Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Stephanie, wat rot dat je dat zo voelt. Ben me eerlijk gezegd van geen kwaad bewust. Ik merk soms ook dat mensen niet reageren op mijn berichtjes, maar vergeet soms zelf ook om op sommige dingen te reageren. Maareh ben nog steeds benieuwd naar hoe het op je werk gaat, wat voor werk je doet en hoe je collega's zijn. Daar had ik namelijk nog geen antwoord op gekregen ;).

Bapsie, owh how cute!!!

@ rest allemaal een hele fijne avond!!
    En voor de FF experts onder jullie; Shoot!!

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Daan, klopt ook!Ik had het er beter niet neer kunnen zetten, maar moest het kwijt dus kwakte het er even neer.Maar om op je vraag terug te komen. ;)Ik werk op een kleinschalige woongroep waar 6 bewoners komen te wonen. De collega's zijn allemaal erg leuk en gezellig en de bewoners komen eind deze week. Spannend dus!Alles is helemaal nieuw. Erg mooi ook. :D

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Stephanie, maakt toch niet uit. Kwak hier maar lekker alles neer hoor :D!! Maar wat leuk dat je het zo naar je zin hebt! Spannend inderdaad als de bewoners komen. Is het een GZ, GGZ instelling of andere AWBZ instelling? In ieder geval heeeel veel succes!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

Nou wat ik nou weer had! :$
    Ik haal vanmiddag N. uit d'r bed, sta nog even bij het raam te kijken toen ik het gordijn open deed, en ik zie een busje aan komen rijden, verliest de grip door de gladheid en rijd BOEM zo in mijn auto! Zijkant en bumper naar zijn grootje! :x
    Nou mijn moeder is beneden is gil: ga naar buiten! :D En die man was heel aardig, kwam binnen vond het heel rot, maar goed, die man kon er niets aan doen!
    Hij belde net nog dat hij al gebeld had met zijn verzekeraar...

Ik heb altijd een beetje pech! ;)

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat voor instelling? (vroeg ze heel dom)
    Het is een gesloten instelling voor dementerende ouderen. BOPZ.

Lool dat is schrikken! Die auto van jou heetf het wel te verduren de laatste tijd of niet? Wel fijn dat die meneer zo vriendelijk was. Voor hetzelfde geldt was ie doorgereden.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zo nu even bijlezen! ;)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hahaha, ik was ook bang dat ie weg zou rijden, maar ik stond zo hysterisch te doen, dat mijn moeder naar buiten rende!
    Ja arme auto! Grrrr! Nou ja, hij rijdt nog wel, heb hem maar ergens anders neer gezet, ik zag zo weer iemand er in rijden!

AWBZ = algemene wet bijzondere ziektekosten.
    Is voor mensen die tijdelijk (of blijvend) in een zorginstelling verblijven. Bijv. psychiatrische instelling, verpleeghuis ed.

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zo, duurde even, mijn broer wou mijn mega duik zien! En nu zag ik dat mijn kofferbak ook niet goed sluit! ;)

@ Steph: denk ik wat gemist, zie het ook niet terug? Beter niet vermelden?! Nou dikke knuffel voor jou!
    Ben benieuwd hoe het bevalt straks als de bewoners er wonen! Wat vinden ze ervan dat je zwanger bent?!
    Wat een moppie is Esmee zeg! :D

@ Baps: oooh zo lief! Ik kan me echt niet voorstellen dat N. vorig jaar ook zo klein was! Lief hoor!

@ MyAngel: WAt leuk je hier weer te zien, wel naar om te horen van je BBZ. Lijkt me een moeilijke keuze. Wat zijn de consequenties als je weer zwanger raakt? Is het zo dat je dan elke week aan het infuus moet en dat het daar bij blijft? (ik bagataliseer het niet hoor, want het lijkt me vreselijk) of kan het nog erger worden? Opname, verlies kindje? Overlijden van jezelf? Ik zou daar graag meer over willen weten. Als je elke week aan het infuus moet en voor de rest heeft het geen consequenties voor jou en de baby en je hebt het er voor over dan zou ik zeggen, doen toch?!
    Ik ben benieuwd ook hoe het in je eerste zwangerschap was en wat voor stollingsafwijking jij hebt! (ik heb zelf ook een stollingsafwijking namelijk)

@ Marieke: Dikke knuffel voor jou! Hoezo zie ik je op tegen de curretage? Waar ben je bang voor? Ik heb een curretage niet als erg of naar ervaren. Ik heb liever een curretage dan een natuurlijke miskraam. Ja die narcose is rot, daar ben ik zelf altijd bang voor, maar het is mijn echt mee gevallen!
    Succes morgen!

