Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ G4B: wel al een beetje een idee welke wagen jullie willen? Niet meer die ene die je in het begin op het oog had?
    aaaah, wat naar voor je zus zeg!

@ Miepie: beetje laat, maar veel plezier! Drink ook maar een fles namens mij! (wat zul je dronken worden met die fles van G4B en van mij! hahaha!)

Nadat ik naar bed ging niet meer overgegeven!
    Ben wel weer opgeknapt en heb er al weer 2 kaas/uienbollen inzitten! hahaha! Weggespoelt met cola! ;)

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Wat is dat voor dieet dat jij doet Lola? Lijkt mij ook wel wat! ;)

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh meiden...

:idea: lekker Lool dat je niet meer zo beroerd bent...hoop dat het zo blijft...maar met de combinatie uienbroodjes en cola op de vroege ochtend? hihiih
    :idea: G4B....dat is even schrikken !, koetjes kunnen hard trappen ...hoop dat je zus gauw opknapt!
    Ben trouwens wel benieuwd naar jullie kinderwagen...!

Hier hadden we gisterenavond de schrik er flink inzitten...word ik om 22:00 gebeld door een moeder van een vriendje van Marvin..of alles rustig was bij ons?
    Dus ik ja..hoezo?(gelijk op mijn hoede natuurlijk)...wat bleek ...De jongens waren gisteren aan het buitenspelen met hun zelfgemaakte (en op school geleerd tebouwen) erwten schieter (rond buisje en daar plak je dan strak een ballon overheen...weet er niet het fijne van ...maar zoiets was het dus..en dan kan je lekker met van die gedroogde erwtjes ver en vooral hard mee schieten :rolleyes: )
    Tijdens het spelen is er dus een erwt op de oog van haar zoon beland...met gevolg een scheurtje in de oogkas, hersenschudding en een oog zo dik! (volgens de arts in het ziekenhuis heeft hij erg veel mazzel gehad)
    Ze waren met meerdere jongens en wie er nou daadwerkelijk de" dader " was weten ze niet , maar Marvin voelde zich zoooooooooo schuldig dat het mannetje kas overstuur was...had zijn ogen uit z'n koppie gehuild buiten, en was zo bang dat z'n vriendje blind was geworden (riep ook dat hij niets meer kon zien :( )
    Alle jongens waren flink onder de indruk van het drama , maar Marv zou gedacht hebben dat het toch echt zijn erwt was..en was doodsbang voor mijn reactie (had 'm n.l de dag ervoor gewaarschuwd dat ik niet wilde dat ze op alles wat bewoog zouden schieten want anders was het einde oefening wat de erwten schieter betreft...)
    Gelukkig had zijn vriendje zelf verteld dat het gewoon een ongelukje was en dat het helemaal niet zeker was dat Marv het was, want iedereen was aan het knallen met die dingen...zijn moeder belde me om hem gerust testellen en dat het "relatief" meeviel met de schade ..:confused:
    En ze vooral niet boos waren op hem..

Leuke is dus dat ik helemaal niets van dit drama heb meegekregen want Marv hield wijselijk zijn mond en met mijn reactie op zijn toch wel rode ogen kreeg ik als antwoord dat hij gewoon moe was ...nou kon dat ook wel omdat hij de avond ervoor met zijn opa was meegeweest naar een voetbalwedstrijd van NEC tegen Boekarest en dus pas om 23:00 op zijn bedje lag...de rest van de avond was hij erg stil...( en ik verweet het dus gewoon aan zijn moeheid...)
    Voel me zo lullig ...voor zijn vriendje en ook voor hem dat ik dat gewoon niet gezien heb..aangevoeld heb dat er iets mis was....
    Had m nooit naar buiten moeten laten gaan met dat ding..wist diep van binnen dat er drama's uit voort zouden vloeien...ook al gaat dat per ongeluk...
    Ding heeft hij gisteren gelijk na het gebeuren weggegooid ergens in een prullenbak ..en we hebben een gesprekje gehad (want van slapen kwam naturlijk niet veel en toen de telefoon ging zag hij de bui al hangen ..)....zag aan m dat hij er erg veel spijt van had, weer overstuur...en ja ..mam had gelijk ...beloofd dat hij nooit meer met zo'n ding gaat spelen , en vanmiddag gaan we even langs bij z'n vriendje...
    pfffffffff....heb geen oog dicht gedaan (hoe toepasselijk..) vannacht....

zo lang verhaal weer...ga even thee zetten..krijg je droge vingers van van zoveel typen hihihi

hoe is het verder hier?

4. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi lieve meiden,

Even weer wat van me laten horen, kom er op dit moment niet veel aan toe om mee te kletsen, maar wil wel weten hoe het met jullie gaat natuurllijk.

Hier is het erg druk, Ayoub moet echt regelmaat krijgen..
    Ik geef BV, Ayoub komt veel te snel achter elkaar voor de voeding,dus gebroken nachten.
    Soms wel 3x per nacht...en dat is slopend :(

@Lola: zie dat je alweer 27 weken bent, meid wat gaat dat snel..
    Fijn dat je beter voelt..kaasbollen en cola :confused: meid hoe krijg je dat naar binnen..hahahaha
    Mooie kamer trouwens ;)

@Go4baby: leuk is die blije doos he? heb je hem van de prenatal?
    Bij osn was het een ramp wat betreft de kinderwagen..we moesten er een hebben waar een loopplankje past voor mijn zoontje, en niet op alle wagens past er zo een.
    Doe je het rustig aan? die bandenpijn is geen pretje bah... :(
    Sterkte voor je zus, jee wat moet dat pijnlijk zijn zeg zo een trap..wat zal ze toch geschrokken zijn arme meid.

@Tezzz; Hi meisje, hoe is het met jou? je bent inmiddels ook alweer 16 wkn..neem je wel voldoende rust?
    Wil je straks weten wat het wordt, of blijft het een verassing?
    Een dikke knuf voor jou.

@Marieke1610: ook voor jou een knuffel ;)

@Mippie80: Een fijn weekend in Duitsland.

@Julita:hoe voel je over het algemeen? doe je het rustig aan? alles gaat nu veel energie vergen.

@Stephanie; ooh vreselijk zeg, zo zielig voor die babytje.
    En ik hoop voor de moeder van je vriendin dat het niet iets ernstig is.. :(
    Sterkte meid!

Nou meiden, een fijn weekend.

Liefs,
    My Angel

5. jeetje diaantje wat een verhaal, wel mooi dat je zoon door had dat ze fout zaten.. maar ook wel sneu.. t kan gebeuren.. en als t niet eens zeker is dat hij het heeft gedaan is t wel zielig als hij zich zo schuldig voelde.. ben benieuwd hoe t met zn vriendje is..

my angel leuk weet wat van je te horen.. vervelend dat je van die gebroken nachten hebt joh! gaat t verder wel allemaal goed?

6. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Dank je wel meis,

Het gaat op zich wel redelijk, alleen blijft de wond van de KS nog wel erg gevoellig en beurs.. :( kan bv niet iets aandoen wat straks zit, voel het dan duidelijk pijn doen.
    Ach het hoort er allemaal bij.

Het is wel echt wennen hoor met 2 kids... :( je moet echt die aandacht zien te verdelen, en dat gaat niet altijd over rozengeuren en maneschijn.. ;)

Ik heb as woensdag een afspraak bij de gynaecoloog zal het maar eens bespreken met hem.

xxx

7. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge meisjes!

Hier aan de schoonmaak dus zoooeeefff weer weg

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tjee diaantje wat een verhaal.

Lola gelukkig dat je je wat beter voelt.

Ik ga zo naar ochten om nog een keer een echo te laten maken en hoop dat die kleine frum niet zo eigenwijs is als de laatste keer.

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Hallo All!

@Diaantje Wat een verhaal maar ik zal het ook met jou goedvinden natuurlijk aan mijn zoon voorlezen die heeft nl ook wel eens van die onbesuisde dingen nadat ik hem behoorlijk gewaarschuwd heb. :(

@Lool Kaasbolletjes en cola ik heb al een tijd gewoon zin in cola light maar das zo ontzettend bloeddruk verhogend dat ik me dr niet aan waag.
    Maareh voel jij je alweer beter?

@Mariek haai ik lees wat over je nieuwe auto? Niet helemaal tevreden of valt het mee?

@Myangel verschrikkelijk die eerste periode, je hebt van voren niet het gevoel dat e van achteren leeft, ik herinner me dat goed van na de geboorte van de tweede.

@Miepie Nog steeds fijn aan het sightseeen? Ben je al wat gewend aan de nieuwe situatie?

