@Julita: eigenlijk, eerlijk gezegd, stiekum ... wist ik het ook wel @Zico: jaaaaaaaaaaaaaa! Clomidbabes rule!
hihi..zie steeds die banner staan als ik jullie berichtjes lees en dan denk ik steeds: "van wie is die banner eigenlijk?" Om me dan te realiseren dat het m'n eigen banner is!
net gebeld en ze hebben de resultaten , maar die mogen ze niet zomaar aan mij geven voordat de gyn ze heeft gezien en geinterpreteerd. Dus ik mag vanmiddag weer terugbellen of als er iets niet in orde is dan bellen ze mij. Wel een lang process deze keer zeg, zo hee.
@Wendy: moooooooooooi buikje hoor! oops: zo'n buikje heb ik ook al bijna...ben ik blij dat er nu een beebje is om die ruimte gaan vullen! )
Go4Baby nog niet langs geweest vandaag? Ik hoop dat ze druk is met de keukenkastjes en niet weer buikpijn heeft!
oh! ECHT WEL! Manlief had vorig jaar nog zoiets van 'als de beeb er maar is voor de jongste 5 wordt, anders wordt het zo'n na-komertje'. En toen we vanmorgen uitrekenden wanneer ik uitgerekend zou zijn, was íe juist blij dat het in maart is en niet in januari! (man en zoonlief zijn namelijk beide in januari jarig ). ikke hebbuh heeeeeeeele lieve mannetje! ga kids in bed gooien. Althans, de ene in bed en de andere overhevelen van mijn eigen bed naar de zijne want hij slaapt al een uur
JIPPIE!!! TEZZZ, GEFELICITEERD!!! Eindelijk dan toch raak ! Wendy, veel plezier vanavond en een supermooie dag morgen! Geniet ervan.... Wieffie, wat een vakantie Gecondoleerd met je oudtante. Fijn dat je mannetje weer wat opgeknapt is, hoop dat jullie nog een beetje kunnen genieten van de rest van de vakantie. Hoe lang blijven jullie nog? Julita, geduld wordt wel op de proef gesteld zo :-? Tom, waar zit je? En G4B? Bloed prikken wil ie het nog niet over hebben ... en zal ook wel niet gaan meevallen Uitstelgedrag: hij vraagt zich af waarom niet pas in het AMC bloed laten prikken... het duurt 8-12 weken voor die uitslag binnen is, dus wordt sowieso als wij in DL zitten... We hoeven geen verdere onderzoeken meer, alles is gecheckt en nu afwachten tot de intake in het AMC...
Eindelijk mijn mannetje is er weer en ik heb hem een flinke knuffel gegeven! Dadelijk gaan we gezellig samen ff lunchen (alleen brood) en dan maar eens een klacht hier indienen! 't is tenslotte wel hun schuld dat we dikke 3 dagen vakantie hebben moeten missen nog afgezien van alle extra kosten die we hier hebben gemaakt. Kortom het krijgt nog een staartje! Julita, ik hoop maar dat ze nog niet bellen dan Of het is met een goede uitslag! Ik zal voor je duimen! Ik zal later nog wel ff terug lezen, nu eerst ff met mijn mannetje genieten! **ff ter info, ik verlies net iets bruins.... misschien dat ik toch ongi ga worden hier... nee he....**
@Miepie: he gatsie! Rood op roze donderdag! Kan jouw nod niet gewoon hetzelfde uitstelgedrag gaan vertonen als je mannetje? Houd vakanties roodvrij! Houd vakanties roodvrij! trouwens, dat plaatje van die banaan is echt het einde! Yoeri zei eerder altijd dat íe een aapje was en nou hebben we hem omgedoopt tot bananaman! Wordt íe heeel boos trouwens, want hij is nu superman! zingen we steeds bananaman (op de melodie van mahnamahna )