Middag! Iedereen last van het heerlijke vrijdagmiddag gevoel? Wij gaan lekker stoppen met werken! Naar de Prenatal voor de kinderwagen testritten en rondje Ikea en bouwmarkten voor de weekend klus spullen (zondag is het autovrije dag hier in de stad ... dus alles maar vast in huis halen!) @ beastie: ja, dat weet ik wel, maar in de praktijk voel ik zoveel bobbels enzo in mn borsten. Wat is een klier en wat niet. En in een gewone cyclus moet je ook altijd op hetzelfde moment voelen... Morgen komt mn zusje weer met haar mobiele echo apparaat. Gaan we eens kijken hoe die kleine erbij ligt. Want ik snap het echt niet meer. Zitten vaak twee harde bulten, een onder en een boven mn navel (zo'n 8 cm van elkaar). Als dat knieen zijn dan ligt het lekker dwars in de hangmat Nou, doei! tot latert
Zoooo ben ik weer even. Sjonge ik wou dat ik een vrijdagmiddag gevoel had! Alle mensen die de hele week niet zijn geweest komen vandaag langs geloof ik! Pffffff middeltjes die uit de handel zijn gehaald en geen vervanging bieden. Middeltjes die ik wil bestellen en niet op voorraad zijn bij de groothandel, mensen met moeilijke vragen en natuurlijk ook mensen die denken dat je nix te doen hebt en even langskomen voor een 'gezellig'praatje.. *zucht* Maar nu is t weer even stil, dus kan ik eindelijk weer even op adem komen. En dan relaxed t weekend in..
Dames, wat rustig hier! @ G4B: hahaha! Hopelijk is de accu nu wel geladen! Hier vanmorgen ook het idee dat ze dwars ligt, aan beide zijdes een hoop getrap en geduw! hahaha! Ze was zeker de slagaat aan het oefenen! @ Blurry: al klaar met werken? @ Marieke: heerlijk zo'n onverwachts weekend! Hier rustig aan gedaan! Rustig boodschappen gedaan, naar de bank (systeem liep vast nu gaat ze alles opsturen, had ze dat niet meteen al kunnen doen?! En omdat ik nu bij mijn moeder inwoon was er ook allemaal gedoe met verzekeringen enzo)... Nou ja nu even wat eten maken! (kebab = niet echt gezond maar goed) Daarna bankhangen.... Dus ik kom ongetwijfeld weer gluren!
dag dag! Ik denk dat ik zo een beetje hetzelfde ga doen als lola, boodschappen en dan een lekkere maaltijd klaarmaken en dan lekker bankhangen vanaaf want we zijn al 2 weken lang weg of met mensen. Heel druk allemaal. Ik merk ook dat als ik in de ochtend wakker word dan ben ik echt heel erg moe.
Hoi allemaal! Wat een verhalen hier allemaal. Een vriendin was net hier en haar schoonmoeder, (mijn vriend noemt haar tante) blijkt een knobbeltje in haar borst te hebben. Nu gaan ze verder onderzoeken wat het precies is. En haar dochter heeft net een baby en die blijkt ook niet goed te zijn. Nou ja, niet goed. Maar ze heeft mischien een botafwijking. Ze kijkt steeds maar naar 1 kant en reageerd niet goed op mensen om haar heen. Afwachten maar weer, altijd wel wat maar daar kunnen jullie allemaal over meepraten. Lekker he, weekend! Ik moet morgen weer werken, eerste dag na vakantie Maar daarna lekker naar de kapper voor het feestje morgenavond! Liefs!
he bah stephanie das ook allemaal naar nieuws! balen he weer werken na de vakantie! maar daarna lekker feest! trouwens niet zo netjes hoor van je ouders dat ze niet hebben terug gemail hihi geintje hoor, zal dr wel bij in zijn geschoten ofzo.. iig fijne avond morgen!
Zo lekker thuis en tijd om te relaxen.. spelletje spelen en dan bankhangen de rest van de avond. Stephanie, ik hoop dat alles goed is met de ' tante' van je vriend. en ook met het kindje. Je hoort tegenwoordig ook niets anders meer.. verschrikkelijk! Later!
