overleden aan die walgelijke ziekte....en gisteravond is zijn zus overleden.....35 jaar....zo is het echt niet leuk meer.
    We zouden zondag nog naar haar toe gaan.....GVD....te laat.
    En kreeg vandaag ook nog een overlijdensbericht van dimpleman zijn oom, zat er ook aan te komen....maar toch.

Wat een K-U-T dag zeg

Deel Deze Pagina