@ Daan: wat een een tempschommeling zeg! Maar FF zegt wel een ei, maar zat FF er vorige keer ook niet naast? Hoe voel jij je verder? Heb je zoiets van, ja ik heb een ei gehad of heb je zelf niet dat idee?

@ Diaan: wat een moppie is Jane zeg! Maar wat gek van die 'prijs' zeg! Kan dat helemaal niet meer omgedraaid worden?

@ Miepie: ooooh gweldig filmpje!!! hahaha, wat lief, heb hem denk ik 15 keer gekeken en mijn moeder keek met mij mee! hahaha! Zo lief! Wat een bijdehandje zeg! :D
    Hoe voel jij je nu? Trek je het allemaal nog? Lijkt mij helemaal stressvol, die derde poging!

@ Miele: Wat leuk Siemens ook op het circuit gevonden! haha! Gingen Dimple en jij altijd samen heen?!

@ Blurry: dikke knuffel voor jullie, wat een schrik moet dit weer zijn!

@ Tezzz: K. kleine charmeur!

@ Beastie: mooie spam!

@ Dimple: sterkte morgen en overmorgen!

@ Wieffie: Jippie: hiep hiep hoeraaaaa! Geen kuikentje geboren vandaag?

@ Kippy: geen verjaardagskadootje voor Wieffie?!

Hier nog geen mail terug gehad, maar hij zit niet zoveel achter de pc, had beter kunnen smsen, maar dat vond ik zo 'opdringerig'.
    Of hij zag de titel en dacht: doorstuur mail (want onderwerp was: dagcreme) of hij dacht: moet zij nu weer...
    Nou ja boeiend! ;)
    Verder niet zoveel boeiends te melden! ;)

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wief gefeliciteerd met je verjaardaaaaaaag!!!!! (bijna vergeten, sorry)

@ steef * knuffie * ik reageer soms ook niet op iedereen maar het is niet dat ik expres mensen negeer hoor!

@ mariek heel veel sterkte morgen. kan me voorstellen dat je je zo voelt (ik wilde ook het liefste 2 dagen in bed blijven liggen vorige week.....terwijl ik, als je het goed en wel beschouwt, gewoon ongi geworden was....). Maar uiteraard helemaal geen benul wat jij allemaal moet doormaken. Ik hoop dat de gyn je morgen kan helpen, misschien een beetje geruststellen. *knuf* en heel veel sterkte. ik denk aan je

@ lool nee ik kende dimpleman eerst en daarna pas dimple. De laatste paar jaar gingen Siemens en ik vaker naar het buitenland, sinds mn zwangerschap heb ik helemaal niet meer gevlagd. Zou het gewoon niet leuk vinden om te gaan staan vlaggen en Bosch bij een oppas te brengen. Dus nu gaan we soms gewoon als toeschouwer. Ik heb wel een paar keer met Dimple op een baanpost gestaan......lachen gieren brullen natuurlijk. en niet iedereen snapte onze humor dus vaak hadden we met z'n tweetjes de slappe lach.
    Balen van je auto. Gelukkig dan alleen blikschade en verzekeringswerk, maar 't blijft wel vervelend allemaal.

@ tezzz awww wat schattig een zwaaiende K. Bosch begon daarmee toen Dimple en ik op de 9mnd beurs waren. Zaten er ineens een paar meiden achter ons te grinniken, bleek dus omdat Bosch naar ze zat te zwaaien....En later in de Mac naar een "oud wijf" van een jaar of 4.....belachelijk toch! Nouja hopelijk valt K meer op meisjes van zijn eigen leeftijd hahaha!

