Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    super!:)

2. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    hi beastie, weer zwanger?! Ja voor jou oud nieuws maar ik kijk nooit meer op de pagina.
    Nu wel weer want spannende tijden aangebroken..
    Ditmaal ben jij me dus voor! ; )

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hi ladies! Sorry, niet gemeld gisteren, en nog steeds aan het rennen... dus even snel tussendoor; idd negatief (what a surprise ;)), dus op voor ICSI nr 2. Kom het hele verhaal van gisteren nog wel even vertellen, haha, was erg grappig.

Kom zsm even bijlezen en reageren.
    Liefs!

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Kwam alleen even nieuws vaan Miep checken.
    Dat is mooi balen meid! Maar lijk je er nou zo nuchhter onder of is dat ook echt zo?

Oke, dochterlief heeft zich weer vastgezet. (kruipt achteruit, trekt zich overal aan op en kan niet meer stil zitten.)
    Dus het is overal op letten en achteraan.
    En d'r papa ligt te slapen hier op de bank dus wil ze een beetje stil houden. Ik wil ook wel even slapen!

Vanavond meer!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Kom ook even snel spieken.....wat een vervelend nieuws Miepie...ben wel benieuwd naar je verhaal.

6. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hey beste meiden,

Heb een gesprek gehad met de gyn, dus niet in de stemming!
    Moet overigens ook een Mammografie gaan maken, omdat ik al een week pijn heb aan mijn li -borst wat naar mijn oksel trekt:(:(
    Dus maak me hier ernstige zorgen over!!!

Sorry voor de echo. heb geen fut om te reageren:(:(

Liefs,
    My Angel

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé lieve meiden,
    Eindelijk even tijd gehad om (enigszins) bij te lezen....

@ MyAngel, wat eng, die mammografie... hoop dat het niks is, verrekte spier ofzo. De gyn was het er dus niet mee eens dat je voor een 3e wil gaan? Moeilijk hoor...

@ Mariek: je bent een kanjer! Dikke knuffel!
    Hoe is het gesprek op je werk gegaan? Vitamines zijn wel belangrijk ja, kan erg depri worden van vitB-tekort... Maar uiteindelijk zijn er helaas geen pilletjes tegen de pijn :(.

@ Kip: trek je het nog een beetje? Fijn dat het toch niet een enorm kuikentje is ;) (Ze kunnen er ook flink naast zitten hoor.. mijn nichtje ging een kleine worden... was ruim 8 pond. En een collega kreeg een heule grote, alleen mt 56/62 gekocht... en meidje was nog geen 6 pond, zwom in haar kleertjes :D).

@ Beast; heb me al helemaal zitten inlezen op Canada adhv jullie mooie reisverslag :D. Heb er helemaal zin in! Hebben nu een paar offertes binnen (willen toch wel met campervan ipv lodges, nog wat meer vrijheid), gaan dit weekend boeken. Maarre... live info-sessie is natuurlijk altijd goed :).
    Hoest met je meidje nu? En Mark helemaal sielug? Beterschap aan je ziekenboeg thuis!

@ Blur, fijn dat S weer opgeknapt is. Zo zielig als ze zo klein zo ziek zijn...
    Hoe is het met je schoonvader nu?

@ Lool, fijn dat N weer gezellig is ;)... Wat een superleuke foto's op H... * smelt * echt een dametje al. Gaat het goed met geen late voeding meer? Trouwens nog iets gehoord van de dagcreme-meneer?

@ Miele, vroeg ei >> anders dan normaal, moet dus goedkomen deze maand!! Ik ben vast begonnen met duimen.

@ Daan; ik heb meestal 1 a 2 dagen roze vlak voor ik ongesteld word, maar ook wel eens een dag of 4 van te voren al wat bruinig... Heeft het nog doorgezet?

@g4: waar hang jij uit??? 20-w al gehad?

