Ja, ik weet dat ik vaker moet komen, maar soms zit het er gewoon even niet in. Wat had je gevraagd dan trouwens? Ik ga zo even hondjes uitlaten en bij m'n ouders eten. Paps is jarig. Vanavond kom ik nog wel even spieken. Kussss
@Trutje: Marieke heeft gelijk! (zei ik toch al vanmorgen dat bij mij die test er ook zo uitzag op m'n ei-dag ) Maarreh..als je gisteren pas je 'reeks van 3' bent begonnen, kun je voor de zekerheid morgen misschien ook nog een smeppie doen? Trouwens, zou wat zijn zeg, dat je gewoon elke keer je ei gemist hebt omdat íe iets eerder is volgens mij gaat het onweren! MIJN WAS!
Nou, eigenlijk was ik dus 2-3 dagen overtijd de laatste keer... Maar het lijkt weer compleet op tijd en datum te gaan lopen net als voor ik overtijd was, zeg maar. Misschien toch (zoals ik eigenlijk dacht) een vmk geweest. zo moet ie kloppen, mijn bannertje... Mijn ei bemerk ik eigenlijk altijd. Dat was gisterenavond rond 20.15 maar omdat ik meende dat ie pas over 3 dagen zou komen hechte ik niet zo'n waarde aan de ovu-testjes en twijfelde ik (dom dom, maar al doende leert men!)
Ladiez, ben er vandoor! Misschien nog tot later, maar zal waarschijnlijk wel morgen worden Liefs Tezzz
dan heb je je ei wel goed benut hoor trutje tezzz hahaha dat moeten wij geloven dat we jou morgen pas weer zien? hier word t ook erg donker.. wil geen slecht weer hoor! ik ga zo maar aan t werk.. heb geen zin maar ja moet maar.. moet tot 23.00u.. 4 uurtjes werken dus t valt mee! tot later!
hier een beetje bedolven onder het werk... en mn mailbox.. Bij Beastie ook zo te zien... 'user is over quota'... Ik ben blij dat we er uit zijn... of jullie dan, ik was even aan het werk en aan 't klussen... (aan SMEPpen komen we helaas niet meer toe... ) *sleept zich weer verder... nog 17 mails met overzichten op de digisnelweg slingeren... pfff*
dag meiden! Ik ben het hele weekend echt heel moe geweest en nog heb ik het gevoel dat ik de hele dag kan slapen... Terwijl ik juist zoveel energie zou moeten hebben nu. Volgens mij heb ik ook bandenpijn, een soort zeurende pijn onderaan. Verder gaat het goed, en ik ben blij om mijn buikje te zien groeien elke dag!
@Julita: klink mij erg bekent in de oren Ik persoonlijk heb nooit veel gemerkt van dat 'energieke tweede trimester'. @Marieke: nouwie! Ik ben er ook alleen maar weer omdat manlief nog steeeeeds in de bouwput zit! (werklui blijven hier overnachten en hebben per ongeluk de muur van de buren gemold, dus ze werken nog maar even door ) @G4B: word je gaar van he, achter de pc zitten? Ben vanmiddag nog maar een beetje actief geweest met de was enzo. Van het weekend zo druk geweest dat ik een beetje overactief ben nou. En ik weet dat als ik ga zitten, dat ik NIKS meer doe dus dan nog maar even gebruik maken van de mood he? Heb trouwens ongelofelijke spierpijn van het weekend! Dus hoe meer ik beweeg, hoe beter het is op het moment Ga zo kids in bed droppen...O sh*t! Dochterlief had in bed geplast vergeten af te halen Laterrrrrr ergens! Liefs Tezzz
@ Julita: kan heel goed nu bandenpijn. Had ik ook rond die tijd en toen ik ging googl'n las ik dat het vaak rond week 20 voorkomt! Verder gewoon lekker zo veel mogelijk slapen als kan hoor! Die energie kreeg ik pas vanaf 22 weken (want toen gingen we beginnen aan de verbouwing...) en niet dat ik die energie nog echt heb... ik doe gewoon alsof... @ Tezzz: jij stuitert dus ook lekker hieper dat het huis... Soms idd maar gebruik van maken En goed tegen de spierpijn! Heb ik ook... alsof ik een hele dag heb paardgereden Ben blij dat het af is... op kantoor... nu naar huis... daar nog twee gaten uit een gipsplaat boren om de stopcontactdozen achter te zetten en dan de boel vastmaken... en dan... kan de stucadoor morgen door... Sorry voor ego.. heb niets meer gelezen sinds vrijdag Liefs en knuffs voor iedereen! Misshcien dat ik vanaaf nog effe bij kan lezen als ik niet in slaap val...
avond! Hier niet veel nieuws.. Ik ga ff bankhangen en vroeg naar bed. Was weer een lange drukke dag. Lator!
hey go4b! ik weet nog dat jij toen een paar dagen echt verging van de pijn...dat was niet zo lekker. Ik ga nu naar een zw.schaps yoga klas! Mijn eerste die aangepast is! Spannend? Ga jij nog?
navond... Oke..dus ik moet me mail box legen 8) ...denk dat ik een gmail box open want die ik nu heb laat helemaal geen html zien..best irritant. Jasmijn vanmiddag weer wezen oefenen, en niet gedronken..koppige griet Heb nog wel een andere fles gekocht met platte speen... heb idd ook gritere opening gedaan enzo maar echt brullen met haar ..tja en anders moet mama dus maar naar kdv voor voeding..moet in het archief op me werk als ik wil kolven ...nou ik ga ff richting mail-box
ok meiden Ik heb net een sms je van lool gekregen. Hier staat het volgende in: [size=18]HEY M..(mijn naam)! Ik kom even niet online, lig in het ziekenhuis. Ik had wat bloed verlies en nu moet ik sowieso 2 nachten in het ziekenhuis blijven! Is een beetje raar als ik als ik niet online kom als forum verslaafde. Met de kleine gaat alles goed gelukkig! kus lool nou ja haar echte naam[/size]
door de roze lettertjes dacht ik dat de beeb eruit was, maar dat is gelukkig nog niet zo... Blij te horen dat alles ok is dan!