Haha beast kan jij je daar ook zo kwaad om maken.....nou mij hebben ze niet....ik heb alvast een afspraak gemaakt voor 8 april om half 9 (ik kreeg de brief ongeveer een week vantevoren, achterlijke tijd midden op de dag......ik gebeld, zou teruggebeld worden, paar dagen later een nieuwe brief op de mat met weer een onmogelijke tijd....pfff stelletje mutsen op het cb.....en allemaal om daar 10 minuten binnen tezitten om "ja", "gaat goed", en "nee geen vragen" te zeggen....) En ja, wij houden ons stoepje ook (gedeeltelijk) schoon voor de medemens. Nouja, niet zo schoon als sommige anderen (één van onze buren gebruikt een gasbrander ) maar je kunt er lopen zonder botbreuken op te lopen....en nog een paadje om te sleeën ook! @ dimple is het zo'n straf om met mij te moeten msn-en dan? heb jij geen boerderie meer ofzo hihihi owja mn schoonmoeder vroeg of bij jullie nummer 2 al zou komen....ik snap niet dat ze dat vraagt......denkt ze nou echt dat ik zoiets tegen haar zou vertellen?!?! ze weet officieel nog niet eens dat wij bezig zijn. maar ik denk dat mijn schoonzus vast wel verteld heeft van het potje foliumzuur in onze badkamer dat ik een keer was vergeten weg te stoppen...... nog niets van Siemens gehoord.......ik hoop dat hij vanavond thuis komt, want het zint me niks al die berichten over snelwegen die misschien worden afgesloten.......ik mis mn vent, en bosch mist zn pappa......
@ dimple nogmaals gecondoleerd echt verschrikkelijk..... (en dan loop ik te mutsen over siemens die misschien een paar dagen later thuis komt )
@Miele, ach schoonmoeders...wat moet je ermee....enne boerderie...druk mee bezig, maar tussendoor vaak lekker klessen. Wat doet je schoonzus op jullie badkamer?
Dimple, wat een k*t nieuws zeg. Gecondoleerd. Bah 35 is echt geen leeftijd om te sterven, wordt er koud van Beastie, hier nog iemand die zijn stoep schoon heeft hoor. Bovendien als je hier niet schoonmaakt en er valt iemand op je stoep heb je hier wel een probleem. Je bent hier nog echt verantwoordelijk en bovendien doen alle buren het ook Mijn mannetje heeft net gezegd dat we lekker uit eten gaan.. naar een gezellige oude posthof waar je super lekker kunt eten dus ga me maar eens omkleden... Tot later!
Trouwens hier ook weer gedonder met mijn schoonloeder... pfff.... Blij dat we bijna gen contact hebben... zet het verhaal binnenkort wel ff op de H.:x
Ik werd al voor gek verklaart dat ik dat doe...schoonmaken...maarjah wil het niet op me geweten hebben dat iemand over mijn ijspartij in het zh beland ofzo...ook nog wat oudjes in de straat dus extra link...gasbrander vind ik iets te Maar zout komt morgen pas want Jasmijn vond het helemaal niets..in de buggy met een stomme voeten zak "hoe kun je mam!" dus halverwege omgekeerd en net samen de gang gedweild..was net zo glad als buiten! @dimple...sterkte met het grote verlies...2x. blegh..kut kanker!
schoonmoeders..je kan beter kippen houden! ben wel zuinig op haar...tis Jasmijns en frummels enige oma
Naavond..tjeemig Dimple...om de rillingen over je rug van te krijgen...sterkte lieverd.. kwam eigenlijk even dit aan jullie laten zien.. Digitale Bodegraafse Krant: uw nieuws had jullie toch verteld dat mijn vriendin met oud en nieuw was bevallen?.. Staat in de krant...incl mooie foto van Jane.. Ben weer weg..meagan heeft ruzie met de blokjes box....zucht...
gecondoleerd dimple .... Diaan, Wat een mooi meisje ! Lekker stom dat ze door een onoplettende ambtenaar de eerst geborene prijs hebben misgelopen ! Ik vind dat ze het gewoon hadden moeten terugdraaien !!!
