hier vanaf 5 uur al in de weer met de kleine man... wil alleen bij mij of papa slapen lijkt wel, sprongetje??? *gaaaaaaaaaaaaap*
@ bapsie klinkt als een sprongetje idd.... *knuffie* @ daan getverderrie meis, niet leuk! IK WIL OOK DAT JIJ AAN DE BEURT BENT!!! @ miep juffie ongeduld.....komt vast goed bij jou
krijg ik gisteren een rekening binnen van de apotheek.....voor de eigen bijdrage van de aan mij geleverde meds: Clomid! Moet dus gewoon iets zijn van minstens anderhalf jaar terug. Dat ze dat nog durven te versturen zeg! En nou heb ik nog even in mijn papieren terug gezocht: heb ik dat dus allang betaald via mijn noclaim. Maarja ik vind het wel raar. Zetten ze dus op die rekening dat ik het misschien nog bij mijn zorgverzekeraar kan declareren. Ben intussen ook al overgestapt van verzekeraar. Ze zien me aankomen! Nouja, morgen maar eens bellen welke lefgozer (of -griet) mij zo'n rekening durft te sturen.....
@ beast sterkte met je suiker-onderzoek.....klinkt naar. maar idd, ik zou het er ook graag voor over hebben @ kipp heb je nu wél lekker geslapen?? (ik sliep op het laatst ook zoooo slecht, maar zo af en toe een goeie nacht en dan was ik weer helemaal opgeknapt). anders heb ik hier nog wel een houten hamer liggen? zo, nu maar eens hard aan het werk.
mogguhhhh.. pffff..vanmorgen toen ik de kliko opzij wilde zetten mega op mijn plaat gegaan..jas gescheurd..en blauwe rechter bil denk * nou kan die bil van mij heeeeeeel wat hebben hoor...maar lekker is anders..* grrrrrrrrr..ben de winter, sneeuw en kou zooooooooo zat..ik wil zomer!! even reageren...*niet alles terug gelezen ..* @ Kippy...balen dat de kleine kip niet is in gedaald..helaas weer de poll verloren..hoop dat er niets in de weg zit ..nog ff lekker relaxen zal ik maar zeggen!!..straks krijg je het nog druk genoeg... @ Beast...suc6 bij het prikken....zal allemaal wel goed zijn toch?..knuffie !! @ Daan..knuffel meis... @My Angel...tjee..is niet niets allemaal...ook ik zou het denk ik wel weten *makkelijk lullen voor iemand met 3 kids..ik weet het* ...maar net wat kippy zegt..is jouw gevoel en daar kan een ander weinig van zeggen of over oordelen.. @Marieke..ook voor jou een mega dikke knuffel...hoop dat het nu helemaal "schoon "is ..of hoe zeg je dat netjes.....en dat jullie in niet telange tijd ook mogen genieten ....is jullie zooooooo gegund !!! @ Miep...hoe voel je je meis?..knuffie voor jou..duimpjes draaien dat je straks een mega vette positieve test hebt!! @Mielen..balen van die rekening joh......lekker is dat he....word je niet goed van hoor..al die rekeningen soms..wat nou wel of niet vergoed is..en dan die no claim..ook vaak zo lekker onduidelijk..hier ging in eens de orthodontie eruit uit ons pakket ..net voor het einde van 2009..lekker handig..moest of als de donder mijn pakket veranderen *oftewel..veeeeeeel meer betalen* of naar een ander..wat eigenlijk al niet eens kon in zo'n kort termijn en ik word ook niet zomaar aangenomen door mijn reuma*...pfffff...en net nou de jongens waren in geschreven bij de orthodontist... @Nynke..oorontsteking ..pijnlijk en niet grappig ..echt even na laten kijken hoor *is ook marvins zwakke plek..buizensetje nr 4 of 5 zit er al in *..knuffie voor jou ! @G4B...baps..vroege vogel..wellicht een sprongetje..... @ Blurry....fijn dat jullie weer thuis zijn....en wat god dat ze kan beginnen in feb bij die andere groep...* al ben ik bang dat je ziektes nooit kan uitsluiten..waar kinderen zijn..heb je helaas ook ziektes..het begint zelfs vaak op scholen..* @ steeph...soms vergeet ik ook tereageren...of is het een onderwerp waar ik geen kaas van heb gegeten..niets persoonlijks hoor...knuffieeeeeeeeee! @G4b..fijn dat je apk helemaal goed was..lekker genieten !! *zie net dat ik weer heel wat af loopt teknuffelen...* pffff..weet het nu echt niet meer........hoop dat ik nu niemand vergeten ben.. ga even oogsten..laterrrrrrrr !
