Ik ben inmiddels al behoorlijk afgebouwd ja. Maar ik merk het wel als ik minder, dus ben bang voor het stoppen. Een beetje tussen de oren dus, maarja daar begon t ook allemaal mee haha.. Ik weet wat het is om zonder de medicijnen te zijn. Het is geen pretje, geloof me. Dat wens ik echt niemand toe! Ik heb uiteraard liever geen medicijnen, maar het gaat nu goed. En zolang ik er een goed gevoel over heb zal ik er zeker niet aan twijfelen om ze in te nemen. Lief dat je zo met me mee denkt, maar liever wel dan niet, geloof me
Hallo dames, Ik kom ook weer eens buurten. Heb vandaag maar eens een OVU test gedaan en die was enorm positief. Dus wij zijn de komende 3 dagen druk .
@Blurry: ik kan niet meepraten over medicijnen, maar angsten ken ik natuurlijk ook wel Zo heb ik een vreselijke hekel aan autorijden en telefoneren (mensen opbellen dan dus) Dit doe ik alleen in uiterste noodzaak! Voordeel is wel dat ik niemand dus ooit lastig zal vallen met het verkopen van verzekeringen, tijdschriften en gas enzo over de telefoon! kids ophalen...die middagen vliegen echt superrap voorbij he!
@ Blurry, ben wel benieuwd welke medicijnen je gebruikt. Ik heb ook een tijd medicijnen tegen angst aanvallen gehad. Maar wou er niet voor altijd aan vast zitten ivm met kinderwens. Dit is al wel 3 jaar geleden, maar ben er toen mee gestopt (wel onder begeleiding van therapie) en moet zeggen dat het me goed bevalt. Maar kan me jou ook erg goed voorstellen, want het is zeker geen pretje!
@Nynke: veeeeel plezier dan maar he? Wat is dat toch met die eitjes ze vliegen je om de oren deze dagen!
Mijn eerste dag zit er weer op Ben blij dat het weer voorbij is. Ik heb stiekem meegelezen op mijn werk Moest lachen om sommige reacties. Wat SMEP-pen betreft: we hebben onze plicht gedaan gisterenavond.
trutje: haha you go girl! je moet wel even je banner veranderen he ik zou m op vandaag de eisprong zetten ..
oh ik wilde dalijk nog een testje er tegenaan gooien. Dan kan ik eventueel vanavond namelijk weer enthousiast aan mijn plicht voldoen
haha ja test nog maar een keer, maar donkerder als gisteren gaat ie echt niet worden denk ik hoor! ik begrijp de huisartsen van tegenwoordig niet meer hoor! de kleine van mn vriendin is nu al bijna 4 weken ziek! 4 weken snot verkoude/benauwd/ oorontsteking/luchtweginfectie. ze is lijkbleek maar blijft vrolijk doen die muts haha en de dokter stuurt ze keer op keer naar huis met..ja hier geef ik je nix voor! vind je het gek dat t steeds terug komt.. er moet toch iets tegen zijn! is zoo sneu he! arm kind!
Hoi! Hoe is het met iedereen? Heb niet alles terug gelezen, veel te veel werk! Hier alles oke, feestje was super! Gister alleen halve dag brak op de bank gelegen hahaha. Ook maar weer een ovutestje gedaan, maar die is nog erg licht. Is deze donderdag weer roze voor wat meiden? Liefs!
hahaha tezzz geen idee denk het niet beetje ver fietsen stephanie! je moet toch echt wat vaker komen hoor.. je reageerd niet eens op mijn vragen mooi dat t feestje leuk was! is ook nog wel wat vroeg voor je ei denk ik he.. maar ach... testjes doen zijn altijd leuk haha..
Je had helemaal gelijk! Zo zie je maar weer, ik heb er de ballen verstand van Ben wel blij dat ik ze deze maand gebruikt heb. Anders was ik pas over 2 dagen 'echt' gaan smepsen en dan zat ik er vast en zeker naast! Geen slijmerig en/of draderige pruttel gezien ook (ja zo heeft iedereen het daar over Ik vind het altijd zo onsmakelijk). Bedankt nog! Hopelijk heeft het me geholpen. En qua hA... er zijn zo veel verschillende en ook net zo veel verschillende oplossingen denk ik wel eens. Doordrukken als moeder moet soms wel een beetje heb ik het idee.
11 okt? he getsie steef dan vier ik mijn verjaardag of er moet besloten worden dat we dan wat anders gaan doen (als we m snappen haha) dan vier ik t niet de 11e.. maar daar ga ik niet vanuit haha
Ik gebruik fluvoxamine (ookwel Fevarin). Er zijn inderdaad andere middelen die beter zijn niet te gebruiken bij kinderwens of zwangerschap. Dat ligt compleet aan welk medicijn je hebt gehad. Maar bij mij gaat het iets verder dan angst. Ik krijg echt paniekaanvallen. Ik durfde bijvoorbeeld niet meer de straat op, supermarkt in, laat staan naar mn werk gaan. En het werk wat ik doe is echt mn leven! Vind zoals weinig anderen mn werk echt leuk! Ik ben toen een jaar of 2 in therapie geweest en doe het nu verder alleen, maar de kans op terugval is zo groot dat ik het niet wil riskeren weer in die situatie te belanden. Zo. Einde ego. Nu ga ik weer even terug lezen..
trutje fijn dat we je hebben kunnen helpen hopelijk heeft t een mooi resultaat! ja daar kom ik dan nu ook achter, dat je als ouder zijnde nog moet doorduwen bij de doktoren ook!