Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

stuur C er op uit voor een boodschapje!:D:D:D you go girl!

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook wat gehad, kreeg kokend water over mn been... eerst de kleine maar een fles gegeven, had zo'n honger, ondertussen prberen te koelen en daarna naar de dokter... heeft t vol met zalf gesmeerd... hopelijk geneest het mooi... nou nog een brandend gevoel op de plek van de open blaar...

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bapsie potverdorie kijk jij wel uit! (schrale troost: beter jouw been dan xl ;) ) * knuffie voor jou *

@ beast.....beetje zin van mij lenen? ik BARST van de zin (alles om mezelf gemotiveerd te houden hahaha)

@ tezzz/tezzzman lekkâh!

zo, genoeg afleiding voor dit moment :D

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

@ mielenl dat was ook t enige wat ik dacht, gelukkig kleine xl niet!

5. thx beast... zal chris idd eens op pad sturen strax want wil ook patat en frikandel speciaal enzo hahahaha

net de vk gebeld.. bloed namelijk niet meer.. al vanaf vanmorgen niet eigelijk.. vroeg of dit normaal is.. t kon zijn dat dit t was, dat kwartier vannacht en 1 stolsel.. maar ze kon t haar ook niet echt voorstellen...
    als ik nu weer flink begin te bloeden moet ik met spoed naar t ziekenhuis, dat is dan geen goed teken (heb ik dat? neeee vast niet)
    ook als mn temp 38 of hoger word moet ik meteen bellen.
    heb nu 37.6 dus laat maar lekker zo blijven haha

ik vind gewoon dat dit t was en klaar haha

ga maar weer verder brigitte kaandorp kijken

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Babs, hoe is het met je been??

Marieke, jeetje het zal ook eens niet he!!
    Komt het zelf op gang, krijg je dit te horen...
    Wel meteen aan de bel trekken bij 38 of hoger he. Ken jou... ;)
    Hoe voel je je nu verder?

7. hahaha je kent me weer veel te goed steef...

de nieuwe bank kwam binnen, voelde me goed dus heb m heel stoer zelf uitgepakt en op de plek gezet..
    toen brak t zweet me uit en toen ik tempte had ik 38.2.
    beetje te druk geweest dus.
    ben maar gaan liggen en nu is de temp gedaald naar 37.3 hihi
    of dat ding is naar de klote dat kan ook.
    maar goed bloeddruk is ook weer aan de lage kant dus toch maar even rustig aan doen..voel me verder wel aardig hoor..
    erg moe.. maar verder nix aan t handje

zo even vriendje eruit schoppen om frietjes te gaan halen

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lekker frietjes! Goed voor je bloeddruk :)

Wat ben je toch ook een muts zeg! (ik heb de hele kamer verbouwd 4 weken na m'n ks, maar spreek jou even streng toe! ;))
    Niet meer doen hoor nu, hoe goed je je soms ook voelt.
    Gelukkig klink je weer een beetje als 'de oude'.

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Lool, wat een gedoe zeg, bah! Ben benieuwd naar wat de schade expert morgen zegt. Hopen dat je nog een mooi bedrag krijgt waar je weer een auto van kan kopen! En wat is green wheels??? Ken ik namelijk niet.
    En nog steeds geen mail????

Miepie, ik heb jou PUPO gevonden hoor, en blijf stevig vasthouden!!! Spannend zeg dat je zaterdag al gaat testen... zit nu al te stuiteren op de bank. Wanneer zou je officiel mogen testen dan?
    Ikzelf ga nog niet testen hoor, heb eerlijk gezegd geen zin om een witte test te zien. Heb het gevoel dat mijn lichaam weer aardig raar bezig is.... Als ik uitga van de tweede stijging op mijn tempkaartje dan zou ik vrijdag ongesteld moeten worden.
    Pssst, fluistert zacht; nog gefeliciteerd met je aankomende tweede tanteschap!

Nyncke, hoe is het afgelopen bij de huisarts? Heb het nog nooit gehad, maar lijkt me erg pijnlijk, bah!