@ diaan, verkoudheid en hoesten kan je ook niet omheen. vooral op een creche niet, maar nu komt ze in een babygroep. dus zowiezo meer aandacht en alleen baby-ziektes. De Rs had ze daar bv waarsch. niet opgelopen... Maarja.. volgend jaar heb ik een bikkel met een weerstand van een beer... @ myangel, ze had de sv voor een paar dagen. 2 maanden geleden had ze Rs (zwaar verkoudheids virus) en kreeg ze ook een week lang sv. Ze eet zowiezo al slecht, maar als ze ziek is (en nu ook nog tandjes krijgt) kom ik aan het eind van de dag rond de 500 ml totaal uit. Terwijl ze nu rond de 800 moet zitten.. Ach.. sommige kinderen eten gewoon heel weinig. Ze komt wel gewoon aan en groeit goed, dus ik doe er ook niet te moeilijk over.. @ beast, ja.. het cb staat me compleet tegen. Hoewel er in het zh ook een aantal zrs denken dat ze artsen zijn. Maandag werd er een swab afgenomen voor de RS test en zei de zr dat ze wel dacht dat ze 'het' had. Belachelijk om ons er al bang mee te maken. Terwijl het achteraf dus niet eens zo was! *zucht* Gelukkig weten we zelf wel beter @ Mielen, wat belachelijk van die rekening! Absoluut bellen hoor! Welke gek stuurt er na anderhalf jaar nog een rekening?!?! Of kies optie 2, doen of je nooit een rekening hebt ontvangen, laat het verdwijnen in het grote grijze archief en kijk of zxe er nog eens op terug durven te komen. Mn poppetje wordt zo wakker en gaan we ff lekker een frisse neus halen in t zonnetje.. Tot later!
kleine man is goed gekeurd, wel overprikkeld t.g.v. snelle ingeleide bevalling waarschijnlijk... voor RRR voor ons de komende tijd dus... nu fe slapen... heb ook gevraagd om andere verpleegkundige, mocht gelukkig die hier thuis is geweest kon ik echt niets mee raar geval was dat...
Middag! @ Bapsie: ik zag op je www dat XL goed gegroeid is! En wat goed dat je aangegeven hebt dat je een andere verpleegkundige wilt! Hopelijk werkt de RRR wat voor XL zodat jullie ook weer wat kunnen bij tanken! @ Diaan: Auch, vallen is klote vooral als je het koud hebt! Grrrr! Ik vind het ook nu wel welletjes geweest met dit weer! En het is door het moeilijk lopen in mijn rug geschoten en mijn auto total loss en het is gewoon koud en glibberig! Yak! Ben het beu, doe mij maar een lange winterslaap ofzo! (alhoewel, dan mis ik mijn diva te erg vrees ik!) @ Miele: Jahoor, wat belachelijk zeg van die nota, komen ze vlot mee! Ben benieuwd of je ze al gebeld heb! @ Kippy: Fiets rit gister overleefd, maar het was spek glad en vond het dood eng! N. was ook niet ingedaald tot de bevalling begon. Ik was meteen bang voor een ks ed. Maar ik heb wat verhalen opgezocht hier op het forum en het hoeft niets te zeggen! Vele hebben gewoon een natuurlijke bevalling, want vaak door het breken van de vliezen schieten ze in de bekken! Alleen ging dat voor mij niet op, dus aan mijn verhaal heb je niets want ze zakte gewoon niet in mijn bekken waardoor ze er via een KS uitkwam! @ Blurry: Lekker belachelijk van die afspraak zeg, denken ze dat niemand zich aan een agende hoeft te houden behalve hun! Doe je goed om je gewoon van de domme te houden! Hoe'st met je prachtige meid? @ Daan: Al rood gespot? Dikke knuffel! @ Miepie: Kan me voorsteleln dat je zo vroeg getest hebt, maar wellicht te vroeg! PUPO!!! Ik weet niet of alles er goed staat, want zie de letters niet! hahahaha! @ MyAngel: Ok, de afspraak staat al, benieuwd wat hij/zij zegt! @ Marieke: hoe gaat het nu met je? Dikke knuffel! Auto gehaald. Ze hebben die bumper wat opgekrikt alleen op heuvels en bochten naar links loopt ie nu aan. Dus kan wel veilig naar het kdv nu! Scheelt weer wat gedoe! Nu wachten op de verzekering! Krijg maar 1000 euro! Nou ja... En vanmorgen naar de fleboloog voor mijn super sexy spatader! Die loopt dus van mijn onderbeen naar lies. Die wordt 25 febr. gelaserd. Gelukkig was er iemand uitgevallen anders kon ik pas in juni. En ik wou voor de zomer van dat lelijke ding af. Enige nadeel is dat ik daarna weer mezelf mag spuiten een week lang... GRRR! :x Ik haat dat, ik heb mezelf wel genoeg gespoten 6 weken lang! Ik zie er nu al tegen op. Vanaf volgende week een paar weken lang cursus dan mag ik andere spuiten! hhahahaha, lijkt me ook niet fijn btw, tensie meten ed. LEUK! Ik wou die zo graag! En een heleboel theorie en daar gaat het mij eigenlijk om, wel met een afsluitend examen! Dat is minder, maar is een hele interessante cursus!