@ my angel...ik heb het geluk dat ik een heel lief, gezond kereltje op de wereld heb gezet. Zou het dolgraag nog een keer mee willen maken, maar intussen geniet ik van dat kleine mannetje (en die grote). En soms is dat ene verlangen heel sterk, maar dan denk ik hoe ik het nu al heb getroffen, en dan vind ik dat ik eigenlijk helemaal geen reden heb om ongelukkig te zijn, of dat 2e wondertje nou wel of niet komt.
    Idd een goed idee om met die gyn te overleggen over de risico's. Ik heb echt geen idee. Sterkte ermee.

@ daan wat een prachige zaag-figuur! Sorry, ik kan er niets van maken. Ik heb ook een aantal maanden getempt, en daar kwamen soortgelijke figuurtjes uit. Als ik mijn vinger nat zou maken, dan zou ik zeggen dat je ei vlak voor die laatste piek geweest is.....een week geleden ofzo? Balen he, dat het zo onduidelijk is.....

@ miep hoe gaat het? wanneer is T-day?

@ go4 hoe is het met jou? tijd niet "gezien"

BEN IK NOG IEMAND VERGETEN???

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bapsie (ja toch iemand vergeten ;) ) LIEFFFFF!

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

JA MIJ!!!! ;) (tot morgen)

Moest Wieffie nog even feliciteren: GEFELICITEERD met je verjaardag!!! (nog net ja)

Verder: moeheid slaat toe, en een beetje misselijkheid ook, misschien de spanning voor de komende dagen.

ps Stephanie, dacht dat ik van de week ook had geinformeerd naar je nieuwe baan. Maarre....ik reageer ook niet op iedereen hoor....

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja sorry ik had jou expres overgeslagen.....

lieverd heel veel sterkte morgen en overmorgen. en dat zeg ik morgen gewoon nog een keer persoonlijk tegen je ;)

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goeiemorgen meiden... *Gaaaaaaaap*

Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Jaaaah, Colin was er weer vroeg bij vanmorgen 05.30 uur:( Om 06.15 toch maar een fles gedaan. En om 07.00 uur opnieuw zijn bedje in gedaan en hij slaapt nu alweer bijna een uurtje heerlijk verder maar ja, ikke ben dus vreselijk wakker *zwaar vermoeid uit de ogen kijkende smiley*
    Ach ja de vaatwasser is alweer uitgepakt, flessen alweer afgewassen en uitgekookt en tomaten alweer van het land gehaald kortom wel lekker bezig:p

Marieke, heel veel sterkte vandaag bij de gyn! Ik denk aan je meid!

Dimple, heel veel sterkte vandaag en heel veel plezier bij je echo! Pfff hoe tegenstrijdend kan een dag zijn! Dikke knuffel!

Stephanie, we hebben dat denk ik allemaal wel eens. Ik heb ook vaak genoeg hele lappen tekst geschreven dat ik maar 1 of 2 reacties heb gekregen hoor. Maar soms heb ik ook gewoon geen zin en tijd om op iedereen te reageren. Kan me voorstellend dat iedereen dat wel eens heeft.

Bapsie, ooooohhhh wat een mooie spam! Zo lekker slapend, nu nog wat meer s' nachts! Hopelijk slaapt XL snel de nachten door! Maar ja dat hoort er idd helaas bij. C sliep ook pas echt door na 3 maanden. Hopelijk doet XL dat sneller!

Daan, pfff lastig kaartje hoor, kan idd zijn dat je nog geen ei hebt gehad. Maar ik snap wel dat FF aan je ei vasthoud omdat je wel aan de regels van de eisprong lijkt te voldoen. Hoeveel dpo zit je nu volgens FF? En wat was je temp vanmorgen? Had je ook ovutesten gebruikt?

Lola, wat kl*te van je auto... pff... Wel fijn dat de man gelijk alles regelt voor je.

Nou gisteravond nog ff met kippie gebeld maar daar is het nog rustig. Helaas dus geen verjaardagskado ;) Ben nu toch wel heel erg benieuwd na mijn achterneefje/nichtje. Hopelijk hoeven we niet al te lang meer te wachten!

Ga nog ff een kop koffie scoren.... tot straks!

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Miepie, wanneer ga jij testen? Oh ik ben zo vreselijk aan het duimen voor jullie!!!!

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Morgen....allemaal.