Dimple, van harte gefeliciteerd!!
    Hoe was het vandaag? Hoe was het afscheid? Knuffel voor jou!

Marieke, hoe gaat het inmiddels met je? Schrok je je niet helemaal rot? Het het inmiddels nog gebloed? Ben je nog bij de anesthesist geweest? Wel goed voor jezelf zorgen he!!

Bapsie, aaauw dat klinkt erg pijnlijk! Moet je nog voor controle komen bij de arts? En heb je zalf meegekregen wat je erop kan smeren?

Tezz, gefeliciteerd met je man!!!!

Hier inmiddels al dag 34, en volgens FF zit ik nu op 17 DPO. Heb sterk het gevoel dat mijn ei pas op dag 25 is geweest en dat zou betekenen (uitgaande van luteale fase van 12 dagen) dat ik vrijdag ongesteld moet worden.. Voel me op het moment niet zo goed. Ben erg moe en zit mezelf door de dag heen te slepen en ben ik volgens mij niet te genieten. Tevens heb ik sinds 2 dagen weer last van een schimmelinfectie op een k*t plek ;)! Iemand nog tips hoe ik daar vanaf kom. Drink al veel water en cranberrysap.

Allemaal een fijne avond!

Groetjess

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Dimple van harte proficiat meid!!

Tezzz, van harte proficiat met je man!

Beastie, kippy heeft afspraken gemakkt dat ze niet overtijd mag gaan lopen dus zal geen 3 weken meer duren ;)

Daan, klinkt goed die klachtjes van jou! ;)

Miepie, oh ik ben zo met je bezig in mijn hoofd... Je gaat absoluut weer pupo zijn hoor! Kom op, 2010 moet jullie jaar worden hoor!

Bapsie, auwa meid. Idd fijn dat het niet X was maar voor jezelf ook absoluut niet fijn. Heb je er nog veel last van?

Lola, hoe gaat het met je mailcontact? Al een reactie gehad? Kl*te van je auto zeg:(

Stephanie, oh al bijna 12 weken! Heb je al een afspraak voor de echo staan?

Marieke, meid doe je het wel rustig aan. Je moet ook niet hele huiskamers gaan verbouwen nu. Neem je rust dat heeft je lichaam gewoon nodig. Is niet niets zo'n mk!

Net nog ff met kippy gebeld, daar is alles nog rustig!

Met mezelf gaat het eigenlijk sinds mijn verjaardag iets minder. Sinds de geboorte van C heb ik weinig tot geen last meer van mijn CU gehad maar ben bang dat ik nu weer een flinke opvlamming krijg... k*t:( Ben wel intussen lekker met de meds afgebouwd dus kan het hopelijk snel weer onder controle krijgen!

FF verder eitjes rapen op FV.... tot later!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Daan, met een schimmeltje meteen even de dokter bellen en een kuurtje voor je doos vragen. (ervaringsdeskundige hier ;))

Wieffie, balen dat het wat minder met je gaat. Dikke knuff

Lool hoe is het met je auto??
    Kun je niet een ander wagentje kopen met een lening oid?

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ MyAngel: jeetje dat ziet er wel heftig uit idd! Wat zegt je man over gaan voor een derde? Misschien dat je een afspraak bij de gynaecoloog of een andere deskundige arts kan maken om te praten over jullie wens.

@ Dimple: gefeliciteerd met je verjaardag, weer zo'n dubbele dag!
    Hoe is het gegaan vandaag?

@ Marieke: jemig meid, komt op naar alle waarschijnlijkheid opeens spontaan! Ik zou idd wel gewoon naar de afspraak gaan van de curretage, want wat Miepie al zegt, bij haar was nog niet alles eruit!

@ Miepie: ik lees nu pas dat je nog een nichtje of neefje krijgt! Jemig wat dubbel moet dat voor je zijn! Dikke knuffel!

@ Tezzz: ten eerste gefeliciteerd met je man!
    Enne thanks voor die site, heb er al 'leuke' auto'tjes op zien staan voor weinig centjes!
    En idd het gaat weer dooien! Jippie, dan hoef ik niet s'ochtends en s'middags een half uur te lopen voordat/nadat ik met de bus en trein moet! Scheelt weer!