@ Tezzz: nog gefeliciteerd met je grote kleine man! Kan me nog herinneren dat hij 4 werd en naar school ging, haha, erg he?

@ Miele; wat een eikels bij die apotheek :$.

@ Nyncke; super dat je toch een doorverwijzing hebt gekregen (en terecht!). Hoop dat de kno snel actie onderneemt, kan me voorstellen dat dit geen doen is als zwemjuf 8).
    En nog gefeliciteerd met Kyana!!

@ Leen, beetje laat, maar niet minder kl*te dat jullie ook weer een ronde verder zijn :(... Wat leuk dat N al zo begint te babbelen!

@ Baps, wat naar, zo aan de kant geschoven worden.

@ Mel: nog gefeliciteerd met de half-verjaardag van Mia!! Gaat snel zeg....

@ Steef, hihi, gewoon doen hoor, stagiair... heerlijk als je al een kleintje rond hebt lopen dat er 2 paar helpende handen zijn :D. Fijn dat bij de gyn alles goed was, volhouden zo!

@ Dimple: nog erg misselijk/moe? Nog eventjes... als het goed is wordt het zo rond carnaval minder...

@ Diaan: nog meer heerlijke foto's op h :). Ziet er goed uit, vakantie!

... hoop nou heel hard dat ik niemand / niks vergeten ben... krijg je ervan als je te lang niet reageert :D.

Hier inmiddels wat krampjes+roze, dus zal morgen wel ongesteld worden. O, zou nog een verhaal vertellen... lang verhaal, dus even klein (en je mag het overslaan ;)).
    Maandag gemaild met het zh, of ik dinsdag gelijk de bloedprikformulieren en valium voor Miepman kon ophalen. Voor ICSI moet je namelijk een HIV/hepatitis-verklaring hebben van max een jaar oud. De vorige is inmiddels verlopen, dus Miepman moet er toch echt weer aan geloven. Nou hebben we wel vorige keer al geregeld dat dat in zijn dossier stond, dus geen probleem. Kreeg een mailtje terug dat dat ok was.
    Ik dus om 8.30 bloed geprikt, door naar de CVV. Ze beginnen daar om 9 uur, en hebben daarvoor vergadering met de staf van die dag, dus zitten allemaal samen. Ik bij de balie mijn verhaal uitgelegd. Duurde even voor ze het snapte, maar ze ging naar het kamertje waar vergaderd werd om de formulieren te regelen. Kwam na 10 min weer terug met een formulier voor mij - gewoon voor bloed, niet virologie. Ik dus gezegd dat dat niet klopte en toch echt mijn man ook moest prikken. Zij het kamertje weer in... Daarna kwam de dokter die vorig jaar de punctie deed én de 3e echo vd zomer (die daarna zo fijn lang de tijd nam om alles ook door te spreken ondanks dat dus alles voor hem uitliep) naar buiten. "Je moest toch bloed prikken op hcg vandaag?" Ik uitgelegd dat ik dat al gedaan had, maar ook al wist dat dat negatief was en dus zsm weer op de wachtlijst wilde. Hij bleef nog extreem positief ("ik heb wel gekkere dingen gezien, ik geloof niet dat het negatief gaat zijn".. leuk, maar ook fijn te horen als je net de dag ervoor eigenwijs al gestopt bent met medicijnen, haha), waarna ik mee werd genomen voor een bakje koffie in de - net afgelopen - stafvergadering, haha, erg gezellig! En fijn te zien hoeveel artsen en verpleegsters ons inmiddels kennen - en ons verhaal. Daar wél de goede formulieren gekregen, en valium (haha, deze arts heeft Miepman erbij zitten houden bij de punctie en wist dat een jaar later nog :D... vond het heel hard nodig dat ik valium mee nam). Mooiste nieuws was dat de wachtlijst momenteel ongeveer 3 maanden is (was in sept nog ruim een half jaar) en dat wij voorrang hebben op "nieuwen" en ook worden ingezet als er iemand uitvalt. Als het nu eens mee zit gaan we dus ergens rond april alweer door voor de 2e ICSI :).
    15 februari hebben we weer een afspraak in het AMC om het hele plan door te nemen en te kijken of er verder nog onderzoekjes moeten. Ik zou zelf eigenlijk wel willen dat Miepman nog een keer een bakje komt inleveren... is inmiddels een jaar geleden, en mijn grote angst is dat er straks na een punctie ineens helemaal geen zaadjes blijken te zijn. Nou ja, we kunnen in elk geval snel weer door!

