Dat vermoede ze....maar is denk ik niet zo. De test met plassen over het test staafje was goed...maandag wil ze me weer zien, doen we het nogmaals.... @julita...hoelaat gaan jullie morgen naar de gyn?
@Beastie: dan zal het vast geen zw.sch. vergiftiging zijn. Komt vast wel goed @Julita: fijn he? Spanje staat voor Lieve meiden! Het is een lange mooie roze donderdag geweest. Hartelijk bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Jullie zijn schatten! Ik ga hier nog een klein beetje opruimen, want ik heb natuurlijk thuis geen drol meer gedaan vandaag Morgen druk daggie. smorgens psz, smiddag naar een oom en tante en savonds komt onze vriend weer lekker puterspelletjes spelen. Slaap lekker voor straks! Liefs Tezzz
Beastie, hoop dat de uitslag maandag weer OK is. Geen zwvergiftiging krijgen hoor! Slaap lekker allemaal... Morgen hier ook een lange dag (klasse-uitje), dus ik ben er morgenavond pas weer... Julita, heel veel succes morgen met je echo, hoop mooie plaatjes te zien in je album als ik thuis kom
Gaat ook niet gebeuren, dames Alleen een aantal verschijnselen die er mee te maken kunnen hebben...Ze houden me gewoon extra in de gaten..nix mis mee @Julita....oooowww dan horen wij het wel zaterdag morgen, toch? lekker slapen damessss
Lieve lieve Tezzz & Tezzzman (Guido), Super gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Echt he-le-maal te gek! Lekker genieten! Ik was de hele dag druk in de weer met mn expo en NU pas kijk ik... was even wat vergeten verder niets gelezen... sorry! Ik moet nog veel doen. heb net mn uitnodiging klaar voor mn expo... Gaat dus weer goed hier! Pijn is zo goed als weg! liefs en tot veel later (morgen weer drukke dag!)
morgen.... opening... dus ben beetje laat met alles zit nu te k*tten met mn uitnodigingsmail... let maar op (kreeg link naar mn site niet goed, maar nu wel als het lukt...) Hoop trouwens dat je goed nieuws krijgt. (las heel vluchtig iets dat je nog gebeld zou worden later op de dag..)
Mijn NOD is ook 22 juli ! Ik zal het voor pgna 50 nog eens doorgeven Weltrusten Wiefie fijn dat je mannetje weer terug is... knuffel hem maar goed!
avond! ja eigelijk zijn al die zw banner aso hahahaha neee joh tuurlijk niet! ik vind ze juist ontzettend mooi, stuk voor stuk! ik hoop zo dat over een tijdje alle smeppers zon banner hebben! en dat ik er dan natuurlijk ook een mag uitzoeken! julita spannend dus nog.. maar ze hebben nog niet gebeld? geen nieuws is goed nieuws toch!? ik hoop dat ik snel ongesteld word want heb ineens weer zin om ervoor te gaan, afgelopen maand zo teleurgesteld dat ik er helemaal geen zin meer in had.. maar ineens is mn knopje weer omgegaan en heb ik er weer helemaal zin in... iedereen dikke knuffel! ben blij dat ik jullie allemaal hier ontmoet heb, jullie zijn stuk voor stuk schatten van meiden! zo klaar met mn emo ego gedoe hahaha truste dames en tot morgen!
truste meiden! ps. alles was perfect. Geslacht hou ik nog ff voor mezelf tot onze ouders het weten! Liefs Wendy
ow ja om toch nog even een beetje ego te zijn, sprak iemand die assistent gyn is geweest.. en we kwamen zo aan de praat over mijn verhaal afgelopen maand en zij zei meteen (zoals meerdere hier op de site toen ook zeiden) dat t waarschijnlijk dan een vmk is geweest..iets mis gegaan bij de innesteling ofzo... maar goed zeker weten zullen we t nu toch niet meer doen..maar toch... klinkt raar maar nu zij dat zo zei voelde ik toch iets meer opluchting... dan weet ik iig dat t toch ooit raak zou kunnen zijn..en niet dat we helemaal niet zwanger KUNNEN worden.. klinkt waarschijnlijk vreemd hoor maar goed.. moeilijk te verwoorden haha
ok, ik heb net gebeld en de resultaten waren normaal: Mijn progesteron was nu 32.9 en mijn estradiol (estrogeen) was 294! 3 dagen daarvoor waren beide lager dus ze zijn goed omhoog gegaan. Mijn gyn heeft mijn oude gyn gebeld van de fertiliteits kliniek en ze hebben besloten dat ik door moet gaan met de prog en dat ik estrogeen 'mag' nemen als ik dat wil. No thanks! @Wendy , gefeliciteerd! @Go4b, wat spannend! @Marieken, ik snap precies wat je bedoeld trouwend hoor!
@ Julita: Ha! dat is super goed nieuws! Wanneer is die echo? (heeft vast iedereen al gevraagd, maar heb niets gelezen vandaag... ) @ Marieke: Kan me voorstellen dat dat je gerust steld! Hopelijk wordt je na die hsg dan lekker snel zwanger! (ga je'm overigens nog doen binnenkort?) Liefs
geeft niet hoor, mijn echo is morgen om half 4 en ik ben zo blij want mijn mannetje is dan al terug en dan kan hij mee. Ik was zo bang dat hij dit belangrijke moment zou missen.
Ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht je hebt echt een hele drukke week gehad! ps. mijn katten zijn vandaag heel lief de hele dag elkaar aan het likken. Zo zoet.
Oh da's echt fijn dat jullie samen kunnen gaan! Hoop echt dat je knipperlichtje al ziet! Zit nu thuis aan mn site te werken.. Die is nog niet up to date... Moet daarvoor eerst van alles verkleinen, ingewikkeld doen in html en dan morgen ochtend op kantoor nog wat toevoegen en dan uploaden... Heb je mn mail gehad?