Hier verschrikkelijk geslapen, heb de halve nacht wakker gelegen.
    Wieffie, is zeker tegenstrijdig zeg. Zometeen nog maar een rouwboeket bestellen voor morgen. En daarna naar Miele en Bosch, daar mag Wup lekker gaan spelen vandaag.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

Nou hier meer schade dan verwacht! Grrrr, kan niet meer met die auto rijden! Klote...
    Ik baal als een stekker!

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier vannacht ook uren bezig geweest, uiteindelijk om 4 uur toegegeven en t aankleedkussen tussen ons in gelegd...niet dat t veel hielp meneer heeft gewoon 's nachts z'n mopper uurtjes en wil om de 3 uur drinken terwijl hij overdag om de 5 uur komt, snap er niets van... als ik hem overdag na 3 uur wakker maak en de fles geef spuugt ie me de hele boel uit dus heeft dat ook geen zin...

om 3 uur hebben we wel met z'n tweeen uitgebreid kunnen genieten van de kleine man zijn eerste echte lachjes, heerlijk maar wat een tijdstip zeg....

@ lola t is wel wat met jou auto zeg, ding is ondertussen een fortuin kwijt of niet!? hopelijk is t een beetje makkelijk op te lossen... weten jullie al wanneer je moeder voor t maag onderzoek moet?

@ dimple sterkte de komende dagen, niet makkelijk zeg...

@ mielenl oppasse!!!hoe is t nu met je ongi? nog langer geduurd dan normaal?

@ miepie wanneer ga je nou testen? wil t werken een beetje? of zit je met je hoofd steeds ergens anders?

@ daan hoe was je temp?

@ leentje hoe is t met jullie en t gesmep?

@ diaan weekend voorbij, rust weder gekeerd? hoe gaat t voetballen van je ster voetballer eigenlijk? nog brieven verwacht vandaag of morgen?

@ stephanie lekker geslapen? binnenkort nog een echo? of nu eerst de 20 weken echo? willen jullie weten wat t word? poll'etje? en wat denk je zelf?

@ marieke hoe is t daar?

@ go4baby sorry sorry sorry maar nog super bedankt voor je lieve pb laatst, heb nog helemaal niet geantwoord *Schaam schaam schaam* zal t deze week proberen te beantwoorden! en jullie hebben deze week toch de 20 weken echo? spannend!

@ beastie hoe is t daar? buik spam!!!

@ julita lang niet gezien hoe is t met je?

@ ikdus hoe is t met jou meid?

@ blurry hoe gaat t met de kleine meid?

@ rest sorry als ik je vergeet:)

18. morgen

niet echt terug gelezen weer, sorry

gesprek gehad met de gyn, ze raade me toch af om t zelf op de wekken omdat t de vorige keer zon hel was.. opzich wel wat voor te zeggen natuurlijk.

morgen moet ik naar de anesthesist

volgende week dinsdag word ik gecurreteerd..

zie er enorm tegenop, vind het doodeng..

maar t zal t beste zijn..

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek * knuffie * hopelijk valt het allemaal mee. heb de hele ochtend aan je lopen denken meis. vind het zo erg voor je, dat je zoiets een tweede keer mee moet maken. bah!

@ bapsie vervelend dat de kleine XL zo spookt. Klinkt mij toch echt als omgegooid dag- en nachtritme....misschien kun je op het cb advies vragen? * knuffie voor jou *

@ wief jij ook al zo vroeg wakker....nouja in elk geval al lekker opgeruimd zo 's morgens vroeg ;)

@ lola balen dat je zoveel schade hebt. 't is toch allemaal verzekeringswerk of nie? Kunnen ze je toch ook wel een leenauto geven zolang jouw auto het niet doet? Nouja het blijft naar natuurlijk...

@ dimple * knuffel *

zo hier twee hele zoete mannetjes. tenminste, dat hebben ze vanmorgen beloofd, hahaha!
    zitten nu even samen naar de teletubbies te kijken.....eekhoorntjes!!! leuk!!!!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh! Ehm... middag! gisteren erg gammel en vanmorgen zó brak dat ik besloten heb een dag thuis te blijven, lln hebben niks aan me zo.... en word dus net weer wakker na 4 uur gedommeld te hebben op de bank :) Ben gewoon zóóó moe de hele tijd 8).

