@Marina: zo gaat het wel erg lang duren he? Ik weet er helaas alles van! @Mielenl: Het is een grote eer om door MOAS-herself op roze gezet te worden! Mag ik U, O GROTE MOAS, hartelijk bedanken voor de goede weg die U ons gewezen heeft alweer zo veel maanden geleden? hartelijk bedankt!
Heb net de huisarts gebeld, kreeg assistente en huisarts gaat me even bellen tussen 12 en 2. Heb als excuus mijn hersteloperatie van vorig jaar gebruikt en aangegeven dat ik met de gynaecoloog toen afgesproken dat ik, zodra ik wist van een zwangerschap een echo moest laten maken om een BBZ uit te sluiten....pffff sta te trillen op mn benen..erg he
haha k lieg niet....maak alleen wat meer haast Moet inderdaad wel echo laten maken meteen als ik zwanger ben om dit uit te sluiten en zaterdag is het alweer 5 weken als t zo zou zijn.
Oh, nou als ze een echo gaan maken, dan is dat helemaal mooi. Wie weet heb je wel gelijk een mooie foto van een guppie straks! En goed nieuws voor ons op roze donderdag!
Jaaaaaahh!!!!! Pink Tezzzz, van harte gefeliciteerd meid! Eindelijk na zoveel maanden! Het is jullie gegunt! Lekker op die roze wolk klimmen en er niet meer afkomen, hoor! Ik werd net een uurtje geleden waker gebeld ('t is hier nu 6 uur) vanuit nederland maar ken het nummer niet... heb een vervelend gevoel bah...
Zal ik doen! Dat worden weer maanden van slecht of helemaal niet kunnen lopen en vreselijke rugpijnen hebben Maar dat heb ik er voor over hoor! misschien nummer ff googlen?
't is voor een goed doel he! Hopelijk heb je gewoon niet zo'n last deze keer en kun je er van gaan genieten! Nummer googlen werkt niet want het laatste cijfer toont dat gekke toestel van mij niet Zal wel te lang zijn met 0031 ervoor Nou ja, ik denk dat als er iets belangrijks is dat ze me wel opnieuw proberen te belen.... We gaan vandaag over 1 weekje terug, dus hopelijk kunnen we nog lekker van een weekje vakantie gaan genieten als hij er straks weer is... **duim duim**
Grrr.. ik haat het wanneer een onheilspellend gevoel toch blijkt te kloppen... jakkes. Een oud-tante van mij is gisteravond overleden. Ik ging toen ik klein was nogwel vaak naar dr toe om te logeren e.d. Ik had mijn moeder maar ff gebeld, als er iets aan de hand zou zijn wist zij het wel... Ik weet nog niet hoe het met mijn mannetje gaat, 't is hier nog maar 06.30 uur en ik wil hem eigenlijk niet wakkeer bellen...