Hey...we zijn weer in de lucht! wilde alleen ff zeggen dat ik het heb overleefd na eerst naar alkmaar gestuurd te worden want ander prikpunt dee het niet:x zo dus het tel. intake gesprek van de kraamzorg te missen....glucose water is goor...en 2 uur wachten zonder te mogen lopen (ook niet naar het toilet) is kut... maar uitstellen was geen optie. en nu zo suf als een konijn!8)
@ Lool, met Sarah gaat t alweer stukken beter. Fles nog niet leeg, maar sperziebonenprak gaat er best in haha. Altijd leuk, kliederen met eten.. Vervelend van de spuiten, maar dan ben je wel van dat rotding af voor de zomer. En aan je laatste spam te zien gaat die bikinie geen probleem opleveren @ kip, heb alleen nog draadloos, geen mobiel internet, dus telefoon blijft gewoon in gebruik voorlopig.. haha Morgen komt mn moeder hier oppassen, dus kan ik (vrijwel) zorgeloos naar mn werk voor het eerst sinds tijden.. Nu mn 6-je wakker schudden voor de laatste fles en dan lekker naar mn bedje.. trusten allemaal!!
Middag, Ben al even niet geweest, druk weekje achter de rug. Marieke, hopelijk is alles achter de rug! Ik denk elke dag aan je, vind het zo vervelend voor je! Miepie, wellicht te vroeg getest, hoeveel dagen na de tp zat je, 10 ofzo? Houd je het vol om te wachten tot de 19de met testen? Daan, balen van het bruin dat je gespot hebt, heeft het doorgezet. Ik ben gisteren ook ongi geworden, weer een mega korte cyclus dus we kunnen weer tegelijkertijd aan de slag. Erg apart, voordat ik ooit zwanger werd had ik altijd een cyclus van 30, met een ei op dag 19/20 en nu wordt het steeds sneller. De laatste twee keer had ik veel eerder mijn ei (als het klopt ten minste want ik heb niet getempt ofzo). Maar dit wordt hem Daan, dat kan niet anders. We gaan eerst even kijken hoe Mielenl zwanger wordt en dan doen we haar gewoon na! Ik moet er weer snel vandoor, even voor schoentjes naar de winkel. Toedeloe! p.s. Diaan, hoeist met je blauwe bil?
@ leen ik zat gisteren nog aan je te denken.....balen van de ongi. en ik hoop dat ik jullie het goeie voorbeeld mag geven mijn cycli worden ook steeds korter geloof ik. Zat rond de 30 toen ik zwanger werd van Bosch, nu elke keer 27 dagen (nouja behalve de vorige dan, die was 31 dagen). @ blurr fijn dat je meisje zo goed opknapt!