@Diaan, wat belachelijk zeg van die gemeente. Als ik jouw vriendin was zou ik alle media inschakelen die ik maar zou vinden, dan gaat de gemeente wel overstag. Ze horen toch niet zo'n fout te maken. Dank jullie allemaal voor de knuffels en steun, lief..... Volgende week wel een heel vreemde en tegenstrijdige week. Maandag eerst crematie oom Dimpleman, 's middags echo, dinsdag jarig en crematie vriendin. We wilden eigenlijk gaan eten dinsdag, maar denk dat we na zo'n dag daar niet veel zin in hebben.
Hey! Lool, nou gelukkig is het geen slecht nieuws bij je moeder! Dat onderzoek heb ik volgens mij ook gehad (is toch met een camera door je keel?), is geen pretje maar is te doen. Gewoon tegen je moeder zeggen dat ze rustig moet ademhalen via de neus! En you go girl, mooi niets terugsturen naar die creep. Waar haalt hij het lef vandaan??? Raaaaarrrr En heb je nog iets gehoord van je MSN man?? Ikdus, lang al niet gezien. Inmiddels nog wat gehoord van die rare toch al bezette man? En wanneer heb je de eerste afspraak staan voor de ECD? Tezz, wat een superromantisch cadeau dan voor jullie 11-jarige jubileum (klopt toch, of heb ik verkeerd zitten rekenen )... Hmm, dus bij jou werkte die ovutesten wel, lijkt me echt wel lekker als je weet wanneer hij komt. Op de test van gisteravond is een heeel licht 2e streepje te zien. Dus of hij moet nog komen, of heb hem toch gemist.. Mielen, een man ? Nee joh het is overduidelijk een vrouw 8)! Heb ook al zo mijn vermoedens en daanman had al een theorie over die vrouw... Moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het nog nooit goed heb gehad ! Dimple, is goed ik wordt jou persoonlijke tv-gids ! En jeetje wat een nieuws zeg! Zet je wel weer met beide benen op de grond vind ik altijd. Sterkte!! Stephanie, wat doe je voor werk nu? En leuke collega's? Bevalt het goed? Wieffie, ga zo eens proberen mijn temp kaartje hier te plaatsen. Weet alleen niet of het gaat lukken... Tjeetje jij bent wat van plan mt 450 foto's ! Inmiddels al wie is de mol gekeken? En man of vrouw? EET SMAKELIJK! Beastie, goed bezig!! Nog wel zout te krijgen dan?? Moet eerlijk bekennen dat ik heeele lieve buren heb (delen we de carport mee) die heeeeel goed zijn in schoonschrappen .. Fijne avond allemaal!!
nnnnnnnnnnnavond! @Dimple: dubbel gecondoleerd Idd een raar begin van de week zo. Misschien een beter idee om dan al zondag uit eten te gaan voor je verjaardag? Heb je die leuke avond in elk geval vast in the pocket Balen hoor...kloteziekte @Lola: al mailtje terug gehad? @Beast: hier is het cb ook niet van de snelle. Tot een jaar is het prima, want dan maak je de afspraak direct bij je bezoek, maar daarna moet je maar hopen dat het uit komt...de week erop... hier ook al regelmatig rare tijden gehad. Zelfs 1 keer voor 3 dagen later! Maar toen kreeg ik de dag erop weer een brief dat die afspraak niet door ging. Jahaaa....inplanning is niet hun sterkste kant zeg maar @Diaan: mooie meid heeft die vriendin van je! Wel goed dat het zo in de krant staat dan. Ambtenaren...ik wijd er verder maar niet over uit @Mielenl: Siemens al thuis? @All: dikke *warme* knuffels! Tjeeeeeeeeetje, wat was het koud vandaag! Ben heel blij dat ik eindelijk lekker warm weer thuis ben nog gauw ff oogsten en dan filmpie kijken. Moest alleen nog 1 ding kwijt (wat ik vanmorgen al wou vertellen maar toen lag alles plat): weten jullie wat ik vanmorgen in mijn wastafel vond?!? DE KAT! ...hij was zich aan het wassen...