@ Wieffie: gefeliciteerd met je 12 weken! @ Nycnke: aaaah gaaf zeg! @ Blurry: aaah spelletjes op de pc, dat kan ook! Pfffff, wat eenwaardeloze dag, zit te nietsen en te nietsen! Grrrrr!
Nou ik ben weer redelijk up-to-date Celia, welkom en suc6 met smeppen! Nyncke, ik ben ook erg benieuwd naar de foto! Fijn dat je de kleine zo goed voelt! Lijkt me echt super bijzonder! Marieke, ik wil ook roze donderdag!!!! Maar aangezien je ei goed naar mij geluisterd heeft moet dat gewoon goed gaan komen nu! Beastie, leuk hoor kadootjes van mensen met smaak Klinkt heel gaaf idd! Tezzz, doe je een beetje rustig aan, zeker met je rug hoor!? Wel fijn dat de kids zich ff lekker hebben kunnen uitleven en dat het zo goed opschiet! Mielenl, niet marieke gaan aflossen hoor op de ziekbank... Hopelijk is het maar 1 dagje en ben je morgen weer beter te pas, iig beterschap! Lola, ergens toch wel lekker een dag nietsen, gewoon van genieten! Oja, nog ff, ik heb het hartje gehoord met de angelsound Voor het eerst vandaag maar het was maar heel kort want toen had uk zich volgens mij alweer gedraaid.... Eigenwijs kind (lijkt op de vader )
hey meiden Zit ik net even te koekeloere bij : even voorstellen.. Klik ik niets vermoedend op : Hey Zie ik een berichtje van iemand van 15 ! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 46#3278446 Jeetje wat jong zeg... Zou ze nou zelf ook 100% weten waar ze aan begint? .. Hmmmmz... Hou niet van vooroordelen maar heb dat zelf wel een beetje nu.... Wat vinden jullie? Liefs Melanie
avond meiden... Even meldingsplicht..niets bijzonders temelden..voel me ook niet echt honkiedorie..denk dat het griepje van Mielen ook hier overgeslagen is...de kids snotteren en voelen zich niet lekker.. en mijn keel voelt ook als schuurpapier..wat vaak resulteert in een griepje..zucht...(hubbie zal er zoals gewoonlijk weer griepvrij doorheen rollen) ..dus ga morgen alles terug lezen van vandaag...en w.s ook van morgen ( stelletje beppers ), ga zo lekker mijn bedje opzoeken.. trusteeeeee
@Miamel: tja...wou op mijn 15de ook al wel graag een kindje maar er was geen haar op mijn hoofd die bedacht dat het toen al het juiste moment was! Nu ik moeder ben van 2 kids weet ik heeeeeeel zeker dat ik dat op mijn 15de nog niet had kunnen doen zoals ik dat nu doe. Tsk @All: Ik ga naar bed! Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Morgen weer mijn 1e werkdag na een vakantie van 2 weken... Mijn motivatie is nog ver te zoeken.... Wil iemand trouwens nog iets zeggen over mijn ovulatietestjes in mijn album? Dan graag! Ik gebruik ze nl voor het eerst en denk dat ik vannacht de Bingo moet gaan spelen
Navond! Zal snel ff een plaatje schieten van het Baby-GAP setje... (was dus maatje 6m-12m...ze heeft het nu aan...en past prima al! ) Het al op de gap site gekeken maar daar staat het shirtje niet tussen. @Nyncke...gefeliciteerd met het voelen...ik vond de plopjes echt super leuk...de harde tikken ook...de snoei harde schappen wat minder @Wieffie ... gefeliciteerd met je 12w...lekker hé die magische grens voorbij op naar week 28 ...OOOhnee....eerst voelen ..ergens week 17 maybe 8) @Tezzz.truste! @Miepie...rustig aan met de wijn!....al hoewel je slaapt er vast lekker op...zo door de bouwvakkers heen @Miamel....ik ga zo ff lezen, 15 moet niet gekker worden @all...mannetje is te kermissen, en ik zit braaf thuis Jasmijn en ik zijn er wel ff geweest..ff 2 colatjes gedronken..kindje geshowd hoop dat hij niet te zat thuis komt en een beetje stilletjes is ..enne Jasmijn neemt nix geen fles meer...ook niet met hoedje ze zal me toch niet 3x per dag naar het kdv laten komen als ze straks daar zit **zucht** nog goeie tips...alleen goeie hoor! 8)
avond! wieffie gefeliciteerd met je 12 weken hopelijk zakt nu de misselijkheid enzo af! en wat gaaf dat je voor t eerst het hartje zelf hebt gehoord! nynkce super meid dat je t gevoeld hebt! lijkt mij ook onwijs mooi! miamel tja ik heb er ook zo mijn mening over.. maar denk dat vele die met mij delen verder laat ik me niet meer uit over dat soort mensen.. ze zijn het niet waard om over gediscuseerd te worden vind ik! diaantje, neee niet jullie ook al.. strax worden we nog t snotter-topic genoemd ipv t smep topic beterschap! hoe is het trouwens met t vriendje van je zoon? beastie heb helaas geen goeie tip voor je meid! iig suc6! ben benieuwd naar de foto trutje, erg he weer moeten werken na de vakantie! zal zo eens even je testen bekijken! dus word vervolgd! zo hier de hele dag bij vrienden geweest.. de kleine word echt groot joh.. en dan hebben we dr hooguit een week niet gezien haha echt scheetig.. ze zwaait al dada en als jij ja knikt knikt zij heel stellig nee hahaha echt komisch! lekker chinees gegeten, maar nu zit ik met darmen vol met lucht.. heel irri!
