Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: gelukkig maar, nu nog een week genieten!
    Maarre, waarom geen gefrituurd eten en geen ananas?

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@wieffie
    Nee ik loop nog niet bij een gyn...maar nog steeds bij de ha
    En wat super dat je mannetje weer naar het hotel mag :D

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Geen idee, ik kan me voorstellen dat ie nog geen zwaar vet eten moet nemen maar anans zal dan ook wel niet heel goed zijn voor zo'n infectie.

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jippie! Heel mooi!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee idd over dat vet eten is eigenlijk wel logisch! :oops:

Maar ik dacht altijd dat ananas neutraliseerde, maar dat heb ik waarschijnlijk mis!

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Pff...ik verveel me rot vandaag op werk!

Nog 3 dagen....het lijkt wel een eeuwigheid.

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik weet het eigenlijk niet, ik weet natuurlijk heel goed door de CU waar mijn eigen darmen van op hol slaan en heb ook heel vaak een voorgevoel bij eten maar ik heb over ananas nooit een slecht gevoel gehad... geen idee..

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee dat gevoel had ik ook nooit! Een vriendin vertelde mij ooit dat ananas neutraliseerd en vorige week was ik erg beroerd na een beetje (vette) vis en daarna wat ananas gegeten en ik voelde me idd een stuk beter! Maar goed, ik weet het ook niet! ;)

@ Cynthia: al je werkzaamheden al overgedragen?
    Ik verveel me ook, heb eigenlijk zoveel te doen, maar heb geen zin!

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ooooh, helemaal vergeten:

Wendy, heeeeeeel veel plezier bij je 20 weken echo vanavond en jullie bruiloft morgen. En het weekendje weg naar Disneyland parijs. Potverdorie zeg, mooie vooruitzichten zeg. En als je terugkomt moet je ons meteen in geuren en kleuren vertellen hoe alles was.

Wieffie, fijn dat hij weer uit het ziekenhuis mag, nu echt even lekker bijkomen. Hoe voel je je verder?

Tom, ik heb al een tijdje niet veel van je gelezen. Je hebt het waarschijnlijk superdruk (misschien lijk ik gewoon op jou. Ik hoop dat het binnenkort ook weer raak is bij jullie en ik je dan toe mag spreken dat je het veeeeeeeel rustiger aan moet doen). Maar hoe gaat het met je, je moet tussendoor wel voldoende rust nemen anders kom je je zelf binnenkort tegen (hoor mij nu praten, ik kan dat ook niet. Al heb ik me vanaf begin deze week vorgenomen om echt 10 stappen terug te nemen). Hoe is het met de kinders en je man?

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Cynthia, wat een fijn vooruitzicht zeg. Krijg je alles op tijd overgedragen?

Ik hoef na vandaag nog maar 3 weken te werken want dan is het bouwvak. Joepie! Moet nog wel veel doen trouwens. Maar niet vandaag, ik ga zo lekker naar huis.

Tezzz, al een beetje gewend aan het idee? 12 weken stil houden zou ik echt niet kunnen. Misschien moeten we een poll maken of jou dat wel lukt ;).

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, mijn vervangster komt pas op 1 juli (mijn laatste dag) dus ik kan nog niet veel overdragen. Best lastig. En aangezien mijn enige collega een week later weggaat, blijft er niemand over en zitten er alleen twee nieuwe vrouwen die net een week bezig zijn. Vraag me af of dat goed gaat komen.... :(

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oeps, das waar ook, ik zou gaan testen maar ik denk dat het toch nog veel te vroeg is... misschien kan ik er volgende week wel roze donderdag van maken... zei ze heeeeeel optimistisch :oops:

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Idd wendy, ik heb er ook helemaal overheen gelezen :oops:
    Heeeeel veel plezier met jullie echo vanavond en maak er morgen maar een super dag van!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    volgens mij is ananas te zuur voor je maagwand.

@Mielenl & Leentje: 't is ons de eerste 2 keer ook gelukt ;) (Op 2 vriendinnen na die het bij de eerste al wisten voordat ik het zelf goed en wel wist).

