@ beast geweldige spam zeg! @ myangel beterschap meis....klinkt heftig allemaal @ miep ik hoop dat de vermoeidheid niet alleen vanwege de meds is
O, en Lool, in mijn hoofd al 10x gereageerd, maar hier volgens mij nog niet; wat enorm fijn dat het allemaal niet zo erg is als je vreesde met je moeder.... Dimple, op zich wel, maar komt volgens mij meer door de progesteronbolletjes . Voel me precies zo als vorige keren, maar dat zegt ook weinig... heb geen vergelijkingsmateriaal van níet zwanger zijn. Dus maar afwachten....
Haha, geen gezicht he, een baby die danst . Ze heeft vorige week ook de eerste stapjes los gezet.... en komt over 5 weken (met haar moeder) weer hierheen!!
echt knap hoor! leuk dat ze weer naar NL komen....voor hoelang? ennuh ik ben pupo voor je hoor......hoop het zooooooo!
Dank je meiden, Ik zit met een grote dillema, waar ik heel moeilijk uit kan komen! Zoals een paar van jullie al weten heb ik 2 zeer gecompliceerde zwangerschappen gehad(2x sectio), met Ayoub natuurlijk 20 weken toen elke week aan het infuus. Nou merk ik sinds deze BBZ de wens voor een 3de erg groot is geworden,het probleem echter is dat ivm mijn stollings probleem(trombocyten afwijking tijdens de zwangerschap) een 3 zwangerschap wordt afgeraden, omdat er 50% kans is op weer een stollingsprobleem. Ik weet dat ik dan weer gedurende de zwangerschap dan weer het zh in en uit moet, maar dat heb ik wel weer voor over. Ik vind het zoooooooooooooooooooo vreselijk moeilijk. Gaan voor een 3de? of afscheid nemen van een 3de zwangerschap???? liefs My Angel
@ my angel ik weet niet precies wat de risico's zijn van die aandoening, maar voor mij persoonlijk zou het niet zo'n moeilijke beslissing zijn.....als mij een 2e zwangerschap zou worden afgeraden, dan zou ik mijn wens subiet opzij zetten. Ik zou heel graag nog een 2e willen maar niet ten koste van alles. Liever 1 kindje met mamma dan 2 zonder. Maar kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is. Hoe denkt je man erover? Sterkte ermee!
Goeiemorgen uit de sneeuw! Blurry, wat een vervelend nieuws! Heel veel beterschap met jullie meisje en hopelijk mag ze snel gezondd weer me naar huis. Beast, wat een mooie spam! Coole bob en mooi snuutje. My Angel, dat is niet niks wat je hebt meegemaakt de afgelopen tijd. Hopelijk wordt de rest van 2010 beter voor jullie! Over je wens voor een 3e.... Tsja, wie zijn wij om daar wat over te zeggen? Jou lijf. Maar ik zou het absoluut niet doen. Je mag al zo blij wezen dat je twee gezonde kindjes hebt. Waarom zoveel risico nemen voor een volgende. Maar wat ik al zei. Jij lijf, jou gevoel dus wie zijn wij... Miep, werd helemaal week van binnen bij het zien van het filmpje. Mis jij ze niet ontzettend? Alweer 9 maanden zeg.... En dan al zo goed staan en dansen! Hopelijk komt die vermoeidheid niet alleen van de medicijnen... Dimple, hoe voel jij je? Lool, wat een goed nieuws over je moeder! Hoe is het met je toekomstige nieuwe lover? (die je op het oog had) Ik ga voor de verandering Esmee evenn rechtop zetten. Zit te spelen en te gillen. (wat ze doet als ze blij is) Pakt haar lievelingsboekje, gooit het een eind weg, wil het pakken en ligt vervolgens op d'r buik, snuutje, rug. Komt niet bij d'r boekje en zet het op een krijsen. We worden er met de dag drukker mee. Maar oh zo heerlijk!
