Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja , ik heb net gekeken en ik heb hem binnen!
    Ik weet nog niet of ik ga...

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :) :) :)
    ik ook niet... denk dat ik nog slaap dan ;)

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hihi, ik had het wel heel leuk gevonden om te gaan trouwens... Op je website heb ik heel erg mooie fotos gezien! Respect hoor!

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    :oops: joe bent lief!
    Helaas is mn hele fotoshop net gecrashed... krijg het hele programma niet meer geopend. :x Had net wel wat af, maar had de nieuwe foto's niet mooi bewerkt... Ze zijn wat flets.
    Toch even kijken of ik het alsnog op internet kan zetten... de voorpagina is dan helaas nog niet anders... Morgen hopelijk!

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ok dat afmaken , maar daarna wil ik je meteen op een oor hebben hoor. Na al die pijn deze week moet je echt goed rusten voor de beeb!

ps. heb je de text onder je banner al gelezen? klinkt lekker smakelijk he?

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihih tekst klinkt zeker smakelijk...

en ja ik moet gaan slapen (je hebt gelijk... is een rare week geweest en ik moet ook wel op 'onze' gezondheid letten...),

maar mn site is nu helemaal vernaggeld. Krijg het niet meer goed. Snap niet waarom het niet meer werkt. En zie ook dat ie in windows helemal ruk is en in mac minder ... (heb een laptop met beide)

Morgenochtend maar met de helpdesk bellen... Wonderlijk gedoe...

Ik ga even lekker warme douche nemen. Kan ik hopelijk zo lekker slapen!

Ohhh is er hier wel eentje wakker geworden... draait een rondje ofzo.
    Hoop dat je over een weekje of 10 ook al lekker lieve plopjes voelt (zijn nu geen plopjes meer hier...)

Voor jou al bijna bedtijd? Niet echt geloof ik ;)

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    die computer die crashen wordt je echt niet goed van helemaal als je echt iets gedaan moet hebben zoals jij vanavond. brrr, ik heb het met je te doen.

Ik ga lekker avondeten voor de tv en dan naar bedje toe. Ik heb vandaag overdag ook geslapen dus dan wordt het vannacht vast niks. Maar manlief komt wel thuis en de poezen zijn momenteel op hun liefst.
    ik wil ook zoooo graag plopjes voelen! eerst kijken of we een knipperlichtje krijgen morgen.

8. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Huisarts zou gisteren terug bellen tussen 12 en 2 en deed dat dus niet...om 10 over 2 ben ik met mn dochter boodschappen gaan doen en ja hoor toen we terugkwamen stond ze om kwart over 2 op voicemail (met excuses voor haar afspraak tussen 12 en 2 niet nakomen, dat wel :cry: )

Vanmorgen weer test gedaan maar wederom niks te zien, behalve een brave controlestreep...wat is er er toch in hemelsnaam aan de hand met me.. :rolleyes: :(: .? Zo huisarts nog maar s bellen?

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Pfffff....Marina, dat is balen zeg. Bel je nu de ha weer op of wacht je tot hij weer belt.

Go4b, niet fijn dat je computer je nu in de steek laat.

Julita, ik ben benieuwd naar jullie knipperlichtje...spannend!

Nou, hier ook weer een mooi verhaal (of eigenlijk niet leuk, maar ja). Onze Peugeot kreeg anderhalve week geleden wat problemen met de koppeling. Die hebben we toen weggebracht en toen bleek dat heel de koppeling er uit moest en ik weet niet wat allemaal vervangen moest worden (schijnt gelukkig wel vaker voor te komen rond die km stand, ik was weer bang iets verkeerds te hebben gedaan). Die man werkt alleen 's avonds dus het zou wat langer duren maar dat maakt niet uit want we hebben nog een tweede miniauto, een fordje ka. Dus wij al anderhalve week carpoolend in de ford ka, begon die ook langzaam te rommelen en rare geluidjes te maken. Vandaag ben ik vrij, dus mijn vriend reed vanochtend naar zijn werk, stopte de ford er op de snelweg ineens mee. Hij doet niks meer. Bleek er een man van de rijkswaterstaat achter hem te rijden en die heeft een bedrijf gebeld om de auto op te takelen en op de carpoolplek in ons dorp te dumpen. Helemaal gratis. Wat bleek nu. Die man van de rijkswaterstaat die rijdt tijdens spitsuren op de snelweg (in dit geval A2 tussen Den Bosch en Eindhoven) op en neer en als iemand pech heeft met zijn auto, zorgt hij er voor dat die auto meteen verwijderd wordt. Je mag een auto namelijk niet slepen over de snelweg en een auto langs de snelweg zorgt voor een gevaarlijke situatie. Je hoeft daar dus nooit voor te betalen, dat betaalt het rijk. De man die de auto op kwam halen vertelde dus ook dat wanneer je met pech langs de weg staat en je auto doet niks meer, dat je dan de politie moet bellen (112), die belt dan de rijkswaterstaat en die zorgen ervoor dat je auto van de snelweg af komt. Daar had ik dus nog nooit van gehoord. Als je de ANWB belt, sturen die eerst een monteur (ook fijner omdat je natuurlijk weer verder wilt, maar ze willen natuurlijk ook wat verdienen) en als ze hem niet aan de praat krijgen doen zij eigenlijk hetzelfde als de rijkswaterstaat.
    Dus weer een wijze les erbij, gaat je auto kapot op de snelweg, bel de politie.

