Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: wanneer vertrekken jullie op vakantie?
    Lekker zo'n relax dag he!?

@ Mielen: gatsie, nou dat vind ik wel wat achterbaks van je schoonmoeder!
    Nou groot gelijk heb je, dat je gaat kijken naar andere mogelijkheden! Je kleine ventje wordt gewoon gebruikt om dingen gedaan te krijgen van je grote vent! Bah.....

Neeee, moet me niet meer ongerust maken! hahaha! Stresskip ben ik geworden zeg! pfffff! :D

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, Lola ;) :)

Tezzz, bedankt voor alle lijsten... fijn dat ze allemaal weer op pagina 1 zijn beland!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miepie: :) ik heb mijn 'zondagse klusjes-kleren' aan, oftewel een joggingbroek en tshirt en badslippers. Als er hier niet nogal eens kids over de vloer kwamen op zondag,zou ik ook mijn pyjama aangehouden hebben hoor!
    jahaaaa het begint zeker al spannend te worden! Heb al allerlei klachtjes die bij zwangerschap zouden kunnen horen. Maar ze kunnen ook van mijn verkoudheid komen, dus daar moet ik het maar op houden :rolleyes: Ik wou dat ik al kon testen!

@Mielenl: lastige situatie. Als ik jou was zou ik idd proberen een dagje thuis werken te regelen. Ik vond het in het begin ook lastig om de kids aan oma te 'lenen', maar meer omdat ze (ondanks dat ze dus 1 zoon heeft) verrekte weinig ervaring met beebjes/kids had! Wat dat betreft heeft ze het echt weer opnieuw moeten leren. Mijn ouders hebben er veel meer ervaring mee. Mijn moeder heeft 3 kids grootgebracht en mijn vader was de oudste van 10 kids, dus heeft aanzinlijke aantallen luiers mogen verschonen in het verleden! :) En ze zitten/zaten beide in het onderwijs dus met grotere kids ook veel ervaring.
    Het is iets waar je je overheen moet zetten. Ik snap heel goed dat het hele idee van je kind niet kunnen zien uberhaupt zwaar is. Ben ook niet voor niets een thuisblijfmamma! ;) Hoop dat je eruit komt. Sterkte.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik heb een keer het tafellaken gevonden in de koelkast :rolleyes: maar dat had mijn vader gedaan! :) :) :)

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Mielenl Ja er kwam een baan op mijn pad een leidinggevende baan.
    Een echt grote mensen baan dus.
    Het kwam al eerder eens op mijn pad en toen niet gedaan dus ik zal het deze keer eens proberen! Ik ben niet van de plannerij dus ik doe veel dingen doordat mijn gevoel dat ingeeft. Zodoende..

LOol en Tezz Ja idd natuurlijk al gegoogled maar kom niet echt op een juiste brief. En het zijn allemaal van ie brieven voor executive managers en dat soort banen terwijl ik in een zachte sector solliciteer en ik daardoor hier mijn hengel even uithang :)

Miepie Tezz ea Ik ben nog steeds bh loos

Mzzl!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :) :) :) :)

@ Tom: oooh dat is vervelend dat je niets vind op het net!
    Ik heb voor mijn baan eigenlijk geen sollicitatie stuurd, omdat ik er al stage liep op dat moment! ;)

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tom een CV is niet moeilijk je maakt gewoon kopjes met

Personalia
    Opleidingen
    (evt. stages)
    Werkervaring

Ik heb dan nog
    Software kennis
    Talen kennis
    maar ik weet niet of dat voor jou nodig is

En natuurlijk als afsluiting
    Hobbies & persoonlijke interesse

Zorg dat je bij opleiding en werkervaring altijd het laatste bovenaan hebt staan
    En zorg dat je zo kort en bondig moglijk houdt.
    Ik lees nooit een CV van 3 kantjes en de sol. brief niet langer dan 1 kantje. De nieuwe werkgever moet ook wat te vragen overhouden.... ;)

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nu al een nieuwe topic?..idd vorrige keer hebben we de 1500 mogen halen....lekker op dreef Tezzzzzzz met de lijstjes.

@tom .. tik in bij google "voorbeeld cv" en je heb reuze keuze 8)

@Mielenl...nee hoor hij gaat niet meer naar het buitenland... afgelopen dinsdag is ie naar belgie geweest zou woensdag naar engeland gaan (ging niet door) en vrijdag wilde ze hem mee hebben naar italie alleen vond ie dat zelf niet nodig... dus nee vanaf nu blijft ie in de buurt..NUCHTER! :rolleyes:

@ alll knuffels...lijk wel of ik gezopen heb ...ben nu net zo sloom als hij :(
    heb vandaag wel pinguins live gezien...3 dorpen verder..leuk!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    't is ook erg sloom benauwd weer. Zit net te bedenken dat ik i.p.v. gezonde bloemkool koken liever patatjes bak :rolleyes: pffffffffff!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: hebbie toch nog een beetje meegenoten van ISF, alleen van het "vervelende" gedeelte!

Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat ik te veel heb gezopen gister, maar misschien komt het door 5x een halve liter spa blauw en alleen maar vette troep! Beetje jammer!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Benauwd? Het benauwde wordt hier denk ik weggewaaid, wat een woeiiiiii! (het is idd niet koud ofzo!)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Water en vette hap goede combi! :)

je waait hier idd uit je hemd...als je die aan heb...maar geen cent koud ;)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    waait hier ook nog behoorlijk hoor. Maar er zijn ook veel wolken, dus benauwd. Hebben hier vanmiddag wel een paar fikse onweersbuien gehad, maar die zijn allang weer weggewaaid. Koud is het zeker niet nee!

heb lekker de frituurpan aangezet ;)

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: stond net even in de tuin te telefoneren, maar werd idd zowat uit mijn shirt gewaaid! of wacht, het shirt waaiden van mij af!
    Moest veel plassen door al dat water, beetje jammer met die vieze eco-toiletten!

@ Tezzz: heerlijk frietjes!
    Ik heb net (ja ja, we hadden hongerrrr) een Sonja verantwoorde "hamburger" gegeten! Stond op het menu van vandaag! Nou het was heerlijk!
    Ik doe niet aan Sonja, maar moeders wel! Dus avond eten is altijd volgens Sonja!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zo. Heb patatjes op (die me trouwens niet smaakten :() en m'n vleesjes ook (die wél heel lekker waren! :) )
    Nou kids in bad zien te krijgen, want ze zijn nog een beetje modderig van de speeltuin :rolleyes: (mijn zoontje moest net voor het eten de ergste modder al afspoelen in de douche..hij zag eruít! :confused: )

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Bedankt EllenK kan ik weer wat mee, heb nu overigens even geen motivatie meer om te schrijven. Maar weer nieuwe motivatie opdoen.

18. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Jeetje meiden deel 3 alweer! Er word wat afgekletst hier! Gezellig hoor!
    Mag ik ook op de SMEP lijst? NOD is 18 juli.

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zoooo wederom voetbal op tv. Tis toch wat allemaal. Ben wel benieuwd wie er wint eigenlijk. zou ook wel eens wat zijn als Spanje eens door zou gaan die schieten normaal op een toernooi geen deuk in een pakje boter.

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    viva espãna ;)

Ik ga er vandoor voor vandaag!

Zeg Ellen, wanneer ga je testen? ;)

Tot morgen!