@Go4B Kinderwagens ... pfrf ik heb een antieken vna 1950 ofzo..
    En die zijn echt geweldig alles klopt gewoon ze hebben een goede wegligging een uitstekende vering en ze kunnen er vrij lang in liggen.
    WE kopne er nu wel een wagen bij hoor, ik hou van wandelen en wil eigenlijk vrij snel weer 6 km rondjes maken na de bevalling daarvoor kan i kbeter ook een wendbare kopen
    Enne hoest nou met de verbouwing?

@Tezz Blurry Stephanie en de rest dikke kussen~!

Ik moet ma weer naar de tandarts.... maar ik ben nog niet zo bang ... :cry: Dat komt maandag wel....

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Tuurlijk meis..een gewaarschuwd mens telt voor 2 ;)

11. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Jeetje diaantje... ik denk dat ik niet eens zou weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan naar mijn zoon toe. Wel goed dat je even op bezoek gaat bij het 'slachtoffer'. Gelukkig valt de schade mee. Ik weet zelf helaas hoe het is om maar met 1 oog te zien, vandaar...

Onze auto is waarschijnlijk stuk en we zouden vandaag (laatste vakantiedag) naar het strand. Balen! Zo maar even naar de markt, visje en bosje bloemen kopen dan maar en hopen dat de schade aan de auto meevalt.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Smep Baby's :baby:
    Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul.
    Erannick (ronde 13, 1x SMEP) 16 mei 08, meisje
    WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul
    Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid
    Fiona23 (ronde 2, 1x SMEP) 01 juni 08, meid
    Pebbels(ronde 8, 1x SMEP)
    It's a surprise ± 27 mei
    niet meer actief...
    Linda221 (ronde 1, 1x SMEP)08 juni 08, meid
    Eevitaa (ronde 1, 1x SMEP)
    8 jun. knul
    Coco (ronde 6, 1x SMEP) 11 jun. knul
    Ger78 (ronde 2, 1x SMEP)18 jun. knul
    Daantje82 (ronde 11, 2x SMEP) 23 jun. meid
    Nin0 (1x SMEP)
    29 jun. knul
    CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid
    Silla (ronde 21, 2x SMEP) 01 jul. knul

Daantje86 (ronde 10, 1x SMEP) 5 jul. meid
    Mijntje (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Niet meer actief...
    Pas getrouwd (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Niet meer actief...
    Heidi77 (ronde 4, 2x SMEP) 08 jul. knul
    Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid
    Liesje76 (ronde 4, 1x SMEP)27 jul. meid
    Diddl9 (ronde ? 1x SMEP) 29 jul. knul
    Jeldou (ronde 6, 1x SMEP) 2 aug. knul
    Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) PRECIES 28 aug. meid
    Klavertje44 (ronde 9, 2 x smep) 28 aug. meid
    Linda78 (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug.Niet meer actief...

*MOAS => Mother of all smeppers!
    *SC => Super Cynthia!

SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep.
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep.
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt.

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger

SMEPpers van Februari:

Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt
    Hanne9 \:D/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt

16 SMEP - kandidaten
    13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK

SMEPpers van Maart:

Go4baby \:D/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov
    Wendy \:D/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov
    Parels \:D/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov

14 SMEP - kandidaten
    11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger

SMEPpers van April:

Elba \:D/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec
    Lola1982 \:D/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec
    Queenie, \:D/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec

18 SMEP - kandidaten
    14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK 16.67% zwanger

SMEPpers van Mei:

15 SMEP - kandidaten, maar geen suc6 :(

SMEPpers van Juni

Nyncke \:D/ ( ronde 7, 4 x SMEP)
    Julita, \:D/ (ronde 2 na mk, veel x SMEP)
    Tom78, \:D/ ronde 1 na MK, ? x SMEP
    Tezzz, \:D/ (ronde 8, 6 x SMEP)

12 SMEP - kandidaten
    7 Ongi.... 4 Zwanger .... 1 MK 33,33% zwanger

SMEPpers van Juli

Wieffie \:D/ (ronde 12, 6? x smep)
    Mupkuh \:D/ (ronde ?, ? x smep)