trutje wow die ovutest van vandaag is wel super posi! zeker net op de lh piek getest want de streep is nog donkerder als de C streep! zo netjes posi krijg ik ze nooit hoor haha dus aan de smep jullie!
@Trutje: ik hoop dat je nou al op bed ligt, wanteh.....die test is superknalpositief zeg! Grijp dat ei! Oja...ik ging toch allang slapen? Maar gauw gaan dan Liefs for all! TezzzzzSNURK-ohneeikmoeteerstmijnbednogin-zzzzz
hihi die tezzzz, naar bed jij! ik ga nog een broodje eten, want ook dat is een nadeel van chinees...heb een paar uur later altijd honger!
Oops! Ik zou volgens de statistieken pas over 3 dagen aan de beurt zijn voor mijn ei maar het is dus positief! Dank julle! En doei!
tezzzzzzzzzzzzzzz wat zei ik nou? naar bed jij trutje.. ja t kan wel zijn dat ie dan dus morgen springt he je ei.. maar je bent dus lekker vroeg deze maand smepper de smep... wanneer zou ellenk eigelijk terug komen?
Zoooo trutje! Ik keen net even naar die ovutests en super posi! Ik hoop dat je t ei hebt gegrepen! Kan niet misgaan! Oja, goede morgen! Ik ben flink aan de smep, maar test nog nega. En wat de 15-jarige betreft: Als ik naar mezelf kijk had ik dat zeer zeker niet getrokken! Maarja, zo is ieder persoon anders. Ik ga stiekum even kijken wat ze heeft geschreven.. Later!
Miamel. Ik zag je berichtj bij die 15-jarige. Ik denk dat dat haar wel aan het denken heeft gezet. Het gaat immer niet altijd over rozen! En ik denk dat veel kinderen ( want dat is ze in princiepe nog) dat denken. Lief klein babytje, maar kinderen worden groot! Zo, dat was mijn mening.. Later
Goeiemorgen! Tezzz, hoe is het met je rug? Fijn dat het zo opschiet met de verbouwing, maar luister wel even naar je lichaam... moet nog even mee . Beastie, ben wel heel benieuwd.. nog even spammen ? Geen tips, misschien heel lief aan Jasmijn vragen of ze alsjeblieft uit de fles wil drinken ? Sorry, kan je niet helpen... G4b, zus uit bad gekregen? Diaantje, kan me voorstellen dat zowel jij als Marvin erg geschrokken is... nog langs geweest? Wieffie, gefeliciteerd met je 12 weken \/ ! Trutje, gelukt met de SMEP gisteren? Blijkbaar is je ei wat eerder dan je altijd dacht.... Marieke, klinkt gezond allemaal .. haha, ben blij dat ik niet de enige ben die dit weekend weinig gezond eten op heeft . Nyncke, wat gaaf dat je de kleine nu ook echt goed voelt . Ben errug benieuwd naar je pb'tje (krijg ik er ook één? [-o< ) O, wie ben ik nou allemaal nog vergeten? Sorry, nog wakker aan het worden . Superweekend gehad. Haha, was wel heel anders dan we ons hadden voorgesteld van een wijnfeest (soort Oktoberfeste, maar dan met wijn en zonder veel toeristen ). Wijn in halve liter-glazen (haha, met die fles voor G4b en fles voor Marieke is het dus helemaal goed gekomen) en vanaf de lunch aan de wijn... grote kermis, tenten met bandjes (daar schonken ze die 0.5l glazen), heel veel kraampjes met eten, speelgoed, snoep, etc. En vooral heel veel wijn.... de foto's van de voor- en na-pret staan op hyves; foto's van 's avonds komen nog, want die heb ik niet gemaakt..