Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    eet smakelijk allemaal! wij eten een of ander gerecht met shoarma (heeft de kraam voor ons gemaakt en was wel lekker ;) )

(aaaaargh mijn geheugen!)

@ lola ja, daar zijn wij ook verzekerd! Wij kregen dit api en een apen-badcape

@ trutje ik vrees dat je binnenkort gaat worden omgedoopt met zo'n nickname ;) wat een gave foto zeg van je zoontje! En wat een prachtige ogen heeft hij!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beetje zout :rolleyes:... maar wel lekker verder. Ga vanavond ook echt Duits koken; zuurkool ;)!

Hoor wel vaker van mensen dat ze in DL boodschappen doen omdat het daar goedkoper is... maar daar merk ik hier weinig van :rolleyes: :-?

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Smakelijk stelletje lekkerbekken!

@ Trutje: wat een heerlijk kind! (en wat zijn jullie dan weer leuke ouders dat je hier zo van kunt genieten! Ik vind dat ook zo leuk!)

@ Mielenl en Lola: Leuk zeg dat jullie dat soort dingen in 't pakket hadden. Ik had ook een badjasje (maar dat past over drie jaar denk ik net...) in een prachtige kleurcombi (beige rood... :rolleyes:)) verder allemaal heel serieus... IZA... (nog overblijfsel van mn vorige baan... had beter iets anders kunnen doen wat dat betreft... als ik 't geweten had! ;))

Wij gaan aan de spinazie... heeft g4b-man gister gekocht :confused: "doet ie anders nooit"... even iets bij bedenken (denk iets van kikkererwten, feta en rode paprika en dan met rijst of gebakken aardappeltjes (want heb die nog liggen).
    Jammie, krijg ook trek! Nog even wat werk afmaken en dan naar huis!

....en kan het verder wat rustiger op 't andere vlak :rolleyes: :confused:

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Zodra ik net op de verzendknop drukte kwam mannetje binnen en biefstukje was weer om te smullen. Nu weer tijd voor een spelletje.

tot laters!

5. hihi miep ja maar daar zit je ook voor in berlijn he.. daar moet je precies weten waar de goedkope tentjes zitten enzo...
    had ik toen even mazzel dat mn vriendin daar au pair was en er al maanden zat.. die wist alles precies te vinden.. er zit ook een hele goeie pizzaria daar en ook erg goedkoop :D

haha g4b klink lekker en gezond! word je inmiddels al gek ja? ;)

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, restaurantjes die goedkoop zijn zijn hier gelukkig wel genoeg te vinden, ja... Dus gaan we uiteindelijk bijna net zo vaak uit eten omdat boodschappen redelijk prijzig zijn ;).

Blurry en G4b; klinkt goed ;) Eet smakelijk, G4b!

Ik ben juist blij dat ik uiteindelijk lui bij dezelfde verzekering ben gebleven; deze ziet een ICSI poging pas als poging als er een terugplaatsing is geweest :)!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :( mijn aardappelprutje is bijna op :(

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :rolleyes: ben morgen alweer 16 weken! Wauw, nog 4 weken en ik ben al op de helft! :confused:

9. zoo tezzz dat gaat wel vlot!
    :D
    hopelijk mag ik jullie allemaal snel komen vergezellen..

t word toch maar friet in plaats van pannenkoeken, had hubby meer zin in...
    moet me zo nog wat gaan opdoffen ook nog want we krijgen strax visite...

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: oh ja joh? Jullie visite? :confused: Goh...hebben jullie nou nooooooooooit eens ;) :)

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat gaat dat hard he Tezzz! Ik kan het ook niet geloven! Maar dit is wel een hele leuke periode dus ik geniet van elke dag.

12. hahaha ja tezzz tis echt erg hoor!
    wij hebben of gaan echt altijd op visite.. wij zijn mensen mensen.. hahaha als we een keer geen visite hebben vervelen we ons (niet dat we samen nix leuks kunnen doen hoor. doen we ook vaak zat, maar hebben allebei graag mensen om ons heen) eigelijk de hele week alweer weg geweest.. niet te geloven.. heb er vanavond ook geen zin in omdat ik me echt slap voel.. morgenavond krijgen we ook alweer visite.. moet ik eigelijk werken maar weet nog niet of ik ga..

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Avond!

Wat een kletskousen zijn jullie allemaal zeg ;)

Ik had eerder op de site moeten komen, wist tot 17:00 nog niet wat we moesten eten.
    Werd patat, we hebben nog vakantie O:)

Na de vakantie weer aan de lienje. Durf niet meer op de schaal te gaan staan, zegt genoeg denk ik!

Trutje (sorrie, maar kan niet zo goed aan je naam wennen :| ) wat een leuk knulletje hebben jullie! Schitterend zo'n knoeiboel :D

Het viel me trouwens op dat het NOD-lijstje zo klein wordt, of ligt dat aan mij?

Liefs!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hé julita..ff gekeken maar die poll die je gister stuurde kan ik echt helemaal nix mee..sorry. Kan het echt niet uitlezen :rolleyes: baal baal. ;)

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey geeft niks Beastie, het idee was handig maar de uitvoering was wat moeilijker...

16. ja stephanie de nod lijst word steeds kleiner.. goed teken toch :D betekend dat t smeppen werkt.. of dat ze gewoon niet meer met ons willen kletsen hahaha

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dat laatste zal het vast niet zijn, kijk maar naar het aantal pagina's dat wordt volgekletst iedere dag! hahaha
    Smeppen zal wel werken!
    Dus Marieke, ertegenaan vanavond!
    Las dat je dinsdag toch je ei had, of gister toen je die pijntjes had misschien wel. Test was ook wel erg positief!

18. neeee vanavond even niet smeppen.. hebben nu al 4 dagen gesmept.. heb een beurse doos joh hahahaha morgen weer!

ben je volgende week woensdag thuis?

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marieke heeee probeer jij je snor te drukken voor een stuc-klusje? :) ohjee zei ik nou snor......voor je het weet zitten we hier weer te beppen over cavia's hahaha

@ tezzz wauw 16 weken alweer wat gaat dat snel zeg! Raar hoor, dat het bij anderen zo snel gaat, bij mij ging die eerste helft zooooooo langzaam!

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep dat is super, alleen jammer dat jij daar geen gebruik van gaat maken......wij duimen hier zo ontzettend hard dus dat MOET gewoon in één keer gaan lukken ikhoophetzoikhoophetzoikhoophetzo!

Deel Deze Pagina