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    MyAngel, sterkte meid!
    Het zit jou dus even niet mee. Gyn was het niet eens met een volgende zwangerschap?
    Wanneer moet je naar het zh?

Miep, wat worden jullie toch lief behandeld in het zh door iedereen. Lijkt me wel prettig dat ze je verhaal kennen en dat je dus niet steeds alles hoeft te vertellen en uit te leggen.
    En wat een goed nieuws dat jullie al zo snel weer door mogen!
    Wie weet ga je toch nog hardstikke zwanger de zomer in. :)

Hier verder weinig nieuws, heb ook alleen de laatste pagina gelezen, de rest komt morgen.

Nog een filmpje van Esmee. :)
    YouTube - Esmee aan het kletsen!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Heeey lieffie...

Wat een verhaal weer..maar fijn dat zoveel mensen jullie verhaal kennen (ook het valium gebeuren) hoef je niet je verhaal te blijven herhalen...ze zullen daar op zo'n afdeling wat mee maken.
    Maar zo klote dat het negatief is...had het echt niet verwacht..wel fijn dat je zo vroeg zelf was gaan testen...bereid je mentaal al wat voor denk ik dan...hoewel de klap altijd groot is.

Wat fijn dat jullie over 3 maanden alweer aan het "werk" kunnen. Zou ook zeker in feb. (ook best snel!) je wens uitspreken betreft een potje van miepman...een zorg minder is altijd fijn en een check ook....snap het zeker...en wat zijn de kosten nou van zo'n testje...toch? (op de gehele icsi dan;))

Pfff was echt niet de mooiste hoor...zitten ook wat suffe dagen bij met 3 plaatjes:D en wij gingen laat....eind sept tot half okt...al die canadezen vonden ons laat...maar was heerlijk rustig en best lekker weer gehad (droog weer is vakantie weer!) Enne we hadden niet echt lodges...meer hostels...Tja Mark is toch echt 2meter...campertje is snel erg klein dan..zeker 3 weken lang laat staan 5:D Mark vraagt wanner je dan langs komt:p maare we kunnen ook halverwege wat afspreken...ofzo. We hebben nog even;) Wil je een klein boodschapje doen in canada voor mij??

Ik ging vanmiddag Jasmijn ophalen op het kdv...ze had goed gegeten! **YEAH** een Racebanaan **een banaan met 4 kiwi wielen!:D** Goed geslapen...maar wat pieperig...tja. Jasmijn graaide in haar tas en wilde een biscuitje...dus die gegeven (ben momenteel al blij dat er wat in gaat) thuis vroeg ze weer om een koekje...maar kreeg fruit...stouwde ze zo naar binnen..wat mee gegeten maar minder dan anders..en huilerig **moe** bleef huilerig dus na wat melk hup naar bed...we zien het vannacht wel.....dikke oog was bijna weg. Mark is nog geen haar beter...dus afwachten wat de nacht voor hem doet.
    En ik ben ff zwaar geirriteerd.....kreeg een rekening van de zorge verzekeraar...dat ik het bloed onderzoek van begin van me zwangerschap moet betalen (ooowwwja? dacht het ff niet) en ...de klapper....een eigen bijdragen van de bev. van Jasmijn...jawel van juli 2008! Morge maar ff net als miele rondje bellen...en een brief er achter aan! (waarom krijg ik ineens dikke rekeningen in jan. zijn ze ze band dat als ze ze in nov. dec. versturen dat we overstappen??)

zo dat moest ik ff kwijt8):D:):p

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Applausje voor Jasmijn dat ze zo goed heeft gegeten!!! Een racebanaan hahaha, vond 'm wel grappig!
    Balen van het oog en van Mark, hopelijk doet een goede nachtrust wonderen....

