@ go4baby bedankt voor de uitnodiging! het wordt zeker niet vandaag of morgen maar ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig.....in elk geval succes met je expositie, ik hoop dat je een heleboel leuke reacties krijgt (en misschien wel opdrachten! ) @ cynthia jaaaaaa de laatste vrijdag! ik tel met je mee hoor! Super dat het zo lekker opschiet in je huis. Wanneer is de planning om te verhuizen? @ tezzz heeeeee zwangere tezzz is het idee al een beetje gewend? @ diaantje heeeeee ik zat gisteren nog te denken dat ik nodig weer eens op je hyves moest kijken. Jeetje Meagan is alweer bijna 4 weken! Fijne vakantie, geniet van de kraamvisite-loze tijd hahaha! @ leentje ik heb een redelijk nieuwe Renault, en die hebben een eigen route service, kost 10 euro per jaar maar ik kreeg het pasje gratis van de garage waar mijn auto in onderhoud is. Heb ik laatst toch al gebruik van mogen maken omdat ik met een lege accu stond (raar he, ik rij wel ZO weinig de laatste maanden) @ marina nogmaals dikke knuffel.....balen als je lijf zo raar doet. gelukkig heb je een doortastende huisarts @ poppy wat vreselijk zeg, 2 mk's....hopelijk is de volgende een plakkertje! @ thalina je mag natuurlijk ook vóór CD 8 (fun-)SMEPPEN. is allemaal toegestaan hmmmm verder weet ik het niet meer, misschien komt het nog wel, hahaha! Met Mika gaat het wel weer iets beter geloof ik. Hij heeft geen koorts maar is erg aan het hoesten (was gisteren ook al). Vanmorgen om 5 uur had hij een verschrikkelijke hoestbui, ja en toen was hij zo overstuur dat hij niet meer wilde slapen. Heb toen een kwartier met hem in de badkamer (annex stoomcabine) gezeten en daarna nog een halve fles gegeven, toen was hij weer rustig. Hij is de hele ochtend huilerig, ik denk dat hij ook een beetje keelpijn heeft van het hoesten, want iedere keer als hij flink hoest, dan moet hij ook weer huilen. zooooo zielig! Dus ik moet de hele tijd met hem knuffelen enzo (vind ik niet erg hoor )
heeft iemand toevallig het laatste nummer van het blad kinderen? (ik kreeg hem vandaag binnen)....goed kijken op pagina 3
jaaaaaa ik had een foto opgestuurd voor de rubriek pas geboren en ze hebben hem ook nog geplaatst * sprak de trotse mamma *
ooh gaaf mielenl! Tezzz bij deze nog een x gefeliciteerd! eindelijk gelukt! super hoor! ik ga eindelijk ongi worden! (zit nu op dag 82!) vanmorgen een klein beetje bruin/roze gespot, dus het zit er aan te komen! (mn mannetje heeft t gister even op gang gebracht denk ik ) eindelijk,, kunne we weer verder.
Morning! Ik heb alleen even snel doorgescand dus ik ben niet helemaal op de hoogte. @Leentje, wat balen 2 autos die het niet meer doen.. @Tezzz,en lekker op je roze wolk geslapen? De prog moet ik vast nog nemen 'voor de zekerheid' je weet hoe hysterisch die amerikanen zijn. Ik zou er ook liever mee ophouden (kost 2$ per dag trouwens) maar dat zit er niet in.
die van jou wordt minimaal net zo mooi hoor en nog eventjes, dan kunnen jullie hem/haar bewonderen.....ik duim keihard voor een knipperlichtje!
Dames, Fijne avond allemaal! ga lekker bankhangen ed, ben beetje down al de hele dag, nou ja zeg maar week..... Kut ex!
Extra dikkke knuff voor jou Lool...niet leuk zo'n ex @julita..lekker mannetje weer in de beurt? Hoop dat er een knipperlichtje zich straks gek knippert!
Heb niet erg veel bijgelezen. @julita: weet niet wanneer jij vandaag die echo hebt, maar succes en we horen het snel @tezzz: ik kon het in het begin ook niet geloven. We gaan zometeen naar die vriendin met hartklachten. Ze had al een aantal weken last van bloedverlies (slikt wel de pil) en nou heeft ze zaterdag wss een mk gehad. En dat terwijl ze van de ha een zwtest moest doen en die nega was. Een erg raar verhaal in ieder geval. Nou gaan we ze zo vertelleen dat ik zwanger ben, omdat ze toch wel heel veel met ons heeft meegeleefd tijdens alle onderzoeken. Ben benieuwd hoe ze reageert. Mss doe ik straks wel verslag uitbrengen.
sterkte met het vertellen nyncke, dat zal niet makkelijk zijn. Mijn echo is over ongeveer 4 uur dus horen jullie het zaterdag ochtend weer.
@ Julita: ohhh dan blijf ik toch op Mn site is helemaal uit de lucht... grrrr dus nog genoeg werk te doen Nee hoor, ik duik er zo in... Morgen maar verder. Ben bekaf! Hoop morgen met een mooie foto wakker te worden (hint ) @ Leentje: tjeempig wat een gedoe met die auto's. (vergat ik vlgens mij helemala op te reageren... ) Hoop dat je snel vervangend vervoer hebt! @ Lola: gewoon een hele dikke knuf omdat je dat verdient! @ Nyncke: lastige situatie, maar zodra je het er met alkaar over hebt zal het best meevallen! Sterkte! @ Mielenl: Toe maar! Jouw foto in een blad! De droom van elke mama en fotograaf Je hoeft voor die expo echt niet naar Amsterdm te komen hoor. Maar vond het gewoon leuk om iedereen van hier die ik ken of e-mail van heb iets te sturen. Is niet voor niets een soort SMEP foto, net als die van jou Hopelijk krijg ik zondag mn site weer gefixt. Morgen geen tijd.. @ Iedereen: knuffs en smul maar van die peren ijsjes! ps. Wieffie: alles weer goed met je wieffie-man? Nog een beetje vakantie aan het genieten? Truste allemaal en Julita: ik wens jullie een heel mooi eerste echo moment! (uhm ook al heb je andere soort echo's al gehad..)
Go4b Alleen ff zeggen hartstikke bedankt voor je mail. Mischien gaat het mij nog wel lukken voor de 13 e, de kinderen hebben nl al vakantie vanaf vandaag. Ik ga puinruimen hier want Tomman is morgen jarig.. En hierbij beloof ik plechtig met de hand op mijn hart dat ik morgen op iedereen zal reageren en beloofd is beloofd!