mmmmmmmmiddag! allereerst: WIEFFIE: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heeeeeeel veeeeeeeel plezier vandaag! en verder.. @Blurry: wat een schrik! Kleine S weer in het ziekenhuis! Ik hoop dat ze snel kan aansterken weer en ze d'r weerstand weer een beetje kan gaan opbouwen. Goed met d'r knuffelen (maar dat zal wel geen probleem zijn ). Beterschap! @My Angel: wat een moeilijke periode heb je achter de rug. Ik weet precies hoe je je voelt met die kriebels. Bij mij was het echter alleen een kwestie van het grote risico op ernstige bi waar ik last van kon krijgen. Wat jij hebt kan levensbedreigend zijn. Is het een risico dat alleen voor jouw kind geldt of ook voor jouzelf? Wat Mielenl zei, vind ik wel een goeie: beter 2 gezonde kindjes met een gezonde moeder, dan misschien 3 kindjes maar zonder moeder. Natuurlijk is het al 2 keer goed gegaan, maar ik weet niet of ik dat risico zou durven nemen. Hoe veel pijn dat ook zou doen. De pijn om je kind te moeten verliezen (of je kinderen hun mamma) is veel groter. Wat fijn dat je kinderen het zo goed doen! En wat gaat de tijd ontzettend snel he?!? Knuffels van mij! @Beast: Wat een schatje toch, die dochter van jullie Net bobje hoor : @Miepie: Dat nichtje van jou is ook al zo'n lekker ding! Wat leuk dat ze over 5 weken weer komen! Dan zal ze wel vlot los lopen. Ik vind het zo jammer dat ik hier geen goeie camera meer heb, want K doet hetzelfde als J. Reageert zo sterk op muziek! Bij mijn ouders heeft ie al helemaal een spelletje. Gaan ze op de bank zitten met K tussen zich in. En dan gaat ie eerst bij opa staan en moet opa een liedje zingen. En dan gaat ie heftig op en neer en heen en weer tot het liedje uit is om vervolgens naar oma te kruipen en hetzelfde weer te doen. Is zo grappig! Hij 'zingt' ook op de fiets. En dan maar heel hard heen en weer wiebelen. Errug handig met al die sneeuw op het moment Ik hoop zo dat je beebje goed is blijven plakken en je daarom zo gigantisch moe maakt! Knuffels! @Kippy: fijn dat je je ff 'gemeld' hebt Alles nog oke of toch maar stiekem bevallen op Wieffies verjaardag? Kan nog...dag is nog niet voorbij @Marieke: hoe gaat het met je? Morgen je afspraak he? Knuffeldepuffel van mij! @All: Gisteren met beste vriend en aanhang de hele dag in de ballenbak gezeten. K vond het helemaal fantastisch! Keek z'n ogen uit en was bijna niet meer weg te krijgen uit de puzzels/kussen/ballen en vooral ...andere kindjes! Volgens mij heeft ie wel 5 nieuwe vriendinnetjes gemaakt...onze ladiezzzz man En daarna zijn we met z'n allen naar de Mac geweest. Dat was ook al zo grappig. Hij heeft dat zwaaien nou helemaal onder de knie dus zwaait de hele dag door. Dus in de Mac ook... hij zat dus continu verkeerd om in z'n stoel naar alle andere mensen te zwaaien en ging gewoon net zo lang door tot iemand er op reageerde! en het is 'm gelukt ook Zoooo grappig! Erg leuke dag gehad met z'n allen. En ik was erg blij om binnen te zijn, want...getverdemme...wat een koud naar rotweer buiten zeg! en een uurtje geleden is het weer opnieuw begonnen met sneeuwen....*zucht* ...krijg er een beetje genoeg van... Ik vind het prachtig om te zien hoor, maar je moet niet naar buiten moeten... Ik ga een uitnodiging in elkaar knutselen. Over 8 dagen is zoonlief jarig en wordt ie alweer 6! Dus komende zaterdag hebben we de tent weer vol