14 SMEP - kandidaten
    10 Ongi.... 2 Zwanger .... 1 MK 14% zwanger

SMEPpers van Augustus

2. Leeuw89 \:D/ (ronde 8, 3?x smep)
    7. Thalina \:D/ (ronde 3, ?x smep)
    9. Sylvia \:D/ (ronde 2, 1x smep)

13 SMEP - kandidaten
    10 Ongi.... 3 Zwanger .... 23% zwanger

SMEPpers van September

1. Miamel, ronde ?, NOD 10 september
    2. Stephanie24, ronde 1, NOD 10 september
    3. Nynke1980, ronde 14, NOD 10 september
    4. Houmar \:D/ ( ronde ?, 2 x SMEP)
    5. Blurry, ronde 9, NOD 16 september
    6. Kristel86, ronde 9, NOD 25 september
    7. Ellenk, NOD 26 september
    8. Marieke, ronde 22, NOD 30 september

8 SMEP - kandidaten
    4 Ongi.... 1 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger[/quote]

1. Trutje, NOD 10 oktober

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiddag! :D

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Hey Tezzzz, potjandikkeme dat heb je mooi onthouden ;)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Diaantje: wat een verhaal! Gelukkig maar dat het redelijk is afgelopen met het vriendje. Wat zielig dat je zoon zich zooooo schuldig voelt. Hier een jongetje uit m'n groep op de psz die een poosje geleden een 2-euro muntstuk heeft ingeslikt. Moest operatief verwijderd worden. Onze kids hebben nu eindelijk in de gaten dat je dus nooooooooooooooit muntjes in je mond moeten stoppen (het heeft zelfs zo veel indruk gemaakt dat ze er zelf regelmatig weer over beginnen ;) ).

@My angel: leuk om even wat van je te horen! Wat vervelend dat Ayoub nog niet zo goed regelmaat kan vinden (althans...geen regelmaat waarbij mamma ook nog een beetje kan slapen ;) ). Ik herken goed van wat je zegt over je aandacht gaan verdelen. Kostte ons in het begin ook veel moeite. De eerste paar maandjes toen de jongste nog veel sliep was overdag de tijd voor mijn oudste en 's avonds tijd voor de jongste. En de oudste heeft gewoon moeten leren dat (tijdens de voedingen) jouw tijd even uit moest gaan naar de baby. Is wel lastig, maar ze zullen er toch aan moeten wennen, want vanaf nu zullen ze je móeten delen.

@Lola: je ontbijt nog binnengehouden? ;)

@All: knuffies!

Hier vannacht alvast begonnen met opruimen. Resultaat viel toch wat tegen toen ik daarstraks daadwerkelijk in de winkel kwam :( Tja, moet je maar niet opruimen in je slaap he? ;)
    Vanmiddag om 5 uur gaat de winkel dicht en kan het werkelijke inpakken en slopen beginnen. Heb er best zin in! De kids ook. Vooral dat slopen staat hun errug aan! :)

Ga ff verder met de uitnodiging voor dochterliefs feestje. Laterrrrrr!

Liefs Tezzz

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :oops: ik heb zo mijn momenten ;) :oops:

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    :) :) :) Tezzie wel!

Kga even met de buren thee drinken laterz!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    stomme %^%$$%#%$%-printer doet het opeens niet meer :(

18. hihi geef m een trap tezzz...
    slopen is ook leuker dan opruimen he :D
    moet je alleen niet de verkeerde dingen slopen zoals je printer! ;)

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :) :)

volgens mij hebben de kids 'm gesloopt of zo...ze hebben er gisteren nog kleurplaten mee uitgeprint en nou krijg ik 'm niet meer aan de praat! :confused:

zo raar. Ik heb ZELFS zin om de spullen in te pakken! :rolleyes:
    Nog een half uurtje en dan kunnen we EINDELIJK helemaal aan de slag!

Over kapotte dingen gesproken...mijn licht op mijn fiets doet het niet. Ben bang dat mijn fiets iets te vaak gevallen is. Krijg zowel voor- als achterlicht niet meer aan de praat :( Baluh dus, want we moeten vanaaf in het donker naar huis. En om dochterlief nou aan de buitenkant te laten fietsen...:rolleyes: nou, nee dus :(

20. nee das niet handig nee dochter aan buitenkant!
    dan maar een zaklampie mee ;)
    waar je zin in hebt om in te pakken of op t ruimen... ik heb momenteel echt ergens zin in haha

Deel Deze Pagina