Middag! (Nog net) Blurry: Lekker verhaal weer.. Goed dat je je van de domme hebt gehouden, wat verwachten ze, dat iedereen altijd alles maar aan kan passen aan ze..? Dacht het niet hahaha En prettig dat ze geen nummer achterlaten, raar.. Fijn dat het met S weer beter gaat! En hou de mobilerie maar bij de hand hé, als het zover is Beastie: Lekker dat je meisje niet meer ziek is! Balen dat je zo suf was.. Als de uitslag maar goed is toch? Wanneer verwacht je hem te krijgen? Nyncke: Ik zou ook gewoon doorzeuren om een verwijzing. De kno moet er toch écht wel meer mee kunnen dan de ha. Daan: Hé bah!! Ik gun het je zo! Dikke knuf My Angel: Ik kan natuurlijk niet oordelen en dat wil ik ook niet, maar als er zó veel risico's aan verbonden zijn, zou ik het niet meer aandurven.. Maar goed, zoals ik al zei, je gevoel kun je niet sturen. Sterkte met het beslissen iig. Knuffie Enne.. ik lust wel graag ananas hoor, maar het schijnt dat je er dan wel een paar kilo van op moet eten en da's een beetje veel hihi Bij de apotheek zeiden ze dat wonderolie eigenlijk een laxeermiddel is en je dan alleen heel veel krampen krijgt en je daar niet vrolijk van wordt. En dan is het nog maar de vraag of het werkelijk helpt.. Maandag om kwart over vier naar de acupunctuur (op aanraden vk) Maar eens zien of dat werkt Mielenl: Da's ook lekker! En mooi op tijd. Ook al was je niet gewisseld van verzekeraar, bij die van mij (iza) kun je tot een jaar na data declareren en anders is het vette pech voor de kamelen.. Ben benieuwd hoe ze reageren als je aantoont dat je al betaald hebt.. Heb trouwens wel een nachtje redelijk geslapen, maar ik hou de houten hamer in mijn achterhoofd.. Diaan: De oogst weer binnen? Hebben allebei de poll niet gewonnen Ik zou het nu wel leuk vinden als mijn kuikentje morgen besluit om te komen, is de verjaardag van mijn oma. (Die heeft in tegenstelling tot die van Tezzz maar twee kinderen gekregen btw..) Bapsie: Fijn dat je kleine man is goed gekeurd! Lool: Gelukkig de fietstocht overleefd! Lekker dat je eerder terecht kan voor je laser behandeling. En het spuiten is gelukkig maar een weekje.. Succes met je cursus! Leuk man! Leentje: Balen van je ongi! Dus je cyclus wordt steeds korter.. Ovu-testjes een ideetje? En dan samen met Mielenl en Daan een mooie roze test!! Marieke: Hé meissie toch! Ik had nog hoop dat je dat bespaart zou blijven.. Knuf! Dimple: Hoest met jou? Voel je je goed? Trutje: Dank je wel voor je reactie op mijn hyves! Hoe gaat het met jou meis? Denk vaak aan je.. Mega knuf.. Wieffie: Leuke verassing gister hé, dak toch even langs kwam Had van mij nog wel wat langer gemogen, maar dat halen we van de week dan wel in ok? Hoe vond C. de teletubbies voor in bad? Wie ik vergeet een dikke zwaai en tot later! O ja, vandaag echo gehad, kuikentje is nog niet ingedaald, maar zoals Lola al zei, dat kan nog met de bevalling. Verder was er niets wat het indalen in de weg zit, dus geen bijzonderheden..Ik wacht dus maar weer rustig af.. (En heb maandag dan acupunctuur hé) Kijken hoe dat dan weer is hihi Fijne avond en tot later x
En trouwens, volgens de echo van vandaag werd het niet eens zo'n groot kindje als dat ze de vorige keer zeiden.. We shall see.. Ciao!
@Marieke, balen zeg, sterkte en knufs @Kippy, fijn toch dat beebje niet zo groot schijnt te zijn. @all, heb gisteren mevrouw van mvm hier gehad, ga maandag beginnen en heb het boek gekozen, heb snel doorheen gebladerd en leek me een mooi boek. Mag tot half maart in een potje gaan peacen. Vandaag geen ...... gedaan, lang met wup in bed gelegen, boterham gemaakt en ook in bed opgegeten en aan het eind van de dag even snel boodschappies gedaan en nog ben ik doodmoe. Krijg gewoon niks uit mijn handen. En de ene keer heb ik verschrikkelijke honger, dan weer misselijk. Maar ja je moet er wat voor over hebben, heb het zelf gewilt.
Potje peacen, in het begin heb je zoiets van: oh, dat is zo voorbij. Aan het eind kon ik die potjes wel vervloeken haha Meissie, neem gewoon de rust die je nodig hebt, de moeheid gaat vanzelf weer weg, dat weet je En het is toch lekker om lang met wup in bed te liggen.. Hoop dat je je snel wat lekkerder voelt! Knuffie