Het is gewoon omdat ik in elk geval wil wachten tot de eerste echo en mijn ouders dan al op vakantie zijn (en ze blijven 6 weken weg). We willen het iedereen natuurlijk wél tegelijk vertellen. Heeeeel misschien dat ik het m'n collega van de psz vertel :rolleyes:. Zij is tenslotte ook de enige die weet dat ik uberhaupt gestopt was met de pil!
    Alleen...morgen ga ik weer spelen op de psz, maar m'n kids gaan mee want die hebben vrij! En we willen het hun nog niet vertellen. Dochterlief gaat zich dan vast zorgen maken en ik denk dat ze allebei absoluut de mond niet dicht kunnen houden! ;) En dat wil ik ze trouwens ook niet vragen. Dussssssss de planning is: op vrijdagmiddag (voor m'n verjaardag) vertellen aan de kids en op zaterdag mag iedereen het dan weten!

Nou hopen dat ik de komende tijd m'n eten binnen kan houden :( Gelukkig lijkt het erop dat ik wederom 'middag-misselijk' ben i.p.v. ochtendmisselijk. Dan kun je het redelijk voorblijven (is alleen wel lastig met eten koken ;) )

sorry sorry sorry...ik ben hartstikke ego vandaag! :oops:
    Ik ga eens even proberen me wat beter op jullie te concentreren!
    Eerst pannekoeken bakken trouwens, want het is alweer 5 uur :pale:

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier vanavond! Heb je nog tijd om een fotootje te showen vóór de grote dag morgen? ;)

En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier natuurlijk morgen! Juni is een prachtige maand om te trouwen! ;) Ik hoop dat jullie er ook mooi weer bij hebben en natuurlijk ook in Disneyland! Met een strakblauwe lucht ziet het er daar nóg sprookjesachtiger uit! :)

Dikke knuffel terug!

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ben je gek, jij bent gewoon effe lekker ego vandaag. Het zou eens tijd worden!

Dames, ik ga er vandoor, tot morgen!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kiezen op elkaar SC..ook die laatste dagen op je werk overleef je wel :)

@Tezzz....jij moet vandaag ego zijn.,,..dat hoort erbij! ;)

@Wendy...veel plezier vanavond....en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer fun morgen! **ik duim voor mooi droog weer** :D

@wieffie..jaaaa knuffelen die vent...en vakantie extra hard weer doorzetten :eek:

@all....da's lang geleden :rolleyes: moest over een stokkkie plassen ivm hoge bloeddruk en extra afscheiding had ze het vermoeden op beginnende zw-vergifteging :rolleyes: ....ik denk zelf de laatste loodjes ;)
    Maandag wederom APK...

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    GEFElICITEERD LIEVE TEZZZZ!

Eindelijk ! Ik ben zo blij voor jullie!
    Wat zei ik je? Ik wist het al hoor!
    Geniet er nu maar lekker van!

@Wieffie, ik schrok nogal toen ik je bericht las want ik zag dat je mannetje ziek was en later zag ik mensen je condoleren. GELUKKIG is het niet wat ik dacht. Hierbij gecondoleerd en beterschap voor je mannetje. Voedselvergiftiging is echt vreselijk.

Ik ga over een paar minuten bellen over mijn resultaten, kijken of ze er al zijn.
    Yoga was fijn gisteren, wel erug zwaar, ik ben nogsteeds kapot.

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @wendy , ik wens je een prachtig huwelijk en eveneens mooie echo!

20. tezz jij mag ego zijn! vandaag wel ;)
    blijf het echt super voor je vinden. kan me voorstellen dat je t even geheim wilt houden.. geniet er lekker van meid!

wendy. heel veel plezier bij je 20 weken echo en nog veel meer plezier en geluk morgen :D ik hoop dat je een mooie dag hebt en ik hoop dat je een fototje wilt showen na de tijd :D

wieffie wat fijn meid dat ie uit t ziekenhuis mag! heerlijk verwennen die man :D en lekker genieten van de rest van je vakantie!
    en volgende week mooi roze worden :D

beastie jaja de laatste loodjes meid! echt spannend :D

hoe is het idd met tom dan? al zo lang niet echt wat van gehoord :(

Deel Deze Pagina