Daan, paperclip aanklikken, bladeren, uploaden, sluit dit venster, weer paperclip, bestand aanklikken. Hopelijk zo duidelijk...je maakt me wel nieuwsgierig.
Even snel hoor: Dimple: jemig meis, gecondoleerd! Wat een kut berichten zeg... Dikke knuffel! Pffff, zo jong zeg! @ All: lees morgen bij, ben kapot!
@ tezzz siemens is thuis hoor dus ik hou het kort @ daan weet je dat een ovu test ook uit kan slaan van hcg??? * duim duim * @ mariek hoe gaat-ie bij jou? is er al iets spontaan op gang gekomen? VOlgens mij had jij volgende week toch weer een afspraak bij de gyn? @ diaan wat een prachtig meisje zeg! en idd stom van die snurkende ambtenaar..... @ bapsie hoe gaat het bij jou? begint het dag/nachtritme al een beetje te komen? @ all knuffiez!
Kippie en Haans Bekijk bijlage 42177 Poll!!! Bapsie: 5 januari om 15.50 uur een meisjes kipje Miepie: 7 januari om 14.22 een mannetjes-kuiken Daan81: 7 januari om 21.50 uur Blurry: 10 januari om 10.00 uur, een rooster-baby Wieffie: 10-01-2010 bevalt kip van een mooi jongetjeskuiken om 23.20 Tenslotte hebben wij ook erg ons best gedaan om haar een verjaarskado te geven. Colin was nog geen 2 uurtjes te laat maar het kuiken van kip heeft een beetje van zijn/haar papa en is dus wel op tijd Kippy: 11 januari om 00.25, een jongetje Tijgertje: 11 januari en wordt een haantje om 15.53 Dimple: 12 januari (6.00 uur) een kippetje (mooie dag/mooie tijd=mijn verjaardag) Diaantje: 13 januari ...om 7 minuten over 8 sochtends...6 persweeen en een oerkreet !..van een kleine schattig mini kippie..oftewel een girlie! Beastie: eendenkuiken is due 15 januari, 12.15 uur en een haantje Leentje: 16 januari om 8.53, een haantje. Go4Baby: 16 januari om 16.16 uur en een jongen natuurlijk Lola: 17 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje! Tezzz: 18 januari om 8.51 en een mannetje (omdat ons eerste mannetje toen ook werd geboren ) Stephanie: 19 januari, een haantje Marieke: 20 jan om 7.30u en denk een haantje Mielenl: poll 21 januari om 3u een haantje (omdat jongetjes zoooooo leuk zijn!) Ikdus: 22 januari om 13:05 een echte meisjes kuikentje Melmel: 26 januari om 05:00 van een Meisje !! D-day: 24 januari Link plaatje: http://www.renskehorn.nl/images/eendje.jpg ...ehm...kippie al gesignaleerd vandaag? edit: gisteren ook niet gesignaleerd...zou het?
Hey! Mielen, ja dat wist ik. Ik heb 2 jaar geleden ook een tijdje ovutesten gebruikt en daar was ook altijd wel een lijntje te zien. Heb daar dus geen hoop om, ook al zou het natuurlijk wel heeeel leuk zijn als je gelijk hebt !! Dimple, dat lukt me dus niet. Als ik bladeren doe, klik mijn temp kaartje aan die ik op de comp heb opgeslagen, en dan uploaden doe zegt ie dat het bestand te groot is. Geen idee hoe ik dat kleiner moet krijgen..... Je hoeft niet nieuwsgierig te zijn hoor, wil gewoon even de mening hebben van iedereen. Nou ben er weer vandoor, ga mijn ouders helpen met verhuizen.. Groetjesss
Hoihoi, Heb nog niets gelezen, doe ik straks (of morgen) even en dan reageer ik hoor Kom alleen ff melden dat alles nog goed is hier en mijn kuikentje nog gewoon zit waar hij zit.. Tot later! x
Hey meiden, even een berichtje van Blurry.. *S is op genomen in het ZH met Bronchitis...maandag gaan ze haar testen op RS * meis, hoop dat de kleine meid gauw opknapt en koortsvrij is en weer heerlijk naar huis mag! @ kippy..lekker laten zitten hoor...de 13e is vroeg genoeg Ben weer weg...even de zandzakken voor de deur goed leggen....wat een sneeuw en wat een koude wind he? iedereen een hele fijne avond! Zwaai, liefs en knuffel vanuit deze kant !
ach nee toch blurr......heel veel beterschap voor S, ik hoop dat ze snel weer opknapt en gezond en wel mee naar huis mag.... * knuff *
@kip...nog ff wat weekjes broeden hoor..veel te koud buiten! @blurr...ooch meisjes toch...dikke knuff voor gehele gezin! sterkte..
Hi lieve meiden, Ik weet niet of jullie mij nog kunnen herrineren,maar even een teken van leven. Hier is een hoop gebeurd de afgelopen maanden Met kerst ben ik met spoed opgenomen,bij een echo bleek ik een cyste bij mijn eierstok te hebben, en daarnaast ook nog eens een BBZ bij 5 weken zwangerschap,ik ben toen geopereerd! Ben er erg verdietig over! Met mijn 2 jongens gaat het gelukkig goed, Ayoub alweer bijn 1.5 jaar oud! Hoop dat alles goed met jullie gaat! Heel veel liefs van My Angel
Navond! My Angel, heftig zeg! Wel fijn te horen dat het met Ayoub zo goed gaat! Beast, fijne spam weer . Ik ga ook even spammen (maar dan met een linkje) - mijn nichtje in Afrika (vandaag 9 maanden): trommelen Joos danst on Flickr - Photo Sharing! Blur, klinkt niet fijn . Ik hoop heel hard dat ze snel opknapt... dikke knuffel! Mariek, hoest met jou? En hoe is het verder met iedereen? Ben vd week echt enorm moe geweest, als ik thuis kwam direct knock-out gegaan, dus sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos.... Zou willen dat ik beterschap kon beloven, maar was nu ook weer onderweg naar bed, haha. Rotmedicijnen.... Trusten allemaal!
@Blurry, ach arme meid die S, hopelijk knapt ze snel weer op. Jullie weer sterkte en knuffel in deze zware week. @Beast, wat een kanjer is die J toch. Lekker ding hoor. @My Angel, heftig hoor, jij ook sterkte hiermee. @Miepie, moe.....is toch een positief symptoom?