Marina; "Open Zenuw" is ook een mooi boek met allerlei losse verhalen over vruchtbaarheidsproblemen. Ook super om familie / vrienden te laten lezen zodat ze een beetje beter begrijpen hoe en wat...
Ha Miepie, Nee geen voorlichtingsavond gehad maar wel een hele duidelijke folder van het ziekenhuis met daarin stap voor stap wat er gaat gebeuren....maar fijn te weten dat jij er ook mee bezig bent...ik ga je vast nog heel veel vragen ... ow ja ik ben ook gaan lezen op www.ivfmoeders.nl ken je die site al? Tja en verder is het nu vooral even afwachten tot aan het gesprek he en ja hopen dat ik niet eerder ongesteld wordt want dan krijgen we een tijdgebrek Maar ach mijn lijf doet er de laatste maanden eerder langer dan eerder over dus..........
Owkee...ga ik dan zeker van de week ook nog even halen...kan niet genoeg informatie naar binnen slurpen momenteel...!
Ken die site, ja . Vind 'm ook wat overzichtelijker dan de "vruchtbaarheidsbehandelingen" hier, omdat op die site alleen IVF en ICSI staat... Hier de link waarop je dat boek kan bestellen: http://shop.boekenbent.com/product_info ... ucts_id=36 Hoop dat je eitje braaf op z'n beurt heeft gewacht, zou toch wel balen zijn als je te vroeg ongesteld wordt :-? Jij dus ook een cyclus van 26 dagen, dat je op CD21 met decapeptyl moet beginnen? Sorry meiden, maken er even een IVF/ICSI topic van zo
We zijn ook niet voor niets wat later begonnen voor die derde Financiële spreiding, zeg maar moesten nog steeds die spaarrekening openen voor zoonlief @Miepie: kvind het prima dat je er een IVF/ISCI-topic van maakt hoor! Weten we waar jullie mee bezig zijn Ik ga me aankleden (net gedouched) en dan gauw nog even langs manlief in de bouwput en de kids ophalen. Laterrrrr!
Heej nee dat is grappig...mijn cyclus is normaal rond de 30 dagen en dat weten ze in het ziekenhuis ook....hmmmm weer een vraag voor de 15e op mijn lijstje erbij
@Miep..dan laat je in jan. toch 2 eitjes terugplaatsen...en met jou vruchtbaare lijf blijven die echt plakken... [-o< [-o< [-o< [-o< @Tezzz...2 weken terug een gesprek bij de bank gehad...maar ik ging eerder weg want Jasmijn vond het nix...ging iets over de spaarhypotheek en dan studie kunnen betalen weet het niet precies maar dat wat de optie met de hoogste rente...offe die bank in Ijsland (icesafe met 4,5 % rente volgens mij)....en al het geld wat ik vind in de wasmachiene is voor Jasmijn...schiet al lekker op ....na een kermis
**Shop alarm voor G4B** Want die moet nog veel aanschaffen!!! 25 t/m 28 September 2008! De Mama mazzeldagen De Mama Mazzeldagen bij de Prenatal zijn Mazzeldagen met een grote M. Maar liefst 20% korting op het complete assortiment* *M.u.v. de boeken en merken Bugaboo, Stokke, Medela, Avent, Zwitsal **einde van dit Alarm**
Haha, hier gaat dat nou ook dubbel zo hard, Beastie > karretjes in de supermarkt zijn hier 1 euro . Maarre... ervan sparen doen we nog niet . Marina, da's inderdaad raar. In het AMC beginnen ze 5 dagen voor het eind van je cyclus met decapeptyl, dan bellen op CD1 voor een afspraak op CD5 of 6 en vanaf die dag Gonal erbij spuiten en om de dag controle. Is toch 4 dagen langer deca dan bij jou ...
Klinkt goed die Mazzeldagen! Ik heb geen zin meer. Morgen en overmorgen lekker vrij... Wel zaterdag weer werken bah!
En wel heeeeel interresant al die vruchtbaarheidsbehandelingen! Van mij mogen jullie hier lekker doorkletsen hoor!
goedemiddag! tezzzz aaaaaah gecondoleerd met je printer meid! wij hebben een HP bij de otto besteld ofzo haha ding was 60 euro en kan printen en scannen .. super fijn ding! blurry nu ook al ziek? arme jij! tom echt super lief dat je de berichtjes van lola door stuurt lola meid gelukkig gaat t wat beter met je! hopelijk mag je snel naar huis! miep.. heb je goed hoor meid dat je gewoon doorsmept.. positief blijven.. wonderen gebeuren! hier errrug lang geslapen hahha niet echt de bedoeling maar ja.. ga zo maar eens ontbijten/lunchen en kijken wat ik vanavond eet.. oooo ja vandaag komt mn pakje van de wehkamp binnen.. heb een ontzettend lief pakje en truitje voor de kleine van mn vriendin besteld hihi
Heb net ook weer veeeel te veel bij de Otto besteld *schaam schaam*. Ik bestel vaak 2 van elk ( 1 in een andere maat dan de ander ) voor het geval de een niet past. Want ik heb altijd de mazzel dat t alweer is uitverkocht voordat ik de kans krijg een andere maat te bestellen...
Daar ben ik weer. Heb net de 20 wk echo gehad en alles was goed. Een hele opluchting. Alles zat erop en eraan. Ook twee oma's aan het huilen gemaakt. Die mochten van ons mee. Maar net zoals bij de echo's van jan was die kleine weer lekker eigenwijs. Lag weer op de buik en ja hoor de benen ook stijf over elkaar. FF naar beneden de postbode is aan de deur
dus je weet nog niet zeker wat t nou word? doe ff een pb dan...aaah blurry ja ik heb de otto zojuist maar gebeld ...was de bestelling er niet uit maar geblokeerd ofzo gedoe! dus nu krijg ik het binnen 10 dagen alsnog geleverd! tis ook maar net hoe de kleding valt hoor.. bij mij loopt t idd ook van de 42 naar de 44.. heb zelfs 1 bloesje maat 46... kleding kan zo ontzettend raar vallen!
Ja ze heeft gezegd wat zij denkt en dat kwam overeen met Jan. En Jan heeft het in 20 jaar nog nooit fout gehad. Dus we gaan daar maar van uit.
@Nyncke: owwwww dus nou weet je het nóg niet? Jammur edit: dus je weet het misschien? pb'tje? @Marieke: welke HP heb jij? (nummer?) Heb namelijk net zitten neuzen op wehkamp We gaan morgenmiddag wel shoppuh in Enschede, maar daar gaan we met de trein heen. Heb eigenlijk niet zo veel zin met zo'n ding te sjouwen Maar moet eigenlijk wel zo snel mogelijk een nieuwe hebben (all in 1), want de uitnodigingen van dochterlief moeten zo gauw mogelijk de deur uit! Ze viert haar feestje al volgende week zaterdag en er zijn nog meer kids die binnenkort jarig zijn Ik bestel trouwens nooit bij de otto. Vind de site niet overzichtelijk genoeg en idd kloppen die maten niet altijd (mijn moeder bestelde er vroeger wel eens wat en dat belandde dan altijd weer bij mij in de kast of andersom ). @Blurry: hoe veel uur nog tot je mag afzwaaien voor vandaag?
Ik heb de folder net nog eens nagelezen en nergens wordt geschreven over de lengte van je cyclus...ik ga bijna denken dat je ongeacht op de 21e dag moet beginnen...wat weer vreemd is als je een nog kortere cyclus hebt natuurlijk...hmmmm blijft gek.