Kippie en Haans Bekijk bijlage 42518 Poll!!! Bapsie: 5 januari om 15.50 uur een meisjes kipje Miepie: 7 januari om 14.22 een mannetjes-kuiken Daan81: 7 januari om 21.50 uur Blurry: 10 januari om 10.00 uur, een rooster-baby Wieffie: 10-01-2010 bevalt kip van een mooi jongetjeskuiken om 23.20 Tenslotte hebben wij ook erg ons best gedaan om haar een verjaarskado te geven. Colin was nog geen 2 uurtjes te laat maar het kuiken van kip heeft een beetje van zijn/haar papa en is dus wel op tijd Kippy: 11 januari om 00.25, een jongetje Tijgertje: 11 januari en wordt een haantje om 15.53 Dimple: 12 januari (6.00 uur) een kippetje (mooie dag/mooie tijd=mijn verjaardag) Diaantje: 13 januari ...om 7 minuten over 8 sochtends...6 persweeen en een oerkreet !..van een kleine schattig mini kippie..oftewel een girlie! Beastie: eendenkuiken is due 15 januari, 12.15 uur en een haantje Leentje: 16 januari om 8.53, een haantje. Go4Baby: 16 januari om 16.16 uur en een jongen natuurlijk Lola: 17 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje! Tezzz: 18 januari om 8.51 en een mannetje (omdat ons eerste mannetje toen ook werd geboren ) Stephanie: 19 januari, een haantje Marieke: 20 jan om 7.30u en denk een haantje Mielenl: poll 21 januari om 3u een haantje (omdat jongetjes zoooooo leuk zijn!) Ikdus: 22 januari om 13:05 een echte meisjes kuikentje Melmel: 26 januari om 05:00 van een Meisje !! D-day: 24 januari Link plaatje: http://www.renskehorn.nl/images/eendje.jpg
Hey! Allereesrt, heel veel sterkte Blurry! Wat ontzetend rot zeg! Heel vel beterschap voor S!! Marieke, heeeeel veel sterkte morgen! Denk aan je... Hoe laat moet je? Wieffie, wist niet dat je jarig was (tanx Tezz ) maar natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Maak er een leuke dag van!! Hoop dat alle familie en vrienden kunnen komen door dit rotweer!! Miepie, klinkt goed zeg! En zoals Mielen zegt we gaan er gewoon voor dat die moeheid niet door de meds komen!! PUPO! Beastie, wat heb jij toch een ontzettend lief meisje. Ik vind het bij jou altijd op de foto's het er zo leuk uitzien, al dat roze, wordt er helemaal blij van!! Lool, nog wat gehoord op je mail? Tezz, tjeetje dat wordt echt een lady killer, nu al al zijn charmes in de strijd gooiende!! Geweldig! Lekker sociaal mannetje dus! Heb je al een idee voor de uitnodigingen? En wat ga je doen met het feestje? My angel; snap dat het een moeilijke beslissing is, en deze kan niemand voor je maken. Hoe denkt je man erover? Stephanie, hoe gaat het verder met je? Wanneer heb jij weer een afspraak staan? Bapsie, lang niets gelezen van je.. Niet gezellig hoor!! Hoe gaat het met X.? Leentje, en inmiddels al ongi geworden? Hoe gaat het verder met je? En met N? Hier verder een rustige zondag. Ben beetje bezig met spulletjes opruimen. Volgende week een weekje vrij om mijn ouders verder te helpen met verhuizen. Altijd gezellig. Zou iemand mij misschien nog willen helpen met hier up te loaden. Tempkaartje staat dus op mijn comp, maar als ik het wil uploaden dan geeft hij aan dat het bestand te groot is. HELLUP! Allemaal een fijne zondag!
middag gaat niet zo lekker hier hang al de hele week op de bank nix te doen.. zit af en toe dagen lang in mn pyama..ben al dagen niet buiten geweest.. morgen naar de gyn om 8.30u pfff kan t nog vroeger, aangezien ik de laatste tijd op zn vroegst om 3 uur slaap... we hebben gister besloten dat we morgen even goed gaan vragen of t opwekken niet anders kan, curretage vind ik helemaal nix. heb er nu al nachtmerries van.. nou t zelf laten komen kan, maar dan kan je wachten tot je een ons weegt, heb nu ook al de hele week soms heftige krampen maar bloed ho maar. dus ja dan blijft t opwekken over... vorige keer was t een hell. maar toen was ik alleen en wist ik niet hoe en wat. nu houd ik de dextro en soep bij de hand en is C thuis.. dus waarschijnlijk willen we dat zaterdag gaan doen. hoeven we geen vrij te nemen... ben nu al de hele week thuis geweest.. moet toch weer een keer aan t werk, ook daar geen zin in maar ja.. wil ik mn baan blijven behouden moet ik me toch er maar overheen zetten. zo makkelijk als ik t de vorige keer had, zo onbewust moeilijk heb ik het nu. sorry dat ik niet veel reageer op mensen, wief gefeliciteerd met je verjaardag meid miep duimen draaien voor jou! wanneer mag je testen? of heb ik dat gemist? ik lees wel mee dames...knuff voor jullie
