En lola is ook al wazig.. gaat lekker hier.. hahaha Nou, ik ga weer ff een spelletje spelen.. Voordat ik nog meer onzin uitkraam.. later!
Gelukkig het ligt niet aan mij! hahaha! Blurry heeft er ook al last van, dan hangt het in delucht denk ik! Marieke, jijlekker frietjes gegeten? Ik ga even naar een vriendin AZ-PSV kijken.... Waarom zeg ik nou weer ja?!
hoi meiden! vandaag niet veel te liegen...... @ celia één ding ben je vergeten en dat is dat je alleen op donderdag zwangerschapstests mag doen. Dan vieren we namelijk roze donderdag met roze koeken en priklimonade verder knuffelz voor iedereen!
hahahhaa blurry als je je ei al gehad zou hebben zou ik zeggen: zwanger? hahahaha lekker aan t mutsen met zn allen dus! lola, heb niet eens frietjes op, alleen een kroket, frikadel en een kaassouffle net zo slecht hahaha en t vult voor geen meter want heb nu alweer honger!
Ach marieke bedenk maar zo morgen weer op de gezonde tour. Ik ga lekker bankhangen, ben het opruimen zat. morgen weer een dag en dan moet het bureau de deur uit en komt de kommode zolang op onze kamer te staan ivm ruimtegebrek Waren we nu maar 3 wk verder dan waren we overal klaar mee
haha was t maar waar Marieke! Nog 1 lange week, dan kan jij weer een testje wagen! Ik roep de donderdag over een week roze donderdag voor marieke op! Ik denk dat ik maar ff tv ga kijken ofzo.. Nu wel weer lang genoeg spelletjes gespeeld.. morgen weer een dag.. Trusten meisjes!
hihi ach ik ben dr niet eens mee bezig eigelijk.. komt misschien nog.. hebben we goed geklust maar ja.. als niet alles optimaal is.. maar wel lief dat je de roze donderdag voor me oproept truste blurry!
he dames, nix bizonders vandaag? Kreeg vanmorgen nog kraamvisite...en de gene die een kadotje heeft gekocht is stuwardes en had een pakje uit de usa, babyGAP! helemaal leuk mensen met smaak! ...ga nu weer P. de Leeuw kijken oja, welkom Celia...welkom! idd als je test test dan op donderdag en inderdaad wat Lool zegt...elke maand duurt te lang als je iets graag wil, knuf.
Heb je een foto van het pakje beastie? Mn vriend heeft een oom in amerika wonen en daar hebben we babygap en old navy kleertjes aan gevraagd. Ben benieuwd wat ie meebrengt
ja beastie foto! shit jaaa ik vergeet steeds dat paul nu op vrijdag is plaats van zaterdag en zondag... naja strax of morgen maar terug kijken op t kastje dan...
Avond! @ celia: welkom! Hopelijk breng je snel roze donderdag voor ons mee En idd. zoals Blurry zegt: ovu en zw. testen kun je besten via internet bestellen! Scheelt veel ping ping... @ Diaantje: kleine jongen weer een wijze les geleerd. Gelukkig dat er niet echt iets ergs is gebeurd (en jij hebt altijd van die goede voorgevoelens... ook toen jullie naar Aviodome gingen...) Ze moeten maar goed naar je blijven luisteren (en jij naar jezelf! ) @ Tezzz: super veel succes in de winkel! Hoop dat het allemaal lekker voorspoedig verloopt! Wanneer moet het allemaal af zijn? Mn zusje ligt nu lekker hier in bad! Heeft heel dik blauw been.. heel sielug! Oh en nu wil ze er uit... Hijskraan moet van de bank
nnnnnnnnnnnnavond! Vanavond heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel werk gedaan in de winkel. Alles ingepakt en en al een groot deel gesloopt. Kids vonden het heerlijk. Konden lekker helpen, op plankjes met wieltjes rondracen en lekker alle losse vloerbedekking in de megacontainer mikken. En ik ben (na iets van 30 schroeven met de hand te hebben losgedraaid ) weer een paar planken rijker voor de knutselwerkzaamheden thuis . Manlief is al naar bed, want moet morgen om 7.30 uur al weer in de winkel zijn shock: wie bedenkt die tijden op zondagmorgen?! ). Ik heb nog ff een uurtje op de bank tv gekeken om bij te komen en ben er tot mijn schrik achtergekomen dat zowel mijn rug als mijn knieën nu op slot zitten Heb er nog nooit zo lang over gedaan om van de bank naar de computerstoel te komen (en da's 1 meter verder ). Hoop dat ik mijzelf nog naarboven gesleept krijg, want moet geloof ik heeeeeel nodig naar bed Heeeeeeeeeeeerlijk gewerkt dus, maar nou helemaal hartstikke kapot. Trustuh iedereen! Liefs Tezzz P.S. @G4B: morgen de rest eruit slopen en dan gaan maandag de werklui aan de slag. Donderdagavond moet het af zijn, zodat vrijdag alle vertegenwoordigers (stuk of 30) alles weer netjes kunnen inrichten. Zaterdagochtend om 9.00 uur gaan we dan weer open. Zeer strakke tijdsplanning dus, maar deze heren hebben het gelukkig al veeeeeeel vaker gedaan
jeetje tezzz dat is flink aanpezen dus! doe jij rustig aan met je rug enzo? g4b hoe staat t er bij jullie voor? je zusje dus toch gekomen? wel lekker een heet bad! heeft ze toevallig toch t echo ding nog meegenomen? hier maar weer eens mn banner veranderd.. verveelde me.. ach ja deze heeft wat meer kleur he! zometeen maar even aan de after smep. moest eigelijk gisteren al maar toen was vriendlief beroerd.. heb m aangestoken met de verkoudheid.. is nu gelukkig al bijna over.. een vluggertje dus hahha
@Marieke: veel plezier dan nog zo Wij zijn er gisteren maar wat vroeger ingedoken tja...die rug...nu al reddeloos verloren denk ik Blijven bewegen is in dit geval toch het beste, want na dat uurtje stilzitten is het veeeel erger geworden Ik ga nu ECHT lekker slapen
hmm vervelend tezzz even heet douche en middelgan of hoe t ook heet erop smeren.. maar ja daar kom je zelf natuurlijk niet bij en je mannetje ligt al lang en breed te snurken hihi ik ga zo ook maar naar bed denk ik.. verveel me maar ben nog niet moe hihi
manlief ook nog niet moe dan? Ik moet naar bed, maar ben in mijn hoofd nog te druk En zie erg op tegen het weer moeten opstaan en de trap op gaan Maar ja, als ik op de bank ga slapen kom ik morgen al helemaal niet meer overeind natuurlijk he? kzou zeggen: sleur je vriend mee naar boven onder de woorden 'ik ben nog niet moe en JIJ gaat daar iets aan doen!' Komt íe vast wel laterrrrrrrrrrrrrr!
hahahaha ga jij nu maar zien dat je boven komt! en heelhuids graag! mn vriend zit nog achter de pc en laptop.. is heen en weer aan t sjouwen van de een naar de ander... tis wat met dat luxe probleem.. geld hebben we niet, maar spullen!
Mogge! Weer veel te vroeg op zondag, maar heb heerlijk liggen ronken! Zin in een bataviastadje vandaag.. ff vriendinnetje smssen.. Later!