En die rekeningen nu.... Tsja, alsof Januari niet al de duurste maand van het jaar is. December de duurste? M'n neus! In januari worden alle jaarlijkse dingen in rekening gebracht en gaat alles kapot.

Succes met je belrondje morgen!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    En hoe bevalt de tv?

Wat een (naar omstandigheden) goed nieuws van je schoonpapa. Dit is ook vreselijk, maar beter als wat jullie dachten!

En jullie meisje al aan de tandjes? Vlotte dame!
    Lekker dat ze nu ook de 3e prikjes heeft gehad. Voorlopig even eraf. :)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Dus vandaar dat de meeste zelfmoorden in januari zijn;)

Kreeg vorig jaar zomer ook de rekening van de zomer ervoor van de groei echo van Jasmijn...een belletje en ze gaven me gelijk...toch proberen he. Linke lui die zorg verzekeraars....zijn genoeg mensen die gewoon betalen..heb je aan mij een verkeerde8)

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lieve Lool, wat ontzettend lief dat je hiernaar vraagt!
    En verminderd vruchtbaar door epilepsie? Jeetje, hoe vruchtbaar zou ik anders zijn dan??? :$
    Heb er geen last van nu trouwens.

En over Marieke. Tsja, dubbel. Lastig. Ben angstiger dat het misgaat, kan minder genieten omdat zij niet meer zwanger is. Ben veel met 'r bezig, vergeet daarom mezelf ook nog wel eens.
    Haar tijd komt nog wel, eerst dit een plaatsje geven.

Fijn dat je bloeddruk weer goed is! Kom je mooi achter zo. :)
    Welke handelingen moest je allemaal doen?

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een dondersteen!
    Knap van je dat je het zo hebt aangepakt zeg. Lijkt me zó moeilijk!
    Maar kennelijk het beste. Hij blij, jij blij! :D

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dat is balen als je gewend bent zo uit te mogen slapen! :$
    Misschien is het even wennen en slaapt ze morgen gewoon weer tot 9 uur.
    (blijven hopen ;))

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

*** bapsie denkt RRR, RRR, RRR, RRR, RRR ***

sorry fe niet zo veel tijd... heb t zo druk met de kleine man...

17. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Mielen, wat een boef! haha

@ Steeph, januari is zeker een dure maand! Gelukkig heb ik eindelijk mn geld gevangen van OKTOBER!! haha
    Dus kunnen nu kwartjes draaien ipv dubbeltjes ;)
    Tv bevalt prima.
    Jouw kleine meid al aan het optrekken en kruipen! Snelle jelle. Ik heb hier een die ook alleen maar wil spelen en zitten, maar niet eten. Echt een sprong volgens oei ik groei, maar volgens mij zitten die hobbels tandvlees gewoon in de weg..

@ Miep, s#$%t zeg! Volgende rondje?

@ Kip, als je t kuiken er maar niet uit'huppelt'.
    Take a sisi eneehhh mn mobiel ligt naast me! (grootste deel van de tijd dan..)

@ Beast, ik denk dat Wief wel als eerst bericht zal krijgen, maar zodra ik wat hoor, typ ik t hier..

Nu de douche in, S is ff stil, dus grijp mn kans..

Later!

Oja, met blurrypa is het weer vrij goed. Hij is nu thuis, maar mag nog nix eten. Hij was door de K al flink afgevallen, maar er blijft nu helemaal nix van m over..
    Ach.. gelukkig geen nieuwe gezwellen gevonden..

Deel Deze Pagina