HAHAHA, WHOEHOE! (lekker droog ben jij zeg, "bannercheck") Het is je zó ontzettend gegund, ben echt superblij voor je! Vandaag zitten we allemaal ff op een roze wolk voor jou!
Tezzz, logisch dat je er helemaal ondersteboven van bent, je hebt er zolang naartoe geleefd! Maarre...je wíst het eigenlijk al he, de afgelopen week? Op verzoek van Tezzzman zullen we nog even wachten met je Hyves te bestormen Neem de tijd! Ik drink er een glaasje alcoholvrije champagne op! Wie doet er mee?
@Cynthia: hihi, gelukkig heb je de groene! Die roze is vies joh! @Mielenl: ook namens man en kinderen: Bedankt!
jahoeeee tezzz gefeliciteerd oooh meid t is je zo gegund he! echt super! ga dr maar lekker van genieten!
Ik wacht nog even tot na het weekend. Ik zit eigenlijk pas op 12 dpo (hoewel het woord 'zwanger' nog steeds te lezen is op m'n test ). Ik hoop dat ik wel snel terecht kan voor een echo. Eentje met 7 weken zou nog nét voor de zomervakantie moeten kunnen lukken (hier moeten de kids nog 3 weken namelijk en we willen het de kids eigenlijk nog niet vertellen. Tenzij ik me nog veel beroerder ga voelen natuurlijk )
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! GEFELICITEERD!!!! Wat een super nieuws zeg, snap goed dat je zit te trillen. Feliciteerd Tezzzman ook namens ons, hij heeft ook goed zijn best gedaan. reageer later uitgebreider!
tezzz ik kreeg ook kippenvel hoor, toen ik jouw banner zag! het is jullie zó gegund meis! ennuh.....ik ga voor de echte champagne natuurlijk, hahaha! wauw.....een clomidbeebje voor Tezzz.....* doet een rondedansje * JIPPIEEEEEEEE!
ohja en normaal gesproken (tenminste in "mijn" ziekenhuis) doen ze met 8 weken een echo. maar als ze dan net met vakantie zijn, dan zou ik ook proberen daarvoor nog een afspraak te krijgen.... ik vind dat we deze trend wel voort moeten zetten.....iedere maand minimaal één oudgediende zwangert
nog steeds nie....maar ik ben nog LANG nie aan de beurt hoor! al hadden we pas geleden wel een klein "regenjassen"-ongelukje tijdens de HSFEP
Jeetje Tezz, wat een geweldig nieuws....helemaal van harte gefeliciteerd met dit ROZE wonder .... dikke knuffel Marina
Ik word langzaam knettergek vanmezelf....5 dagen over tijd en 2 x negatief getest...morgenochtend willen we er weer een test tegen aan gooien! Goh ik vind het zo gaaf voor je he!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. Erannick (ronde 13, 1x SMEP) 16 mei 08, meisje WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid Fiona23 (ronde 2, 1x SMEP) 01 juni 08, meid Pebbels(ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei niet meer actief... Linda221 (ronde 1, 1x SMEP)08 juni 08, meid Eevitaa (ronde 1, 1x SMEP) 8 jun. knul Coco (ronde 6, 1x SMEP) 11 jun. knul Daantje82 (ronde 11, 2x SMEP) 22 jun. meid *MOAS => Mother of all smeppers! SMEPpers van oktober: Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul. ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise ± 11 jul. Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul. Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul. Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul. Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy ± 20 jul. Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul. 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC*) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug. *SC => Super Cynthia! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK ...16.67% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei: 15 SMEP - kandidaten 14 Ongi.... 0 Zwanger ....0 negatief....0 twijfel.... 1 MK 0% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van juni i14.tinypic.com/54afhi9.jpg 1. Nyncke \/ ( ronde 7, 4 x SMEP) 2. Toontje80, ronde 1, NOD 4 juni 3. Marieke1610, ronde 18, NOD 6 juni 4. Mupkuh 5. Tijgertje23, ronde 3, NOD 8 juni 6. Julita, \/ (ronde 2 na mk, veel x SMEP) 7. Stoetel, ronde 6, NOD 14 juni 8. Ellenk, NOD 26 juni 9. Miepie80, ronde 18, NOD 27 juni 10. Tom78, ronde 1 na MK, NOD 28 juni 11. Tezzz, \/ (8 keer SMEP) 12. Elke1984, ronde 1 na MK, NOD 29 juni 12 SMEP - kandidaten 4 Ongi.... 3 Zwanger ....0 Negatief....1 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger SMEPpers van juli 1. Leeuw89, ronde 7, NOD 1 juli 2. xmamadianax, ronde 5, NOD 5 juli 3. Toontje80, ronde 2, NOD 4 juli 4. Alexia R, ronde 1, NOD 13 juli 5. Nynke1980, ronde 13, NOD 18 juli 6. Houmar, ronde 7, NOD 22 juli ohhhhh mag ik de eer om Tezzz roze te kleuren?