Steef, sorry, ben me er heel bewust van dat ik niet altijd op iedereen reageer. Soms omdat ik gewoon niet dagelijks reageer, vaak omdat ik op vragen of situaties gewoon geen antwoorden heb en soms heel egoïstisch omdat het me op dat moment even te zwaar valt over kids en/of zwangerschappen te praten. Sorry...
    Wel even zitten rondneuzen op E's site... wat een superleuke foto's zeg! Heel dametje wordt het al ;). Is ze afgelopen dagen voor jullie ook wat liever, beetje mogen slapen?

Lool, hoeveel pech kan je hebben met je auto :x. Hopelijk wordt het wel verzekerd allemaal. Heb je wel een goed excuus de deur niet uit te hoeven met dit weer, hihi. Nog iets geheerd van MrPerfect?
    En wanneer krijgt je moeder de onderzoeken, is daar al duidelijkheid over?

Daan, wel een tijd getempt, maar vind het echt moeilijk iets van je kaartje te zeggen. Er zit wel echt een dip in en daarna verhoging, maar dan was je temp voor de dip wel errug hoog. Misschien in de loop vd week toch eens een testje wagen?
    Nog gefeliciteerd met jullie 10-jarig jubileum!

Wief, nog gefeliciteerd, als het nog mag :). Sorry, gisteren wel op de site geweest, maar vooral om te kijken hoe het met Mounia (vr. beh.) ging... Balen dat jouw cyclus weer zo eindeloos lang lijkt te duren. Naar de MMM weer in te stappen, maar zo schiet het ook niet op.

Tezzz, haha, moest zo lachen om je verhalen van hartenbreker K :D. Heerlijk als die kleintjes zo reageren op muziek he? Idd jammer dat je geen camera hebt...

Blur, hoe is het met S nu? Nog steeds in het ziekenhuis? Ze gingen vandaag verdere onderzoeken doen toch? Sterkte meidje....

Dimple, wat heftig, 35 jaar.... :( Veel, veel te jong....
    En dan daarbij ook nog Dimplemans oom (al is het niet onverwacht, blijft naar). Was het een mooi afscheid van Dm's oom vandaag? Gecondoleerd, en sterkte.

Diaan, haha, wat leuk, dat berichtje van je vriendin in de krant. In dat ziekenhuis worden heel leuke, lieve babies geboren ;) (Joos is er ook geboren).

Beast, heb er vast overheen gelezen, maar hoe is het CB-gebeuren afgelopen? Nieuwe afspraak kunnen maken?

Marieke, balen dat het niet vanzelf op gang komt. Geef bij de anesthesie aan dat je heel erg tegen het infuus en de narcose opziet, dan kunnen ze daar zoveel mogelijk rekening mee houden. De eerste keer kreeg ik direct bij het "inchecken" het infuus al, 2e keer pas toen ik al in het halletje voor de OK lag zeg maar, met al 10mg valium op. Is dan toch minder vervelend.... Heel veel sterkte, denk aan je.

Kip, succes! Hoop dat de kleine je niet nog weken in spanning gaat houden...

G4b, waar hang jij uit? Alles goed?

Miele, nichtje komt halverwege volgende maand en blijft dan 4 weken. Binnenkort het huis dus maar een beetje baby-proof maken.... vooral even traphekje voor boven, ze is echt razendsnel - en thuis geen trappen gewend.
    Lukt het jou een beetje de moed er nog in te houden? Vind het zo naar voor je dat jullie wéér zo lang moeten wachten op een zwangerschap :(. Hoop voor jullie dat de gyn jullie net het kleine beetje hulp kan geven wat nodig is.
    Veel plezier met Bosch en Wup vandaag!

Baps, vannacht dus weer een gebroken nacht 8). Zou toch fijn zijn als ie doorkrijgt dat het de bedoeling is 's nachts lang te slapen en overdag wakker te zijn ;). Nichtje J had het de eerste weken ook (precies hetzelfde, 3 uur 's nachts, 5 overdag, soms zelfs 6). Na ongeveer 7/8 weken ging ze iets langere rukken maken 's nachts en was ze overdag meer en langer wakker... hoop dat X het nog eerder door heeft ;).

Leentje, dank je wel dat je zo meeleeft, sorry dat ik weinig terug gereageerd heb.... Hoop dat je ondanks het niet-smeppen toch nog wat roze komt brengen deze maand!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben... sorry dan alvast!!!

Deel Deze Pagina