We zijn dus even autoloos, maar hebben gelukkig de auto van mijn moeder kunnen lenen. Morgen maar even kijken of we de peugeot op kunnen halen en de ford ka er weer heen kunnen slepen (niet over de snelweg ;)). Hopelijk is het niet iets groots wat kapot is van de ford ka, want vorig jaar hebben we hem ook voor best wat geld moeten laten maken. Als het veel kost dan moeten we een andere kopen en dat zijn altijd geen fijne onvoorziene uitgaven. Zo kun je dus nooit sparen. Maar zo ver is het niet, eerst even wegbrengen naar de autodokter.

Dat was het weer, een lekker paginavullend verhaal. Ik ga even thuis aan het werk (blegh...tekeningen maken...., maar ja er moet geld binnenkomen hahahaha).

Go4b, succes vandaag!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

Ik loop echt achter qua bijlezen, alleen gister natuurlijk meegekregen dat Tezzz ook op een roze wolk zit! :D

Vandaag helaas aan het werk, want moest woensdag vrij nemen, omdat ik mijn diploma moest ophalen woensdag! Ik wil ook wat zuinig doen met mijn dagen!

Sorry dat ik op niemand reageer!

Liefs

G4B: wanneer heb je eigenlijk je 20 weken echo?

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge!

@G4b..suc6 met de expo!
    @Leen..... :x 2 stukkende auto's :rolleyes: fijn...
    @Marina....pfff....ha zijn ook niet meer wat ze geweest zijn :( Stalken die vent!

@All knuffels ;)

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen allemaal!

Het is weer vrijdag.....lekker mijn laatste vrijdag in 18 weken, hihi, ben er zó blij mee!
    Maar eerst maar weer eens de dag zien door te komen...

Vanavond lekker uit eten bij de Griek, mijn stiefvader en zijn vrouw vieren hun trouwdag, dus dat is gezellig.

K heb m'n zusje opdracht gegeven om in mijn huisje te gaan werken vandaag, dus ik hoop dat ze gehoorzaam is, hihi.

@Go4Baby: heel veel succes met je expo, en hopelijk crashen er geen computers meer. Ik heb je mail gezien, maar denk dat ik het niet meer trek om al waggelend richting Amsterdam te vertrekken. :D

@Leentje: lekker dan zeg, heb je twee auto's, gaan ze nog allebei kaput. Maar wel weer een goede les over dat wegslepen op de snelweg. Goed om te weten.

@Beastie: 't is altijd goed dat ze je extra in de gaten houden, en als het dan ergens niet gaat zoals het hoort, zijn ze er meer dan op tijd bij. Maar jij bent gewoon helemaal in orde, ik denk ook laatste loodjes hoor! Je moet ten slotte nog tot 15 juli (volgens mij dan..hihi).

13. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Er was een misverstand. We kunnen maandag bellen voor de uitslag van het onderzoek. Dus nog een paar dagen in spanning.
    Maar we gaan vandaag lekker op vakantie, dus daar gaan we ons lekker op richten.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Cynthia: whoeiii! Eindelijk je laatste werkdag!
    Heerlijk hoor! Lekker genieten zo van je verlof!

@ Nynke1980: was anders idd wel erg vlot! ;)
    Hele fijne vakantie!

15. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ja, ik vond het ook al wat vreemd. Maar goed, nog 3 dagen wachten......

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Was het maar zo....ik moet maandag en dinsdag ook nog...Maar eerst nog weekend!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :oops:
    Zit niet op te letten!
    :confused:

ben ook werkelijkwaar toe aan een tukkie!!!

Tezzz: lekker geslapen vannacht?! :D

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Een tukkie....jaaa! Dat lijkt mij ook wel wat.

Zal wel niet van komen vandaag.

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    HEE! Effe wakker worden dames! Ik vervéél me....:D

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Is echt rustig hier he?!

Misschien maar goed ook, kom ik ook eens aan mijn rapportage toe! ;)

Deel Deze Pagina