@ diaantje ohhhhhh wat een scheetje zeg en die schoentjes! echt lief! (en idd grappig verhaaltje) @ beastie pfff jemig zeg, heftig verhaal! Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt helemaal nooit controleer @ lola jij geeft een nieuwe dimensie aan bankhangen hahaha! Wij hebben voor Mika een zilvervloot geopend, daar staat al redelijk wat op, vanalles van opa's en oma's gekregen. Ennnnnnn volgende week wordt het een beetje roze vrijdag (als we mazzel hebben) want dan krijgen we ons 4-wielige kindje @ marieke by the way: goed bezig!
Niet goed bijgelezen hoor, ben heel moe vandaar eps: Stephanie, wat een nieuws zeg zal duimen dat het allemaal goed is.
@ Tezzz: Lekker hoor beetje liggen op bed! hahaha! Hier beetje overgeven de hele tijd.... Niet leuk.... Ik ga maar in bed liggen ofzo! Truste dames!
Avond! @ Lola: hele tijd overgeven... da's niet leuk! Rustig aan hoor! Lekker tukken en goed uitrusten! @ Mielenl: ohhh lekker dat jullie 4 wieler komt! Die van ons komt ook... schijnt nu klaar te zijn en op transport naar NL.. dat duurt 14 dagen en dan nog 10 dagen voor het invoeren/registreren enzo dus half okt kunnen wij ons zwarte monster op gaan halen... Nou, wij hebben lekker de hele avond kinderwagens getest... (we waren 80% van de tijd de enige op de wagen afdeling... erg relaxt! Super service daardoor.) Pfff ik zie door de bomen het bos niet meer in elk geval... En ik had al zo'n hekel aan die dingen... maar wel zo handig! Alhoewel de elke een andere handigheid heeft... goede wegligging, maar zwaar en onhandig te demonteren of juist super licht maar erg hobbelig... pffff We moeten het ding natuurlijk altijd uit elkaar halen om naar boven te sjouwen, maar een goede wegligging met vering vinden we ook belangrijk voor de kleine... We laten het even bezinken en dan volgende week ronde 2. (bijkomend voordeel is dat er dan vanaf woensdagavond t/m zondag 20 % korting is bij de Prenatal!!!). Weet niet of het overal zo is, maar 't is maar dat jullie het weten! (niet op Stokkes en Bugaboos, avent flessen, zwitsal producten en 1 bepaald merk borstkolf) Maar verder wel! Dus... En de blije doos opgehaald. Leuke dingen. En gelukkig gingen ze niet zeuren dat ik te laat was (op mn mail stond: uiterlijk 13 sept. ophalen). Vriend is nog naar een afspraak dus ik duik zo lekker vroeg mn bedje in. Heb beetje groeispurt in mn buik (bandenpijn en harde buiken en de kleine draait nog lustig rond dus ik heb wel effe zin in relaxen! Mn zusje komt niet morgen... heeft een trap van een koe gehad tegen binnenkant bovenbeen... en is bont en blauw. Gelukkig niets gebroken of erger, maar ze kan haar been niet meer bewegen. Ik was altijd al bang voor zoiets, vooral dat zo'n beest iets zou verbrijzelen. Ik hoop dat ze nu nog voorzichtiger gaat werken. Nou,lieve SMEPpies. Allemaal lekker weekend!
Navond! Tezz, hoop dat jij inmiddels op 1 oor ligt ... en Lola trouwens ook! G4b, auw! Hoop dat je zus snel wat minder blauw is en jullie toch nog even naar binnen kunnen gluren. @all; fijn weekend! Ik vertrek morgen vroeg naar de andere kant van Duitsland, wijnfeest, dus tot maandag allemaal! Dikke knuf...
miep veel plezier met de wijnfeesten.. hebben wij in mei gehad in cochem.. erg leuk! en lekker das dan weer een voordeeltje dat we nog niet zwanger zijn he g4b jeetje das ook niet nix van je zusje.. hopelijk is ze snel weer op de been, letterlijk en figuurlijk! wel balen dat je nu ook geen echo kan maken zelf toch? ik ga zo mn bedje maar opzoeken.. truste dames en tot morgen