@ Baps: ik heb een aerosleep voor mijn buikslapertje! (ik ben er ook een, haha) Of het echt helpt of wiegendood tegen gaat weet ik niet, maar door dat ding heb ik een veel fijner gevoel erbij!
    Auch, dat hete water is echt pijnlijk, had het laatst ook, maar geen blaren, maar rood is het nog wel! Doet zeer...

@ Daan: nog geen mail terug! Nou ja, dan niet, hij weet niet wat ie mist! hihi!
    Spannend hoor, dat moe zijn enzo klinkt wel erg veelbelovend!

@ Wieffie: Balen van je CU zeg! Dikke knuffel!

@ Steph: Lening kan niet, dankzij ex! Heeft mij belazerd kreeg vorig jaar nog even een deurwaarder op mijn dak! 8000 euro, die ik nu met 250 p/mnd afbetaal! Helaas...

Net op die site die Tezzz gaf wel wat auto's gezien. Ik zal erg weinig voor mijn auto krijgen waarschijnlijk, maar een paar 100 kan ik wel 'missen' (liever niet natuurlijk, maar ja een auto is echt nodig!)
    Vanmorgen lopend naar het kdv. Echt klote ruim een half uur! Terug redde ik het niet, dus mijn ma (incl. dubbele hernia) op pad gestuurd! Zo zielig... Een vriendin wou het ook doen, maar vind ik ook weer zo rot!
    Morgen werk ik ipv donderdag dus morgen past mijn moeder op, scheelt weer met halen en brengen. Morgen wordt ik ook gebeld door de garage en ze gaan wel proberen om die bumper van mijn achterwiel te halen zodat ik er waarschijnlijk in kan blijven rijden tot dat de verzekering uit betaald!
    Donderdag vrij want moet naar de fleboloog voor mijn mega spatader die ik in mijn zwangerschap heb gekregen! ;)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Truste dames!

Ik duik het bed in met een goed boek! (Bij gebrek aan beter zeg maar... Dook liever met een man het bed in! hahahaha...)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Wil op iedereen reageren, maar ben veel te lang op fv blijven hangen (wieffie was errug lief voor mij ;) ). Ik kom morgenochtend ff uitgebreid langs! Voor nu ff dikke knuffels voor iedereen met pijn (lichamelijk en / of geestelijk)!

Trustuh ladiezzzz!

p.s. @Lola: manlief hier nogal gek van auto's dus genoeg linkjes hier ;) Ik vond het gewoon zo jammer dat ik net mijn autootje (waar mijn broer al anderhalf jaar in rijdt) al aan mijn broer heb toegezegd. Jij had 'm ook goed kunnen gebruiken.

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Zo ben weer boven water.
    Bedankt voor de felicitaties, vreemde dag hoor.

De dienst was kort en krachtig en heel treurig en heftig (heb nu genoeg gejankt hoor Beast)

We waren weer op tijd thuis en zijn toch maar met zijn 2-tjes gaan eten, mijn ouders op wup gepast en na het eten mijn schoonmoeder even opgepikt en die is ook nog even bij ons geweest voor een borrel. Ach ja, volgend jaar ben ik weer jarig en kan ik het beter vieren (misschien, als ik zin heb)

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    O ja, Tezzz gefeli met manlief.

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ssssssssssssssst, ik ben aan het spijbelen...duik weer ff me bed in;)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Kippie en Haans

Bekijk bijlage 43293

Poll!!!