goedemorgen! daan je heb gelijk niet zo spraak/typ zaam laatste dagen, begint me enigzins op te breken de gebroken nachten... soms gaat t een paar nachten goed en voel ik me helemaal herboren en dan ineens is t weer een paar nachten drama, hoort erbij maar kost flink energi... kleine xl doet t goed verder, donderdag naar t CB, ben benieuwd! foto verkleinen kun je doen door fe te googlen op foto verkleinen, krijg je allemaal pagina's die dat voor je kunnen doen... meot je de groote 480/360 aanhouden geloof ik... opslaan op je bureaublad en dan hier uploaden... marieke hoop voor je dat er een tussenoplossing is... werken om je baan te behouden? heb je geen vast contract dan? dikke knuff voor jou miepie lekker uitrusten, kunt je rust goed gebruiken! wanneer mocht je nou ook alweer testen? beastie prachtige spam, *smelt smelt* lola mooi dat alles er voor nu goed uitziet, zoals daan al zei tijdens t maagonderzoek je echt focussen op je ademhaling! diaan druk druk druk zoals altijd? is volgens mij wel gezellig druk bij jullie thuis! my angel moeilijke keuze... zou pleegzorg niet een optie zijn? dimple hoe is t met jou? nog weinig last van de hormonen? overmorgen echo, spannend! blurry balen dat de kleine meid weer in t ziekehuis ligt... hopelijk knapt ze snel op! rest dikke knuff!!!
Hmmm snap er niets van. Hopelijk kunnen jullie het zo zien. Marieke, vind het zo rot voor jullie. Weet eigenlijk ook niets te zeggen... Kan jullie alleen heeeel veel sterkte wensen morgen.. Bapsie, niet leuk die gebroken nachten. Hopelijk slaap kleine XL snel een keer door!! Groetjess
Geen verstand van tempkaartjes, weet alleen dat je rond je NOD wat hoger hoort te zitten als je zwanger bent. Marieke, we hebben elkaar al genoeg gezegd via mail. Rest.... tsja, ben misschien zelf ook een beetje ego de laatste tijd, maar vind het erg jammer dat ik weinig reactie krijg als ik wél op iedereen probeer te reageren. Niet meteen boos worden, ligt misschien wel aan mij of, jaja m'n hormonen, maar wilde het even kwijt,
Marieke: meid heel veel sterkte, bah weet wat je door maakt meis! Ik heb toen mij direct laten curreteren want het afwachten maakte mij toen helemaal gek! Mielen:Ik vind het zo knap van je dat je zo snel een besluit zou kunnen nemen! Ik weet het namelijk echt niet Mijn man laat het aan mij over. Tezz: Het is afhankelijk van het ernst van de bloedplaatjes op het moment dat ik zwanger zou zijn, want er is er ook een kans van 50% dat ik die afwijking niet krijg tijdens de zwangerschap. Maar het gaat zeker snel hoor MY is alweer 4 geworden in oktober en gaat al naar de kleuterschool En die van jouw alweer 6 zaterdag? is dat de oudste? Stephanie: geniet van je zwangerschap meis, ik ben zeker heel dankbaar dat ik 2 gezonde kereltjes heb! Daan: mijn man laat de beslissing aan mij over Ik heb een vriendin die Gyneacoloog is dus ga ook eens in gesprek met haar en zal wel horen wat haar ervaringen in de praktijk zijn. Bapsie: Nee meid pleegzorg,denk er niet zo over als ik eerlijk mag zijn. Weet iemand van jullie of Chyntia hier nog wel eens post? Ben haar mobilenummer kwijt dus heb heel lang niks van haar gehoord! Hoop dat het goed met haar en layla gaat. All: IK wil jullie wel bedanken dat jullie jullie mening met mij delen, het doet me zeker goed om te lezen hoe jullie erover denken, en wat jullie gedaan zouden hebben
stephanie wat een prachtige foto op hyves!!! sorry dat ik weinig reageer... zal mn best weer eens doen, niet alleen op jou berichtjes maar op alle berichtjes! daan temp kaartje springt erg op en neer, temp moet hoger zijn voor zwangerschap lijkt mij... maar ben geen super exper... my angel tja t is wel een risico, zoals mielenl ook al zei je heb nu 2 kleintjes en een mama en t zou wel heel erg zijn als t helemaal mis gaat...een draagmoeder? t zijn wel heftige keuzes maar wel met minder risico lijkt mij...