Bapsie: 5 januari om 15.50 uur een meisjes kipje
    Miepie: 7 januari om 14.22 een mannetjes-kuiken
    Daan81: 7 januari om 21.50 uur
    Blurry: 10 januari om 10.00 uur, een rooster-baby
    Wieffie: 10-01-2010 bevalt kip van een mooi jongetjeskuiken om 23.20;) Tenslotte hebben wij ook erg ons best gedaan om haar een verjaarskado te geven. Colin was nog geen 2 uurtjes te laat maar het kuiken van kip heeft een beetje van zijn/haar papa en is dus wel op tijd ;)
    Kippy: 11 januari om 00.25, een jongetje
    Tijgertje: 11 januari en wordt een haantje om 15.53
    Dimple: 12 januari (6.00 uur) een kippetje (mooie dag/mooie tijd=mijn verjaardag:D)
    Diaantje: 13 januari ...om 7 minuten over 8 sochtends...6 persweeen en een oerkreet !:D..van een kleine schattig mini kippie..oftewel een girlie!
    Beastie: eendenkuiken is due 15 januari, 12.15 uur en een haantje
    Leentje: 16 januari om 8.53, een haantje.
    Go4Baby: 16 januari om 16.16 uur en een jongen natuurlijk
    Lola: 17 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje!
    Tezzz: 18 januari om 8.51 en een mannetje (omdat ons eerste mannetje toen ook werd geboren ;) )
    Stephanie: 19 januari, een haantje
    Marieke: 20 jan om 7.30u en denk een haantje
    Mielenl: poll 21 januari om 3u een haantje (omdat jongetjes zoooooo leuk zijn!)
    Ikdus: 22 januari om 13:05 een echte meisjes kuikentje
    Melmel: 26 januari om 05:00 van een Meisje !!

D-day: 24 januari
    Link plaatje: http://www.renskehorn.nl/images/eendje.jpg

...zal je net zien...komt het eendje morgen..;) (overigens ook prima dag hoor, want mijn lieve oma* was altijd op de 14de jarig..is mijn grote voorbeeld: heeft 10 ! kinderen grootgebracht en bleef altijd vrolijk! )

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    en verder....ff niks, want zoonlief wil toch wel heul graag z'n bed uit!

@Beast: oh...jij spijbelaarstert! tsk! ;)

20. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Sjonge wat had ik veel bij te lezen!

Even een update:

Sarah is inmiddels weer thuis!
    Bedankt voor alle reacties! En speciaal voor diaan en kippy die hier mn berichtjes hebben gepost!

Ze heeft inderdaad niet opnieuw RS opgelopen, maar een heftige bronchitis. Na flink wat ab is dat nu zo goed als over, maar ze hoest en snotterd nog wel.

In elk geval zijn we na 3 nachten zh sinds gister weer thuis. JIPPIE!!
    Naast onze kamer lag een huilbaby, met veel respect voor moeders met huilbabys... de muren waren van papier, dus slapen moet ik nog inhalen...

Deze week geen creche voor Missy...

Eten wil nog steeds erg moeizaam, dus daar geen nieuws..
    Allesd wat er via de sonde in ging kwam er net zo hard weer uit.
    Ze heeft tandjes die haar niet met rust laten, of maw drama na drama..
    Gelukkig is ze (tot nog toe) een schone slaapster...

Nu even proberen alles te herinneren:

@ Marieke, jammer van het vervelende nieuws! Gelukkig ga je er vrij luchtig mee om. Ik hoop dat alles goed gaat en jullie snel weer verder kunnen.
    ps. heb je mn sms trouwens nog ontvangen?

@ Steeph, altijd spannend nieuw werk! Ik hoop dat je het er naar je zin hebt. Hoe is t met de zw?

@ Tezzz, gefeliciteerd met je hubby. Nog leuke dingen gedaan?

@ Diaan, al oordopjes aangeschaft?

@ Dimple, wat een vervelende tijd voor jullie! Gelukkig hebben jullie ook wat om naar uit te kijken... Sterkte!

@ Lool, al wat gehoord van je hotspot? Vervelend van je auto zeg! Wanneer wordt ie gefixed?

@ Myangel, vervelend nieuws van de bbz en cyste! Hoe gaat het nu?

@ Kip, al nieuws? meldplicht roept hoor!

@ Beast, J al wat aan de betere hand?

@ Miep, al nieuws?

@ Wief, hoe is t nu met C?

@SPAM, prachtig!

Stilletjes roept een S vanuit haar kamertje.. tijd voor een fruitje..

Oja, ik heb een notebook aangeschaft! Helemaal happy!

Tot snel, en wie ik vergeten ben... Sorry!!!

Deel Deze Pagina